Golden River

Meer informatie over restaurant Golden River

Maandag: Gesloten
Dinsdag t/m donderdag: 16:00 - 21:00 uur
Vrijdag t/m zondag: 11:00 - 21:00 uur

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Hans72 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Met vier personen gegeten. Zelf Daging Smoor, Saté en Babi Pagang met Bami gehad. De gerechten waren subliem bereid en perfect op smaak. Ook het ijs als nagerecht was heel lekker. Wat mij betreft het beste Chinees restaurant ever!
John .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Hoewel 300 km van onze woonplaats, komen we al jaren in dit restaurant omdat onze zeilboot op een steenworp afstand zijn vaste ligplaats heeft. De recensie kan kort maar krachtig zijn: bij Golden River is het altijd druk (het restaurant is ook bijzonder groot), de gerechten zijn altijd zeer smakelijk en goed verzorgd, en het personeel is altijd erg vriendelijk. We zijn hier nog nooit zonder reservering vergeefs neergestreken en je hoeft er ook nooit lang te wachten op het eten, ongeacht hoe druk het is. De gerechten zijn vrij standaard maar van hoge kwaliteit, de porties zijn ruim voldoende en de prijs is gemiddeld te noemen. Kortom: een Chinees restaurant zoals je je dat voorstelt en zoals er honderden in Nederland liggen, maar wel van iets bovengemiddelde kwaliteit, sfeervol en gelegen op een mooie locatie aan het water.
Rikas .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Lekker eten bij de Chinees in Balk. Goede prijs kwaliteit verhouding. En topservice. Hier kom je zeker terug. Ook voor afhalen perfect.
Adyjager .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Fantastisch eten en zeer servicegericht en aardig personeel! Komen hier zeker terug als we weer in Balk zijn. Peking eend top! Ook goede mogelijkheid voor kleinere porties.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Op een zomerse zaterdagavond Golden River in Balk bezocht. Zaak zat bom vol.
De keus viel op het kantonees menu. Vooraf soep, hoofdgerecht bestaande uit Peking eend, krokant varkensvlees met ananas (helaas leek het uit blik) en een combinatie van kip, varkensvlees, rund, gamba's in een pikante saus. Alles prima op smaak, sauzen gelukkig niet te dik. Als afsluiter een ijsje of koffie. Prijs kwaliteit is goed in balans. De gerechten op de kaart zijn traditioneel Chinees-Hollands. Service is snel vriendelijk, ondanks de drukte! Hieruit maak ik op dat ze deze drukte gewent zijn en er goed mee om kunnen gaan.
Inrichting en het servies is wel wat gedateerd, vandaar een 7 voor het decor.
Nennis N.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2014
Wat een uitstekend Chinees restaurant. Heerlijk gegeten en vooral zeer vriendelijk geserveerd. Wij komen oorspronkelijk uit Den Haag maar waren tijdens kerst en oud en nieuw op vakantie in Friesland. Op nieuwjaarsdag wilde wij uit eten maar waren vergeten te reserveren. Om 14.30 uur op 1 januari gereserveerd bij Golden River in Balk. Geen probleem we konden om 18.30 uur aan tafel. De zaak bleek bomvol, maar wat meteen al opviel is dat het personeel nog steeds met veel aandacht en vriendelijkheid de klanten serveerde. We namen de Szechuaanse rijsstafel (diner voor 2) met vooraf een Szechuaanse soep die heerlijk was, goed gevuld en zeer smaakvol. Het hoofdgerecht bestond uit Eend in Mangosaus op een zoet-pittige manier bereid. Ook waren er grote garnalen in een hete saus en rundvlees op de Szechuaanse wijze bereid. Het hoofdgerecht was net als de soep, zeer smaakvol en vooral met zorg bereid. Mijn zoontje nam een kindermenu (nasi, ei, ham en sate) wat ook prima smaakte en wordt aangeboden voor een zeer schappelijke prijs.
Een absolute aanrader, en vooral qua personeel een verademing ten opzichte van mijn ervaringen in Den Haag.
Awiekenkamp .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
We hebben hier vanaf ons vakantieadres een aantal keren (tussen mei en september) gegeten en wat was het lekker! Bediening (allemaal) heeeeel vriendelijk. Adviseren ook goed. bv: als je loempia speciaal (met extra vlees) vooraf neemt en nog een gerecht besteld zeggen ze dat je beter even kunt wachten met bestellen totdat je het op hebt. Ook hoorden we zeggen tegen een ouder echtpaar die 2 kleine gerechten bestelden ze beter 1 groot gerecht konden nemen omdat dat voordeliger voor hen was! Nasi Singapore is ons lievelingsgerecht! Ook met kinderen is het leuk omdat ze een soort "doe toren" hebben met aan alle kanten videoschermpjes waar je wat mee kunt doen. We zien weer uit naar onze vakantie volgend jaar zodat we hier weer een keer kunnen eten.
Piet P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Uitstekende, goed onderhouden zaak. Goed eten voor een redelijke prijs. Met name de Nassi Singapore is aan te bevelen. Ook voor afhaal!