Golden Garden

Meer informatie over restaurant Golden Garden

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
We hebben hier met 4 personen een keuzemenu genomen, hiermee hadden we dus met elkaar 8 verschillende gerechten met nasi, bami, mihoen en Chinese bami.
Een goede keuze om van alles uit te kunnen proberen.
We hebben al behoorlijk veel Chinese restaurants gehad, deze is er zeker 1 van het hogere segment.
Het restaurant zit niet echt op een zichtlocatie, maar is zeker de moeite van het opzoeken waard.
F V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Gisteren bij deze plaatselijke Chinees gegeten. Gevestigd op een moeilijk te vinden plek!

Huiswijnen zijn beperkt tot slechts 1 per soort en de glazen zijn klein. Als voorgerecht bestelden wij de alom bekende Pekingeend met flensjes. Opvallend mals en minder droog dan bij menig andere Chinese restaurants. Als hoofdgerecht een mix van diverse soorten vis. Op het menu stond dat er o.a. tarbot in zat en dat bleek bij navraag zeeduivel te zijn. Jammer dat ze dit soort fouten maken. In hun voordeel, want tarbot is prijzig en goed gemaakt ook heerlijk, terwijl zeeduivel toch een stugge vissoort is. De klacht werd voortreffelijk opgelost.
Ook ossehaasreepjes gegeten. Waarom zijn die altijd zo droog ... is het wel ossehaas, vraag je je af!
Honglam L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
had hier als voorgerecht de gestoomde coquilles genomen
smaakte verukkelijk. glasnoodels en gember
als hoofd hadden we echt iets chinees besteld de grote loempia
met veel rode sambal.
moet zeggen de rode sambal hier is de lekkerste waar ik ooit heb geproefd.
de bediening waren 2 gastheren in pak die legde alles goed uit.
serveerste had een mooi lach
interieur moderne dan een gewone chinees. maar blijft een chinees