Golden House

Meer informatie over restaurant Golden House

7,2
E H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Een ouderwets chinees restaurant, geen wokgebeuren. Daardoor gezellige sfeer, personeel erg aardig. Kwaliteit prijverhouding uitstekend.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Een geweldige recht toe recht aan buurt chin/ind waar wij al vele jaren komen en afhalen. De service is altijd uitermate vriendelijk en het eten gewoon goed en lekker. Geen haute cuisine maar eerlijk lekkere gerechten waarvan vooral de Babi Pangang en Kip Kerrie heerlijk smaken. Blij dat ze er nog steeds zijn, hopelijk nog vele jaren meer.
Gerriteee .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Afgelopen zondag maandmenu+loempia hier opgehaald. Redelijk courant om i.p.v. 1 grote bak rijst of bami, van beide een kleine bak te geven. Helaas alle gerechten lauw en loempia en miniloempias niet krokant (2 minuten met auto gereden naar huis van onze zoon!). Voor ons niet weer als we weer eens naar Amsterdam toe komen.
B B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Bezoek het afhaal gedeelte regelmatig. Indien de eigenaar in de keuken staat is het eten lekker heb je pech en staat de eigenaar niet in de keuken dan is het eten helaas van een mindere kwaliteit. Het decor is gedateerd en het hele restaurant zou wel een opknap beurt kunnen gebruiken. Maar ik begrijp best dat dit niet gaat gebeuren. Investeren is financieel niet haalbaar meer. Het is jammer want de voor weinig geld heb je veel eten
Mick90 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Zojuist Peking Eend à la Golden House afgehaald. Viel eerlijk gezegd wat tegen; Vettig vlees, plakkerige bami en de 'pikante saus' was meer een soort zoutige, dunne jus (wat het geheel nog vetter maakte). Ook vond ik het wat weinig echt vlees voor €14.
Wel ben ik geholpen door een ontzettend leuke en aardige man.