Golden Corn

Meer informatie over restaurant Golden Corn

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen
Manushara .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Super lekker gegeten! Wij komen altijd voor de gezelligheid en het lekkere eten. Dat het met de weekend/ feestdagen drukker is kunnen wij dat natuurlijk begrijpen. Bij de afhaal zijn ze super vriendelijk, lekker kroepoek en drankje van het huis gekregen, Top!! Dat het een beetje kan uitlopen is te begrijpen, de hele achterhoek komt hier dan ook eten op dezelfde tijdstip.
Kaatje W.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Top! Eindelijk weer een keer lekker ouderwets Chinees gegeten. Geweldige service, heerlijke beefsate. Topkwaliteit en erg vers. We komen hier zeker terug
Wilenkees .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Wij hebben zaterdag 7 maart ons 50 jarig huwelijk feest gevierd bij golden corn en hebben geweldig genoten.
Perfecte bediening en geweldig personeel en het eten was voortreffelijk.
Een aanrader voor iedereen.

Mvg Wil en Kees van Noorloos
Ralphvergeer .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Het Valentijnsmenu. Na een prima voorgerechtje van vleesjes in bladerdeeg, een werkelijk unieke tomaten-kippensoep. Wat een smaak, nog nooit zoiets bijzonders geproefd in een Chinees (Kantonees) restaurant. Daarna 4 vleesgerechten; bief, gebracht in een uitgeholde halve ananas, eend, Tippan 2 soorten vlees. Heerlijk van smaak, lekker gekruid. Een lekker toetje om het te bekronen. Wat over was (want het was echt meer dan genoeg) kregen we mee in een bakje. Echt voor herhaling vatbaar, ook op een andere dag dan 14-2 :-)
Sky1 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2014
Ik kom hier regelmatig afhalen. En het is altijd top! Ik moet zeggen dat ze hier de beste fornam hebben. Indisch rundvlees in kerrysaus en tomatensaus is ook overheerlijk. De kindo kai is ook altijd lekker.
Dpm3310 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Het eten was snel klaar, bij thuiskomst was dat niet zo raar, het eten was nagenoeg koud. Portie bami met kip saté was nagenoeg koud en toch aangebrand, de babi pangang was niet doorgebakken en net aan gaar. De loempia was erg hard , daar kon je zelfs een raam mee ingooien. Maar smaken verschillen , ons zie je niet meer.
Ivar S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Hr Alexander, de nieuwe eigenaar kwam ons bedienen. Deze zeer vriendelijke en enthousiaste man wist ons te vertellen dat er ook een nieuwe kok was en heeft ons een aantal van zijn specialiteiten voorgeschoteld. Het was heerlijk allemaal! Fantastisch gegeten en we werden nog extreem leuk en vriendelijk behandelt ook. Het was top!
Groeten tafel 8 ;-)
A O.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Eindelijk een goede Chinees restaurant in de Haarlemmermeer. Met de nieuwe eigenaar Alexander de kleine, zoals hij zich voorstelde en nieuwe kok is de Golden Corn een goed Chinees restaurant geworden. De kok is gespecialiseerd in de cantonese keuken. Ik had een heerlijk tipan beef gerecht. Erg smaakvol de kruiden waren duidelijk te proeven. De cantonese koel loe kai van mijn zoontje was ook erg lekker. De gastheer is erg vriendelijk en gaat leuk met de kinderen om. Ik ga zeker weer terug.
Rudivanvliet .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Volgens gastheer Alexander is er een nieuwe chefkok aangenomen gefocust op de zuid-chinees, cantonese keuken. Tijdens de zomer was ik op zakenreis geweest in hongkong en zoals beloofd, lag de smaak van de tausie bief van Golden Corn heel dichtbij van wat ik in hongkong gegeten had.
DaanvanWees .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2013
Heerlijk gegeten, uiterste vriendelijke bediening en fijn om buiten Amsterdam ook eens echt Cantonees te kunnen eten. Klasse!!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Ik had gehoord dat er een nieuwe chefkok was gekomen in de Golden Corn en ook een nieuwe eigenaar. We hebben dus een poging gewaagd om een keertje lekker uit eten te gaan. Het decor is niet veel veranderd, maar het eten wat we besteld hadden was voortreffelijk. Het eten kwam snel aan en de service was goed. De Rijsttafel Golden Corn was meer dan genoeg want we kregen ook nog ijs met vers fruit en koffie. Daarnaast heb ik ook Chinees eten afgehaald hier en de gerechten zijn allemaal zeer bekend maar erg lekker. Deze zaak is helemaal zo slecht nog niet.
Mientjeseten .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Wij hebben hier zojuist eten afgehaald. Eenmaal thuis hadden wij de verkeerde bami gekregen. Mijn man belt om dat te melden en gaat weer op de fiets om het om te ruilen in dit gure weer. Ze hadden de bestelling niet aan de keuken doorgegeven omdat zo formuleerden ze, Meneer moest eerst 1.80 euro bijbetalen! Vervolgens werd de bestelling vergeten waardoor het een tijd duurde voordat de bestelling er was. De rest van het eten was door dit alles afgekoeld.Jammer dat er geen excuses in zat dat het verkeerd is gelopen. Slechte service. We hebben ons daarover kwaad gemaakt en dan smaakt t eten ook een stuk minder.