Golden Garden

31-206174342

Meer informatie over restaurant Golden Garden

Tim S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
We hebben hier een kerstbrunch gehad in een buffetvorm en dit beviel heel goed. De binnenkomst is al mooi met een bruggetje over water met mooie vissen daarin. Het restaurant zelf ziet er goed uit, niks mis mee. Genoeg schalen met veel keus en voor ieder wat wils en het smaakte allemaal prima. Dit is de eerste 10 die ik ooit heb gegeven op Iens maar de service is echt geweldig. Iedereen is zo vriendelijk en behulpzaam en je voelt er je echt welkom. Alles werd netjes weggehaald als je klaar was. Ook kwam er een ober langs met kalenders en flesjes wijn, die mocht je zo meenemen.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2013
Oudjaaravond gegeten , buffet vorm , maand geleden gereserveerd, 18.00 uur aanwezig en om 19.00 uur weggelopen. Bufet 15 RVS schalen waarvan 6 gevuld overal een klein beetje. Geen soep, drinken half uur wachten, om de maag te vullen een loempia besteld, toen we weggingen nog steeds geen loempia. Tafels afruimen zoals in schoolvakanties , emmers om de tafel lopen en alles er in flikkeren. Veel kabaal en overgebleven eten alles op een bord gooien, terwijl wij zaten te eten. In verleden vaker gegeten , nu nooit meer, schande voor de Chinese horeca !!!!!!
Reen9 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Een van de lekkerste Chinezen in Nederland - en ik heb er een hoop van binnen gezien door de jaren heen! Kom er vaker afhalen dan eten, maar het personeel is ook dan altijd erg vriendelijk. Als het niet druk is sta je zo nog een kwartier te praten met de gastvrouw! Het eten is vrijwel altijd voortreffelijk. Goed gekruid, nooit flauw, ruime porties. Ook als ik hier niet meer in de buurt zou wonen zou ik regelmatig nog omrijden!
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2012
Je kan hier heen gaan als je echt zoekt naar de Hollandse Chinese gerechten zoals Babi Pangang (is hier echt lekker!) maar je kan hier ook zijn voor echte chinese gerechten. Peking eend is hier zoals het hoort en dat zie je niet vaak. Decor is wellicht een beetje vergaren glorie maar ook wel weer chique. Service is echt top! Daar kunnen veel chinezen nog wat van leren.
Mark Uit Utrecht ..
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2012
In een gedateerd chinees interieur met gele tafelkleedjes bestellen we de Bami Goreng en een uitgebreide Nasi Goreng.

Het eten komt binnen 10 minuten op tafel. Bij de Nasi Goreng zit o.a gegrilde kip. Fijn dat hierbij de saus apart wordt geserveerd, zo kan je dit zelf naar smaak toevoegen. De stokjes saté zwemmen echter wel overvloedig in de satésaus.

Het eten is lekker van smaak maar niet echt heel warm. Echter voor een snelle maaltijd in een niet te duur restaurant voldoet het aan onze verwachtingen.
Andrea W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Een typisch Chinees restaurant met een karpervijver, een bruggetje erover heen en een fonteintje! Roze tafeltjes en Chinese covers als achtergrondmuziek. Goede Chinese service en een zeer uitgebreide kaart.

We komen hier vaak afhalen en we worden snel en goed geholpen. Het eten is redelijk tot goed: het niveau wisselt soms. De ene keer is de Pekingeend heerlijk, mals en goed gekruid, de andere keer is het wat taai en mist het zijn 'bite'.

Toen we uit eten waren in het restaurant, werden we vriendelijk geholpen en kregen we een combinatiemenu: rijst en Chinese bami met varkens/spekreepjes, garnalen, rundvlees en stukjes eend.

De spekreepjes waren overheerlijk, de saus paste er erg goed bij en dit gold ook voor de eend. De garnalen waren echter gefrituurd en erg vet. het rundrecept was lekker, vooral door de combinatie met champignons, bamboe en komkommer.

Het was rustig, wat wij niet erg vonden, maar het is een groot restaurant en het verdient wat meer publiek!
Catharina B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
een doorsnee chinees, de chinese keuken op zn hollands dus veel zoetzure saus, ve-tsin en frituur. wel supersnel klaar. aardige bediening ook. best okay voor de afhaal op een brakke zondag.