Golden Dynasty

Meer informatie over restaurant Golden Dynasty

• Af te huren , Airconditioning , Catering
Jackroelofsen .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Leuke restaurant waar je lekker en comfortabel uit eten kan gaan.
Veel keuze uit aparte en bijzondere gerechten. Wij hebben een verrassingsmenu genomen, en zeker geen spijt ervan. Eerste gang was een pittige soep met een zuurtje. Een combinatie die erg goed past en erg uitgesproken was. Vervolgens kwam er een mix van heerlijke dim sum hapjes.
De hoofdgerechten waren erg uitgebreid, we kregen 3 verschillende schotels.
De eerste gerecht was krokant gebakken varkensvlees in zoete saus, de tweede schotel was een supermalse ossehaas met zwartebonen saus geserveerd op een sizzling tipan. En de derde gerecht was een kip in vijf kruiden mix. Veelzijdig maar bovenal supervers en lekker!
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Golden Dynasty is een restaurant met behulpzaam en vrolijk personeel. Eten zag er verzorgd uit, zoals je dat bij een Chinees kan verwachten. We kozen voor het verrassingsmenu. We kregen dan gerechten van de kaart maar we weten niet welke, daardoor is de verassing er wel af. Eten was niet te zout , niet te vet, maar verwacht ook geen speciale smaak. Prima gemiddeld chinees waar je gerust even neer kan strijken. Vond de menuprijs iets aan de hoge kant voor wat we er voor kregen, portie hoeveelheid was voldoende, zit hem dus in de smaak. Restaurant heeft zijn zaakjes goed op orde, maar mist finesse.
Lookdejoode .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Geweldige verjaardag gevierd. Het team was geen moeite te veel en een keur van gerechten verscheen op tafel. En allemaal even heerlijk, verrassend van smaak en met veel verse ingredienten.
Het was 2 jaar geleden dat we hier voor het laatste waren, maar toch onze verbazing werden we onmiddelijk herkend!
Wat ons betreft een aanrader.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2012
Gemiddeld chinees restaurant. Soep was smakelijk, maar zouter en vooral vetter dan noodzakelijk. Hoofdgerecht (pekingeend, mijn man tilapia) viel duidelijk tegen, in vergelijking met andere restaurants in deze categorie en regio. Te veel vet aan de pekingeend. De tilapia was te zwaar gepaneerd. Geen groenten toegevoegd aan de gerechten. Het decor is goed: meubilair met goede zit, zaak ziet er schoon uit, redelijk parkeren langs de weg. De bediening is gastvrij, accuraat, deels in vlekkeloos Nederlands, op de timing is niets aan te merken. Samengevat: het kan beter, met name wat betreft de kwaliteit en bereiding van de gerechten.