Golden Garden

Grote Beer 4 1622 ES Hoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Golden Garden

Nancy1980 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Via wfdeal hier gegeten. Bij binnenkomst werd de bon uit mijn handen getrokken. Het was erg rustig in de zaak, we mochten een plekje uitzoeken. Aangezien we gek op sushi zijn bestelde wij daarvan, even later werd de sushi (8 stuks) op tafel gezet met de mededeling dat dit het laatste was. De sushi was prima. De manier waarop dit gezegd werd was niet prettig, buiten het feit dat het op was. Andere gerechten besteld, dit was prima. De bediening bleef onsympathiek. Pas aan het einde van de avond vroeg ze of het gesmaakt had, er kon geen lach vanaf. Zonde. dit is voor ons een reden om hier niet meer heen te gaan. Jammer!
Gast1959 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Toch maar weer bij Golden Garden beland, wat een heerlijke zaak! De ossenhaas is werkelijk van TOP-kwaliteit! De service van dit bedrijf is ouderwets, dit zie je nauwelijks meer, zo goed.
Christinegoes .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Met een WF deal gegeten bij golden garden, eten was heerlijk (chinese gerechten), makkelijk parkeren, aardige bediening, heel vriendelijk. Aanrader wat ons betreft.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Gisteren, 12 september, met 8 personen wezen eten bij Golden Garden. We hadden bonnen van een actie van WF deals. We betaalde slechts 12,50 euro p.p. voor een onbeperkt menu bestaande uit Tepanyaki, Sushi en Aziatische Tapas zonder aan een tijdslimiet vast te zitten.
Het eten was echt fantastisch en door de kleine porties, konden we van alles proeven....je mag onbeperkt bestellen wat je zelf lekker vindt. De service en bediening was echt top. Aardige mensen met hart voor hun zaak. Dit is echt een aanrader en we komen zeker vaker terug.
Culi128 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Wij zijn in het weekend gaan eten met een groepje bij de golden garden, en hebben hier geen spijt van gehad. Zowel de vegatarische als de vlees en visgerechten zijn erg goed bevallen. Een gedeelte van onze groep was begonnen met soep vooraf en ook deze beviel goed. Er is een zeer uitgebreide keuze uit de Aziatische keuken, en het personeel is er vriendelijk en behulpzaam. Als wij vragen hadden over de gerechten werden deze graag beantwoord. Al met al een gezellige avond gehad, en we hebben erg lekker gegeten!
Niecy80 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Wij zijn eten gaan afhalen bij golden garden. De bediening was vriendelijk en snel. Maar het eten was smakeloos. Zonde van geld. We hadden bami, foe yong hai, saté, babi pangang en koe lo yuk. Allemaal geen smaak. Zelfs vliegeten is nog beter. Voor ons nooit meer golden garden zolang ze deze kok hebben.
Kimberley V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Negatieve ervaring. We hadden gereserveerd aan een ronde tafel voor 9 personen. Werden vervolgens bij aankomst naar een tafel voor 19 personen gebracht. Foutje, kan gebeuren (alhoewel je toch echt je naam en aantal personen door geeft aan de telefoon). Bediening was wel prima, geïnteresseerd en vriendelijk. Jammer dat er geen prik in mijn cola zat, waarschijnlijk kwam deze uit de postmix of een fles die al lang open was.

Klein assortiment qua warme gerechten. De bakken moesten nog gevuld worden, terwijl wij stonden te wachten. Eerst maar wat koude hapjes gedaan. Hier was ook een klein assortiment van. Sommige hapjes zagen er uit alsof ze nog van gisteren over waren. Warme gerechten smaakten overigens prima, alleen jammer dat de bakken elke keer half leeg of zelfs helemaal leeg waren, beetje nalatig. Vooral omdat het erg druk was. Het gedeelte waar het eten staat opgesteld is erg krap ingericht, waardoor er door de drukte opstoppingen ontstonden. Het assortiment aan vlees, vis en groente die er gekozen kon worden om te wokken of voor op de teppanyakiplaat was matig. Het vlees en de garnalen zagen er niet vers uit (vis stonk enorm, dus zeker niet vers) en de biefstuk was bijna zwart van kleur. Beetje jammer. Vooral bij het wok- en teppanyakigedeelte was het extreem druk. Er was slechts 1 kok die de verantwoordelijkheid had voor beide onderdelen. Kortom: enorme wachtrijen. Wij hebben elke keer minimaal 15 minuten staan wachten. Later op de avond (toen de drukte al een beetje voorbij was), kwam er nog een tweede kok bij. Mosterd na de maaltijd. De wokgerechten smaakten redelijk, beetje flauw naar mijn mening. En de gerechten van de plaat waren taai en droog, deze lagen veel te lang op de plaat. Maar goed, dat kwam waarschijnlijk omdat de alleenstaande kok het alleen niet af kon. Wat ik ook vervelend vond was de temperatuur binnen in het restaurant, bloedheet!

Kortom, geen goede ervaring. Absoluut geen aanrader. Geldverspilling!