Golden Wok Palace

6,3
6,1
David A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Je kan beter bij de mac eten. Niet best. Vlees is niet lekker en ziet er niet vers uit. Inrichting is oud en versleten en de stoelen zijn kapot
Jules B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Vorige week hier met een aantal collega's gebruik gemaakt van het all in arrangement.

Het was erg gezellig, maar dat kwam niet door de sfeer uitsraling en bediening. Een lachje kon er bij het personeel ampers af.

De keuze was eigenlijk reuze voor het afgesproken bedrag, genoeg variatie voor de wok, genoeg diversiteit bij de plaat, en zeker 20 gerechten aan het buffet in een zaak die ampers gevuld was..

De kwalitiet was helaas minder, het buffet smaakte flets, de woksauzen misten smaak en alles van de bakplaat was echt veel en veel te vet. Niet dat ik hier een hoogstaande culinaire avond verwachtte, maar in vergelijking met dat andere wok restaurant een stuk verderop langs de N9 was de kwaliteit diep triest te noemen, bij een gelijk prijsniveau.
Henk .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Tja, bij de meeste wokrestaurants worden de ingrediënten die je aanbiedt aan de koks eerst in de bouillon gegaard en daarna in de saus naar keuze gewokt. Gevolg is dat alles een beetje hetzelfde smaakt en dat is bij dit restaurant niet duidelijk, Voorgerechtje van biefstukje en zalmmootje is niet verkeerd. In eerste instantie leek ons dat de bakplaat niet gebruikt werd (de zaak was bijna leeg). Was duidelijker geweest dat deze wel gebruikt werd dan had ik die optie gekozen. Beetje jammer dat je voor een simpel glaasje kraanwater moet betalen (€ 0,50) en dat lijkt me niet meer van deze tijd.
Constantijn B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Het eten valt ten opzichte van andere wok restaurants erg tegen. Er is veel keus aan vlees en vis maar als het eenmaal op je bord ligt smaakt alles hetzelfde. de bediening is niet al te vlot maar wel vriendelijk. Het is er vaak erg leeg wat de sfeer niet ten goede komt.
Gewoon-Erik .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Hier gegeten met groepje van 8 mensen. Bij binnenkomst ( was al wat later ) liet de bediening weten dat het niet te laat mocht worden , want ze wilde ook wel een keertje naar huis. Biefstukje en zalm als voorgerecht waren OK. Maar wat we daarna meemaakten , het wokbuffet.....Jochies achter de wokpan waren lusteloos , vlees ( zelfs kip ) werd bijna rauw aangeboden. Over de gerechten van bakplaat maar helemaal niet hebben. Kwamen geen kruiden aan te pas...bijgerechten waren uitgedroogd en/of koud. Satebakken uitgedroogd , ijsbakken vervuild enz.enz. Advies : Niet doen !!
Map H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Wij gaan al jaren met een gezelschap van 14-16 mensen wokken in dit restaurant.Wij hebben dan een wok-bowlingarrangement en dat is best leuk. We hebben ooit eens gevraagd of we eens ergens anders moesten reserveren maar daar kregen we een heel duidelijk NEE op. Dus dit jaar weer als vanouds lekker wokken en bowlen
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Hoewel het altijd hetzelfde smaakt komt dit vaak door je eigen keuze. Tis geen Haute Cuisine maar, voor een ieder best smakelijk te maken. Eet hier al jaren minimaal 1x per maand. Beetje jammer dat de keuze wat beperkter is geworden.
Ik bijv. vind Inktvis heel lekker maar helaas vindt je dat daar niet meer. Verder nette bediening van de veelal jonge meisjes die het Horeca vak nog een beetje onder de knie moeten krijgen maar dat mag de pret niet drukken.

Ik ga vanavond weer eten bij Golden Wok J.dorp.
Pim A.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Hier al diverse keren gegeten. De laatste keer viel tegen. Het verse vlees rook niet erg vers. Daarnaast smaakte ook het biefstukje dat als voorafje werd gereserveerd vreemd. Kortom, een echte eetschuur voor wie zich tegen een redelijke prijs wil vol eten. Tip (uit Duitsland) voor restaurants met dit concept en die waarde hechten aan een betere service: laat mensen die eten willen laten wokken hun bord op de balie bij de wokkeuken zetten met op het bord een tafelnummer en code voor de saus en breng het eten als het klaar is naar de desbetreffende tafel. Dan hoeven klanten niet zo lang te wachten tijdens het wokken.
Ka D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Heeeel erg jammer. Waarschijnlijk een van de slechtste restaurants waar ik ooit heb gegeten op alle fronten. Smaakloos eten, lijkt wel uit blik te komen. Zelfs de nasi en sate. Alle gefrituurde gerechten slap door de warme lampen. Interieur oud en vies. Positief detail was de lolly voor de kinderen na het aftikken van 80 euro
Roosje M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Voor groot en klein is dit een prima restaurant. Okee, de stoelen zijn oud, en de rest is gedateerd. Maar het vlees en de groenten zijn vers, de bediening is vriendelijk en de kok een vakman. Prima eten, lieve bediening en de sfeer, die maak je zelf! Een aanrader, zeker met een gemengd gezelschap,
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Eten is goed en lijkt vers. Min punten zijn de kroepoek taai. Fruit komt uit volgens mij uit blik. Ijs met veel bevroren water in, bij het opscheppen smelt het gelijk.
Bediening ok. Stoelen versleten aanblik.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
We gingen met 7 personen eten in julianadorp. We kwamen er binnen en er wrd een tafel voor ons gedekt. Er was veel keus uit thee. Ook was er veel drinken. Er was een keuzemenu en dan kreeg je 1 voorgerecht naar keuze+1 soep naar keuze+2 hoofdgerechten naar keuze + 1 nagerecht naar keuze. Voor 25 euro. Het duurde best een tijdje voor alles klaar was. Maar het eten was heerlijk en precies genoeg voor grote en kleine eter. Ook de kindermenu's waren goed. Niet alleen friet met snack maar ook echt chinees.
Echt een aanrader!
Eric1314 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Als je ziet hoeveel mensen hier elke keer zitten dan moet je wel bijna verwachten dat het goed is. Maar helaas, de Nederlander zou de Nederlander niet zijn als kwantiteit niet belangrijker zou zijn dan kwaliteit. Er is van alles te krijgen, in overvloed. Helaas is er kraak nog smaak aan de gerechten, hetgeen eigenlijk best knap is. Het is dit restaurant gelukt om alles hetzelfde te doen smaken en blijkbaar is dat voldoende voor de gemiddelde Nederlander die veel voor weinig wil, maar ik heb daar niets te zoeken.

Omdat het druk is, het is tenslotte zaterdagavond, is service ook lastig, maar toch nog hun beste punt. Er is bediening genoeg maar ze hebben lang niet altijd door wat er moet gebeuren. Waarschijnlijk worden deze jongens en meisjes zo in het diepe gegooid, zonder ervaring.

Het decor is een soort veredelde tipi van hout waarin lange tafels dicht op elkaar staan. Van enige privacy is geen sprake en menige bedrijfskantine is gezelliger.

Geen aanrader dus voor wie eens lekker wil eten.