Golden Temple

Utrechtsestraat 126 1017 VT Amsterdam Nederland Kaart
31-206268560

Over het restaurant Golden Temple

Als je zin hebt in echt volledig vegetarisch eten, is dit de plek waar je terecht kunt. In geen enkel gerecht zul je vlees, vis of eieren vinden. Alle gerechten op de kaart worden gemaakt met groenten, fruit, granen en bonen en soms een enkel melkproduct. Raak je al enthousiast? Voor een echte vegetariër is dit een ongekende luxe. Zoveel keuze in gerechten, stuk voor stuk samengesteld van dagverse en lokale producten. Geïnspireerd op de Indiase keuken waar yoga, meditatie en bewust klaargemaakt eten dagelijkse kost zijn.

Meer informatie over restaurant Golden Temple

• Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Kan aanbevolen worden
Angeles .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
niet voor niets het beste vega restaurant van Amsterdam, wat een lieve mensen en wat een heerlijk eten. Zelfs mijn zwagers (echte carnivoren) waren heel erg onder de indruk en zijn ook om om minde vlees te eten!
bedankt voor de mooie gerechten. De super gave inrichting wil ik thuis ook :-)

groetjes,

Angeles
Maxime K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten en ik vind de inrichting erg leuk, daarom was ik hier voor de derde keer. De yogi chai tea vind ik qua drankjes vooral erg lekker en de enchilada is altijd een favoriet. Het personeel is vriendelijk, alleen na het hoofdgerecht kwam er lange tijd niemand om nog bestellingen op te nemen. Ik zou hier zeker nog eens heen gaan.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Eten was erg lekker en goede service! Alleen zijn de porties niet heel groot, waardoor wij na 3 gangen nog niet helemaal vol zaten. Daardoor was de verhouding tussen prijs en kwaliteit iets minder.
Floor N.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Foto’s op de site zien er een stuk beter uit. Eten wel lekker maar niet mega special. Satesaus zou spiceu zijn maar was dat verre van. Meerdere drankjes van de kaart waren al op (het was pas 17:30), zoals het kokos water, mango sap.. ook het vegan dessert was al op.. ik ben vegan en heb dus geen dessert kunnen nemen.
Theresia O.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Heerlijk gegeten. En zo prachtig opgediend. Een dikke 9 voor dit heerlijke VEga restaurant.
Tamtiedam .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Wat hebben we heerlijk gegeten! Een leuke plek om mijn familie te introduceren aan lekker, vegetarisch eten. Ook fijn om eindelijk een keer keuze te hebben uit meerdere gerechten, vergeleken met andere restaurants waar vaak maar twee vegetarische gerechten beschikbaar zijn.
Natasja K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Eerste ervaring in een vega restaurant en was heerlijk. Geen moment vlees gemist! ////////////////////////////////////////
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
heerlijk eten, aardige mensen, leuke plek!
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Iets te weinig bediening, waardoor we lang op drinken moesten wachten. Het eten was geweldig lekker, dus echt een aanrader!
Pauline N.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Het eten is fantastisch! Zitruimte erg krap en te dicht op elkaar. Erg druk waardoor de bediening vriendelijk maar toch wat gehaast is. Toch komen wij steeds terug voor het eten!
Latara O.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
heel ontspannen en gezellig gegeten met mijn collega's. Het eten was goed en de bediening ook!
Het restaurant is wel wat aan de dure kant.
Marleen N.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Ik vond het een grote vergissing om bhajans uit te nodigen voor een concert in een plek die zo rumoerig is en waar niemand een greintje respect heeft voor deze traditie, die niet gemaakt is om te worden gespeeld terwijl brullende mensen aan tafel alcohol zitten te drinken.. Sorry, ik had echt zooo te doen met Mr Singh en de tabla speler, het was heel verdrietig om dit mee maken.
Dorien I.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Fijne ontvangst, vriendelijk personeel; persoonlijk/natuurlijk en lekker vegetarisch eten - en wat een heerlijke toetjes! Ik kom zeker terug.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk vegetarisch eten. Met veel zorg klaar gemaakt. Dat is duidelijk. Bediening is prima. Klein puntje van kritiek is dat men wat moeite had om op te letten dat de gerechten echt glutenvrij waren bij het opdienen. En dat terwijl is wel duidelijk aangeven dat het eten glutenvrij kan en het glutenvrije eten ook van hoge kwaliteit is. Maar het is toch een misser als er tot twee keer toe glutenhoudende producten op het bord liggen, terwijl je expliciet om glutenvrije gerechten hebt gevraagd. Het restaurant heeft onze opmerkingen daarover wel weer prima opgelost (met een gratis drankje) en excuses aangeboden.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Ik kende de Golden Temple van een tijd geleden. De sfeer en entourage waren nog hetzelfde, maar de kwaliteit van het eten was niet meer zo goed als ik me van toen herinnerde.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Ik kom hier regelmatig en ben altijd zeer tevreden. De gerechten zijn origineel, vers en heerlijk op smaak met allerlei kruiden. Het enige is dat de dames in de bediening super vriendelijk en gastvrij zijn, maar geen of amper Nederlands kunnen. Verder alleen maar lof.
Niki V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De tempura met avocado was hemelsch, jammie! De bediening was erg vriendelijk en meedenkend. De aankleding van het restaurant is toepasselijk en uitnodigend
Lara L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Fantastische service. Vriendelijke bediening, fijne sfeer en heerlijk eten!!! A place to come back to.
Ik vierde hier mijn verjaardag, waar ze erg leuk mee omgingen. We zaten beneden om de hoek, waar je gehurkt kunt zitten, heel leuk! Echt een aanrader.
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! goede service en vriendelijk personeel. Genoten van de mooie inrichting.