Golden House

Europaplein 2 1966 WD Heemskerk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Golden House

Veradhooghe .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Vanavond heerlijk gegeten bij Golden House. Indische rijsttafel en andre lekkere zaken. Het smaakte echt fantastisch goed, Alles wat we niet op konden eten, kregen we in bakjes mee naar huis. Vriendelijke bediening. Je hoeft dus ver te rijden om in Heemskerk en omgeving goed chinees-indonesisch te eten!
Families .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
In dit typisch Chinees ingerichte resaurant hadden we voor het lopend buffet gekozen, dit bestond uit voorgerechten(mini loempias, pangsit, bebakken banaan en sate) en tomaten soep, diverse chinees/indische schotels en nasi en rijst. De kwaliteit was goed, alleen de koe low kai balletje waren niet altijd volledig gaar. Diverse schep ijs met verse vruchten was het na gerecht. Ook aan de kinderen was gedacht, frietjes,mini frikandellen en gepaneerde kipstukjes. Het was jammer dat het buffet slecht werd bijgevuld, zelfs de nas en bami waren snel op. Toen hier over verhaal werd gehaald door verschillende mensen,werd dit simpel en niet klantvriendelijk afgewimpeld, met de woorden "dan wacht U maar wat langer"en aan compensatie begonnen ze helemaal niet. Dit is nu de tweede keer dat we dit meemaken, dus wordt het om de slechte service geen derde keer.
Luckymama .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2012
Onlangs met 13 personen gegeten bij Golden House.
De sfeer was gezellig, snelle en vriendelijke bediening. Het eten liet niet lang op zich wachten en was zeer goed.
Wij zullen hier zeker terugkeren om van de heerlijke maaltijden te genieten.