Golden Dynasty

Beneden Oosterdiep 17 9641 JA Veendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Golden Dynasty

Arie V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Ik kan iedereen dit restaurant aanraden, buffet 15 euro p/p, zeer goed verzorgd, veel keuze, alles wordt netjes aangevuld, u bent hier zeer welkom!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Buffet bevat veel keuze en wordt netjes aangevuld. Vers gebakken vlees en vis smaakt ook prima.
Sushi is lekker maar niet bijzonder.

Voor 15 euro p/p zeer veel waar voor je geld en een aanrader
S S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
We komen regelmatig bij golden dynasty. Zowel in het restaurant als afhalen. Zeer goede kwaliteit en super service. Het vlees van de bakplaat is heerlijk met name de vleessaus die er overkomt! Ons blijven ze er zien.
Roger R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
Afgelopen zondag zijn we prettig verrast in dit restaurant: heerlijk gegeten voor een prikkie (buffet!). Alles vers en lekker, zelfs de sushi! Best bijzonder, gezien het geringe aantal gasten zo direct na de jaarwisseling...
Prettige, zeer gemotiveerde bediening. Ik kan iedereen aanraden het eens te gaan doen!