Golden Garden

Nathaliegang 176 2719 CS Zoetermeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Golden Garden

Kees B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Na jaren weer eens gaan eten bij onze buurt Chinees in Rokkeveen.
Dat werd geen teleurstelling. De keuken blijkt nu meer gebaseerd te zijn op landstreken, zoals kantonnees en sechuan. Mooie menukaart.
De gegeten soep was smaakvol en pittig, de kikkerbillen van prima kwaliteit en daarbij ruim voorzien van groenten.
De hoofdgerechten waren alle van hoge kwaliteit, ook hier naast prima vlees en vis voldoende gevarieerde groenten. Van de spareribs werd zelfs gezegd dat dit de lekkerste waren die er ooit gegeten waren.
De bediening was zeer correct en attent. Ook het aantal bezoekers was opvallend groot redelijk laat op zaterdag.
Een volgend bezoek zal niet zo lang op zich laten wachten als de vorige keer.
Sjan V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
de babi pangang en tjap tjoy waren zoals het hoort te smaken.ook de tipan was perfect.
Lekker en smakelijk. Goede bediening. Gaan we zeker vaker eten.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Onlangs, op een doordeweekse in mei, naar specialiteitenrestaurant Golden Garden.
Bij binnenkomst worden we meteen opgevangen en naar onze tafel gebracht.
Het restaurant is rustig, nog 3 andere tafels zijn bezet. Wel is het een regelmatig komen en gaan van "afhalers". Wij hebben gekozen voor de Chinese rijsttafel (saté, babi pangang, tjap tjoy, foe young hai, gebakken Chinese garnalen). Wanneer het uitgeserveerd wordt staat de hele tafel vol. Chinezen kijken niet op een onsje meer. Zowel de Nasi als de Bami die we besteld hebben, in plaats van de witte rijst, zijn goed gevuld en erg smakelijk. Achteraf een bol ijs met gebakken banaan. Een stevige afsluiting van een smakelijke avond. Onze complimenten, Ben en Marijke
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Soms ontkom je er niet aan, voor ons zo eens in het half jaar. Geen eten in huis dus je haalt een keer Chinees.
Deze zit redelijk in de buurt dus dan is de keuze snel gemaakt. Onze ervaringen met dit buurtrestaurent zijn 'gemiddeld', geen cullinaire topper maar dat moet je ook niet verwachten van een gemiddelde 'Chinees'. De porties zijn ruim, de bediening vriendelijk en efficient en de prijzen redelijk. De inrichting heeft iets Orientaals maar doet een beetje aan de jaren 70 denken. Niet echt knus om een keer gezellig te gaan eten.
Nog maar een keer de Mihoen Singapore geprobeerd want de ervaring daarmee tot dusverre was goed. Een redelijk gevulde Mihoen met kerry maar dit keer een echte tegenvaller. Een kleffe en smakeloze hap.
Dat moet echt beter en smakelijker kunnen , zeker als je de mensen uit de buurt aan je wilt binden.
Bert1958 L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Met z'n vieren gegeten bij Golden Garden. Alle vier hadden we Tipangerechten, die prima van smaak waren. Ook de erbij geserveerde nassi, bami en mihoen waren prima. De service was dik in orde. De bediening vlot en vriendelijk. Het decor is eenvoudig en niet heel erg uitnodigend, maar dat is bij veel Chinezen het geval.
Eric N.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Uitstekende bediening, vriendelijke gastvrouwen. Omdat ik het warm had deden ze meteen de airco aan. Het eten was heerljk en zag er diverser uit dan menig ander chinees restaurant. Geen indisch eten helaas maar dat is logisch. Het decor is een beetje een pijpelaantje en het restaurant ligt aan de rand van een winkelcentrum. Mooie uitgebreide kaart, nette tafels, lekkere stoelen en je hebt geen last van afhalers. Kom zeker terug !
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Tipan-gerecht ossenhaas en kip gegeten. Aan tafel bereid zoals het hoort op een gietijzeren plaat. Smaakte geweldig. De bediening was attent en erg vriendelijk.
RonnVanEtten .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Alweer een tijdje niet geweest. Weer opnieuw heerlijk gegegen, verschillende gerechten, zodat we ook van elkaars gerechten konden proeven.
Prima service weer; mooi opgemaakt gerecht en de smaak .... heerlijk!
Jeroenspaa .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2014
Kwaliteit is stukken minder geweest. Nu weer op de goede weg. Maken een van de betere kerriesauzen. Vriendelijke bediening. Beoordeling is uiteraard op basis van prijs/kwaliteit.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2013
Back in business!
Na enige tijd dit restaurant niet meer te hebben bezocht na vorige ervaringen lijkt men het licht weer te hebben gezien.
Service voortreffelijk en het eten weer zoasl vanouds. Kan weer gerechten naar wens en smaak laten bereiden en men houd rekening met de klant, dit is anders geweest.
We zullen weer met regelmaat Golden Garden weer gaan bezoeken.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Als voorgerecht diverse hapjes, gaf goed beeld van de kwaliteit van Golden garden.
De pekingeend met ananas was prima. Dit gold ook voor het vispannetje.
Het personeel zou zich in ons bijzijn moeten onthouden van praten met andere, vaste, klanten over de crisis waardoor het nogal rustig was. Niet echt professioneel, dunkt me.
Het decor is netjes, vooral aardig als je bij het raam kunt zitten.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2013
Dit restaurant was jarenlang onze favoriet. Het lijkt of men geen zin meer heeft, zeker de kok want die maakt er een culinaire drama van. Gerechten zoals besteld kregen we niet, kok gaf er zijn eigen draai aan. Gerechten die we wilden werden afgeraden omdat deze te droog, taai of niet lekker zouden zijn. Hoe kan dit gebeuren in een restaurant!? Bediening nadrukkelijk aanwezig maar vergeet wel bestellingen. Dames, doe hier wat aan!
Renevz .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Nog nooit zo'n slechte vieze vette loempia gehad als van Golden Garden, als je dan terug gaat en aan geeft dat de loempia te vet is gaan ze nog met je in discussie en terwijl de onderkant van de loempia eruit valt rustig vol blijven houden dat hij helemaal niet vet is. hier gaan we nooit weer heen!