Golden Chopsticks

31-206207040

Meer informatie over restaurant Golden Chopsticks

M_proever .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Afgelopen zondag hier wezen eten met een vriendin. De spare ribs waren zoals gewoonlijk heerlijk. Een aanrader dus! Bediening was vriendelijk en erg behulpzaam.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Op aanraden van een vriend dus hier beland. Dit was inderdaad ook een uitstekende tip. We hebben genoten van authentieke Haka-keuken. De uitgebreide lunch was ons heerlijk bevallen en volgende x zullen we eens het avondeten proberen. We zijn voldaan en rond de deur uitgegaan. Zeker een Amsterdamse aanrader. Grtz, Rick
Fleurtje30 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wat een heerlijke coquille's en oesters serveren ze hier. Alf hoofd hadden we de jawel witte asperges met rundvlees, de asperges waren lekker "zeg maar al dente" en een mooi kerrie gerecht met kip. De huisgemaakte sambal was ook erg smakelijk
Genieterd .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Was alweer een tijd geleden dat we hier gegeten hadden. Vroeger kwamen we er vaker. Omdat er ook veel Aziatische mensen eten is dat meestal een teken dat de keuken goed is. Dat was vroeger ook zo. Het restaurant is in andere handen overgegaan ( dat werd op onze vraag hierover bevestigd door de ober ). Dat is in ieder geval het eten niet ten goede gekomen. We zijn heel wat restaurants gewend, maar dit restaurant spande wel de kroon qua nivo ten slechte. Zelden zó slecht gegeten en mijn partner idem. De bediening was ook zéér matig tot slecht. Toen ik mijn biertje op had, waren ze meteen ter plekke om er nóg een te verkopen. Ik zei dat ik even zou wachtte tot het eten op tafel zou staan tegen de ober. Nog geen minuut daarna wilde een vrouw mij wéér een biertje aansmeren......De tonic van mijn partner was gewoon (kraan?) water met een stukje citroen erin. Er zaten totaal geen bubbels ( koolzuur ) in haar glas. Heel vreemd. Het varkensvleesgerecht van mij was heel heet maar smakeloos verder. Het vlees zelf zag er niet uit en leek wel kauwgum of varkensdarm maar dan gekookt en totaal niet crunchie. Zag er bleekgeel van kleur uit. De "nasi" was helemaal geen Nasi maar gekookte rijst met een enkel uitje en preiringetje.
De 'beef"van mijn partner was eveneens smakeloos en vol zenen. Slechte kwaliteit vlees. Bovendien leek ook dit vlees wel gekookt ipv gewokt/ gebakken.
Er werd ook geen moment gevraagd of het beviel of smaakte.
Dikke onvoldende voor dit restaurant. Ons zien ze hier nooit meer terug.
Toen we betaald hadden en achterom keken, zagen we duidelijk dat het personeel aan het roddelen was over ons...... :-(
Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Heerlijk als je mogelijkheid hebt om te kunnen lunchen. Alweer 2 geleden hier voor het laatst geweest. Geen straf om binnen te wandelen. Een Chinese thee besteld en wonton soep. Daarna een heerlijke mix van geroosterde eend, varken en spek. Een kleine tegenvaller was dat ze ook een drukke catering aan het voorbereiden waren. Ik had de tijd dus dat ik iets langer moest wachten werd uiteindelijk beloont. Zeg maar zo, sommige concepten hoef je niet te wijzigen. Kom graag weer terug.
Evert Jan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
ik ben afgelopen zondag met mijn vriendin en haar moeder een hapje gaan eten bij golden chopstick. wij waren al eens geweest en dat was ons goed bevallen .
wij hadden 1 spek eend .1 lunch 6 en wantan soep bami. alles was erg lekker en ook veel.
was niet vet en zag er mooi en smakelijk uit en altijd thee gratis.de bediening was uitermate vriendelijk dit is de 5keer dat wij er eten en altijd met mijn vriendin die chinees is. veel en erg lekker gegeten voor 32.90. ik kom zeker nog terug groet broer1212
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Echt een hong kong style eethuisje hoe dit ook in Hong Kong er aan toe gaat. Binnen komend geeft me een gevoel alsof ik in HKG ben beland. De service kan veel beter, maar het is echt typisch als in HKG. Ik had er een kleine sui kau soep, krab en rijststicks met beef besteld. De krab was supervers en heerlijk, soep was goed en de rijststicks ook. Sambal was iets te heet, die je er zelf bij kan doen. Maar een paar druppels is voldoende anders preof je de smaken niet meer. Yumyum!
Ravioli92 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Mijn favoriete adres voor wontonsoep of congee in Amsterdam, het beste plekje voor Chinees comfortfood naar mijn mening. Het is een Kantonees restaurant met het decor van een kantine, maar het eten is er goed en niet duur! Het personeel komt soms wat onverschillig over, maar als je hier met goed gezelschap zit maakt dat natuurlijk niks uit.
Purplelady .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
we hadden er op een dinsdag gegeten , was niet rond etenstijd was rustig in het restaurant. We konden zelf een plek uitzoeken. In het restaurant zat er vol met toeristen , weinig chinezen te bekennen. Bij het opnemen van onze eten ging het goed. Alleen er werd niet gevraagd wat we wilden drinken. Na het eten kregen wel altijd een nagerecht zoetig soepje (gratis). want we komen er best vaak. Dit keer ook erom gevraagd, nadat we het soepje hadden gekregen. kwam er een serveerster naar ons toe en zei dat het niet de bedoeling was dat het altijd gratis is, het was alleen als je menu bestelde bij losse gerechten kreeg je dat er niet bij. Ik vond het echt niet kunnen we zijn chinezen onder elkaar, hoeveel kost dat soepje nou een euro, vond het niet vriendelijk en gierig, kon me oren niet geloven. Op zoek naar een ander eet tent.

WendyLo .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Mijn vertrouwde adres voor een grote miesoep met wan tan of cha siu. Vrolijke bediening. Als ik kom is het eigenlijk druk, een komen en gaan van mensen, mix van toeristen, Chinezen en Nederlanders.
Lekkerz B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Ach, ieder concept heeft vast zo zijn vrienden en vijanden. Ik ga geen vriend worden van deze Chinees. Zit er altijd vol met Chinezen en dat zou een goed teken moeten zijn voor een Chinees.
We gingen voor de lunch voor een selectie dim sum.

De verbazing sloeg al toe toen wij de bestelling (op een lullig blaadje) doorgaven en de bediening eigenhandig besloot 2 van onze gerechten te schrappen en ons te vertellen dat we de verkeerde keuze hadden gemaakt! Zij wist beter wat wij wilden eten. Omdat we op zich wel in zijn voor een verrassing stemden we in, maar o.a. de door haar geselecteerde 'botjes met vet' hebben we maar laten liggen. De toastjes met garnaal echt moddervet en verder matige dips en weinig variatie in de smaken.

De bediening blijft als een machine doordenderen, waardoor er nauwelijks sprake is van contact. De plek zelf is wel grappig, al is het wel tijd voor een opknapbeurt. Nee, daar loop ik volgende keer dan toch maar even langs.
MissFoodie .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Goede prijs kwaliteit, veel keus en snelle bediening.

De wan tan noodle soep is een aanrader.

Beetje gewoontjes, maar functionele inrichting.

Marinda R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Na een dagje Amsterdam heerlijk gegeten bij dit restaurant, waar we bij toeval terecht kwamen. De inrichting is niet echt hip te noemen, maar voldoet om even een hapje te eten. Er aten erg veel Chinese mensen viel ons op, waarschijnlijk een goed teken. We hadden beide een erg simpele maaltijd, maar het smaakte verrukkelijk. We hadden het idee dat het personeel niet goed Nederlands kon spreken, maar toch werden we snel en correct geholpen. Er werd echter niet gevraagd of het goed was en ook extra drinken bestellen is ons niet gelukt, omdat de bediening niet nogmaals langsliep. Toch wel een aanradertje voor een snelle chinese hap.
Lemmens .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Kantonees gegeten. Goed bereid en smaakvol. Opmerkelijk dat ook Chinezen hier zitten te eten. Moet een goed teken zijn. Vriendelijke en simpele bediening, begreep weinig Nederlands. Geen poespas. Couvert wordt op tafel gegooid. Inrichting beetje goedkoop, maar wel echt Chinees. Al met al, prima Chinees gegeten vlakbij de Dam in hartje Amaterdam. Niet duur.
Moreno M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
"Tjauw -"

Een goede tjaumin herken je en daar mag een keuken niet mee spotten, zeker niet als je het op de kaart hebt staan.

eten: Tjauwmin met eend en een visballetjes soep. Tjauwmin was niet de echte, te licht van kleur en geen flavor. De eend was wel lekker en de soep ook.

service: De bediening had lol en dat is goed, maar ze vergaten een drankje aan tafel. En nabestellen kan lang duren..

Decor: Eethuis niks mis mee, maar iets te veel spiegel. De tafels waren verder schoon en de vloer ook.
CheehanSeriousEater .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Laten we nou eerlijk zijn Golden Chopsticks ziet er niet heel uitnodigend uit, vooral niet in een drukke toeristen straat hier in Amsterdam. Maar na paar keer hier gegeten te hebben ben ik eigenlijk toch wel onder de indruk. Het eten is simpel Kantonees. Niet te veel poespas. Eigenlijk het zelfde als de eetcafe's in Hong Kong. Als je snel ergens een hapje wilt doen dan is dit wel the place to be. Goedkoop, erg goedkoop zelfs als je het vergelijkt met Oriental City die er boven zit. Tot 1 uur 's nachts geopend (super fijn!!). Basic noodle soup en peking duck rice dishes. En natuurlijk de TL-buizen. Die mogen natuurlijk niet ontbreken hier.
Indy T.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Ik eet hier altijd lekker, ben vooral fan van hun Peking eend en hun zoetzure garnalen. Sui kau soep (garnalen dumplings) is ook prima, ik neem dat normaal als voorgerecht en dan één hoofdgerecht is meer dan genoeg voor twee personen. Ook lekker om als bijgerecht te bestellen is hun Chinese broccoli met oestersaus.
Jaimiehuizenberg .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
we zijn hier al zo vaak geweest ... voor de bediening en locatie moet je er niet zijn . maar voor het eten , lekker veel variaties en zeer goed voorbereid , ben liefhebber van eend en hun geroosterd eend in soep met wanton is heerlijk . een echte aanrader voor een snel hap.
Jeff T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Binnen gegaan voor een snelle lunch. De rijstgerechten zijn flinke porties. Goed en veel vlees. De inrichting is natuurlijk verschrikkelijk, maar op en top Chinees. Prima plek voor lunch als het bij de buurman echt te druk is!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Golden Chopsticks is een weliswaar eenvoudig restaurant maar met prima eten. De Sui kau soep was een prachtige heldere soep met chinese kool en garnalen/vlees dumplings, die het gemis aan een dim sum kaart voor ons goed maakten.
Daarnaast kozen we de gebakken rijst met garnaaltjes, vlees en groenten, wat samen met de soep genoeg was voor een prettige en zeer betaalbare lunch voor twee. Heerlijk origineel chinees eten voor de prijs van een Donald menu. Deze tip die we van een chinese! dame kregen blijft ons nog lang bij en een bezoekje aan het centrum van Amsterdam zal nog vaak in Golden Chopsticks beginnen of eindigen.