Golden Paradise

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Mangkon ..
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Hier wel vaker eten wezen halen.

Het eten:
Vergeleken met andere Chinese afhaal toko's is dit toch wel een klasse hoger. Het eten is vaak goed van smaak en het zijn ook ruime porties als je wat afhaalt.

De service:
De service is niks op aan te merken, behalve dat de vrouw die meestal bij het afhaal gedeelte nog best moeite heeft met bepaalde Nederlandse woorden. Ze is wel erg vriendelijk.

Het decor:
Het decor is aardig, valt ook niet veel op aan te merken. Ze proberen het wel erg stereotype chinees te maken.

Ik kom hier wel vaker terug voor een lekkere afhaal maaltijd.
Nathan84 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2013
Altijd gezellig bij Heer Tang,

De gerechten zijn allemaal prima voor elkaar.
Zelf ben ik fan van de Peking eend en Ti pan visschotel.

De huiswijnen zijn ook prima.
Prijs kwaliteit is hier dik in orde.
Vleesje .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2013
Op zich is het eten prima, zeker de Ti Pan gerechten. Ik had gekozen voor de garnalen. Partner voor rundvlees.
In combinatie met menuutje nog wel waarde naar geld.
Maar anders best prijzig indien los besteld.
In weekend heeft men buffetten. Dat is interessanter kwa prijs en wat er geboden wordt.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
Weer heerlijk gegeten, de TiPan gerechten zijn hier echt heerlijk. Er was deze keer geen buffet (het was geen weekend, wel 2e paasdag!). Het duurde wel lang voordat er service gegeven werd, dat is steeds vaker het geval. Er moet om van alles gevraagd worden, wat normaal heel normaal is: kroepoek op tafel, bij de koffie versnaperingen, dit wordt steeds vergeten. Daar komt bij dat de vervelende opmerkingen steeds minder worden gewaardeerd! Wj komen even niet meer!