Golden City

Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Golden City

MW2 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016

Wij hebben heerlijk gegeten bij dit restaurant. Heerlijk Aziatisch tapas en voor ieder wat wils. Erg leuk om te doen en allerlei verschillende kunnen beproeven. Mijn vrienden lusten geen vis en ze vonden het heerlijk. Het personeel is vriendelijk en het restaurant is schoon met een mooie ambiance. Kortom een gezellig restaurant om uit eten te gaan. Wij hebben genoten en een echte aanrader!
eetteveel .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Beste chinees in de omtrek!! Eten is heerlijk, vooral de Tip-Pan gerechten. Personeel is erg vriendelijk. We komen hier erg graag.
Dajo R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Tijdje geleden gegeten bij Golden City. Een chinees restaurant zoals er al honderden zijn, niet bijzonder. De bediening is best vriendelijk, maar misschien is wat meer afstand wel gepast, het is niet prettig om wel 4 keer tijdens het eten gestoord te worden voor een (ongetwijfeld goedbedoeld) praatje. Het allervervelendst is misschien wel dat de porties ronduit miniscuul zijn! Totaal niet wat je van een chinees gewend bent. Op zich niet erg al de prijs in overeenstemming met de portiegrootte zou zijn, maar dat is absoluut niet het geval. Deze chinees is ronduit duur! Bij thuiskomst hebben we nog maar een tosti gegeten om de ergste honger te stillen.

Al met al best aardig, maar prijs/kwaliteit is ver te zoeken, beter rijdt je even door naar Elst, daar haal je voor de helft van het geld dubbel zoveel eten van dezelfde kwaliteit!
CareluitRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Een netjes uitziend en schoon restaurant. Voor het toilet moest je wel een trap op en was het heel even zoeken, maar ook het toilet zag er schoon en onderhouden uit. Het eetgedeelte en de afhaalruimte was goed van elkaar gescheiden. Het menu voor 2 personen á € 24 p.p. bestond uit 4 gangen en smaakte goed. Een adres om er nog eens terug te komen.
cwindt .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Een eerlijke smaak aan de gerechten, maar erg kleine porties. Jammer.
Bij drukte heeft het personeel het moeilijk om alert te blijven