Golden River

Voorstraat 118 2941 EW Lekkerkerk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Golden River

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Welke maaltijd ik ook heb genomen allen waren smaakvol, vers, heerlijk en het beste restaurant in zijn sector. Zelfs een glute vrije maaltijd voor mijn kleinkind was er. De goldenriver is door ons ook gebruikt voor ons 50 jaar huwelijk. De aanwezige gasten waren vol lof voor de geboden maaltijd, erg variabel en geen toevoegingen van o.a. vetsiin. Vandaar mijn cijfers een 10. Aanbeveling van gerecht, voor glute vrij , gesneden biefstuk met ananas en nasi. Voor mijzelf roedjak met mihoen. Daging smoor en?
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Een regenachtige zoektocht bracht ons bij dit gezellige restaurant. We hebben er heerlijk gegeten, vooraf Ngau Yuk Soep (met reepjes biefstuk, tomaat en groenten), en als hoofdgerecht Tippan Haasbiefstuk (met champignonsaus en zoetzure chilisaus), en ook Tippan Kipsaté (5 stokjes met ketjap saus). Beide gerechten waren heerlijk bereid en smaakten prima. Na het eten hebben we ons laten verwennen met heerlijke koffie.
De bediening was erg vriendelijk; het is alleen jammer, dat het niet druk was: tijdens ons verblijf maar 3 tafels bezet. Ik gun ze een hogere bezetting!
Arneos .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Sinds heel lang was ik in de buurt en kon het niet laten om weer eens bij Barrie Lay te gaan eten. En het is nog steeds uitstekend hier. In plaats van hoofdgerechten hebben we de tafel vol laten zetten met voorgerechten en dat was uitstekend! Wat er bij Chinese restaurants vaak bij inschiet is fatsoenlijke wijn. Nou, niet hier! Een voortreffelijke keuze aan uitstekende wijnen. Zeer aanbevolen!!
A H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Eten is prima, keus is voldoende. Jammer genoeg moesten we lang wachten voordat wij samen konden eten. Hebben meer als een uur gewacht, een consumptie moest dat goed maken. Gasten aan andere tafel kwamen later als wij binnen, en konden een half uur eerder weg, jammer! Verder geen klagen, vriendelijke bediening.
Posth151 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Vegetarisch eten bij de Chinees, dat loopt vaak zo soepel nog niet. Ook hier is de keuze niet groot. Fou yong hai vegetarisch dat is hetzelfde gerecht, en dan het vlees weggelaten. Da's een beetje gemakkelijk, lijkt mij. Maar wat er op tafel komt is prima. Vogelnestje met lekkere groenten, en een weinig uitgesproken smaak, en tofoe tip pan, echt lekker en pittig. Rustige omgeving, vriendelijke en adequate bediening.