Golden River

Voorstraat 118 2941 EW Lekkerkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Golden River

Barry Lai is je gastheer in Chinees Kantonees Restaurant Golden River, een voormalige herberg in Lekkerkerk. Als je geen keuze kunt maken uit de vele gerechten op de kaart is hij graag bereid je te adviseren. Dat doet hij ook als het gaat om een bijpassende wijn. En dat is nog niet alles, want hij verrast zijn gasten ook met live gezongen ballades. Een compleet avondje uit.

Meer informatie over restaurant Golden River

Maandag gesloten. ( behalve op feestdagen )
Dinsdag t/m zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Golden River

L.J. D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Goede gastheer het is een aanrader ook gezellig met een groter gezelschap en de sfeer is er goed,misschien als je de gastheer vraagt om te gaan zingen dan doet hij het misschien ook nog wel.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Vriendelijk ontvangst.
Heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar.
We komen hier zeker nog eens terug.
Dirk O.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Klein chinees restaurant.
eten is redelijk, maar niet spectaculair.
je kan er wel heel gezellig zitten.
schone zaak, dat is een plus punt
wimtea .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het eten was goed , de bediening was ook goed ,
Maar het leek net of ze de prijzen hadden verhoogd
Want er een hing een bord voor een 3 gangen menu voor € 24,50
en wij waren € 34,50 voor het menu kwijt
elly V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het personeel is erg vriendelijk. Wij zijn eten vegetarisch en de gerechten waren heerlijk.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
gezellige bediening, goed eten en vooral een aanrader voor iedereen ,eten is erg goed en de sfeer gezellig.
ze geven je het gevoel dat iedereen even belangrijk is
miriam K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Genoeg keuze met de ah actie en lekkere gerechten. Uitleg was duidelijk over de gerechten en een kleine aanpassing geen probleem. Vaker hier geweest en ga zeker vaker komen bij Barry
willemklapwijk .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gelukkig hadden we op tijd gereserveerd want bij binnenkomst om 18u30 was het al behoorlijk bezet.wij werden vlot en vriendelijk geholpen. Wij konden kiezen uit een flink aantal gerechten. Wij hebben beiden een tippan gerecht genomen. Als voorgerecht een sun lat soep en biefstuk met rode pepers. Het nagerecht bestond uit ijs met advocaat en slagroom voor beiden. Alles was heerlijk bereid en zeer smakelijk. Wij zijn blij dat Golden River dit jaar meedoet met de AH actief. Wij gaan zeker binnenkort weer.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heb hier vandaag gegeten de ah aktie was allemaal weer super goed biefstuk puntjes als hoofdgerecht echt super smaak mijn zoon tomaten soep was ook super goed hoofdgerecht varkensvlees met ketjap heerlijk en babipangang en kip met Sweet Chili en vegistoof potje allemaal super goed nagerecht lekkere dameblanche en banaan met vanille ijs waren met 4 personen zaten helemaal vol volgende volle kaarten gaan hier weer heen
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Onverwacht laat op de zondagavond met vrienden terecht gekomen bij Golden River. Buitengewoon vriendelijke ontvangst door de gastheer. We hadden geen idee wat we zouden bestellen, dus we vroegen of hij ons kon verrassen. Prachtige gerechtjes passeerden de revue, heerlijk voldoende, niet te veel, redelijk geprijsd! Een aanrader.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten tegen een redelijke prijs. Bedienen was snel en wist ons goed te adviseren betreffende de wijnkeuze. Toppie
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Welke maaltijd ik ook heb genomen allen waren smaakvol, vers, heerlijk en het beste restaurant in zijn sector. Zelfs een glute vrije maaltijd voor mijn kleinkind was er. De goldenriver is door ons ook gebruikt voor ons 50 jaar huwelijk. De aanwezige gasten waren vol lof voor de geboden maaltijd, erg variabel en geen toevoegingen van o.a. vetsiin. Vandaar mijn cijfers een 10. Aanbeveling van gerecht, voor glute vrij , gesneden biefstuk met ananas en nasi. Voor mijzelf roedjak met mihoen. Daging smoor en?
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Een regenachtige zoektocht bracht ons bij dit gezellige restaurant. We hebben er heerlijk gegeten, vooraf Ngau Yuk Soep (met reepjes biefstuk, tomaat en groenten), en als hoofdgerecht Tippan Haasbiefstuk (met champignonsaus en zoetzure chilisaus), en ook Tippan Kipsaté (5 stokjes met ketjap saus). Beide gerechten waren heerlijk bereid en smaakten prima. Na het eten hebben we ons laten verwennen met heerlijke koffie.
De bediening was erg vriendelijk; het is alleen jammer, dat het niet druk was: tijdens ons verblijf maar 3 tafels bezet. Ik gun ze een hogere bezetting!
arneos .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Sinds heel lang was ik in de buurt en kon het niet laten om weer eens bij Barrie Lay te gaan eten. En het is nog steeds uitstekend hier. In plaats van hoofdgerechten hebben we de tafel vol laten zetten met voorgerechten en dat was uitstekend! Wat er bij Chinese restaurants vaak bij inschiet is fatsoenlijke wijn. Nou, niet hier! Een voortreffelijke keuze aan uitstekende wijnen. Zeer aanbevolen!!
a H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Eten is prima, keus is voldoende. Jammer genoeg moesten we lang wachten voordat wij samen konden eten. Hebben meer als een uur gewacht, een consumptie moest dat goed maken. Gasten aan andere tafel kwamen later als wij binnen, en konden een half uur eerder weg, jammer! Verder geen klagen, vriendelijke bediening.
posth151 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Vegetarisch eten bij de Chinees, dat loopt vaak zo soepel nog niet. Ook hier is de keuze niet groot. Fou yong hai vegetarisch dat is hetzelfde gerecht, en dan het vlees weggelaten. Da's een beetje gemakkelijk, lijkt mij. Maar wat er op tafel komt is prima. Vogelnestje met lekkere groenten, en een weinig uitgesproken smaak, en tofoe tip pan, echt lekker en pittig. Rustige omgeving, vriendelijke en adequate bediening.