Golden Bird

Parlevinker 1 1186 ZA Amstelveen Nederland Kaart
31-206434844

Meer informatie over restaurant Golden Bird

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,4
Thom B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Een heerlijke plek om even lekker sushi te eten. De bediening is altijd uitermate vriendelijk. De sushi's zijn heerlijk met goede verhouding tussen rijst en vis. Vorig jaar is de inrichting vervangen en sindsdien oogt het gezellig. Zeker gezien de prijs-kwaliteit verhouding zullen wij nog heel veel vaker hier gaan eten!
Hilton H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Kwaliteit van de sushi is voor een all-you-can-eat concept bovenmaats. Er zijn bijzondere keuzes en er is voldoende keuze. De warme vleesgerechten zijn ook van goede kwaliteit. De huiswijn Merlot is niet erg lekker, het restaurant zou beter de Merlot van Les Jamelles als huiswijn kunnen schenken nu die toch maar 22,50 euro kost.
De bediening is erg vriendelijk en attent.
Het pand waar het restaurant zich bevind ziet er absoluut niet uit. Maar goed, je komt tenslotte naar Golden Bird omdat de kwaliteit van het eten beter is dan de concurrenten.
Bob W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Met zijn vieren neergestreken bij Golden Bird, recensie waren goed op Iens dus proberen. Sushi viel niet tegen, wat veel extreme varianten slecht gerold soms. Helaas niet zo super als de oude Tanuki in Amstelveen. Verder de grill en andere keuzes viele zwaar tegen. Wij hadden een geheel andere verwachting uitgaande van de recensies op iens.
Eric1314 .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Voor "all you can eat" is het eten prima. Het is een beetje een vreemde formule vind ik, maar het werkt wel. En als het goed smaakt is de grootste horde genomen. Er is een meer dan ruime keuze en daardoor zal elke Nederlander zich hier thuis voelen. Het is tenslotte "veel voor weinig".

De service is net voldoende, wellicht wat je mag verwachten in zo een gelegenheid.

Het decor is ronduit treurig. Het draagt niet bij aan een goede sfeer als er een TV met Koreaanse clips wordt getoond. Dat is meer iets voor een cafe. Maar het geeft wel aan op welk publiek er wordt gericht.
JackieV .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Wat een goed restaurant is dit toch! Het eten is van zo'n goede kwaliteit! Sushi zo lekker, zo krijg je het nergens. Hele aardige bediening. Ik ga hier veel liever eten dan bij bijvoorbeeld Kokusai. Dat is veel te massaal! Deze week een grote afhaalbestelling gedaan. Ook daarvoor zijn ze erg goed. Telefonisch even doorgeven en op het afgesproken moment staat het klaar. Ken geen betere Chinees/Japanner in Amstelveen. Enige puntje van aandacht: de entourage daar zou zeker eens wat aan gedaan kunnen worden. Dat maakt het helemaal af!
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
We hadden 1930 gereserveerd. Restaurant zat stampvol met grote groepen (voetbalpubliek)
restaurant kon drukte niet aan, we moesten steeds erg lang wachten (half uur bij 2e gang), was druk en chaotisch, bediening (aardig maar konden het niet aan) chaotisch en we eten vaak bij sushi restaurants maar dit restaurant was een enorme afknapper. Eten was matig (teveel saus over vlees), toiletten smerig en de beleving die wij als klant hadden was slecht. Drukte prima als je hierop bent voorbereid en ingericht maar niet ten koste van alles restaurant vol proppen, vervolgens niet aankunnen en niets bieden aan je klanten.
Kortom eens maar nooit meer. De dames die bediende waren trouwens aardig en vriendelijk maar de eigenaar / leiding verdient een dikke onvoldoende. Ik adviseer u voor een ander restaurant te kiezen. Mvg Michel, Marilva en Abby.
Lekkerz B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Dat is nou weer eens echt een verrassing. De all you can eat tenten schieten nog altijd als paddenstoelen uit de grond. De één nog slechter dan de ander. Toch maar weer eens één geprobeerd en dan kun je dus volledig worden verrast. Hier is het eten echt vers, de vis en het vlees van goede kwaliteit, de salades dik voor elkaar met goeie verse ingrediënten. Gewoon echt goed eten voor een hele schappelijke prijs. Nu snap je weer dat Amstelveen het Japanse hart van Nederland heeft. De bediening heel vriendelijk en zorgzaam en de sake ook heerlijk op temperatuur. Hier komen we zeker terug, al moeten we er 20 km voor omrijden. De bekende ketens slaan we voortaan wel over. Alleen het interieur, met name van buiten, moet nog eens goed onder handen worden genomen, maar dat mag de pret niet drukken.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Beste sushi tent waar ik ooit heb gegeten. Ben hier nu al zo'n 5x geweest, samen met mijn vriend en het is altijd super. Sushi is altijd lekker en vers. Ook de warme gerechtjes van zeer hoge kwaliteit. Bediening is heel erg vriendelijk en oplettend. Onlangs is het interieur vernieuwd, dus het ziet er nu ook helemaal hip uit. Ook onlangs een nieuwe menukaart, vooral de chicken sushi is een aanrader! Alles is 10 maal beter dan sushi bij grote ketens zoals sumo...
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Echt een heel goed restaurant. Zelfs ietstjes beter dan Fusia en Kokusai. Alleen de garnalensushi was niet inbegrepen in het All You Can Eat concept. Dat was een minpuntje.
Maar er komt een nieuwe menukaart aan dus misschien is het inmiddels veranderd. Heeeerlijk gegeten!!!!! Super aardige bediening en een nieuw interieur (niet zo massaal). Echt een aanrader.
Leslie V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Gisteren hier voor het eerst gegeten. Goeie en vriendelijke bediening en het eten ..... Top!!!! Van de maki tot aan de beef, zeer goed. Vergeet de inktvisringen niet! Ook het wijnassortiment is in orde! Alles in een all you can eat concept, wat niet grootschalig is. Zeer relaxed gaan ze daar mee om! Een aanrader dus! Wij komen er in ieder geval weet terug!
Ikbenproever J.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Kom hier vaak als we even snel een hapje willen doen. Prima eten en van alles wat. In principe japans maar ook enkele chinese gerechtjes.. lekkere pangsit! De sushi met lychie is uniek en verrukkelijk. Zoals het hoort groene thee ijs toe met gebakken banaan. Aanrader!
Elianne M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Sinda de opening van het all you can eat concept komen wij hier al. Het eten is heerlijk. De vis in de sushi hoef je niet te zoeken en is vers. De misosoep is wel wisselend, soms heel flauw en dan weer heel zout. Maar kortom ik vind dit het beste all-you-can-eat sushirestaurant waar ik ooit gegeten heb.
AnnaProeft .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Het is onbeperkt eten hier tegenwoordig, waarbij de Japanse gerechten op plaatjes zichtbaar zijn en de Chinese gerechten die hier vroeger op de kaart stonden, nog wel te zien zijn maar wat weggestopt op de kaart. Dat loopt snel en soepel.
Het eten was oké tot lekker. Af en toe had ik een opmerking of vraag over het eten aan de bediening, waar gelukkig alert en serieus op ingegaan werd. Helaas met de insteek: wij hebben gelijk, en jij niet. Maar toch is het al fijn dat er alert wordt gereageerd.
Bevreemdend is wel het rantsoen aan kraanwater. Eén glas op elke gekochte consumptie, niet meer dan dat.
Het decor is oké, de WC's zijn wel, vind ik, aan een grondige opknapbeurt toe. Niet alleen iets met verf (vreemde rode druiper langs de muur) of modernisering, maar zelfs met schoonmaken (bijvoorbeeld bij de wastafelkraan).
Iris E.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Absoluut de beste sushi van Amstelveen! De bediening is inderdaad erg attent en snel. Wij komen al 2 jaar lang iedere keer met veel plezier terug.
Hilton H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Na aanleiding van de positieve IENS recensies, zijn wij gaan eten bij restaurant Golden Bird. De sushi smaakte ontzettend vers en de vlees gerechten waren ook er goed. De bediening is voor een all-you-can-eat concept bovengemiddeld attent en services gericht. In vergelijking met de andere all-you-can-eat concepten in de omgeving: Fussia, Kokusai, Sabu Sabu en Sumo, is dit kwalitatief gezien de beste. Decor; ja... door dat de service en het eten goed is vergeet je de jaren 80 tafels en stoelen een beetje ;)!
Levensgenieter1234 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Locatie van het restaurant is niet echt top. Bij het lezen van de andere recensies moesten wij dan ook erg lachen net, de buurt is inderdaad erg grauw. Het eten is wel erg lekker en het personeel vinden wij erg aardig, in het bijzonder het Nederlands meisje.. Die is meer dan aardig en bediend ons altijd erg vriendelijk!! Sushi is beter dan de andere all you can eat restaurants en is dan ook zeker een aanrader!!
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Er zijn maar liefst 123 heerlijke gerechten om uit te kiezen, daarbij verbaasde ons de lekkere soepen ons zeer positief. Zelfs een aantal Chinese gerechten zijn te kiezen, wat de kaart ook uniek maakt van andere restaurants.
De sushi was voor mij persoonlijk misschien iets minder goed dan in sommige andere all-you-can-eat restaurants, omdat ik zelf sushi met vlees (beef, kip enz) miste, maar buiten dat hebben we heerlijk gegeten.
De uitstraling aan de buitenkant is al jaren oud en zou misschien iets aan gedaan kunnen worden.
Voyager .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Veelvuldig gegeten bij dit Chinees/Japans restaurant, volgens het 'all you can eat' concept. Elke keer weer is het eten erg goed. Ook de service en de sfeer is altijd goed. Een erg fijne plek om lekker te gaan eten. Ook het afhaal-eten is voortreffelijk! Wat mij betreft is dit het beste Chinese restaurant van Amstelveen...
Ikbenproever J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
De lekkerste onbeperkt japanner in amstelveen wat mij betreft.
De sushi is heerlijk. Zalmsashimi is superzacht. Leuke sfeer en niet zo massaal.
De vleesgerechten zouden iets gevarieerder mogen qua smaak. Lekker zwarte sesam ijs toe.. verrassend lekker!
Soraya A.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Ik vind het een erg fijne Restaurant.
eten is erg lekker en de Sushi word vers gemaakm, op bestelling.
Personeel is bijna altijd wel in voor een babbeltje.