Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Golden Bird

Wordt het vandaag sushi of Chinees? Of allebei? Hier kun je op het laatste moment nog beslissen wat je eet want voor allebei kun je hier terecht. En heb je een reuzentrek, dan kies je natuurlijk voor het onbeperkt eten van deze twee. Voor een vast bedrag kun je kiezen wat je wilt en zoveel je wilt. Het ‘All you can eat’-concept is uitgebreid, maar liefst vijf gangen, en altijd gemaakt van de verste ingrediënten. Eet je liever thuis? Bestel hier dan de beste sushi en Chinese gerechten van Amstelveen.

Meer informatie over restaurant Golden Bird

Metro 51 (de meent)
  • : Gratis parkeren/ Free parking

Maandag gesloten/ Monday Closed
Dinsdag t/m zondag 15:00 - 22:00/ Tuesday till Sunday open

Feestdagen zijn wij geopend/ Public holidays open!

Only pin and cash (we do NOT accept credit cards)

9,1
7,1

Jouw recensie over het restaurant Golden Bird

natasja S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Lekker vlotte bediening
Erg vriendelijk / gastvrij
Sushi was erg goed de Chinezen hapjes waren ook erg lekker bijzonder veel variatie btw
Mooie wijnen (verrassend)
Prijs was ook goed
Interieur is niet hoog trendy
Laat je daar niet van weerhouden om hier eens langs te gaan
Michel O.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Goede service en goede kok. Bovengemiddelde gerechten.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening erg aardig en de gerechten tongstrelend. Je moet zeker de kippenpasteitjes en de kipsateetjes proberen.
Pia F.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Prima 'All you can Eat' in Amstelveen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prettig dat het een wat kleiner restaurant is, geeft een persoonlijke sfeer. Wij komen graag weer terug.
Pia F.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Prima 'All you can Eat' in Amstelveen. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel en vlotte bediening. Prettig dat het een wat kleiner restaurant is, geeft een persoonlijke sfeer.
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Vanavond met z'n vijven hier gegeten. Het eten was echt super en de bediening vriendelijk, snel en behulpzaam. We komen hier graag terug!
Thom B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Een heerlijke plek om even lekker sushi te eten. De bediening is altijd uitermate vriendelijk. De sushi's zijn heerlijk met goede verhouding tussen rijst en vis. Vorig jaar is de inrichting vervangen en sindsdien oogt het gezellig. Zeker gezien de prijs-kwaliteit verhouding zullen wij nog heel veel vaker hier gaan eten!
Hilton H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Kwaliteit van de sushi is voor een all-you-can-eat concept bovenmaats. Er zijn bijzondere keuzes en er is voldoende keuze. De warme vleesgerechten zijn ook van goede kwaliteit. De huiswijn Merlot is niet erg lekker, het restaurant zou beter de Merlot van Les Jamelles als huiswijn kunnen schenken nu die toch maar 22,50 euro kost.
De bediening is erg vriendelijk en attent.
Het pand waar het restaurant zich bevind ziet er absoluut niet uit. Maar goed, je komt tenslotte naar Golden Bird omdat de kwaliteit van het eten beter is dan de concurrenten.
Bob W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Met zijn vieren neergestreken bij Golden Bird, recensie waren goed op Iens dus proberen. Sushi viel niet tegen, wat veel extreme varianten slecht gerold soms. Helaas niet zo super als de oude Tanuki in Amstelveen. Verder de grill en andere keuzes viele zwaar tegen. Wij hadden een geheel andere verwachting uitgaande van de recensies op iens.
JackieV .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Wat een goed restaurant is dit toch! Het eten is van zo'n goede kwaliteit! Sushi zo lekker, zo krijg je het nergens. Hele aardige bediening. Ik ga hier veel liever eten dan bij bijvoorbeeld Kokusai. Dat is veel te massaal! Deze week een grote afhaalbestelling gedaan. Ook daarvoor zijn ze erg goed. Telefonisch even doorgeven en op het afgesproken moment staat het klaar. Ken geen betere Chinees/Japanner in Amstelveen. Enige puntje van aandacht: de entourage daar zou zeker eens wat aan gedaan kunnen worden. Dat maakt het helemaal af!
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
We hadden 1930 gereserveerd. Restaurant zat stampvol met grote groepen (voetbalpubliek)
restaurant kon drukte niet aan, we moesten steeds erg lang wachten (half uur bij 2e gang), was druk en chaotisch, bediening (aardig maar konden het niet aan) chaotisch en we eten vaak bij sushi restaurants maar dit restaurant was een enorme afknapper. Eten was matig (teveel saus over vlees), toiletten smerig en de beleving die wij als klant hadden was slecht. Drukte prima als je hierop bent voorbereid en ingericht maar niet ten koste van alles restaurant vol proppen, vervolgens niet aankunnen en niets bieden aan je klanten.
Kortom eens maar nooit meer. De dames die bediende waren trouwens aardig en vriendelijk maar de eigenaar / leiding verdient een dikke onvoldoende. Ik adviseer u voor een ander restaurant te kiezen. Mvg Michel, Marilva en Abby.
Lekkerz B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Dat is nou weer eens echt een verrassing. De all you can eat tenten schieten nog altijd als paddenstoelen uit de grond. De één nog slechter dan de ander. Toch maar weer eens één geprobeerd en dan kun je dus volledig worden verrast. Hier is het eten echt vers, de vis en het vlees van goede kwaliteit, de salades dik voor elkaar met goeie verse ingrediënten. Gewoon echt goed eten voor een hele schappelijke prijs. Nu snap je weer dat Amstelveen het Japanse hart van Nederland heeft. De bediening heel vriendelijk en zorgzaam en de sake ook heerlijk op temperatuur. Hier komen we zeker terug, al moeten we er 20 km voor omrijden. De bekende ketens slaan we voortaan wel over. Alleen het interieur, met name van buiten, moet nog eens goed onder handen worden genomen, maar dat mag de pret niet drukken.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Beste sushi tent waar ik ooit heb gegeten. Ben hier nu al zo'n 5x geweest, samen met mijn vriend en het is altijd super. Sushi is altijd lekker en vers. Ook de warme gerechtjes van zeer hoge kwaliteit. Bediening is heel erg vriendelijk en oplettend. Onlangs is het interieur vernieuwd, dus het ziet er nu ook helemaal hip uit. Ook onlangs een nieuwe menukaart, vooral de chicken sushi is een aanrader! Alles is 10 maal beter dan sushi bij grote ketens zoals sumo...
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Echt een heel goed restaurant. Zelfs ietstjes beter dan Fusia en Kokusai. Alleen de garnalensushi was niet inbegrepen in het All You Can Eat concept. Dat was een minpuntje.
Maar er komt een nieuwe menukaart aan dus misschien is het inmiddels veranderd. Heeeerlijk gegeten!!!!! Super aardige bediening en een nieuw interieur (niet zo massaal). Echt een aanrader.
Leslie V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Gisteren hier voor het eerst gegeten. Goeie en vriendelijke bediening en het eten ..... Top!!!! Van de maki tot aan de beef, zeer goed. Vergeet de inktvisringen niet! Ook het wijnassortiment is in orde! Alles in een all you can eat concept, wat niet grootschalig is. Zeer relaxed gaan ze daar mee om! Een aanrader dus! Wij komen er in ieder geval weet terug!
Annet J.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Kom hier vaak als we even snel een hapje willen doen. Prima eten en van alles wat. In principe japans maar ook enkele chinese gerechtjes.. lekkere pangsit! De sushi met lychie is uniek en verrukkelijk. Zoals het hoort groene thee ijs toe met gebakken banaan. Aanrader!
Elianne M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Sinda de opening van het all you can eat concept komen wij hier al. Het eten is heerlijk. De vis in de sushi hoef je niet te zoeken en is vers. De misosoep is wel wisselend, soms heel flauw en dan weer heel zout. Maar kortom ik vind dit het beste all-you-can-eat sushirestaurant waar ik ooit gegeten heb.
AnnaProeft .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Het is onbeperkt eten hier tegenwoordig, waarbij de Japanse gerechten op plaatjes zichtbaar zijn en de Chinese gerechten die hier vroeger op de kaart stonden, nog wel te zien zijn maar wat weggestopt op de kaart. Dat loopt snel en soepel.
Het eten was oké tot lekker. Af en toe had ik een opmerking of vraag over het eten aan de bediening, waar gelukkig alert en serieus op ingegaan werd. Helaas met de insteek: wij hebben gelijk, en jij niet. Maar toch is het al fijn dat er alert wordt gereageerd.
Bevreemdend is wel het rantsoen aan kraanwater. Eén glas op elke gekochte consumptie, niet meer dan dat.
Het decor is oké, de WC's zijn wel, vind ik, aan een grondige opknapbeurt toe. Niet alleen iets met verf (vreemde rode druiper langs de muur) of modernisering, maar zelfs met schoonmaken (bijvoorbeeld bij de wastafelkraan).
Iris E.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Absoluut de beste sushi van Amstelveen! De bediening is inderdaad erg attent en snel. Wij komen al 2 jaar lang iedere keer met veel plezier terug.
Hilton H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Na aanleiding van de positieve IENS recensies, zijn wij gaan eten bij restaurant Golden Bird. De sushi smaakte ontzettend vers en de vlees gerechten waren ook er goed. De bediening is voor een all-you-can-eat concept bovengemiddeld attent en services gericht. In vergelijking met de andere all-you-can-eat concepten in de omgeving: Fussia, Kokusai, Sabu Sabu en Sumo, is dit kwalitatief gezien de beste. Decor; ja... door dat de service en het eten goed is vergeet je de jaren 80 tafels en stoelen een beetje ;)!