Golden City

Edeseweg 19 6721 JN Bennekom Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Golden City

Peter N.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heet nu Gangnam Bennekom en is net als alle internationale Gangnam's een uitstekend aziatisch/koriaanse BBQ.
Uitgebreide kaart met keuze a la cart of all you can eat waar je bij de laatste voor 26,50 max 5 x 3 gerechten in 2,5 uur kunt bestellen. De BBQ gerechten bereidt je zelf op de ingebouwde grill en de aziatische gerechten komen reeds kant en klaar uit de keuken. De zaak is in maart gemoderniseerd en de gerechten zijn veel beter dan in het verleden dus een aanrader! Wij komen graag nog eens terug.
mvg
Peter en Elly Nijman
P.nijman29@upcmail.nl
hoe_is_de_dis .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Bij Golden City een wintermenu A gehaald: pittig rundvlees met groenten, Ajam Pangang en Foe Yong Hai.

Verwachtingen waren na eerdere ervaringen (zeker een jaar geleden) laag gespannen..Maar we waren toch blij verrast door de kwaliteit!

De groenten bij het rundvleesgerecht waren lekker knapperig en de rest smaakte ook naar behoren. Wel is 1 bak bami te weinig voor bij 3 gerechten

Nog steeds geen uitschieter in vergelijk met een topper als Eastern Express in Wageningen maar voor een keertje met weinig tijd en gewoon op de fiets ophalen in Bennekom: prima

Bediening is vriendelijk en correct.
Gerben V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Vandaag een Chinese maaltijd voor 6 personen afgehaald. Er werd vooraf gezegd dat het wachten maximaal 15-20 minuten zou duren, maar het was in werkelijkheid meer dan 1 uur!! Het eten was lauw en er ontbrak een gerecht. Service zeer slecht, een enkel sorry kan er vanaf. Hier kom ik nooit meer.