Golden House

Meer informatie over restaurant Golden House

• Af te huren , Catering
Els V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We komen hier al 35 jaar. Lekker pittig eten. Doen nergens moeilijk over, alles kan.
Bediening vriendelijk.
Inrichting mag wel een keer vernieuwd worden.
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Wat hebben we gisteravond (kerstavond) heerlijk gegeten ! We hadden een menu en dat was werkelijk heerlijk !!! De bediening had er zin in en alles werd in een leuk tempo opgediend ondanks dat de zaak aardig vol zat ! De zaak was ook zo leuk versierd ! Kortom : Compliment Golden House !
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Al jaren komen wij hier, inrichting en decor nog steeds hetzelfde . Kwaliteit van het eten is gewoon goed. Op donderdag en vrijdag lopend buffet voor maar 16.50 , niet erg uitgebreid maar stuk voor stuk allemaal lekkere gerechten.Dit is ook een van de weinige Chinees restaurants waar je een degelijk kipsateetje met lekker smaakvolle pindasaus kunt krijgen.
Wuitermark .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Heerlijk gegeten in dit restaurant. Alles goed warm. Heerlijk van smaak. Veel verse groenten. Niet echt goedkoop. Vriendelijke bediening.
Jammer dat de inrichting gedateerd is en het tafeldienen niet ( meer ) gestreken wordt. Daardoor toch een " achteruitgang " van het geheel. Jammer want het eten is er erg goed.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Wij vinden de kwaliteit niet meer geweldig, wij hebben hier regelmatig gegeten en het lijkt net of er wat verveeld en automatisch wordt gehandeld.
Wij hadden foe yong hai , een rijsttafel en ijs toe.

Het ei was aan de onderkant verbrand, vlees was droog kortom het was niet lekker,
Wij hadden iemand mee en die wilde vegetarisch daar is heel weinig keus in. elke chinees heeft op z'n minst tofu of tahoe daar mag best wat meer aandacht aan besteed.

De cappucino is net slootwater!
Jammer nu komen wij niet meer...
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Samen met mijn tante van 89 hier voor de derde keer gegeten!
Kwaliteit en kwantiteit á la carte meer dan voldoende.
Prima service en droog staan is er hier niet bij :)
Zelf Chinese groenten met garnalen gegeten, met bami. Heerlijk!
Jammer dat ik zelf zo ver weg woon van Rijswijk.
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Al jaren komen we met enige regelmaat hier. Nu was het toch weer een aantal jaren geleden. En wat een teleurstelling. Smakeloze gerechten voor absurde prijzen. Stuk kip in een krokant jasje voor 18 euro. Schandalig! De tjap tjoy bevat nauwelijks groenten, gerechten zijn bedolven onder te zoete sauzen en de porties zijn beduidend minder dan als je zou afhalen. De kachel stond te loeien, bloedheet binnen, waarschijnlijk in de hoop dat je het smakeloze eten met flink wat drank zou wegspoelen. Ik kom hier nooit meer.
Casper .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
ik ben al jaren vaste klant bij golden house en het eten is altijd erg lekker. laats nog een nieuw gerecht geprobeert en ook dit keer beviel de maaltijd erg goed. helaas hadden ze doordat ik een half portie extra kip bestelde zich vertelt in het aantal bakjes die ze meegaven en ik miste de mihoen. tja dan zit je thuis, terug gaan is dan geen optie maar ik geef t de volgende keer aan. en het gaat niet om het bedrag van €3.-- maar om het principe dat ik deze gewoon moest betalen. kreeg ik een extra kroepoek erbij. goed bedoeld maar wat moet ik met 2 zakken kroepoek. 1 is voldoende. ik had het beter gevonden als ze de mihoen deze keer niet hadden berekend. maarja ieder lost het op zijn manier op. maar viel me toch een klein beetje tegen. gelukkig maakte de maaltijd het wel weer goed.
Nora H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Wij hebben hier gegeten met zijn zessen en hadden een gezellige grote ronde tafel, de inrichting ziet er gezellig uit, ik had ossehaas in pikante saus, was erg lekker, de andere gerechten waren ook
heerlijk,ik heb hier al vaker gegeten en was altijd prima in orde. Ik haal ook regelmatig voor thuis
hier bij de afhaalchinees, ruime porties , ik kom hier niet voor niks al jaren!
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Zeer gemoedelijk restaurant. Altijd plek, ook als je niet reserveert. Zeer vriendelijke bediening. Nooit lang hoeven wachten. Eten is goed, soms te veel.
Ruime parkeermogelijkheden voor de deur.
Wij komen er graag.
Coen W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2013
Hier met een groep gegeten en de keus aan de kok overgelaten wat prima bleek: mooie variatie aan zeer diverse gerechten inclusief kreeft, kip en tong. Vriendelijke bediening, inrichting wel erg gedateerd.
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2013
Sinds lange tijd (sinds de oude eigenaar weg is) hier weer gegeten.
Wij waren met 4 personen.

Qua inrichting van het restaurant is er niets veranderd.

De ontvangst was goed.
De bestelling werd snel opgenomen
De gerechten kwamen daarna snel. De ober was de hele avond vriendelijk.

Mijn tafelgenoten en ik vonden de geserveerde gerechten goed van smaak en het was ruim voldoende.

Afgesloten met koffie en van de zaak kregen wij er een likeurtje bij.

Prima Chinees restaurant met een goede bediening. Inrichting van het restaurant is Chinees.
Margadk .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2013
Dit restaurant is eigenlijk al zo'n 35 jaar 'de Chinees' waar wij naar toe gaan omdat het eten altijd goed is. Gister mocht ik geen vetsin of kleurstoffen eten dus ik dacht veilig te eten door de keuze van een halve kip met appelmoes (kindermaaltijd). De halve kip kwam wat vreemd op mijn bord, denk dat ze geprobeerd hebben de botjes eruit te halen, maar wat er overbleef zag er niet uit en was veel te droog. Voornamelijk gefrituurd vel. De appelmoes heb ik ook niet meer gezien. Wel frites erbij gekregen en wat komkommer en tomaat. Omdat we met een wat grotere groep zaten heb ik niet geklaagd.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
We waren met een gezelschap en zochten iets met een buffet. We kwamen terecht bij Golden House. Het was qde eerste en de laatste keer. Goed, dat het buffet erg fantasieloos was en het aanbod beperkt bleef tot de 'klassiekers van de Hollandse Chinees', ach. Het voorziet in een behoefte zullen we maar zeggen, en voor culinair avontuur ga je niet naar een Chinees als deze. Maar wat je wèl mag verwachten is dat het vakkundig is klaargemaakt. Dat was het niet. De foe jong hai was gortdroog, nog verergerd door de warmhoudbak. De bami was van het niveau Euroshopper, de nasi ook. Het alternatief, patat, zag er niet aanlokkelijk uit. het leek in oud vet gebakken. De saté was redelijk, wel te droog maar de satésaus was lekker. De loempiaatjes waren matig gevuld en klef.
De bediening dan: afgemeten. Geen poging tot vriendelijkheid. Tegen het chagrijnige aan. De drankjes werden wel snel bezorgd, om nog iéts positiefs te zeggen. Daarmee scoor je geen voldoende. Je mag toch op zin minst een gastvrije houding verwachten?
Nee, eten hier is geen feestje.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2013
Ik kom hier al sinds mijn geboorte en de enige Chinees in Zuid-Holland waar je ook vriendelijk behandeld wordt . De afhaal is prima evenals het lopend buffet (erg voordelig en kom vroeg zodat alles nog vers is), maar ik ga meestal voor de Specialiteiten (zoals bij elke Chinees). Mijn favorieten zijn de Kip in mango en de Babi panggang spek. De Peking eend is hier ook goed, velletje is droog en krokant zoals hij hoort!
Cor S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2012
Wat betreft het interieur, dat heeft duidelijk een opknapbeurt nodig. typisch jaren 80 Chinees restaurant met roze tafelkleedjes en veel Chinese kitsch. De bediening is goed en heel snel. Uitgebreide kaart met Chinese en Indonesische gerechten. Het eten smaakt top!
Leon654321 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Mijn favoriete chinees. Ik ken zo ontzettend veel andere chinezen die niet eens in de buurt komen van het eten dat hier geserveerd wordt. Altijd even constant in kwaliteit, ook mensen die je mee uit eten neemt zijn het snel met je eens...dit is erg goed hollands chinees eten! Absoluut aan te raden.
Rojomase .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
We hebben jaren op loopafstand van dit restaurant gewoond.
Nu verhuisd naar het oosten des lands maar als we in de buurt zijn gaan we altijd nog pekingeend en Chinese groenten met tofu en oestersaus eten. We zijn nog nooit teleurgesteld.
Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Goede "Hollandse Chinees", zoals we dat noemen. Ruime kaart, redelijk groot, goed bereid eten. Maar zeker wanneer je met zo'n 10 man komt eten, reken dan op een behoorlijk lange wachttijd! Niet dat ze je vergeten, maar alles wordt pas gebracht zodra alles klaar is. We eten hier regelmatig met meerdere gasten en het is altijd lang wachten. Maar als je geen haast hebt en in goed gezelschap is dat geen probleem.