Golden Temple

Utrechtsestraat 126 1017 VT Amsterdam Nederland Kaart
31-206268560

Over het restaurant Golden Temple

Als je zin hebt in echt volledig vegetarisch eten, is dit de plek waar je terecht kunt. In geen enkel gerecht zul je vlees, vis of eieren vinden. Alle gerechten op de kaart worden gemaakt met groenten, fruit, granen en bonen en soms een enkel melkproduct. Raak je al enthousiast? Voor een echte vegetariër is dit een ongekende luxe. Zoveel keuze in gerechten, stuk voor stuk samengesteld van dagverse en lokale producten. Geïnspireerd op de Indiase keuken waar yoga, meditatie en bewust klaargemaakt eten dagelijkse kost zijn.

Meer informatie over restaurant Golden Temple

Tram 4 - Halte Frederiksplein

Maandag t/m zondag 17.00 - 21.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Golden Temple

Johan D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Wat een fijne plek om iets te vieren. Lieve attente bediening. Heerlijke selectie van voorgerechtenbtussen ons in. Aantrekkelijke oosters mexicaanse fusion met puur en verrassend in knusse tent! Dank!
Johan
anna D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Dagschotel was prima, niet te veel , niet te weinig en gewoon heerlijk gekruid.
De pizza met walnoten , paddestoelen en spinazie, was niet echt een succes.
Het Iraanse hoofdgerecht viel zeer in de smaak.
Een uitgebreide en gevarieerde kaart, voor elk wat wils.
Bediening zeer correct en vriendelijk.
Hippie sfeertje vonden we echt gezellig.
phebe D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Verse ingrediënten, goed gecombineerd, smaakt heerlijk allemaal. Bediening lijkt nog wat te moeten wennen, maar wel erg vriendelijk. Tafeltjes zijn wat dicht op elkaar geplaatst, zodat we de buurman moesten vragen zijn stoel aan te schuiven.
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heel lekker gegeten, lieve bediening. Verlichting kan beter
Ema M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het eten was echt heerlijk. En uiteraard als vegan erg blij dat er zoveel gerechten een vegan optie hadden. Ik kom zeker vaak terug!
Ernst G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Ik vond het voorgerecht (een soort van avocado sushi) orgineel en lekker. Het hoofdgerecht (Indiase) hapjes vond ik wat tegenvallen qua smaken, maar was zeker niet verkeerd. Dessert (verschillende taartjes) waren wel weer orginineel en knap gemaakt zonder toevoeging van suiker. Service heel vriendelijker, maar zaken kwamen af en toe niet op tijd aan (koffie te laat bij het dessert bijvoorbeeld). Ik vond de prijzen best wel aan de hoge kant, zeker omdat er geen vlees of vis wordt gebruikt. Tent ziet er gezellig uit. Mix van toeristen en een beetje geitenwollen sokken types.
Sudha S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Was hier met twee vriendinnen heen en had mazzel dat we op dezelfde dag reserveerden en er nog plek was. Twee keer eerder naar het restaurant geweest zonder reservering en toen zat het helemaal vol. Bij aankomst was het nog rustig, waardoor wij een snelle service verwachten. Helaas kwamen de drankjes pas met de gerechten, was de tafel niet compleet gedekt en moesten we zelf vragen om de menukaart voor het dessert en voor nog een rondje drankjes.
Neemt niet weg dat we een fantastische avond hebben gehad bij Golden Temple! Heerlijke vegetarische- en veganistische gerechten op het menu, die voldoen aan de verwachtingen over de smaak en je maag goed vullen. Presentatie van de gerechten mocht er ook absoluut wezen. Als bonus werd er live gezongen en viool gespeeld, waardoor de sfeer warm, gezellig en intiem was in het restaurant. Zou hier heel graag nog een keer willen eten met bijvoorbeeld mijn partner, ouders of mensen die graag veganistische gerechten willen uitproberen.
Martine-1001 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten, die curry is zalig! We moesten helaas heel lang wachten op het toetje, waren ze vergeten in de drukte, maar is prima opgelost. Prima service (en heerlijke choco taart :-)) Sfeervolle zaak met lief personeel.
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Zo lekker en zonder meuk heerlijk gegeten. Ook het dessert zonder dierlijke producten zonder suiker, zaaaaalig
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het eten is lekker,gezond en vers. De 'prijs kwantiteit/kwaliteit' verhouding is niet helemaal in balans.
Sabrina L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Superfijne avond gehad en heerlijk gegeten! De keuze aan gerechten is heel gevarieerd. Boven staan fijne lage tafels waar je zittend kunt eten - fantastisch!
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Zeer sympathiek vegetarisch/veganistisch restaurant (met ook deels glutenvrije gerechten). Leuk om op de bovenverdieping zittend-liggend aan lage tafeltjes te kunnen eten. Ontspannen sfeer. Vriendelijke bediening. Gerechten kunnen wat mij betreft wat pittiger, dan mis ik als niet-vegetariër het vlees helemaal niet meer...
Johannes R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
De lassi was echt verrukkelijk, net als de sinaasappelsap vond mijn moeder. Het eten was ook erg goed. Hele vriendelijke, attente bediening en heel fijn dat we binnen een uur konden eten zoals we hadden aangegeven.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Eten was erg lekker en personeel enorm aardig, inrichting vond ik geweldig maar moet je wel van houden. Veel vegan opties! Het was top!!
rikiemakkink M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Het eten was heel lekker, licht pittig en authentieke smaak van India, prettige en attente bediening.
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Kom al 40 jaar bij de golden Temple. Al vanaf dat ze in de Leidse straat zaten, Ik vind het heerlijk!!!
Jet D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Ons bezoek was een flinke teleurstelling in totaal. Het voor- en nagerecht was oke (hoewel niet bijzonder), maar het hoofdgerecht (de traditional mexican) zeer matig en had weinig smaak. Dat kunnen we zelf een stuk lekkerder maken. Daarbij hadden we na drie gangen allebei nog honger bij vertrek en hebben nog een patatje gedeeld. Dat alles in aanmerking genomen is het enorm duur voor wat je krijgt. Daar komt nog bij dat ze ons zo lang lieten wachten dat we vermoeden dat ze onze bestelling vergeten waren. In de tijd dat er weinig vegetarische concurrenten waren, kon je hier misschien mee wegkomen, maar wij komen niet meer terug.
Mariska M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Gezien we naar een concert gingen en de trein vertraging had, hadden we minder tijd om te eten. Maar ze hebben het mogelijk gemaakt om ons heerlijk te laten genieten van een drie gangen menu in 45 minuten tijd! En het was heerlijk! Ook het advies welke bijgerechten goed passen bij welk hoofdgerecht was erg goed. Ze wilden niet zoveel mogelijk verkopen, maaar vooral een sfeer, goed eten, goede service en een belevenis meegeven. Het was enorm geslaagd!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk vegetarisch/veganistisch eten. Geen enkel probleem om melk en glutenvrij te eten. Vriendelijke en flexibele bediening. Mooie muurschilderingen.
Rachel S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heerlijk gegeten, goede service en een prettige, ontspannen sfeer. Top!
Ook de inrichting is prachtig. Al met al een hele fijn restaurant.