Golden House

Burgemeester Vening Meineszlaan 58 1063 BD Amsterdam Nederland Kaart
31-206132945

Over het restaurant Golden House

De Chinese keuken is niet meer weg te denken uit het Hollandse landschap. Een goed Chinees restaurant is goud waard, en dat komt goed uit voor de Golden House in Amsterdam. Geniet in dit restaurant van bekende gerechten zoals Babi Pangang, kip kerrie of Peking Eend. Of laat ze bezorgen voor een feestelijke maaltijd thuis of op je werk. Eet smakelijk.

Meer informatie over restaurant Golden House

9,2

Jouw recensie over het restaurant Golden House

Cindy R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Uitermate vriendelijk personeel met geduld voor besluiteloze gasten. Erg lekker gegeten, vooral de Koe Loe Kai en de garnalen erg lekker. Hier komen we zeker eens terug!
E H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Een ouderwets chinees restaurant, geen wokgebeuren. Daardoor gezellige sfeer, personeel erg aardig. Kwaliteit prijverhouding uitstekend.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Een geweldige recht toe recht aan buurt chin/ind waar wij al vele jaren komen en afhalen. De service is altijd uitermate vriendelijk en het eten gewoon goed en lekker. Geen haute cuisine maar eerlijk lekkere gerechten waarvan vooral de Babi Pangang en Kip Kerrie heerlijk smaken. Blij dat ze er nog steeds zijn, hopelijk nog vele jaren meer.
Gerrit E.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Afgelopen zondag maandmenu+loempia hier opgehaald. Redelijk courant om i.p.v. 1 grote bak rijst of bami, van beide een kleine bak te geven. Helaas alle gerechten lauw en loempia en miniloempias niet krokant (2 minuten met auto gereden naar huis van onze zoon!). Voor ons niet weer als we weer eens naar Amsterdam toe komen.
B B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Bezoek het afhaal gedeelte regelmatig. Indien de eigenaar in de keuken staat is het eten lekker heb je pech en staat de eigenaar niet in de keuken dan is het eten helaas van een mindere kwaliteit. Het decor is gedateerd en het hele restaurant zou wel een opknap beurt kunnen gebruiken. Maar ik begrijp best dat dit niet gaat gebeuren. Investeren is financieel niet haalbaar meer. Het is jammer want de voor weinig geld heb je veel eten