Goesting

Park 61 5671 GC Nuenen Nederland Kaart

Over het restaurant Goesting

Restaurant Goesting in Nuenen heeft een heerlijk concept waardoor je niks lekkers van de menukaart hoeft te missen. Je kunt de heerlijke gerechtjes namelijk onbeperkt bestellen! Zo proef je van alles wat, terwijl je dineert in een sfeervol en gezellige ambiance.

Zowel met een klein als groot gezelschap is dit de ideale manier van gezellig tafelen. Buiten deze kaart om biedt Goesting je ook een weekmenu aan voor degene die net wat minder tijd hebben. Ideaal toch?

Op het terras of in het cafégedeelte ben je van harte welkom om van een glas wijn of één van de speciaal biertjes te genieten. De ruime binnentuin biedt tevens ook diverse mogelijkheden voor grotere gezelschappen. Reserveer bij Goesting in Nuenen en kom genieten van de lekkere gerechten van de menukaart!

Meer informatie over restaurant Goesting

vrijdag t/m zondag vanaf 12:00 uur

Uitmuntend
9,2
9,2

Jouw recensie over het restaurant Goesting

Anita R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Een zeer fijne avond gehad bij Goesting met heerlijk eten. Gaan er zeker een keer terug.
Antoinet V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Een goed restaurant met een mooie inrichting een leuke vlotte bediening.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten, zoals altijd. Eten en drinken mooi op tijd gebracht. Personeel super vriendelijk. Voelt als thuiskomen. Volgende week weer. ????
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Alles goed. Ook op een drukke warme zomeravond op het terras. Vriendelijk personeel / eigenaar. Alles super. Geen opmerking. Goed eten en drinken. Brabantse gastvrijheid en gezelligheid.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
was weer zeer gezellig en uitstekend eten echt een aanrader voo mensen die goed, gezellig willen eten tegen een erg gunstige prijs
Annemie V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Voor herhaling vatbaar
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Wij hebben echt heerlijk gegeten, echt fijn die kleine reacties en geen tijdslimiet. Erg vriendelijke bediening. Top!!!
CindyvdWeijer .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Buiten op het gezellige terras gezeten en heerlijk gegeten. Erg leuk ook dat het allemaal kleine gerechtjes dus voor ieder wat wils. Echt een aanrader!
Fieke B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Geweldig gegeten vriendelijke personeel en super vlotte keurige service.
Het eten was echt van.goede kwaliteit. Komen zeker nog een keer terug.....elke 8 wkn nieuwe kaart dat beloofd wat!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Ik was hier een paar maanden geleden al geweest met collega's. Dat was me zo goed bevallen, dat ik deze keer vrienden heb uitgenodigd om te gaan eten.
Het concept (iedere keer kleine gerechten) bevalt erg goed, zodat je een ruim assortiment kunt proeven.
De eis om max. 4 gerechten per tafel te hebben is ook erg leuk, want dan moet je met iemand een "stelletje" vormen en hetzelfde bestellen. De keuze met wie je dan samen gaat kan wel eens spannend zijn met zo'n uitgebreide menukaart.
Voor vegetariers is er ook een zeer ruime keuze of een gewoon gerecht is 'V' te maken.
Heerlijk gegeten, snelle bediening, uitgebreide bierkaart: geweldig. Ik kom zeker terug.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Erg lekker eten en zeer vriendelijke, attente bediening.
P.W. K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk personeel . komen zeker terug
Angelie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Gezellig en gemoedelijk.
S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Erg leuk concept met lekker afwisselend eten, ook voor vegetariers. Buiten gezeten in een mooie omgeving en wederom zeer vriendelijke en vlotte bediening. We komen zeker weer terug.
Celine S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Dat de keuken al om half 10 dicht gaat terwijl we soms lang moesten wachten was erg jammer. Graag hadden we dat dan op tijd van de bediening vernomen omdat we nog niet klaar waren met eten. Dan hadden we nog wellicht even iets extra's kunnen bestellen.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Leuk concept en heerlijk gevarieerd gegeten buiten op het terras. Frank en Sjoerd.
Twan V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Lekker eten, leuk personeel mooie gerechtjes en super presentatie
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We hebben een heerlijke avond gehad! Vriendelijke bediening, mooie opgemaakte en heerlijke smaakvolle gerechten, fijne ambiance en zeer vriendelijk en attent personeel. Chapeau! Zeker voor herhaling vatbaar.
Marike .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance! De bediening was uitstekend en erg vriendelijk. We zullen zeker nog eens terugkomen.
M.D.P N.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Zeer goed eten en een hele goede bediening en hele vriendelijke bediening. Zeker aan te raden.