Golden Temple

Utrechtsestraat 126 1017 VT Amsterdam Nederland Kaart
31-206268560

Over het restaurant Golden Temple

Als je zin hebt in echt volledig vegetarisch eten, is dit de plek waar je terecht kunt. In geen enkel gerecht zul je vlees, vis of eieren vinden. Alle gerechten op de kaart worden gemaakt met groenten, fruit, granen en bonen en soms een enkel melkproduct. Raak je al enthousiast? Voor een echte vegetariër is dit een ongekende luxe. Zoveel keuze in gerechten, stuk voor stuk samengesteld van dagverse en lokale producten. Geïnspireerd op de Indiase keuken waar yoga, meditatie en bewust klaargemaakt eten dagelijkse kost zijn.

Meer informatie over restaurant Golden Temple

Tram 4 - Halte Frederiksplein

Maandag t/m zondag 17.00 - 21.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Golden Temple

Suzan D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Prima restaurant, ga er beslist nog eens terug, maar ik zal voortaan niet meer voor de lounge kiezen (boven) en gewoon aan een tafeltje gaan zitten. Het zit gewoon niet fijn, oncomfortabel, en je zat te ver van elkaar verwijderd om elkaar echt goed te verstaan. We mochten gelukkig schuiven met de tafeltjes, bediening was zeer vriendelijk.
Ruim aanbod vegan en glutenvrij!
Milo D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Een goede plek om een mooie avond te hebben op geluisterd door mooie live muziek! Goed eten, vriendelijk personeel en een ontspannen sfeer. Echt een aanrader maar reserveer wel vooraf.
Tanja I.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Fijne plek om veggie of vegan te eten! Ruime keuze, vriendelijke bediening, ontspannen sfeer. Al jaren ons favoriete restaurant in Amsterdam.
Van De Graaf G.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Het eten is er prima. Maar de service kan beter. Als je gereserveerd hebt verwacht je een gereserveerde tafel. Dat was niet zo. Zoekt u maar een tafel uit. Gelukkig ging er iemand weg, zodat we een goede plek vonden. We waren met z'n tweeën, één van ons was jarig. Uitgerekend de jarige kreeg het verkeerde hoofdgerecht geserveerd. Dat ging dus terug in afwachting van het bestelde gerecht. Daar zat ik met het andere gerecht. Wat te doen? Al beginnen? Dan eet de jarige straks alleen als het goede gerecht geserveerd wordt. Wachten op de goede bestelling? Dan zou ik een koud hoofdgerecht eten. Serviceverlenend personeel zou uit zichzelf aangeboden hebben mijn gerecht even warm te houden. Niet dus. Daar moest ik zelf om vragen. Er werden excuses aangeboden, maar enige compensatie in bijvoorbeeld een gratis koffie zou toch het minste zijn geweest. Kortom, bediening, dat moet beter. Denk meer met de klant mee, wordt aktiever en compenseer royaal.
Els J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
We hebben echt heerlijk gegeten. Bediening was zeer vriendelijk. Wel even moeten wachten op het voorgerecht. Hoofdgerecht volgde dan weer net iets te snel. Maar de kwaliteit was super!
carien K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Er vlogen voortdurend fruitvliegjes boven de tafel, dat vond ik niet zo fris. Het eten was wel lekker en de bediening erg vriendelijk.
Kamala D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
Wij hebben de Indiase tali genomen en waren hier zeer teleurgesteld over; het was niet warm genoeg en het leek alsof alles met water was aangelengd. Erg waterig dus en weinig smaak. We hadden iemand bij ons die uit India komt en die vond het slecht. Dan is ook al gauw de prijs te hoog natuurlijk.
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
heerlijk en gezond gegeten. lekker drankjes in relaxte atmosfeer boven. toetje was ook erg lekker en redelijke gezond:-)
Jonas L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Alle verwachtingen, opgeklopt door vrienden en kennissen, waren geheel terecht. Het eten was intens lekker en de service was ook nog eens erg goed.
Dionne D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het restaurant is prachtig van binnen. Ook onze hind was van harte welkom. Wij komen zeker terug!
Mariëtte R.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Leuk restaurant met aardige bediening. De keuze was ruim echter de prijs/kwaliteit verhouding vond ik tegen vallen. Voor de prijs van een hoofdgerecht had ik iets meer verwacht. Het dessert was heerlijk.
Babs K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Heerlijke vegetarische/veganistische gerechten, Indiaas en Mexicaans geinspireerd. Heel prettig dat er ook super lekkere pizza's op de kaart staan vooral voor kinderen. Prettige bediening. Het was een geslaagd etentje voor de 18de verjaardag van onze zoon. We komen zeker terug.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Het gerecht was er snel, voor een curry met aubergine zat er veel aardappel in en helaas weinig aubergine
Marit R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Heerlijk eten en vriendelijke bediening!
Jes S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Prima zelfgemaakt eten. Porties zijn aan de kleine kant en het eten had warmer gemogen! Veel aandacht besteed aan inrichting; echter voor een romantisch avondje uit mag het licht wat minder fel!
Dylan V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Pizza besteld maar werd met verkeerde extra's geserveerd en de pizza was overigens ver van bijzonder. Gelukkig goed geholpen en mochten we de pizza ruilen voor Mexicaanse taco's. Dit was wel heel lekker, alleen is het een hele dure tent met niet super veel gerechten. Wel hip ingericht en voor veganisten zeker wel een goeie plan B als je favoriete restaurant dicht is en je teveel geld in je zakken hebt.
Elvire N.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Wij zaten boven en helaas bij gebrek aan personeel had een extra ronde drank het nog meer PERFECT gemaakt. Bijzonder vriendelijke serveersters en alles werd relaxt uitgelegd. Onze hartelijke dank voor een hele chille avond
Janet H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
De sfeer, het eten en de bediening waren goed. De mango smoothie is aan te bevelen. Er is voldoende keuze op het menu. Leuk de schilderijen op de muur.
Connie B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Was minder Indiaas dan voorheen. Geen Indiase bediening. Zelfs geen Indiase muziek.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Ik heb het helaas zo koud gehad. De verwarming is niet in orde of te laat aangezet?