Golden Palace

• Af te huren , Catering

Jouw recensie over het restaurant Golden Palace

Helga H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Goede 'ouderwetse' keuken, alleen jammer dat de mogelijkheden voor 'mixen van gerechten' en het buffet alleen voor iedereen van het gezelschap gekozen moet worden (hoewel wel begrijpelijk, anders eten de andere gasten mee met degene die voor één persoon betaalt)
Wilbert G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Het eten was overheerlijk, uit vele gerechten kon een keuze gemaakt worden, was vers en de bediening was goed. Vriendelijke mensen. Door de verbouwing is het er erg gezellig geworden.
Voor € 35,-- (aanbieding) voor twee personen was dit een zeer geslaagde avond. Dit was nog inclusief onbeperkt drinken en een dessert voor twee!! Dit kunnen wij en ieder aanbevelen!!
ilona2 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Bij een Chinees restaurant bestel ik meestal Chinese/Jasmijn thee. Dat kan alle kanten op gaan, maar hier kreeg ik thee getrokken van echte bloemen. Goede kwaliteit. De schotel met garnalen, vis en groenten was prima. Had misschien iets meer mogen zijn. Bediening vriendelijk.