Golden River

Meerweg 18 8561 AV Balk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Golden River

Dagelijks geopend van 11:30 tot 21:00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Golden River

Hein G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
We hebben hier op een merkwaardig tijdstip (rond 15.00 uur) gegeten en waren de enige gasten. We hadden ook niet anders verwacht, dus geen probleem. Werden zeer hartelijk ontvangen, hebben heerlijk gegeten en vonden de ambiance, ondanks de stilte, prima: schoon, netjes. Prijs/kwaliteitverhouding uitstekend.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Op een zomerse zaterdagavond Golden River in Balk bezocht. Zaak zat bom vol.
De keus viel op het kantonees menu. Vooraf soep, hoofdgerecht bestaande uit Peking eend, krokant varkensvlees met ananas (helaas leek het uit blik) en een combinatie van kip, varkensvlees, rund, gamba's in een pikante saus. Alles prima op smaak, sauzen gelukkig niet te dik. Als afsluiter een ijsje of koffie. Prijs kwaliteit is goed in balans. De gerechten op de kaart zijn traditioneel Chinees-Hollands. Service is snel vriendelijk, ondanks de drukte! Hieruit maak ik op dat ze deze drukte gewent zijn en er goed mee om kunnen gaan.
Inrichting en het servies is wel wat gedateerd, vandaar een 7 voor het decor.
Awiekenkamp W.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
We hebben hier vanaf ons vakantieadres een aantal keren (tussen mei en september) gegeten en wat was het lekker! Bediening (allemaal) heeeeel vriendelijk. Adviseren ook goed. bv: als je loempia speciaal (met extra vlees) vooraf neemt en nog een gerecht besteld zeggen ze dat je beter even kunt wachten met bestellen totdat je het op hebt. Ook hoorden we zeggen tegen een ouder echtpaar die 2 kleine gerechten bestelden ze beter 1 groot gerecht konden nemen omdat dat voordeliger voor hen was! Nasi Singapore is ons lievelingsgerecht! Ook met kinderen is het leuk omdat ze een soort "doe toren" hebben met aan alle kanten videoschermpjes waar je wat mee kunt doen. We zien weer uit naar onze vakantie volgend jaar zodat we hier weer een keer kunnen eten.
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Uitstekende, goed onderhouden zaak. Goed eten voor een redelijke prijs. Met name de Nassi Singapore is aan te bevelen. Ook voor afhaal!