Golden House

6,9
Voordelig
Corine N.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Afgelopen vrijdag hier gegeten. We schoven vrij laat aan, rond 8 uur. Het restaurant was toen al zo goed als leeg. We hebben het buffet genomen. We hebben erg lekker gegeten, en er was nog voldoende keus. Oke het is geen haute cuisine, maar prima. Zeker voor herhaling vatbaar.
Corine N.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Gisteravond voor de 3e keer hier wezen eten. ALleen was dit voor ons voorlopig de laatste keer. Het was bij de afhaalchinees te druk waardoor het buffet slecht werd bij gevuld. Ook hadden ze de airco veels te laat aangezet waardoor het veel warm was in het restaurant.
Hennyvanweert .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Op Valentijn dag hebben we bij Golden house gegeten.
Hebben gebruik gemaakt van het chinees onbeperkt buffet.
Het smaakte goed.
De drankjes zijn inbegrepen.
De keuze is niet uitbundig maar voldoende.
En het buffet wordt ook telkens aangevuld.
Je kan ook vlees op vis laten bakken en deze wordt dan bij de tafel gebracht.
De bediening is erg vriendelijk.
En doen hun best om het de gasten naar hun zin te maken.
Het Decor kan gezelliger.( wat sfeer verlichting) zal het gezelliger maken.
verder is de inrichting zoals in de meeste chineese restaurants.
Lekkerbek626 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Het eten is op zich niet slecht, maar de 'verse vis' lag er wat verpieterd bij. De bediening denkt wel heel erg dat je van dorst om komt, want je hebt de ene ober nog niet gezegd dat je niets te drinken wilt of de volgende dient zich al aan. Voor ijs hoeft overigens niet afzonderlijk betaald te worden, wat een andere recensent schreef.
Sjaak Onderwater .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Een echt chinees restaurant met in het weekend een lopend buffet en een bakplaat. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Er is voldoende sortering en de gerechten smaken heerlijk. Bij de bakplaat kun je uit een zeer beperkt aantal gerechten kiezen. De biefstuk wordt exact gebakken zoals je dat wilt en geserveerd met uitjes. Geen show cooking en vrij standaard bereiding.
De gerechten in het lopend buffet zijn heel erg lekker en met een uitgebreidere keuze bij de bakplaat en wat meer smaak bij de bereiding hiervan zou dit een topper zijn.
Lucien-Arend .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2013
Hier enige tijd geleden met vriendengroep gegeten. Het was niet slecht hier, maar goed is anders. Het interieur is echt oudbollig en kitscherig, laag hangende goedkope plafondplaten. De gril is best goed, het sushi aanbod is daarintegen dramatisch. Personeel was wel vriendelijk. Het is een beetje wat je van de standaard dorps chinezen (waar je er tich van in Nederland hebt) mag verweachten.