Golden Lion

Kan beter
Lang
V M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Op 15 april met 4 personen wezen eten. Gaan echt nooit meer. Heel chaotisch. Veel dingen verkeerd gekregen of helemaal niet gekregen. Toen wij weggingen hadden we nog steeds veel bestelde producten niet ontvangen.Zelfs van de bakplaat kreeg mijn zoon het verkeerde mee. Koks hadden geen mutsen op. Toen ik stond te wachten bij de wok stond de kok door zijn haar te wrijven en het zweet weg te vegen tijdens het bereiden van mijn maaltijd. De nasi( je kan het geen nasi noemen ) was gewoon witte rijst heel plakkerig en smaakloos, de bami idem. Alles was erg zout. Alle sauzen smaakten zout en hetzelfde. De menukaart was plakkerig en vies. Sommige borden zat nog aangekoekte etensresten op. Ik kan nog meer vertellen maar hou het hierbij. Al met al geen aanrader. Het enige positieve dat ik kan zeggen is dat het bedienend personeel zijn best doet.
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
15 april met man en kids mijn verjaardag gevierd. Nooit meer hier. Het buffet was constant leeg. De gerechten die je kon bestellen kwamen of niet of na 2 uur toen we aan het nagerecht zaten.
Drinken werd weggehaald als we toevallig met zijn vieren van tafel waren.
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Dramatisch. We hadden gereserveerd, t duurde 45 min voor we het 1e drankje en uitleg hadden. Het buffet was constant leeg. Drinken werd weggehaald als je van tafel liep. De bestellingen kwamen 4x niet. Er kwamen er 2 tijdens het nagerecht...2.5 uur later...... de rest duurde een uur voordat het kwam.
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Een Groupon gekocht, maar pas na deze gekocht te hebben lazen we de recensies, ik baalde maar we zijn toch gewoon gegaan.
We hebben een heerlijke avond gehad, heerlijk eten, fijne bediening. Top avond, de moeite waard!
elief .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
slecht!! alles is vies, borden, tafels vloer, keuken. eten ziet er ook niet smakelijk uit en is dat ook niet. hier gaan wij niet meer heen.
RIDAL .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Na 3 jaar de Golden Lion nog een kans gegeven na verbeterde recensies op internet. Zaak zag er qua interieur beter uit. Maar de bakplaat aan tafel is nog steeds kansloos, zwarte aangekoekte troep erop, daar ga ik m'n eten dus niet op bakken. Dan de sushi plakkerige kaart. Je kan merken dat ze sushi 'erbij' doen, want het haalt t bij lange na niet bij de sushi uit een echt sushi restaurant. Plakkerige rijst, bami smaakt nergens naar, waterige champignons, etc. etc. Het koude buffet, dat was n verademing, lekker en goed verzorgd. Dan het warme buffet, de helft was lauw, lege schalen. Trouwens weer geen idee wat je überhaupt opschept, nergens bordjes. Vieze en natte borden en schaaltjes tussen de 'schone' stapels. Op naar de wok, groente bleef rauw, goed voor de vitamientjes... Een pannenkoek banaan, beslag volgens mij gewoon niet gaar! Een pannenkoek spek durfde ik niet aan, aangezien het uitgepakte spek deels op het vaatdoekje lag te wachten op de volgende klant. Ranzig. Ijs was wel lekker. Personeel had het overduidelijk erg druk, niet gestructureerd, soms lang wachten op bestelde drankjes. Bij vertrek konden we eigenlijk zo weglopen! Achteraf blijkt ook dat niet alle drankjes zijn doorbelast... Erg jammer allemaal, ik ga er iig niet meer heen!
Arjen U.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wezen eten met onze 4 kleine kinderen. Je kunt er BBQ aan tafel, zelf laten wokken/grillen of laten bedienen aan tafel dmv sushi kaart.
Bediening is prima. Vuile borden attent weggehaald en regelmatig even contact. Keuze uit eten is goed, maar niet overdreven. Kwaliteit is ook goed. Kortom, wij waren nog geen 70 euro kwijt met 6 personen, de kinderen hadden er prima naar hun zin dus wij ook :-) We komen zeker nog een terug.
cootjoo .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Vanavond voor 4 personen 'afhaal' chinees gehaald. Er zat reuk nog smaak aan de babi pangang en tjap tjoy. In de bami en nasi zat weinig tot geen vulling qua vlees of groente, behalve wat oranje verdwaalde snippertjes (peen?), de satésaus bij de satéstokjes leek wel water zo dun, de loempia was erg klein (en ik had echt geen mini loempia's besteld) en de gebakken banaan spande de kroon; je kon er uithalen qua smaak dat er banaan door het beslag zat, maar echt gebakken was dit beslag verder niet. Zag er ook zeer ranzig uit. De cassave kroepoek was zacht en oud (net als de kroepoek die bij het buffet hoorde en in die boot lag in het midden, waar we tijdens het wachten een paar stukjes van geproefd hadden) Ca. € 50,- betaald en nog niet voor 20,- opgegeten. Traditiegetrouw bewaren we altijd wat voor de 2e dag want er blijft altijd nog aardig wat over, maar morgen eten we echt wat anders. Zonde van je geld; nooit meer hier.
SjaakSchipper .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Met de hele familie, vanwege de 80ste verjaardag van oma, naar de Golden Lion in Klaaswaal geweest. Omdat we met een groter gezelschap waren had men een tafel gereserveerd in een zij zaal. Hier bevond zich nog een ander gezelschap met een aantal kinderen. Gezien het feit dat de akoestiek in dit zij zaaltje door het lage plafond niet echt fijn is, was dit een minder geslaagde plek om te bivakkeren. Sinds enige tijd is het systeem in dit restaurant uitgebreid/aangepast. Dit is niet echt een succes. Het wordt, door de keuze, bediening aan tafel, BBQ, wokken, enz zo onoverzichtelijk dat het concept tegendraads werkt.
De bar waarin men het een en ander aan salades e.d. kan halen wordt slecht verzorgd. De patat die er in lag was of slap en koud, of lauw en slap of zo uit de pan. Meerdere malen was de bak met saté leeg. Organisatorisch viel er dus nog wel wat op aan te merken. Het buffet met nagerechten is uitgebreid en heeft volop keuze. Kwalitatief en algemeen is het wel eens beter geweest, de sushi vormt hier een uitzondering op. Door het ontbreken aan een stuk organisatie was dit bezoek minder geslaagd dan anders.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Vanavond gegeten van de kaart en weer super verrast door alle lekkere gerechten. Krokante kip Chili, rund zwarte bonen en sushi gefrituurde garnaal zijn echt bizar lekker met een heerlijke droge witte huiswijn. Topper????
Danielle R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
De golden lion is echt geen aanrader. Er lopen 3 concepten door elkaar - wokken, bbq en sushikaart. En dan kan je ook nog pannekoeken eten en friet.
Zeker de sushikaart waar je dingen kan aankruisen slaat nergens op. Het duurt erg lang voordat het op tafel staat. Dat is bij all you can eat sushi restaurants een stuk beter geregeld. Tja ik vond het niks. Zonde van je geld.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Zeer slecht gegeten bij dit restaurant. Het concept is veranderd, ze werken nu met een soort vreemde puntentelling. Het "hoofgerecht" kwam op een (kop en schotel)bordje en er werd ook nog bij gezegd dat dit voor twee personen was ! De gerechten die je zelf mocht halen waren van een miserabele kwaliteit, te weinig in de schalen, beetje koude patat. De bestelde gebakken banaan bestond uit 4 grauwe stukjes onduidelijk spul. Dit was echt bar en boos. Terwijl we er voorheen een paar keer gegeten hadden en toen was wel alles goed. Toen moest je vooruit betalen en de drankjes gingen via een muntensysteem, beetje vreemd maar het werkte. Ik kan alleen maar zeggen, mensen ga er niet heen, zonde van het geld.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Gisteren hier geweest, een beetje vanwege gebrek aan alternatieven. Gebarbecued. eigenlijk geen goede term, steengrillen of zo ligt meer voor de hand. Whatever... alles was vers en van redelijke kwaliteit, met name de sausjes bij de steengrill waren maar matig. Personeel is vriendelijk, lekker aards, en gastvrij. De inrichting is op zich niet verkeerd, maar het is wel een heel massale zaak met buffetten. Kortom, voor eens een keertje niet vervelend.
Edje2013 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Ik was een jaartje geleden geweest toen was ik niet tevreden. Toch maar een keer teruggegaan. Ze hebben echt wat gedaan met de kritiek die er toen was. Ze hebben nu een goede kaart met echt diverse lekkere gerechten. Ik ben fan van sushi en andere warme hapjes a'la andere Japanse all you can eat restaurants. Gelukkig hebben ze dit en gewoon lekker vers. Ook zijn er Chinese gerechten aanwezig. Echt voor ieder wat wils en ideaal voor gezinnen met kinderen gewoon leuk bbq aan tafel. Doen!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Je kunt er van alles eten en doen. Kaart met verse sushi en warme gerechten, die aan tafel uit geserveerd worden. Uitgebreid buffet met voorgerechten en een klein warm buffet. Wokken, pannenkoeken. Een elektrische BBQ in de tafel waar je zelf kunt grillen. Een uitgebreid toetjes en ijs buffet, verschillende soorten koffie en als je alleen fris drinkt ben je in het weekend voor 25 euro p.p. klaar. Waar kun je tegenwoordig zo goed, zo lekker en zo uitgebreid eten voor dit bedrag. En dan ook nog eend hele leuke bediening en gratis parkeren voor de deur. Ik rij er graag in 20 minuten vanaf Rotterdam voor naar Klaaswaal.
René N.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Lekker gegeten en niets te kort gekomen! Alles vers en de nieuwe kaar t is perfect. Dit is zeker een aanrader voor de Hoeksewaard!
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
vanaf de buitenkant ziet het er niet echt uitnodigend uit, ik dacht toch even naar binnen gluren.
tot mijn verbazing zag het er supergezellig uit, ik besloot de rest naar binnen te roepen.
ik denk dat ze van de recensies geleerd hebben die er in het begin gepost zijn.
sushi was super vers, wachttijd was er nauwelijks en verder de bediening super.
vanavond weer een tafeltje geboekt.
sportief dat ze de mindere recensies niet weghalen !!!
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Gisteren gegeten bij Golden Lion. De kwaliteit van het eten (wat er was) was goed, alleen de kroepoek was oudbakken. Het zou een aanrader kunnen zijn, maar ze kunnen de drukte volgens mij niet aan. Het bestelde eten (met name sushi) duurde bij de eerste ronde al anderhalf uur voordat het kwam en we hebben niet eens alles gekregen. We konden het opnieuw bestellen, sorry maar weer anderhalf uur wachten? De grill is een leuk idee, maar de schalen waren snel leeg (heb niet eens nasi of bami en lamskoteletjes kunnen eten) en rond half negen was het meeste al op. De drank die besteld moest worden duurde ook erg lang en achteraf denk ik dat ook teveel is berekend. Echter het sesamijs was heerlijk en dat was er gelukkig nog. Het bedienend personeel was heel vriendelijk en deden wat ze konden, maar konden ook niets veranderen aan de lange wachttijden. De entourage is chique en gezellig. Jammer ik hoop dat de Golden Lion iets doet met deze kritiek. Ik wil het dan graagnog een keer proberen.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Nu een paar keer wezen eten en het ziet er allemaal gelikt uit. Voor ieder wat wils. Als je naar een Chinese gaat heb je altijd met vetsin te maken, ik ben er gek op, de ander is er minder enthousiast over, dat is top hier, je maakt immers zelf je eten klaar en de paar klaargemaakte gerechten kun je links laten liggen of juist het zelf koken. Niet zelf willen koken en toch vers en zeker weten wat er inzet? De wok, ook top en voor de kids een speelhoeken, patatjes en frikadelletjes. Absoluut vaker komen hier.
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Slecht eten. Koud. Niet lekker.De sushi smaakte oud. Mooie ruimte. Smaakte te veel naar vet-sin. Zwarte gril. Slechte nasmaak. Nooit meer terug.