Golden City

Meer informatie over restaurant Golden City

Jouw recensie over het restaurant Golden City

Floor O.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Plezierige bediening, de keuken is gewoon goed en neigt wat meer naar Chinees/Nederlands in plaats van het gebruikelijke Nederlands:/Chinees........
het enige wat je er niet moet bestellen is
satés ... is ook wel logisch het is immers geen Indonesisch restaurant
De gerechten zijn heel redelijk geprijsd en niet echt duur, zeker niet voor de kwaliteit en kwantiteit die word aangeboden
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Na jaren weer eens een keer gaan Chinezen in dit restaurant. Allervriendelijkst ontvangst en we mochten kiezen welke tafel we wensten. Bij het ontvangst van de menukaart kwam ik er achter dat ik mijn leesbril was vergeten. geen probleem, de eigenaresse, zeer charmante vrouw, had er nog wel 1 voor me. Het bestellen van de drankjes ging vlot en ook het opnemen van de bestelling. Een jong meisje hielp ons ook, vriendelijk ding, jammer dat ze ons met je aansprak, of ben ik nu erg ouderwets? We kozen voor de gecombineerde rijsttafel. Deze werd vlot geserveerd.

Tja en na al die jaren smaakte alles eigenlijk nog precies hetzelfde. Maar de babi pangang was echt uitstekend, knapperig en goed van smaak. Na afloop kregen we nog koffie of thee van het huis maar dat hebben we vriendelijk afgeslagen.

De inrichting is inderdaad gedateerd, maar het is nog onzeker of ze in dit pand kunnen blijven, dus dat je dan niet investeert snap ik.
Polders .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Ben met mijn zoon wezen eten en zijn zeer tevreden over de service en het eten.
De sfeer is gemoedelijk en rustig.
Vlotte bediening met een redelijke prijs