Golden Valley

Markt 2 1741 BS Schagen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Golden Valley

HBFR .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Af en toe halen wij hier chinees eten af, omdat het een goede ''standaard chinees'' is waar je precies weet wat je krijgt. Deze keer wilden we eens afwijken van onze normale keuze en kozen de Indonesische Rijsttafel voor 1 persoon. De schotel is goed gevarieerd en meer als ruim voldoende voor 1 persoon. Natuurlijk mag je een ''chinees'' niet vergelijken met een gespecialiseerde indonesiche afhaal. Dus krijg je hier een beetje de ''chinese smaak" over de rijsttafel. Voor mij ,als iemand uit de tropen, was alles te zoet, maar dat lijkt de trend voor al ons eten. Leuk is dat het menu veel specialiteiten, variaties en verschillende keukens bied volgende keer maar eens daaruit kiezen.
Hoffi1001 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Wij gaan altijd als wij de tijd hebben naar Pooly en Alex eten. Het is an herlijke atmosphere and altijd a warm welcome.
De end en babi pangang met ketup saus smaaken erg lekker. En zo'n lekkere babi pangang als hier hebben wij nog nooit ergens gegeten. Super en te recommandieren. Groetjes Horst
Monro .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Heb hier regelmatig gegeten en als je van de kantonese keuken houdt dan is dit werkelijk geweldig lekker. Polly en Alex zijn zeer vriendelijk en professioneel. Als je er om vraagt kan je zelfs 'speciale' zelfgemaakte zwartebonen-sambal krijgen, yummie!