Golden Garden

• Airconditioning , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Golden Garden

Mark V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Vanwege de korting was het heerlijk om hier te eten. We konden 3 hoofdgerechten kiezen en 3 voorgerechten en waren maar 37,50 uit inclusief water erbij (gratis gekregen). De porties waren echter in een grote dat wij dit met zijn 2en prima op konden. Het kan zijn dat de porties matig waren, vanwege de reservering via Iens, maar als we geen korting hadden gekregen had ik niet tevreden geweest met de grote van de porties. De peking eend was wel heel lekker (eindelijk één die niet volgegooid is met saus!). De service was een beetje apart, maar wel actief en netjes. Het restaurant zag er leuk en netjes uit. Het eten kwam snel en tegelijk binnen, zelfs al zaten er redelijk wat mensen binnen (gaf ook een leuke sfeer). Achteraf wel tevreden.
pieter155 S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
dinsdag gegeten. zeer smakelijk????
vanavond afhalen. hoop wel dat het werkt via deze site. Kan het iedereen aanbevelen
pieter155 S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
erg goed heerlijk gegeten afgelopen dinsdagavond. jammer van geen thuisbezorgd echter ga vanavond gewoon weer afhalen...!!
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Kwaliteit goed maar zeer gebrekkige tafel ruimte voor 12 personen.
Sarah M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Meneer verstond niet wat ik zei... helaas. Ik vroeg of unlimited net als all you can eat is. Dat was blijkbaar dus niet zo. Maar duurde even voordat hij dat begreep en daarop kon antwoorden ( antwoord was ook vrij agressief )
do2011 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goed eten goede kwaliteit prima smaak en textuur. Niet voor niet veel bezocht door aziaten. Gied te bereiken en makkelijk parkeren! Too.
Gwynneth B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Overheerlijke for nam (buikspek), excellente char sui. Het bestelde menu was voortreffelijk. Alleen de wontonsoep en de toetjes waren niet bijzonder.
P. V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Vriendelijke bediening en verbazend gezellig druk voor een dinsdagavond. Wij gaan er weer eten, het was erg lekker.
Pietje
Juriaan B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Ik ben langsgeweest met de 50% korting actie en heb toen lekkere sushi gegeten. We werden bediend door een aardige man. De zaak was een beetje leeg, dat was jammer. Misschien in het weekend meer sfeer?
Brian S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Goed gegeten met ruime porties. Snel en goed geholpen en kort gewacht op het eten, allemaal prima!
Chantal R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Je kunt hier goed en lekker Chinees eten...
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
We hebben hier een kerstbrunch gehad in een buffetvorm en dit beviel heel goed. De binnenkomst is al mooi met een bruggetje over water met mooie vissen daarin. Het restaurant zelf ziet er goed uit, niks mis mee. Genoeg schalen met veel keus en voor ieder wat wils en het smaakte allemaal prima. Dit is de eerste 10 die ik ooit heb gegeven op Iens maar de service is echt geweldig. Iedereen is zo vriendelijk en behulpzaam en je voelt er je echt welkom. Alles werd netjes weggehaald als je klaar was. Ook kwam er een ober langs met kalenders en flesjes wijn, die mocht je zo meenemen.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2013
Oudjaaravond gegeten , buffet vorm , maand geleden gereserveerd, 18.00 uur aanwezig en om 19.00 uur weggelopen. Bufet 15 RVS schalen waarvan 6 gevuld overal een klein beetje. Geen soep, drinken half uur wachten, om de maag te vullen een loempia besteld, toen we weggingen nog steeds geen loempia. Tafels afruimen zoals in schoolvakanties , emmers om de tafel lopen en alles er in flikkeren. Veel kabaal en overgebleven eten alles op een bord gooien, terwijl wij zaten te eten. In verleden vaker gegeten , nu nooit meer, schande voor de Chinese horeca !!!!!!
reen9 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Een van de lekkerste Chinezen in Nederland - en ik heb er een hoop van binnen gezien door de jaren heen! Kom er vaker afhalen dan eten, maar het personeel is ook dan altijd erg vriendelijk. Als het niet druk is sta je zo nog een kwartier te praten met de gastvrouw! Het eten is vrijwel altijd voortreffelijk. Goed gekruid, nooit flauw, ruime porties. Ook als ik hier niet meer in de buurt zou wonen zou ik regelmatig nog omrijden!
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2012
Je kan hier heen gaan als je echt zoekt naar de Hollandse Chinese gerechten zoals Babi Pangang (is hier echt lekker!) maar je kan hier ook zijn voor echte chinese gerechten. Peking eend is hier zoals het hoort en dat zie je niet vaak. Decor is wellicht een beetje vergaren glorie maar ook wel weer chique. Service is echt top! Daar kunnen veel chinezen nog wat van leren.
Mark uit Utrecht ..
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2012
In een gedateerd chinees interieur met gele tafelkleedjes bestellen we de Bami Goreng en een uitgebreide Nasi Goreng.

Het eten komt binnen 10 minuten op tafel. Bij de Nasi Goreng zit o.a gegrilde kip. Fijn dat hierbij de saus apart wordt geserveerd, zo kan je dit zelf naar smaak toevoegen. De stokjes saté zwemmen echter wel overvloedig in de satésaus.

Het eten is lekker van smaak maar niet echt heel warm. Echter voor een snelle maaltijd in een niet te duur restaurant voldoet het aan onze verwachtingen.
Andrea W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Een typisch Chinees restaurant met een karpervijver, een bruggetje erover heen en een fonteintje! Roze tafeltjes en Chinese covers als achtergrondmuziek. Goede Chinese service en een zeer uitgebreide kaart.

We komen hier vaak afhalen en we worden snel en goed geholpen. Het eten is redelijk tot goed: het niveau wisselt soms. De ene keer is de Pekingeend heerlijk, mals en goed gekruid, de andere keer is het wat taai en mist het zijn 'bite'.

Toen we uit eten waren in het restaurant, werden we vriendelijk geholpen en kregen we een combinatiemenu: rijst en Chinese bami met varkens/spekreepjes, garnalen, rundvlees en stukjes eend.

De spekreepjes waren overheerlijk, de saus paste er erg goed bij en dit gold ook voor de eend. De garnalen waren echter gefrituurd en erg vet. het rundrecept was lekker, vooral door de combinatie met champignons, bamboe en komkommer.

Het was rustig, wat wij niet erg vonden, maar het is een groot restaurant en het verdient wat meer publiek!
Catharina B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
een doorsnee chinees, de chinese keuken op zn hollands dus veel zoetzure saus, ve-tsin en frituur. wel supersnel klaar. aardige bediening ook. best okay voor de afhaal op een brakke zondag.