Golden City

Oostermeent Zuid 23 1274 ST Huizen Nederland Kaart

Over het restaurant Golden City

Gouden schat in Huizen

Het stadje Huizen is al meer dan 20 jaar trots op hun eigen gouden stad, genaamd the golden city. Hier kun je terecht voor Chinese gerechten, klaargemaakt in de beste Chinese keuken van Huizen. Met grote porties zul je hier zeker weten verzadigd thuiskomen, inclusief volle maag en een goed gevoel.

Meer informatie over restaurant Golden City

Lang

Jouw recensie over het restaurant Golden City

Malieske M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
We komen hier al jaren! Altijd heerlijk gegeten! Alleen jammer dat de laatste tijd het eten wat teleurstellend is. 3 weken geleden weer gehaald en nu weten we het zeker. We hadden ieder een loempia speciaal waar totaal geen smaak aan zat en er droop vet uit. Toen maakte ik het bakje van de gebakken banaan open. Het bakje voelde al zwaar. De buitenkant van de gebakken banaan was taai en weer zwaar van de olie. Daarna het bakje bami! ....... we hebben het weggegooid! Ik heb nog nooit zoiets smerigs gegeten! Tjonge jonge Golden City! We gingen altijd met plezier chinees halen. Gelukkig dat we geen visite hadden! Zonde van mn geld!
Janny O.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het is niet meer wat t geweest is. Na het voorgerecht nogmaals aangegeven dat we geen haast hebben en rustig aan willen doen. Toch staat binnen 5 minuten het hoofdgerecht op tafel. Vlees was erg droog. Leek opgewarmd. Jammer. Bediening is altijd erg aardig
mary D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Mooi ingericht en vriendelijke bediening. De Wontonsoep die ik bestelde had wel wat meer smaak mogen hebben., waarmee ik niet bedoel zouter. De Pekingeend en de Tjaptjoi met garnalen waren goed. Heel vreemd vonden wij dat voor de bami en nasi bij de hoofdgerechten apart bijbetaald moest worden, 1,99€ per bami of nasi. Daar hadden we waarschijnlijk overheen gelezen want het was ons niet opgevallen. Voor dat éne lepeltje nasi had ik niet bij willen betalen.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Na lange tijd weer terug bij deze Chinees, het was fantastisch! We hebben het verrassingsmenu gekozen, 3 gangen. Het lamsvlees met Teryaki saus was overheerlijk, en ook daarna de verschillende schotels met overheerlijke nasi erbij, een absolute aanrader. Dit restaurant heeft een dip gekend, maar is nu weer terug!
Tuijlh .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
1e paasdag : volledig leeg restaurant om half zeven. Slecht teken. Vriendelijke bediening. Voorgerecht Peking eend was goed. Hoofdgerecht: tipan gerecht was goed bereid maar enigszins vlak van smaak.
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Wilt u aub geen smaakversterkers in de maaltijden meer toevoegen. U gebruikt veel vetsin. Dit is niet gezond. Veel mensen weten het niet maar dit is heel slecht.
Frenco .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Wij halen regelmatig eten bij Golden city. Kwaliteit is bijzonder goed en de inrichting is sfeervol. we worden altijd snel geholpen en de bediening is vriendelijk. De eigenaar heeft ons geholpen met het kiezen van andere (niet standaard) gerechten en ook dat is ons goed bevallen. Wij vinden dit restaurant een absolute aanrader!
Genieterd Y.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
De nieuwe eigenaar van Golden City wil graag zijn tent zo snel mogelijk weer dichtgooien, denk ik ! Wat mevr. Lam in jaren heeft opgebouwd is hij bezig om in maanden te vernielen. Eten slecht : rundvlees taai en vol zenen, kippenvlees taai en smakeloos, loempia loopt het vet uit, zelfs te bami kan hier vernaggeld worden en dat is knap. Nassi is geen nassi maar droge witte rijst. Eten duurt uren voordat het op tafel komt. Opmerkingen wordt niets mee gedaan. Ook geen excuus of vergoeding. Ons zien ze hier nooit meer. Tis een wonder dat de tent nog open is. Ben benieuwd hoe lang nog. De beoordeling in punten op deze site klopt niet, is veel te hoog nog.
64ine58henk .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
wij hebben voor een verassingsmenu gekozen en kan zeggen smaak kwaliteit bediening het was top.
gastheer en overig bedienend personeel waren zeer attent en gastvrij.
aankleding restaurant was geweldig, alles was zeer verzorgd.
een aanrader voor iedereen wij komen zeker terug
Ronnieboy1 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Wij zijn al meer als 12 jaar vaste klant bij Golden City. Helaas heeft de nieuwe eigenaar de kwaliteit van het eten drastisch verlaagd. Al twee keer loempia's gehad waar de olie uitloopt. De laatste keer casave kroepoek gehad welke smakeloos en muf was. Het antwoord van de dame aan de telefoon was dat zij een andere leverancier van kroepoek hebben. Lijkt mij grote onzin, elk Chinees restaurant bakt zijn kroepoek zelf. Door de medewerkster werd ook niet aangeboden om nieuwe verse te leveren. Een simpel sorry was haar antwoord en zij hing op. Dit zou echt niet gebeuren onder de leiding van de vorige eigenaresse mevrouw Lam. Wij gaan dan ook op zoek naar een ander Chinees restaurant wat in staat is kwaliteit te leveren en waar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. De nieuwe eigenaar moet nog veel leren. Als eerste moet je proberen de vorige eigenaar te evenaren of zelfs te verbeteren, dan doe je het goed.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Het was als thuiskomen! Bij Golden City is een nieuwe eigenaar, maar daardoor is het VELE MALEN beter geworden, in vele opzichten! De ambiance, de voortreffelijke bediening (Amy en "good-old" Michael) maar bovenal het eten! Het was niet alleen smakelijker, maar het leek wel of de porties veel groter waren! Het was even wachten, maar uit eten gaan is ook een gezellig avondje uit, toch? Een aanrader in alle opzichten, wat een super Chinees restaurant!
warduitwillemstad .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Ik ben door de jaren heen hier wel vaker geweest omdat mijn oom hier om de hoek woont wezen eten maar sinds de nieuwe eigenaar is het helaas veranderd in een richting die mij niet bevalt. Ik ben zelf een perfectionist en ik kan heel kritisch zijn op de puntjes op de "i" en die mis ik hier vooral inbhet interieur en de onderhoud /kwaliteitscontrole hiervan. Het eten duurt geeoon te lang en moest best wel lang wachten op simpele gerechten. De wijn vd wijnkaart was mijns inziens prijzig voor de gebodene kwaliteit. Onze vlees/ hoofdgerechten waren daarnaast niet helemaal op standaard van een a la carte restaurant met de prijzen die ze hiervoor vragen. Voortaan ga ik met mijn oom hier eerder afhalen voor een schappelijke prijs voor afhaaleten dan de hoofdprijs voor het restaurant betalen
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Na een lange tijd waren we weer eens bij Golden City. Regelmatig halen we hier af, maar dit keer gingen eten in het restaurant. We hadden ons erop verheugd, maar helaas is het een grote deceptie geworden.
We waren er al om 17.00 uur omdat we met kleine kinderen waren. Alles duurde enorm lang, er was veel te weinig personeel en na twee (!) uur hadden we eindelijk onze voorgerechten (we hadden een menu) op. We zaten te wachten op de hoofdgerechten. Het duurde en duurde maar. Het was zo erg dat we uiteindelijk niet meer hebben afgewacht en eerder zijn vertrokken.
De gerechten díe we hebben gegeten waren ook niet van die kwaliteit die we bij Golden City gewend waren. Het beslag over de garnalen was zo dik dat je de garnalen niet proefde. De eendenborst was zo koud, die kwam rechtstreeks uit de koeling (dat hoefde toch niet zo lang te duren zou je denken) en de dimsum leek op de dimsum die je in de diepvries bij de supermarkt vindt.
Ook de bediening was slecht. Er werd niet gereageerd op opmerkingen over het lange wachten en drankbestellingen werden half geleverd.
Al met al een hele negatieve ervaring.
Jitske V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Vandaag, chinees gehaald bij dit restaurant, kom er al 20 jaar, als vegetariër viel het vaak tegen het schijnt erg lastig te zijn voor dit restaurant om het vlees uit de nasi te laten, waardoor je thuis een half uur aan het pielen bent om het vlees eruit te halen :( vandaag is het wel vleesloos gelukt, maar had ik foe jong hai vegan, aangebrand all over, dus was weer met lange tanden eten, had contact met ze op moeten nemen stom maar nog niet gedaan!
Geachte mevrouw Jitske,

Het spijt ons zeer om te lezen over uw ervaring in ons restaurant en betreuren hetgeen is gebeurt. Graag bieden we u onze oprechte excuses aan.

Daarnaast willen we u ook hartelijk danken voor het delen van uw ervaring, zodat we bewust zijn van onze tekortkomingen en acties kunnen ondernemen om te verbeteren.

Graag zouden we willen vragen of u uw email adres kunt sturen naar info@goldencityhuizen.nl, zodat we u een passende oplossing kunnen aanbieden.

We horen graag van u.

Met hartelijke groet,

Mevrouw Lam
Golden City
Huizen
George T.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Nette zaak waar we netjes onthaald werden. We hadden met 15 man van tevoren een menu besteld. De keuze van het menu hebben we overgelaten aan de eigenares. Ik moet zeggen dat het eten ons zeer positief heeft verrast. Van voorgerechten tot aan de desserts, het was een culinair feest. Er zaten gerechten bij die gewoon uitmuntend waren. Ook de grote van de porties was meer als voldoende. Al met al een aanrader voor iedereen.
Rene F.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Vandaag genoten van het Chinees Nieuwjaarsmenu. 3 heerlijke gangen waar ook een prima alternatief werd geregeld ivm mijn allergie voor schaaldieren. Alles werd keurig uitgeserveerd. Vriendelijke bediening. Onder het genot van een heerlijke wijn nog lang nagenoten van deze top avond.
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2014
We aten op 31 december 2014 in Golden City in Huizen. Er werd een oudejaarsbuffet geserveerd. Het begon met drie voortreffelijke voorgerechten, waarbij alle gerechten stonden voor gebruiken en wensen uit de Chinese cultuur: Voorspoed, gezondheid en welvaart en meer. Speenvarken, gefrituurde oesters en lotuswortelsoep. Heel speciaal gekruid.
Daarna begon het buffet met zeer bijzondere en smaakvolle Chinese specialiteiten, die niet op de standaard menukaart van Golden City staan. De eigenaresse, mevrouw Lam, was zelfs nog thuis bezig geweest om het feestelijke maal voor te bereiden voor haar gasten. Smakelijke bieflapjes, lotuswortel, gamba’s, pasteitjes en bami, waarbij de lengte van de bami sliert stond voor de lengte van je leven. En nog meer Chinese specialiteiten en vooral veel symboliek in het eten.
Als extra verrassing was er voor de gasten vuurwerk en een loterij, waarbij de winnaars mooie prijzen mee naar huis namen. Bij het afscheid van dit zeer gastvrije Chinese Specialitietenrestaurant kregen alle gasten nog een flesje en een envelopje met goede wensen mee naar huis om daar nog wat na te kunnen genieten van dit zeer geslaagde buffet. Volgens jaar weer?
Maria L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Sint Jacobs schelp ( voorgerecht )
Peking eend
Zeebaars
Gebakken groeten
Na 13 jaar langs te hebben gereden voor t eerst binnen geweest en heeeerlijk gegeten!!!
Harry G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Met dertien personen van een Guangdong rijsttafel genoten. Het personeel had een mooie tafel klaargezet. Attente bediening. Gerechten tegelijk voor iedereen op tafel. Eend was heel lekker. Ook de ossenhaas en de tarbot waren uitstekend. Kortom een aanrader.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Ik ben fan van het verrassingsmenu. Zo krijg je in een korte tijd de gelegenheid om heel veel heerlijke gerechtjes te proeven. Allen lekker vers en op elkaar afgestemd!