Golden Garden

• Airconditioning , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Golden Garden

Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
We hadden gereserveerd voor hotpot voor ons 5-jarig huwelijk. Daar aangekomen werd ons na enige tijd (het was druk en werd steeds drukker) verteld dat ze hotpot niet meer aanboden. Het stond nog overal op de website en hing op het raam. We bestelden zwaar teleurgesteld iets anders want gezien de oppas tijd konden we niet naar een ander restaurant. Helaas viel dat eten tegen van wat ik gewend ben. Knapperige hapjes met een stipje vulling dat ook taai was. En gefrituurde garnalen met half gaar en zompig deeg ipv knapperig. Wan tan soep waarvan de wantans net een tikje langer hadden mogen koken (deeg was aan de harde en ongare kant). Had ik nu toch maar naar de tafels met chinese toeristen gewezen om.te bestellen wat zij hadden.
marcel B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Eten was erg goed, met mooie complexe smaken. Enige minpuntje was de ingekochte ijsjes dat had wel wat beter gemogen.
michiel V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Prima gegeten voor een redelijke prijs, de peking eend met flensjes is voor max een persoon, heerlijk traditioneel chinees en mijn favoriet. Niet overal te krijgen!
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Opnieuw zeer smaakvol gegeten, komen beslist nog weer terug.
rina B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het eten was prima alleen snel afgekoeld (jammer)
Valérie V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Erg lekker, zeker een aanrader!
yenna Z.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
We hebben lekker Chinese hotpot gegeten.
diederik W.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
was werkelijk top leuk om weer een oude bekende te zien kom zeker terug
Ginger V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Nu voor de 4e keer hier gegeten met collega’s, iedere keer weer fantastisch eten. De Peking eend met pannenkoekjes is echt een aanrader. Super vriendelijke bediening en prima prijzen.
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Top!
Belia S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Het restaurant ziet er goed en netjes uit. De bediening is prima.
S.E.A. H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Voor de tweede keer uiteten geweest bij Golden Garden. Je wordt bedient door een oudere man die kort maar to the point is, hij verzorgt alles tot in de puntjes en het eten is absoluut heerlijk. Ik heb echt genoten van de peking eend (zonder botjes), smeuïg van binnen met een heerlijke knapperige buitenkant. Dit restaurant is precies hoe je een echte chinees wil zien. Daarbij is het spot goedkoop! De eerste keer met zijn tweetjes voor 31,- gegeten en gisteren met zijn drieën voor 54,-.
Marjo L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het was erg rustig voor de zaterdagavond en dat maakt zo een groot restaurant niet gezellig. Het eten was niet geweldig. Had tong besteld, die zat zo dik in de gefrituurde paneermeel dat je de vis nauwelijks meer proefde. De babi pangang was niet krokant, wel goed van smaak. Het voorgerecht, kipsate, was prima.
Jammer, maar wij komem niet terug.
Diede W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Snelle en vriendelijke service. Eten was precies genoeg.
Jules S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
in een woord vreselijk. Niks is goed. 28,50 voor een bak slootwater. Geen vriendelijke service. Binnen een halfuur stonden we weer buiten. Absolute afrader!
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Vriendelijke bediening zou beter kunnen.
R. F.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wij kwamen bij dit restaurant terecht via de Iens Festival-actie (50% korting op de rekening). Het eten was gewoon goed. Maar om eerlijk te zijn de prijzen die je normaal gesproken moet betalen voor de gerechten te hoog voor wat je krijgt.
jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Het was lekker eten.
Goede kwaliteit
Desiree H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Door zo'n IENS aanbieding willen wel elke week bij jullie eten. Je kan ons altijd mailen met zo'n aanbieding.....
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Vanwege de korting was het heerlijk om hier te eten. We konden 3 hoofdgerechten kiezen en 3 voorgerechten en waren maar 37,50 uit inclusief water erbij (gratis gekregen). De porties waren echter in een grote dat wij dit met zijn 2en prima op konden. Het kan zijn dat de porties matig waren, vanwege de reservering via Iens, maar als we geen korting hadden gekregen had ik niet tevreden geweest met de grote van de porties. De peking eend was wel heel lekker (eindelijk één die niet volgegooid is met saus!). De service was een beetje apart, maar wel actief en netjes. Het restaurant zag er leuk en netjes uit. Het eten kwam snel en tegelijk binnen, zelfs al zaten er redelijk wat mensen binnen (gaf ook een leuke sfeer). Achteraf wel tevreden.