Golden Palace

Nieuwe Ebbingestraat 74 9712 NN Groningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Golden Palace

Tgm .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Heerlijk gegeten. Echt een aanrader. Babi ketjap was lekker knapperig, de Ko Lo Yuk was vers gebakken, met de saus apart en de bami was ook heerlijk.

Bezorging was prima, maar niet heel snel (30 minuten).
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2015
Lekker eten om te bestellen en voor een hele goede prijs. Verse ingrediënten en goed op smaak gebrachte gerechten. Wok menu's met salade erbij en cassave kroepoek zijn een aanrader.
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
We hebben laatst wat lekkere dingetjes afgehaald bij dit restaurant. Ik toevallig op de recensies van dit restaurant. Er staat bij veel er van de het decor nogal gedateerd is. Dat moet dan bij deze even bijgewerkt worden. Het restaurant is namelijk helemaal opnieuw ingericht en ziet er fantastisch mooi en modern uit!
De bediening zag er ook vriendelijk uit. Alleen de mevrouw die de show dirigeerde was nogal gestrest en afnauwerig naar het personeel. Jammer, niet meer doen mevrouw!
Het eten is heerlijk hier. Aanrader. Zie ook andere recensies. Volgende keer gaan we in het restaurant eten in plaats van afhalen!
Lhkuipers .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Iedere keer weer een wonder wat Golden Palace voor het arrangement van € 22,50 (op donderdag t/m zaterdag) biedt aan kwaliteit en diversiteit van Aziatisch eten.
De entourage is gedateerd en de bediening soms wat korzelig, maar de prijs-kwaliteitsverhouding is hier buitengewoon goed. Echt een aanrader!
Marcs5 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Gisteren heerlijk gegeten bij de Golden Palace. Voor € 22,50 kun je kiezen uit een rijk scala van Aziatische "Tapa's". De één nog lekkerder dan de ander! Met name de visgerechtjes springen eruit. Het decor is niet om over naar huis te schrijven. Op dat gebied is Golden Palace nog steeds een ietwat oubollig Chinees restaurant