Golden Palace

Emelissedijk 247-249 3079 HA Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Golden Palace

Famdejongerdam .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Wij komen hier al jaren met ons gezin. Altijd weer prima te eten voor een lage prijs! Kwaliteit van het eten is redelijk tot goed en de variatie voldoende. Onze kinderen zijn nog jong en zij worden altijd goed opgevangen door het personeel.
Vf-nelly .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Jammer genoeg was het eten niet lekker. De nasi was smaakte oud en aangebrand. En over de bami is helemaal niet te spreken. de bami was dik en kleverig en totaal smaakloos gewoon goor. Het eten was niet duur maar zelf al was het gratis geweest was het niet te eten. Dit was mij eerste en laatste keer.
Chantal C.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
buurtchinees in IJsselmonde. Je kan hier voor een zeer laag bedrag van 11 euro in het weekend genieten van een lopend buffet. Geen 20 gerechten maar wel voldoende keus en prima van smaak. Ook voor de kids is er een frikandelletje en patatje. Ook is er sushi en soep vooraf.
reserveren is een must anders is er geen plek. Gerechten worden continu bijgevuld en ook zit je niet lang zonder drankje (drank apart afrekenen). Ze hebben geen speelplek voor de kids en de inrichting is wat gedateerd. Jammer dat er oog is op de gokkast en de afhaalklanten bestellen dan wel aan een andere kant maar ingang en bar is hetzelfde.
Parkeren kan gratis voor de deur en rondom in de woonerven.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Is een klein buurt restaurantje, ik heb altijd het gevoel dat ik terug gaat naar de jaren tachtig, de inrichting is schoon en netjes maar nog wel origineel volgens mij.
Je kan hier redelijk eten en is zeker niet duur.
Het buffet is niet uitgebreid maar er is wel genoeg keuze er is zelfs shusi,om je buik te vullen.
Service is beleeft en netjes. Een aanrader als je een kleine beurs heb.
Hester B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Het personeel was heel vriendelijk en ondanks dat het nog geen 5 uur was bracht men ons toch soep en voorgerechtjes. Het eten was goed, maar de domper kwam bij het afrekenen. Ze vonden dat we meer consumpties moesten gebruiken omdat het eten goedkoop was. Mijn man had 2 keer cola genomen maar ik niks omdat ik bij het eten niet kan drinken. Het was een waarschuwing en ze was ook niet vriendelijk meer. Maar er staat nergens consumptie verplicht. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Joa_ .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Prima buurtchinees. Ik kom hier al mijn hele leven en een prijs/kwaliteit verhouding als hier tref je weinig meer aan.

Ah.. bij welke chinees heb je nou nog een buffet voor €10,95 ? De keuze is op zich redelijk beperkt maar voor dat geld moet je ook niet te hoge verwachtingen hebben. De bediening is uiterst vriendelijk en de gastvrouwen zijn niet vies van een kletspraatje.

Het eten is prima en de sfeer doet af als een ietwat verouderd buurtrestaurant, echt niet in negatieve zin!

Diana V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Hoi wij komen hier al 10 jaar met de vrouwen van de mantelzorg het eten is fantastisch voor iedereen wel iets goed warm en lekkere kruiden en genoeg aangevuld nou hopen het nog jaren vol te houden om er gezellig te eten wij zijn een groep van 8 tot 10 vrouwen grt bedankt voor de goeie service vanavond gaan we weer lekker hoor
Hertoghin .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Wij komen in dit restaurant al vele jaren en ondanks de mogelijkheid om voor weinig van een goed (en continu vers aan-) gevuld buffet te genieten, eten wij hier meestal à la carte, omdat ze zulke heerlijke rijsttafels aanbieden en de service uitstekend is. Gisteren van een tipan rijsttafel genoten! Het is echt een ouderwets chinees familierestaurant en ook wanneer je verzoeken hebt buiten de kaart is het geen probleem. Het is geen hoogstaande luxe, maar wel echt genieten van gezelligheid en goed eten!
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Een lopend buffet voor 11 euro . Wat kan je daar voor verwachten ?
Nou gewoon een GOED lopend buffet van origineel Chinees Indische gerechten . Babi pangang,- Foe yong Hai - sate - garnalen enz enz Alles heel vers en goed verzorgd.
En onbeperkte tijd + gratis parkeren !!
Zelfs een klein buffetje van Sushi

Uiterst charmante en zorgzame bediening ( Mandy )

Proberen !
Eleo N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
heerlijk lopend buffet met mijn vader en vrienden en familie genuttigd. super klasse heerlijk eten, genoeg en vorelk wat wils, prettige bediening, mooie prjs en ga er gewoon heerlijk eten, mmmm. ik kom zeker terug!!