Golden Temple

Utrechtsestraat 126 1017 VT Amsterdam Nederland Kaart
31-206268560

Over het restaurant Golden Temple

Als je zin hebt in echt volledig vegetarisch eten, is dit de plek waar je terecht kunt. In geen enkel gerecht zul je vlees, vis of eieren vinden. Alle gerechten op de kaart worden gemaakt met groenten, fruit, granen en bonen en soms een enkel melkproduct. Raak je al enthousiast? Voor een echte vegetariër is dit een ongekende luxe. Zoveel keuze in gerechten, stuk voor stuk samengesteld van dagverse en lokale producten. Geïnspireerd op de Indiase keuken waar yoga, meditatie en bewust klaargemaakt eten dagelijkse kost zijn.

Meer informatie over restaurant Golden Temple

Tram 4 - Halte Frederiksplein

Maandag t/m zondag 17.00 - 21.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Golden Temple

Jan K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk vegetarisch eten. Met veel zorg klaar gemaakt. Dat is duidelijk. Bediening is prima. Klein puntje van kritiek is dat men wat moeite had om op te letten dat de gerechten echt glutenvrij waren bij het opdienen. En dat terwijl is wel duidelijk aangeven dat het eten glutenvrij kan en het glutenvrije eten ook van hoge kwaliteit is. Maar het is toch een misser als er tot twee keer toe glutenhoudende producten op het bord liggen, terwijl je expliciet om glutenvrije gerechten hebt gevraagd. Het restaurant heeft onze opmerkingen daarover wel weer prima opgelost (met een gratis drankje) en excuses aangeboden.
tonverhulst1 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Ik kende de Golden Temple van een tijd geleden. De sfeer en entourage waren nog hetzelfde, maar de kwaliteit van het eten was niet meer zo goed als ik me van toen herinnerde.
Niki V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
De tempura met avocado was hemelsch, jammie! De bediening was erg vriendelijk en meedenkend. De aankleding van het restaurant is toepasselijk en uitnodigend
Els D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Ik kom hier regelmatig en ben altijd zeer tevreden. De gerechten zijn origineel, vers en heerlijk op smaak met allerlei kruiden. Het enige is dat de dames in de bediening super vriendelijk en gastvrij zijn, maar geen of amper Nederlands kunnen. Verder alleen maar lof.
Lara L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Fantastische service. Vriendelijke bediening, fijne sfeer en heerlijk eten!!! A place to come back to.
Ik vierde hier mijn verjaardag, waar ze erg leuk mee omgingen. We zaten beneden om de hoek, waar je gehurkt kunt zitten, heel leuk! Echt een aanrader.
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! goede service en vriendelijk personeel. Genoten van de mooie inrichting.
Anje M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuke sfeer, vriendelijk personeel en snelle service! Eten was oke maar vond kwaliteit van de Indiase gerechten wat minder.
M.M. V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heerlijk vegetarisch eten in een prettige sfeer.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
beetje krap. Je kreeg steeds een duw van degene die langsliep op de plek waar wij zaten dat is vrij storend verder perfect :)
Latara O.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
gezellig maar de salade was voor de prijs wel erg karig qua portie en vulling. toetje met banaan was heerlijk! al met al een fijn restaurant
Roland M.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten in dit leuke en gezellige restaurantje! Voor herhaling vatbaar.
Esmé W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekker gegeten in dit fijne restaurant. De sfeer is prettig en het personeel is vriendelijk. Dit was mijn tweede keer en ik blijf zeker terugkomen. Een aanrader!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Heerlijk eten met vriendelijke bediening. Wij zaten vlak bij de deur en dat was af en toe wel koud als er iemand binnen kwam gezien de buiten temperatuur.
Welmer B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lekker eten, leuk en vlot personeel, beetje chaotisch, maar grappig. Inrichting beetje shabby in vergelijking met de prijzen... 16,95 voor een super simpele pizza, beetje overdreven... ok, maar niet geweldig
J R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Vegetarisch eten wordt steeds populairder en dat merk je goed. Golden Tempel is al sinds jaar en dag DE plek om een heerlijke vegetarische maaltijd te eten en ook nu weer was het een waar genot. Indian Flavours is een aanrader, diverse heerlijke hapjes geserveerd met rijst en brood en daarbij een thee van verse gember. Ook de verschillende pies zijn niet te versmaden. Top!
Jana N.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heel goed lekker en gezond eten. De medewerkers zijn daar ontzettend lief!
Odile R.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Leuk zitje met kussens in het raam, schoenen uit en relaxen maar!
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten beneden en lekker uitgebuikt op de kussens aan de grote tafel boven.
Super lief personeel, ze kwamen de langs op het perfecte moment elke keer.
Wies V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heerlijk eten, maar de bediening was slecht, we kregen steeds verkeerde gerechten of ze waren het vergeten en een simpel excuus kon er niet van af.
Gerda T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
De sfeer in het restaurant is erg ontspannen. De bediening is erg vriendelijk en het eten was heerlijk en we hebben er niet lang op gewacht.