Golden Rose

Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant Golden Rose

Linda J.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Eten was oud, en duidelijk opnieuw ingebakken, vetkorrels op de bami. Wanneer je er iets van zegt word je uitgescholden.

Nooooooit meer!!!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
De bami was duidelijk oud en opnieuw opgebakken. Toen we deze na een telefoontje terug kwamen brengen zijn we gewoon meerdere malen uitgescholden door 3 man personeel. Krijg je het verwijt dat je al van het cha sieuw gegeten hebt. Ongelooflijk, nog nooit mee gemaakt dit!

Wanneer er teveel slechte recensies zijn laat dit resterant ze verwijderen door opnieuw een account aan te maken. (Kijk maar; geen oude recenties te vinden! (Wel zo eerlijk o.k. mijn ervaring dan ook opnieuw te plaatsen!)
Jacqueline E.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Wij komen sinds het begin van 2018 elke week wel wat afhalen. En elke keer zijn wij erg tevreden! De service is het beste, gisteren hebben wij 2 combinatie gerechten besteld. Wij kwamen thuis aan en miste 2 bakken. Ik had gebeld en een jonge dame bood aan om het naar ons toe te bezorgen. Dat was erg attent! Wij hebben zeer genoten! En wij raden dit zeker aan!
VorkjeMeePrikken .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Dit restaurant kun je beter vermijden. Dat ligt niet aan het eten zelf maar wel aan de service. Hoe klanten behandeld worden is echt totaal van het padje af. Op 9 feb 2016 bestelden we hier 2 gerechten. Een tepan gerecht dat OK was. En ook een 'ananasboot' (kip met ananas). Na een half uur wachten bracht de serveerster de 'ananasboot'. Na een beetje er van geproefd te hebben bleek dit een 'meloenboot' te zijn (rundvlees met meloen). Na een opmerking hierover werd hier heel lauw op gereageerd. Je zou verwachten dat ze excuses zou maken maar helaas bleken excuses erg duur. Toen hebben we zelf maar voorgesteld om het niet bestelde gerecht te accepteren als we de drankjes gratis zouden krijgen. Dit werd niet geaccepteerd. Voorgesteld werd de ananasboot alsnog te brengen. Omdat we geen zin hadden om weer 30 minuten extra te wachten, hebben we dit afgeslagen en de meloenboot terug gestuurd. We hebben er toen bij gezegd dit gerecht niet te betalen. Dat was akkoord. Toen we de rekening kregen, bleek dat er voor rijst extra gerekend werd, het tepan gerecht was ineens 2 euro duurder geworden dan op de menukaart stond en de drankjes waren ook duurder. Blijkbaar werd alles uit de kast gehaald om maar zo veel mogelijk euro's binnen te halen. Ook nadat we over de foutieve rekening geklaagd hadden, volgden geen excuses. Dit is geen manier van zaken doen, dit is ronduit onbeschoft gedrag en oplichting. Absoluut vermijden deze tent.
Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2015
Vanavond eens bij deze Chinees binnengestapt om een hapje te eten. De inrichting komt een beetje overeen met alle andere Chinezen hier in Nederland. We worden vriendelijk ontvangen en nemen plaats aan een tafeltje aan het raam.
We besluiten om alleen wat hoofdgerechten te nemen:

* Geroosterd Speenvarken met een zoetzure saus -> Heerlijk zacht mals varkensvlees met een krokant laagje
* Sichaun Po -> Zalig mals varkenshaas. En goed pittig! Een stuk pittiger dan de meeste Chinezen hier in Nederland aandurven. Lekker!
* Tipan Tja Siew -> Ook erg lekker! Mals vlees, lekker zoet. Wel een of twee wat hardere stukjes in het vlees.

Kortom: Erg lekker gegeten en gelijk maar eens een de afhaalkaart meegenomen.