(Golden Tulip Hotel) Brasserie Central

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Mark R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
We streken hier neer met een groep van 14 collega's. De ober met sterk Frans accent managede ons erg goed: enthousiast en betrokken (bij de wijnkeuze, een glutenallergie) en hij hield het overzicht - met zo'n groep kan het al gauw wat chaotisch worden. We kregen per gang de keuze uit 3: vis, vlees of vegetarisch. De amuse van het huis van tonijnmousse en een glaasje aardappelsoep was een mooie opening. Alle gerechten oogden en smaakten echt goed. Ik had gevraagd om geen bacon lardons bij de carpaccio, maar dat was niet helemaal doorgekomen. Gelukkig kon ik ze er gemakkelijk uitvissen. De ober merkte het op en verontschuldigde zich. De lamskoteletjes die ik had waren mals. Sommigen vonden de hoeveelheid wat weinig. De desserts vond ik wat eenzijdig (2 van de 3 bevatten chocolade, ijs of noten). Prima koffie. Ik heb alleen de prijzen van de wijnen gezien en die waren heel redelijk. Echt aan te bevelen voor à la carte en voor een groep.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Op een regenachtige donkere avond liepen we toevallig langs deze Brasserie op weg naar het station en besloten om dan maar eerst in de serre een hapje te gaan eten.Het was boven verwachting,zowel de service van de zeer vriendelijke bediening als voor het eten. We besloten allen voor een hoofdgerecht te gaan.Tafelgenote ging voor de zalmfilet met de lintpasta en vond die heerlijk. Zelf koos ik voor de heilbot en die werd geserveerd op een bedje van kappertjes en prei. De vis was uitstekend klaargemaakt en smolt bijna op de tong en de prei en de kappertjes maakten het geheel nog smakelijker.De droge witte huiswijn was een goede begeleider en de gevraagde karaf kraanwater werd geserveerd met een schijfje citroen en bleek gratis te zijn.
De prima koffie werd tot slot geserveerd met een bonbon en koffieboontjes.Het was ,ondanks de regen, een mooie afsluiting voor ons van een dagje Den Bosch
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Erg gezellig en lekker gegeten met 17 personen. We zaten in het midden van het restaurant. Een amuse van het huis, gevolgd door een 3-gangendiner met 3 keuzemogelijkheden. Prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed en het personeel uiterst vriendelijk.
Hartelijk dank voor uw complimenten. Het doet ons goed te horen dat het u en uw gasten zo goed bevallen is. Tevreden gasten......daar doen we het toch allemaal voor. Graag tot een volgende keer!
Elles W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Wij hebben heerlijk gegeten vooraf amuse van het huis. 3 gangen menu voor 30,50 was het zeker waard. Bediening is prettig en vriendelijk.
Hartelijk dank voor uw complimenten. Wij gaan deze zeker doorgeven aan onze collega's uit de bediening en keuken. Graag tot ziens in Central!
Bibiana .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Zeer correct en vriendelijk personeel. Voorgerecht vitello tonato. Mooi vlees maar helaas weinig tonato. Hoofdgerecht zalm helaas niet op de huid gebakken, maar gaar gestoomd. Nagerecht grote coupe met smaakvol ijs.
Gezellig met 16 personen gezeten in voorste gedeelte restaurant met uitzicht op marktplein.
Seraja V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Vrijdag 9 mei, mijn zoon heeft een weekend Den Bosch cadeau gekregen voor zijn 13e verjaardag.
Wij komen 2 keer per jaar naar Den Bosch en hebben het erg naar ons zin en willen hem een herinnering geven. Samen met het personeel van het hotel en de brasserie is dat zeker gelukt.
Bij aankomst op de kamer waren er slingers en een chocolade hotel Central en een kaart.
In de Brasserie een lunch genuttigt wat fantastisch was, de garnalen kroketten zijn echt een aanrader! die nemen we elke keer als we er zijn.

De serveerster ( werkt er al een aantal jaren, ze heeft ooit een zalige crepe Suzette voor ons gemaakt) vroeg aan het einde van de lunch aan mijn zoon of hij nog een ijsje wilde. Hij zei haar vol te zitten, zij accepteerde dat antwoord niet en kwam terug met een stukje brownie en vuurwerk. Voor zijn verjaardag zei ze hem, ze kon het niet laten om hem in het zonnetje te zetten. Zo ontzettend lief!! het weekend begon super.

We willen deze dame bedanken voor dit gebaar ( helaas ben ik haar naam vergeten) maar met Jazz in Duke Town zijn we weer in het hotel en zal haar nogmaals bedanken.

Trouwens is Jazz in Duke Town een aanrader in het hotel Brasserie Central, er speelt altijd een hele goede band.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
Lekker gegeten voor een goede prijs. Relatief beknopte kaart, mooie gerechten, lekker bereid. Toegankelijke wijnkaart. Hulpvaardige bediening die aan het einde de teugels wel wat liet vieren. Jammer dat de ramen (uitzicht op de Markt) geen zonnejalouzieen hebben!