Golden House

Beukenhof 8 4462 Goes Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Golden House

Piet C.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Vanavond weer met z'n viertjes genoten van een heerlijk buffet bij Golden House. Het eten smaakte voortreffelijk en de bediening is zeer vriendelijk, attent en behulpzaam. We hebben er inmiddels verschillende keren gegeten en zijn nooit teleurgesteld. Het restaurant zat vanavond stampvol en de rondlopende serveersters hadden duidelijk veel plezier in hun werk en ondanks de drukte ook nog even tijd voor een babbeltje. Ook veel oog van het personeel om het buffet aan te vullen zodra er iets leeg dreigde te raken. Voor ons echt het beste Chinese restaurant in de buurt! We komen er graag.
Enrique10 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Ik sluit me aan bij de voorgaande kritische noot. De bediening is, zolang je zelf dank u blijft zeggen en geen kritiek hebt, prima. Meestal halen we eten af en dat is heel redelijk. Een enkele keer eten we in het restaurant, en ondanks dat het altijd tegenvalt, blijven we hardnekkig terugkomen:-). De sfeer is zeer matig, er zitten altijd familieleden aan een tafeltje die op je bord kijken, en het is er eigenlijk altijd stil, weinig mensen. Vanavond was het echt hopeloos. We hebben gebruik gemaakt van het lopend buffet en dat was geen goede keuze. Alles stond er veel te lang, was lauw en niet lekker. Maar het toppunt van de avond was nog wel dat we een half bolletje ijs dat onze kleine man van 4 had gegeten moesten afrekenen als een volwaardig ijsje. Nota bene hadden we de serveerster al gemeld dat hij amper iets zou eten en dat we alleen zijn drankjes zouden afrekenen en dat hij een paar hapjes zou mee-eten, en dat was prima!. Wij hebben de volle mep betaald van 22,50 euro pp en bij het slechte eten ieder 2 drankjes besteld. Ik was zo verbaasd en verbolgen over het feit dat we een half bolletje ijs moesten afrekenen, dat we de koffie en thee maar hebben laten zitten. Ik heb hen al gemeld dat we in dit restaurant niet meer zouden komen, en dat we deze ervaring als reklame zouden meenemen. Dit is het begin, doe er uw voordeel mee.
Celco .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Je kunt hier 's weekends gebruikmaken van het onbeperkt buffet a 16,50 p.p. resp. 22,50 p.p. all-in met drankjes. Ik ben hier met mijn 2 ooms en moeder, op traktatie van een van de ooms, op een doordeweekse dinsdag wezen eten. Het was rustig in het restaurant, er waren 3 tafeltjes bezet. De ooms hadden de Golden House rijsttafel, en mijn moeder en ik de Kantonese rijsttafel. Dit alles vergezeld van twee potten heerlijke jasmijnthee. We smulden van elkaars rijsttafel en het was byzonder smakelijk allemaal. Wij hadden pittige soep en loempiaatjes met chilisaus vooraf. Het hoofdgerecht, waaronder ossenhaas, tong-garnalenmix, knoflook-kip en peking eend, was super lekker. We kregen een bolletje ijs met slagroom als afsluiter. De serveerster kwam geregeld langs om te vragen of alles naar wens was. Wat we niet op konden, hebben we laten inpakken om thuis nog eens van na te genieten. Na afloop mocht mijn moeder nog even op de elektrische piano spelen, die in de garderobe staat, en hebben we nog verder van gedachten gewisseld met de bediening.

Dit restaurant had in 2014 een notering bij de top 10 van beste chinese restaurants van Nederland en verdient wat ons betreft ook een plek bij de top 10 van 2015.

Overigens is er voldoende (gratis)parkeergelegenheid, het grenst nl. aan een klein winkelcentrum. Dat er geen pinautomaat in de zaak is en er met contant geld afgerekend moet worden is ook geen probleem, want langs het parkeerplein op 50 meter van de chinees schuin tegenover de snackbar staat een pinautomaat.

Hier komen we graag terug (ook voor afhaal).
Marank L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Ondanks alle juichende kritieken, wil ik nu toch wat kritischer zijn. De bediening is en blijft vriendelijk en attent. Maar... waarom eerst de tafels afruimen als wij zitten te wachten om een bestelling op te geven? Wij komen hier met enige regelmaat en het moet gezegd worden: vergeleken bij een jaar geleden gaat de keuken snel achteruit. De soep was lauw. Tegen de dames van de bediening gezegd en als compensatie kregen we een drankje aangeboden. De bami bij het hoofdgerecht was in de wok wat opgewarmd. Allemaal kleine zwarte bakplekjes op de bami !!! Tenslotte een laatste opmerking: de keuken gebruikt veel vetsin. Mijn vrouw kreeg 's-avonds ontzettend veel last van hartkloppingen. We gaan even een tijdje niet naar dit restaurant.
RichvG .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Dit is zeker een goede Chinees , zeker in vergelijking met die in de al dan niet directe omgeving, maar 10-en en 9-s is in mijn beleving wel overdreven. Een zeer uitgebreide kaart zoals we die van een Chinees gewend zijn (veel gerechten) en met name bij de afhaal zag het er erg druk uit. Is een aparte ruimte dus geen last van. Het zou van mij wel wat ' Chinezer' mogen: beelden, aquarium, muziek. In de oosterse restaurants wil men nogal eens flink vesin gebruiken (smaakversterkend ), maar das me hier niet opgevallen . Kortom: lekker Chinees gegeten en iets minder Chinees gezeten. Wel voor herhaling vatbaar.
Piet C.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Vanavond hebben we met z'n viertjes genoten van het heerlijke buffet van Golden House in Goes. Het buffet was uitgebreid en met heerlijke verse gerechten. De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Het restaurant is gezellig en modern ingericht en de prijs / kwaliteits verhouding top. Met z'n vieren voor € 88,-- (onbeperkt) gegeten, inclusief twee glazen wijn en koffie. Het zat er niet voor niets stampvol! We gaan er zeker binnenkort terug naar toe.
Marank L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Afgelopen week 2 maal bij dit restaurant gegeten. Verrassend lekker voor een chinees in een klein winkelcentrum. Toch twee minpuntjes. Ten eerste moesten we 35 minuten op het hoofdgerecht wachten omdat het buffet eerst moest worden klaargemaakt. Ten tweede: er kan NIET gepind worden, dus cash betalen. Ondanks de minpuntjes toch goede cijfers. Wij zullen hier meer komen.
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Ik had 25-12-2013 eten afgehaald. Bij thuiskomst klopte helaas de bestelling niet. mijn gerecht was er niet bij en ook de bestelde kipsaté niet. Dus ik weer terug naar het restaurant zeiden ze gewoon mevrouw dat hebt u niet besteld. Mijn kerstdiner was uiteraard verpest,terwijl de familie zat te eten was ik in discussie met de bediening. Ze hebben echt een goede kok,maar de organisatie van de bestellingen is helaas erg rommelig. De ervaring leert dat als je meer dan 3 bestellingen plaatst het dan misgaat. Die ervaring had ik al eerder. Dus daar ga ik,helaas,niet meer bestellen. Erg jammer.