Golden Dynasty

Terborgseweg 57 7001 GN Doetinchem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Golden Dynasty

Elles P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
We kamen laat aan nabij ons huurhuisje voor Pinksteren. Snel ven naar de afhaal Chinees. Nette website, betaalbaar maandmenuutje. Ontzettend aardige bediening aan de telefoon en tijdens het ophalen (alles stond al netjes klaar). Maar oooh mijn hemel wat was dit nietszeggend liefdeloos eten. Wellicht zijn we verwend in Amsterdam? Alle gerechten aren zonder enige smaak klaargemaakt. Grijs doorgestoomd vlees. Knaloranje saus, stijf van de kleur en smaakstoffen. Satésaus uit een pakje, enzovoort. Niets proefde vers - laat staan lekker- (ja een paar stuken ui en paprika last minute erbij gegooid). Wat er hier gekookt wordt, is niet representatief voor de Chinese keuken, zelfs niet in Achterhoek waar de culinaire lat wellicht wat lager ligt. Wij hebben na een half bordje alles in de afvalbak gegooid. Iets dat me normaliter enorm tegenstaat, maar tegen heug en meug liefdeloos eten, weegt net even wat zwaarder.
Klompie77 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Komen er al jaren.

Vriendelijke bediening
Mooi restaurant
Ruime keus
Goede kwaliteit eten

Gewoon prima restaurant, ik ben weinig Chinese restaurants tegen gekomen die aan de Golden Dynasty kunnen tippen
Mario010 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
All u can eat chinees.
Enkele jaren geleden een top chinees , nu helaas middelmatig .
Mooie zaak .
Prijs is ok incl drank
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
In de Achterhoek hebben we nog geen betere Chinees getroffen. We hebben hier nu vier keer gegeten, alle keren gewoon erg lekker. Ook het buffet is top, groot pluspunt dat we steeds enkele andere gerechten troffen. Aanrader.
JFafiani .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Zeer gastvrij! Verschillende mogelijkheden. Buffet of a la carte. De keuze is ruim voldoende.
Onze keuze was vanavond a la carte en de variatie van verschillende kleine gerechten met mihoen is zeker aan te bevelen. Een zeer gezellige en goed restaurant.