Golden Garden

Kerkweg 16 2461 GD Ter Aar Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Golden Garden

• Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
wederom was het weer gewoon goed, een prima goedgevulde (niet vette) loempia, een nog steeds perfecte "soep golden garden" en dat is een aanrader en de gamba's met knoflook is een pittig feestje op zich
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
het eten wordt elke keer weer een klein stukje beter. voor wat betreft de "gewone" chinees is dit dus een prima gelegenheid. geen culinaire hoogstandjes, maar wel traditionele lekkere gerechten die geserveerd worden. het decor is zoals bij (bijna) elke chinees, dus daar is ook niets mis mee en niets echt verrassends aan.

maar dan......vraag alsjeblieft niet iets "speciaals" want dan gaan alle luiken dicht. ik wilde (als vaste klant in de afgelopen 28 jaar) bij de heerlijke kip-kerrie graag een beetje nasi en een beetje bami. maar dat KAN NIET want dat staat niet in de computer. na enig aandringen kon het nog steeds niet want de eigenaresse is op vakantie in China. na nog wat meer aandringen werd de zoon van de eigenaresse gebeld (die was in Nederland) en na veel heen-en-weer gepraat kon het eindelijk wel tegen een extra betaling van 80 cent. hoe ingewikkeld kun je het maken ?
Jan W K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Onverwacht bezoek en dus afgehaald, wel, het viel zeker niet tegen, deze Chinees gebruikt niet te veel zout en Ik denk ook geen Ve- tsin, dat vertaald zich in geen fles water mee naar de slaapkamer om de dorst te lessen. Lieve en vriendelijke mensen, restaurant ziet er uit als doorsnee Chinees maar de keuken onderscheid zich op een hoger niveau.
Fairplay .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2013
Hele vriendelijke bediening. Goede gerechten voor redelijke prijzen. Porties zijn best flink te noemen. Ambiance is als honderden andere "chinezen" en oogt gewoontjes. Vanwege de vriendelijkheid en lekkere eten ben ik bereid 20 km hiervoor om te rijden.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Eigenlijk zou je kunnen zeggen... zie de vorige recensie, want het is nog steeds een prima tent, het is prima eten en de bediening is niet verkeerd. En als "afhaalchinees" is het twee streepjes beter