Golden Garden

Meer informatie over restaurant Golden Garden

Voordelig
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
De beste chinees van Lansingerland!! We hebben het week menu met onbeperkt sushi en 2 hoofdgerechten besteld. Een goede prijs kwaliteit formule en gezellig dat je een paar rondes sushi kan bestellen. De wijn en bierkaart is ook prima. Een adres om snel terug te komen.
DeSamens .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Leuke is dat je alle gerechten vaneen chinees restaurant kan proeven inclusief een ruime keuze uit een behoorlijke lijst sushi.
Sushi wordt vers gemaakt. Je bent niet gebonden aan een tijdsduur. Na het eten krijg je een warm, nat handdoekje voor je handen. Top...wij komen zeker terug.
De Samens
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Sushi afgehaald. Was allemaal even vers en lekker. Ondanks afhaal, krijg je een leuk opgemaakte schotel mee. Doen we nog een keer!
Henkie13 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Besloten om weer eens een hapje te eten bij golden garden. Over het algemeen toch een hoop al you can eat. We kozen voor a la carte. Alles staat mooi omschreven en we kregen er trek van. Het uiteindelijke resultaat was toch wel teleurstellend. Totaal niet authentiek en duidelijk te veel smaakversterkers. De keuze aan wijnen is verbazend goed, hierin hebben we heerlijk genoten van een goede merlot. De snelheid waarmee het eten geserveerd wordt laat ook te wensen over. Dit waarschijnlijk door de drukke afhaal.
Gregor S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Weer eens in vertrouwde berkel bij dit restsurant gegeten wat voor ons inmiddels akweer 3 jaar geleden was.

Het eten was zoals we gewend waren qua prijs kwaliteit verhouding goed.
Vriendelijk personeel en een mooie zaak

Wij waren voor luxe tepanjaki plaat menu gegaan, en smaakte prima

Toiletten waren schoon enkel een klein min puntje het duurde soms lang voordat onze drankjes kwamen, waarschijnlijk doir de zondagavond drukte
Fijnproever 81 B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Wij hebben het Dip Tsai-menu genomen, dan kan je onbeperkt zoveel gerechten bestellen als je maar wilt, warm of koud, maakt niet uit en zonder tijdslimiet. Ik had wel zin in sushi dus bestelde het één en ander van de kaart. Wat er alleen niet even werd bijgezegd, was dat haast alle sushi's per stuk wel nogal aan de grote kant waren waardoor ik al redelijk vol begon te zitten. Na een kleine tussenpauze had ik als hoofdgerecht een Tipan-gerecht ossenhaas in zwarte bonensaus genomen. Gelukkig hoef je daar niet perse rijst/bami/nasi bij te bestellen want zat al redelijk vol en hou daar toch niet zo van.
Het gerecht was naar mijn idee wel wat aan de zoute kant, ik ben anders gewend, hield niet zo van deze smaak. Gelukkig had mijn tafelgenoot mijn gerecht verder opgegeten, die vond dat wel oké. Helaas zaten we allebei snel vol omdat het zulke royale porties waren terwijl wij geen kleine eters zijn dus hebben we niet veel andere gerechten meer kunnen uitproberen. Kwaliteit van het eten was oké maar niet bijzonder goed. Maar qua prijs/kwaliteit is het eten echt prima. Vriendelijk en beleefd personeel,zelfs mijn stoel werd door de ober aangeschoven! Toiletten waren schoon, wel een beetje gedateerd. Prettig vonden wij ook de warme natte doekjes voor de handen na afloop.
Nietje05 S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij golden garden. We hebben het dip tsai menu genomen. Soep, verschillende voor en hoofdgerechten en sushi. Het wordt als een 4 gangen menu aangeboden, maar je kunt helemaal zelf bepalen wat je wilt eten. Wij hadden nu alleen soep, sushi en mini loempia's (voorgerecht) en patatjes . De sushi wordt echt op bestelling vers gemaakt. De smaak is geweldig lekker. Persoonlijk miste ik de sushi met garnaal. Ze hadden wel sushi met knakworst, heel bijzonder (wilden zelfs de kinderen niet proberen;-) Wij waren met 2 jonge kinderen en moesten soms wat lang wachten tussen de gangen (we zaten wat uit het zicht van de bediening ). Als je met volwassenen bent is dat helemaal niet erg en juist erg gezellig.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Moeilijk om na een bezoek aan een leuke zaak je mening te geven, met zóveel op de kaart. Verschillende soorten Chinese keukens, Indonesische gerechten, sushi en een all-you-can-eat formule. Wij aten van de kaart diverse Chinese gerechten. Als die indicatief zijn voor de kwaliteit, heeft Lansingerland (waartoe Berkel en Rodenrijs behoort) een uitstekende Chinees binnen de grenzen. Ik mocht zelfs een kijkje in de keuken nemen waar Frans Lee speciaal voor mij een demonstratie gaf hoe je een verse mihoen goreng bereidt in de wok. Die keuken zag er pico bello uit. Dus gaan we met veel plezier ook al die andere gerechten eens proberen, al zijn we daar wel een jaartje mee zoet. Maar dat is bepaald geen straf...
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Vandaag voor, denken wij, het laatst bij Frans en Jenny gegeten. Niet omdat het niet lekker is, in tegendeel, maar omdat wij gaan verhuizen. Afscheid dus van wat ons betreft het beste Chinees Indisch restaurant in de regio. Hartelijke ontvangst, vers eten en vooral smaakvol.
Of je nu a la carte eet of het dip taai menu ( onbeperkt aan tafel geserveerd eten) het is allemaal met evenveel zorg bereid.
Frans en Jenny we gaan jullie missen! We zeggen dan ook geen vaarwel maar misschien gewoon tot ziens.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Dit is wel de beste chinees uit de 3B. Keurige zaak, verse ingrediënten en alles heerlijk klaar gemaakt. Huiswijn is prima. Naast de all you can eat formule kan kan je hier a la carte eten. We komen hier zeker weer snel terug.
Gilbert P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
We waren met 15 man dus we hebben een goed beeld kunnen krijgen van alle gerechten.
De sushi wordt hier geserveerd op een houtenbootje erg leuk maar ook alle sushi waren erg goed.De golden garden Maki advocado krabvlees komkommer mayonaise was de favouriet.
Bij de soepen is de Wan Tan Soep de lekkerste.
Bij de hoofd gerechten stak de For Nam (krokant gebakken babi pagang spek) en de reepjes ossenhaas er boven uit. Voor de kinderen zijn er super leuke ijsjes in de vorm van een olifant.
Tinusjes .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Het ontvangst was een beetje rommelig.Waren met een groter gezelschap en de vraag naar het a la carte menu werd niet echt gewaardeerd.All you can eat was goedkoper volgens de meneer. Uiteindelijk voor het dip tsjai menu gekozen.Helaas hoefde niet iedereen een soepje , maar het was niet mogelijk om voor die alvast wat andere dingen neer te zetten.In een van de soepen zat een torretje, daar werd nogal luchtig om gelachen door de meneer.Het eten was verder goed. De peking eend was helaas zonder pannekoekjes.de babi pangang was lekker krokant en de sushi die voor ons was uitgezocht was ook goed.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Vandaag weer een keer bij Frans Lee en zijn staf gaan eten. Deze keer geen Dip Tsai Menu maar Dim Sum en Chinese garnalen. Hmmmmm zoals verwacht........heerlijk. Elke keer weer een avontuur van smaken die de papillen strelen. Frans en zijn vrouw Jenny zijn altijd gastvrij en het eten is van prima kwaliteit maar vooral vers!!! Tot de volgende keer.
Myriam G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Vooral de grote hoeveelheid eten valt hier op. Soep-voorgerecht-sushi-hoofdgerecht in all you can eat formule. Ik kan heel wat hebben, maar hier haakte ik bij de sushi af, zo veel eten is dit. Soep en hoofdgerecht dus niet genomen. Sushi is vers en lekker, prima kwaliteit. Wordt geserveerd in houten 'boten', vraag me wel af of dit echt goed schoon wordt gehouden. Dat hout in combinatie met de verse vis zag er niet zo fris uit. Bediening is overcorrect, komt voortdurend vragen of het naar wens is. We waren met grote groep, alles stond steeds snel op tafel. Prima en gezellig voor een keertje.
Patriziakrens .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
De kwaliteit van de gerechten van Golden Garden zijn altijd van top kwaliteit. Echt een groot verschil als met zo'n vreetschuur als Shabu Shabu. 1x geprobeerd maar nooit meer. Gastheer Frans Lee en partner van Golden Garden doet er echt alles aan om je een fantastische avond te bezorgen. Ook alles zo schoon wat bij veel japanse en chinese restaurants wel eens te wensen overlaat maar bij dit restaurant alles BRANDSCHOON. De sticker van de SMAAKPOLITIE prijkt dan ook niet zonder reden op de deur! Daar wordt iedereen vrolijk van. :-)
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2013
Verschillende keren hier gegeten. Japans aan de 'plaat' en sushi zijn hier voortreffelijk moet ik zeggen. De sushi kaart is zeer uitgebreid en ze worden vers bereid in het restaurant. De gastheer is een heel innemende man die altijd tijd heeft voor een praatje met zijn klanten.

Wij eten hier heel graag.

Rei N.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
kom hier regelmatig Dip Tsai eten, daarnaast haal ik regelmatig wat af. bediening is altijd even aardig, kwaliteit van het eten is heel constant en goed!
Rotsie .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
We zijn hier op een vrijdagavond zomaar binnengelopen en werden heel hartelijk ontvangen. Netjes stoel aangeschoven, waar maak je dit nog mee? De all you can eat sushi was vers en heeft ons geweldig gesmaakt! Toiletten superschoon. Bediening heel aardig en correct!
Vanavond gaan we weer!
Teco .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Zondag 14 oktober weer heerlijk gegeten bij Frans Lee. Wij eten daar vaak het Dip Tsai Menu. Een soort all-you-can-eat maar in een verfijndere vorm. Soepen-voorgerechten-sushi-hoofdgerechten, het wordt opgediend in kleine porties en aan tafel, maar je kunt bijbestellen zo vaak en zo gesorteerd als je maar wilt. Een zwager die mee gegaan was, was verrast over het gevarieerde en gezellige etentje. De bediening is erg vriendelijk en ook de eigenaar, Frans Lee, maakt vaak een praatje met zijn gasten. De ambiance van het restaurant is ook gezellig en heeft sfeer. De kwaliteit van de spijzen is prima, zowel wat betreft de ingredienten, als de bereidingswijze.
Kortom voor herhaling vatbaar! Maar ook de overige gerechten op de kaart zijn goed, wij eten er regelmatig. B.v. de Pekingeend is heerlijk krokant, maar toch sappig.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Gisteravond weer meer dan heerlijk gegeten bij Frans Lee en zijn team. Al is het nog zo druk de bediening is prima en gastvrij. Japans, Chinees het maakt niet uit wat je neemt, het is allemaal met veel zorg bereid en geserveerd. Gisteren hebben wij weer genoten van het Dip Tsai menu, allemaal kleine schaaltjes die je onbeperkt en dus heel gevarieerd kunt bestellen. Ook het verrassingsmenu van de chef is heerlijk.