Golden Pauw

Jan Evertsenstraat 11 1057 BL Amsterdam Nederland Kaart
31-206188857

Meer informatie over restaurant Golden Pauw

Manon .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
We hebben afgehaald en in het restaurant stonk het naar muffe vloerbedekking. De bediening was alles behalve vriendelijk en de brommers werden de zaak in geduwd.
We hoopten nog op een redelijke hap, maar helaas. Alles was smakeloos. Champignons uit blik en vette saaie satesaus. Ik ga hier nooit weer heen...
Quasimodo .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Golden Pauw was (tegen beter weten in) mijn vaste adres om Chinees te laten bezorgen. Het wat nooit groots of "Tjeetje wat lekker", maar het vulde en voldeed. de bezorging was snel en correct. Het eten echter wordt de laatste tijd alsmaar onsmakelijker en noopt to verder kijken. Vandaag besloot ik ze een laatste kans te geven. Ik bestelde een Loempia speciaal, (die geheel open was aan de onderkant en lekte van het vet). Daarnaast bestelde ik het 'speciale menu voor 2 personen' 136B. Ik ben een beetje een culi-nerd en heb een voedselthermometer. De loempia speciaal was net 40 graden en de rest van de pakketen waren ook zo lauw. Alleen van de loempia heb ik wat durven eten. Het bleek niet alleen lauw, het was ook gewoon vies en oneetbaar. De rest durfde ik niet aan. Wat ik al een tijdje dacht blijkt nu echt waar. De keuken (en de telefonische service) van Golden Pauw is achterhaald en verschrikkelijk. Een absolute afrader.

Roos88 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Nog nooit zo'n slechte Indische rijsttafel gehad! De sauzen bij de gerechten leken uit pakjes te komen en waren waterig. De saté leek wel erg op fabrieksdiepvriessate die je bij de supermarkt kunt kopen. We hadden duizend keer beter zelf in de keuken kunnen gaan staan. Ik raad het iedereen af om hier iets te kopen / bestellen.
Sander G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Eten gewoon/prima - zoals je van een afhaal Chinees kan verwachten. Echter, ruim 1 uur moeten wachten en het restaurant onbereikbaar/in gesprek (dus geen flauw deelbaar het eten bleef). Als je Chinees wilt afhalen of wilt laten bezorgen zou ik een deurtje verder gaan.
Boneventura .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Babi pangang was moddervet en weinig smaak. De bezorgers scheuren continue met hun scooters over de stoep. Geen aanrader. Inrichting is wel gezellig, zoals het hoort bij een chinees.