Golden City

Maandag 16:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
MW2 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016

Wij hebben heerlijk gegeten bij dit restaurant. Heerlijk Aziatisch tapas en voor ieder wat wils. Erg leuk om te doen en allerlei verschillende kunnen beproeven. Mijn vrienden lusten geen vis en ze vonden het heerlijk. Het personeel is vriendelijk en het restaurant is schoon met een mooie ambiance. Kortom een gezellig restaurant om uit eten te gaan. Wij hebben genoten en een echte aanrader!
Eetteveel .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Beste chinees in de omtrek!! Eten is heerlijk, vooral de Tip-Pan gerechten. Personeel is erg vriendelijk. We komen hier erg graag.
Dajo R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Tijdje geleden gegeten bij Golden City. Een chinees restaurant zoals er al honderden zijn, niet bijzonder. De bediening is best vriendelijk, maar misschien is wat meer afstand wel gepast, het is niet prettig om wel 4 keer tijdens het eten gestoord te worden voor een (ongetwijfeld goedbedoeld) praatje. Het allervervelendst is misschien wel dat de porties ronduit miniscuul zijn! Totaal niet wat je van een chinees gewend bent. Op zich niet erg al de prijs in overeenstemming met de portiegrootte zou zijn, maar dat is absoluut niet het geval. Deze chinees is ronduit duur! Bij thuiskomst hebben we nog maar een tosti gegeten om de ergste honger te stillen.

Al met al best aardig, maar prijs/kwaliteit is ver te zoeken, beter rijdt je even door naar Elst, daar haal je voor de helft van het geld dubbel zoveel eten van dezelfde kwaliteit!
CareluitRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Een netjes uitziend en schoon restaurant. Voor het toilet moest je wel een trap op en was het heel even zoeken, maar ook het toilet zag er schoon en onderhouden uit. Het eetgedeelte en de afhaalruimte was goed van elkaar gescheiden. Het menu voor 2 personen á € 24 p.p. bestond uit 4 gangen en smaakte goed. Een adres om er nog eens terug te komen.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Na afloop van een dagje uit in de omgeving hier gegeten. We kwamen door de deur van de afhaal binnen en liepen zo naar het restaurant gedeelte. Dat kwam wat rommelig over, maar later bleek dat er ook een echte hoofdingang was. De ruimte was netjes, maar ook niet bijzonder. Het meisje dat ons bediende was wel heel spraakzaam en vriendelijk. En dat was eigenlijk ook gelijk het meest bijzondere aan dit Chinese restaurant. We kozen voor het menu voor twee personen á 24 euro per persoon. Daarvoor kregen we tomatensoep, een mini loempia en een pangsit vooraf. Hoofdgerecht nasi met babi pangang, babi ketjap, koe lou yuk en foe yong hai. Als dessert een vanille ijs met slagroom. Het smaakte allemaal zeker niet slecht, maar ook niet bijzonder lekker. De omgeving van Rhenen is wat prijziger dan elders en dat geldt dus ook voor deze Chinees. In andere plaatsen kun je hetzelfde eten voor aanzienlijk minder geld. En daarmee is de prijs/kwaliteit verhouding een stuk lager dan gemiddeld. Het is dat de bediening wel leuk was, en daarom krijgt de Golden city een 6.5. Anders was het een mager zesje geweest. In ieder geval zeker geen restaurant om speciaal voor terug te komen.
Cwindt .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Een eerlijke smaak aan de gerechten, maar erg kleine porties. Jammer.
Bij drukte heeft het personeel het moeilijk om alert te blijven