Golden Temple

Utrechtsestraat 126 1017 VT Amsterdam Nederland Kaart
31-206268560

Over het restaurant Golden Temple

Als je zin hebt in echt volledig vegetarisch eten, is dit de plek waar je terecht kunt. In geen enkel gerecht zul je vlees, vis of eieren vinden. Alle gerechten op de kaart worden gemaakt met groenten, fruit, granen en bonen en soms een enkel melkproduct. Raak je al enthousiast? Voor een echte vegetariër is dit een ongekende luxe. Zoveel keuze in gerechten, stuk voor stuk samengesteld van dagverse en lokale producten. Geïnspireerd op de Indiase keuken waar yoga, meditatie en bewust klaargemaakt eten dagelijkse kost zijn.

Meer informatie over restaurant Golden Temple

Tram 4 - Halte Frederiksplein

Maandag t/m zondag 17.00 - 21.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Golden Temple

Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijke gerechten in een leuk sfeer! Ideaal restaurant voor mensen die van vegetarisch of veganistisch eten houden of mensen die eens wat anders willen proberen. De service was ook top!
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het eten was heerlyk en wat een fijne setting met de kussens en lage tafels boven. Schoenen uit en het voelt als thuis!!
biancavanderpas .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Zeer goed, smaakvol en origineel vergetarisch eten.
Het enige minpuntje was dat het een beetje koud was binnen.
Sfeervolle inrichting.
miesmeijer M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellig levendig restaurant. De prijzen van de gerechten is aan de hoge kant, maar dat weet je als je van te voren de menukaart bekijkt. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. We kregen het restant mee in een Doggybag, maar hadden de indruk dat niet alles wat overgebleven was, ook daadwerkelijk werd meegegeven.
Hein-Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Lekker eten en vriendelijk personeel. Als je op zoek bent naar vegetarisch eten is dit zeker een aanrader. De naam doet vermoeden dat het een indiaans restaurant is maar dat is niet helemaal waar. Er zijn een aantal heerlijke Indiaanse gerechten maar ook Mexicaans bijvoorbeeld.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekkere vegetarische en vegan maaltijden, goed gekruid. Leuke sfeer van binnen en welkome uitstraling.
Veggy72 K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
weinig eten voor veel geld.
erg simpeltjes. We hadden soepje vooraf smakelijk soepje wel! Dagmenu genomen alle 3. voor dat geld was het te karig en te eenvoudig.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het is een gezellige Amsterdams Indiaas eethuisje met (voor Amsterdam) redelijke prijzen. De sfeer is er gezellig, maar de tafeltjes en stoelen staan docht op elkaar. Het voorgerecht was minimaal met een paar chipjes en pasta, het hoofdgerecht gevarieerd, maar wellicht zou het wat warmer kunnen. het dessert (ijs) was uitstekend! Voor dik honderd euro hebben we toch een gezellige avond gehad, maar we denken niet dat we terugkomen.
Rivka D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Leuke sfeer, heerlijk eten en super bediening!
frank S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Bediening vriendelijk, misschien wat onervaren. Alleen Engels sprekend. Inrichting wat erg krap en wat smoezelig. Eten was oké, maar niet meer dan dat. Kaart wat beperkt. Dessert was wel erg lekker.
conjochen .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Zeer lekker gegeten in de golden temple en vooral genoten van de live muziek van Coni Mueller en haar trio, muziek uit Zuid-Amerika
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Lekkere coconut curry gegeten en de thali was ook goed. Je merkt wel dat het aangepast is op de westerse standaard en daardoor wat 'authentieks' mist. Verder goed geholpen en vriendelijke bediening.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wat een fijne plek om iets te vieren. Lieve attente bediening. Heerlijke selectie van voorgerechtenbtussen ons in. Aantrekkelijke oosters mexicaanse fusion met puur en verrassend in knusse tent! Dank!
Johan
Mirko S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Ontvangen door serveerster die geen Nederlands sprak. Slechte ontwikkeling in de Nederlandse horeca. Et3en smakelijk maar niet sensationeel lekker.
anna D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Dagschotel was prima, niet te veel , niet te weinig en gewoon heerlijk gekruid.
De pizza met walnoten , paddestoelen en spinazie, was niet echt een succes.
Het Iraanse hoofdgerecht viel zeer in de smaak.
Een uitgebreide en gevarieerde kaart, voor elk wat wils.
Bediening zeer correct en vriendelijk.
Hippie sfeertje vonden we echt gezellig.
phebe D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Verse ingrediënten, goed gecombineerd, smaakt heerlijk allemaal. Bediening lijkt nog wat te moeten wennen, maar wel erg vriendelijk. Tafeltjes zijn wat dicht op elkaar geplaatst, zodat we de buurman moesten vragen zijn stoel aan te schuiven.
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heel lekker gegeten, lieve bediening. Verlichting kan beter
Ema M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het eten was echt heerlijk. En uiteraard als vegan erg blij dat er zoveel gerechten een vegan optie hadden. Ik kom zeker vaak terug!
Ernst G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Ik vond het voorgerecht (een soort van avocado sushi) orgineel en lekker. Het hoofdgerecht (Indiase) hapjes vond ik wat tegenvallen qua smaken, maar was zeker niet verkeerd. Dessert (verschillende taartjes) waren wel weer orginineel en knap gemaakt zonder toevoeging van suiker. Service heel vriendelijker, maar zaken kwamen af en toe niet op tijd aan (koffie te laat bij het dessert bijvoorbeeld). Ik vond de prijzen best wel aan de hoge kant, zeker omdat er geen vlees of vis wordt gebruikt. Tent ziet er gezellig uit. Mix van toeristen en een beetje geitenwollen sokken types.
Sudha S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Was hier met twee vriendinnen heen en had mazzel dat we op dezelfde dag reserveerden en er nog plek was. Twee keer eerder naar het restaurant geweest zonder reservering en toen zat het helemaal vol. Bij aankomst was het nog rustig, waardoor wij een snelle service verwachten. Helaas kwamen de drankjes pas met de gerechten, was de tafel niet compleet gedekt en moesten we zelf vragen om de menukaart voor het dessert en voor nog een rondje drankjes.
Neemt niet weg dat we een fantastische avond hebben gehad bij Golden Temple! Heerlijke vegetarische- en veganistische gerechten op het menu, die voldoen aan de verwachtingen over de smaak en je maag goed vullen. Presentatie van de gerechten mocht er ook absoluut wezen. Als bonus werd er live gezongen en viool gespeeld, waardoor de sfeer warm, gezellig en intiem was in het restaurant. Zou hier heel graag nog een keer willen eten met bijvoorbeeld mijn partner, ouders of mensen die graag veganistische gerechten willen uitproberen.