Golden Temple

Utrechtsestraat 126 1017 VT Amsterdam Nederland Kaart
31-206268560

Over het restaurant Golden Temple

Als je zin hebt in echt volledig vegetarisch eten, is dit de plek waar je terecht kunt. In geen enkel gerecht zul je vlees, vis of eieren vinden. Alle gerechten op de kaart worden gemaakt met groenten, fruit, granen en bonen en soms een enkel melkproduct. Raak je al enthousiast? Voor een echte vegetariër is dit een ongekende luxe. Zoveel keuze in gerechten, stuk voor stuk samengesteld van dagverse en lokale producten. Geïnspireerd op de Indiase keuken waar yoga, meditatie en bewust klaargemaakt eten dagelijkse kost zijn.

Meer informatie over restaurant Golden Temple

Tram 4 - Halte Frederiksplein

Maandag t/m zondag 17.00 - 21.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Golden Temple

Suzy A.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Lekkerste veganistisch eten - maar kan ook met vrienden die niet veganistisch zijn - het menu is gevarieerd - zelfs pizza's. De maaltijdsalades zijn GROOT en vers en lekker! Heerlijk.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Bediening kan beter (waarom in het Engels??), communicatie niet soepel.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Erg leuk authentiek restaurantje met duidelijk echte liefhebbers van de vegetarische Indiasche / ayurvedische keuken. Leuk ingericht en een leuke ervaring, boven is ook een lounge
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Ik had voor een 'gouden tempel' meer sfeer verwacht wat betreft de tafels en stoelen. meer lounge. Muziek gemist. Een sfeervol muziekje kan mij behagen. Verder prima.
Anelies P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Specifieke wensen zeer goed ingevuld, zelfs even proeven of er niet te veel koriander in de guacomole zat werd voorgesteld! Een aanrader ook voor niet-vegetariers en niet-veganisten.
Hannie W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten alles was naar wens, Wat Indiase muziek op de achtergrond had het geheel nog aantrekkelijke gemaakt . Al met al super
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Heerlijk gegeten, de smaak staat zeker gelijk aan die van hoe ik het in India heb ervaren. Veel vegan gerechten en zelfs veel taartjes! Enorme aanrader dit restaurant.
Daniela G.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Kan aanbevolen worden
Angeles .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
niet voor niets het beste vega restaurant van Amsterdam, wat een lieve mensen en wat een heerlijk eten. Zelfs mijn zwagers (echte carnivoren) waren heel erg onder de indruk en zijn ook om om minde vlees te eten!
bedankt voor de mooie gerechten. De super gave inrichting wil ik thuis ook :-)

groetjes,

Angeles
Maxime K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten en ik vind de inrichting erg leuk, daarom was ik hier voor de derde keer. De yogi chai tea vind ik qua drankjes vooral erg lekker en de enchilada is altijd een favoriet. Het personeel is vriendelijk, alleen na het hoofdgerecht kwam er lange tijd niemand om nog bestellingen op te nemen. Ik zou hier zeker nog eens heen gaan.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Eten was erg lekker en goede service! Alleen zijn de porties niet heel groot, waardoor wij na 3 gangen nog niet helemaal vol zaten. Daardoor was de verhouding tussen prijs en kwaliteit iets minder.
Floor N.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Foto’s op de site zien er een stuk beter uit. Eten wel lekker maar niet mega special. Satesaus zou spiceu zijn maar was dat verre van. Meerdere drankjes van de kaart waren al op (het was pas 17:30), zoals het kokos water, mango sap.. ook het vegan dessert was al op.. ik ben vegan en heb dus geen dessert kunnen nemen.
Theresia O.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Heerlijk gegeten. En zo prachtig opgediend. Een dikke 9 voor dit heerlijke VEga restaurant.
Tamtiedam .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Wat hebben we heerlijk gegeten! Een leuke plek om mijn familie te introduceren aan lekker, vegetarisch eten. Ook fijn om eindelijk een keer keuze te hebben uit meerdere gerechten, vergeleken met andere restaurants waar vaak maar twee vegetarische gerechten beschikbaar zijn.
Natasja K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Eerste ervaring in een vega restaurant en was heerlijk. Geen moment vlees gemist! ////////////////////////////////////////
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
heerlijk eten, aardige mensen, leuke plek!
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Iets te weinig bediening, waardoor we lang op drinken moesten wachten. Het eten was geweldig lekker, dus echt een aanrader!
Pauline N.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Het eten is fantastisch! Zitruimte erg krap en te dicht op elkaar. Erg druk waardoor de bediening vriendelijk maar toch wat gehaast is. Toch komen wij steeds terug voor het eten!
Latara S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
heel ontspannen en gezellig gegeten met mijn collega's. Het eten was goed en de bediening ook!
Het restaurant is wel wat aan de dure kant.
Marleen N.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Ik vond het een grote vergissing om bhajans uit te nodigen voor een concert in een plek die zo rumoerig is en waar niemand een greintje respect heeft voor deze traditie, die niet gemaakt is om te worden gespeeld terwijl brullende mensen aan tafel alcohol zitten te drinken.. Sorry, ik had echt zooo te doen met Mr Singh en de tabla speler, het was heel verdrietig om dit mee maken.