Goesting

Park 61 5671 GC Nuenen Nederland Kaart

Over het restaurant Goesting

Restaurant Goesting in Nuenen heeft een heerlijk concept waardoor je niks lekkers van de menukaart hoeft te missen. Je kunt de heerlijke gerechtjes namelijk onbeperkt bestellen! Zo proef je van alles wat, terwijl je dineert in een sfeervol en gezellige ambiance.

Zowel met een klein als groot gezelschap is dit de ideale manier van gezellig tafelen. Buiten deze kaart om biedt Goesting je ook een weekmenu aan voor degene die net wat minder tijd hebben. Ideaal toch?

Op het terras of in het cafégedeelte ben je van harte welkom om van een glas wijn of één van de speciaal biertjes te genieten. De ruime binnentuin biedt tevens ook diverse mogelijkheden voor grotere gezelschappen. Reserveer bij Goesting in Nuenen en kom genieten van de lekkere gerechten van de menukaart!

Meer informatie over restaurant Goesting

vrijdag t/m zondag vanaf 12:00 uur

Uitmuntend
9,2
9,3

Jouw recensie over het restaurant Goesting

Corlene T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Heel lekker en heel vriendelijke bediening met aandacht voor de klant. Super!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Attent ontvangst op Valentijnsdag met een prachtige roos en een amuse vooraf, prima bediening, zeer correct advies mbt beperking knoflook en uien.
H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2019
Vanaf de gezellige Brabantse ontvangst tot aan het afsluitertje, altijd constante kwaliteit. De borden zijn keurig en creatief opgemaakt, de smaak is uitstekend, met een goed glas wijn. Bediening zéér vriendelijk. Het beloofd altijd weer een fijne avond te worden bij restaurant Goesting????
Thomas P.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Met een groep van 7 personen hebben we heerlijk gegeten. De gerechten waren lekker en voldoende. Ook de sfeer was warm en gastvrij.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2019
Sfeervol restaurant en erg lekker eten. Leuk concept dat je verschillende kleine gerechtjes kunt eten. Het was allemaal ook erg lekker. Bediening ook erg vriendelijk. Enige minpuntje vonden we dat je moet betalen voor water. Bijna 6 euro per fles, terwijl we 4 flessen wijn besteld hadden. Verder prima plek om lekker te eten!
Viviën .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
Ik kom al jaren bij Restaurent Goesting. En het is keer op keer weer een heerlijke ervaring. Zowel voor degene die geen vlees eten als wel. Je kan je voorkeuren uitspreken en er wordt meegedacht. De glazen worden al bijgeschonken voordat je glas leeg is. Kortom een avondje uit met een gouden randje!
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
Een restaurant met een prettige sfeer waarbij je niet hutje mutje zit. Het eten is heerlijk! Wij hadden de kaart genomen waarbij we konden kiezen uit verschillende gerechtjes. Echt top.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2019
Zoals we gewend zijn, heerlijke gerechtjes,
zeer smaakvol bereid en gebracht door de vlotte bediening.
Jacinta V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2019
Weer genoten van een heerlijk, goed verzorgde, smaakvolle avond????
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Heerlijk gegeten en een hele goede bediening, echt een aanrader
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Fijne ober. Goede sfeer!
Annette H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Altijd weer gezellig om daar te gast te zijn
Mano V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Vandaag heerlijk mogen genieten van de nieuwe kaart met wederom super lekkere en heerlijke kleine gerechtjes met complimenten voor de keuken en bediening. Het was weer voortreffelijk en de bediening was wederom Top ????. We hebben genoten van een heerlijke avond.
V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
De eerste keer, voor herhaling vatbaar !
Ontvangst was al leuk (ik kon de deur niet zo gauw vinden), personeel reageerde alert en met humor !

De benaming tappa's restaurant (in de volksmond) vind ik tekort schieten.
Het zijn kleine volledige gerechten, stuk voor stuk perfect verzorgd en echt heel lekker.

De beoordeling 'wachttijd' hierboven vind ik om uitleg vragen. Wat voor wachttijd ? Om een plaats te krijgen, of om op de volgende ronde te wachten ? Ik had gereserveerd en kon direct terecht op de gewenste datum en tijd.
De wachttijd tussen de gerechten werd aangepast aan onze wensen.
Ik zou de keuze 'redelijk' in 'goed'veranderen. Een kort of hoog tempo kan ook als negetief ervaren worden. Alsof je zo snel mogelijk weer de deur uit moet ;)

Ik zal de Goesting in ieder geval bij anderen aanraden. En voor mezelf blijft het niet bij die eerste keer !
Els P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
Vegetarische kipsalade viel tegen, aub recept aanpassen!
Andere gerechten waren verrassend en lekker!
Vriendelijke attente bediening!
Voor herhaling vatbaar!!!
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2019
Gezellig, sfeervol, lekker, gevarieerd.
Jacinta V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Zondagmiddag heb ik hier mijn verjaardag gevierd met familie, vrienden en kennissen.
In een woord...Geweldig!!
Hartelijke ontvangst, gemoedelijke sfeer, top bediening en volop genoten van alle gerechten.
Zelf was ik erg enthousiast over het totaal gebeuren, dan is het ook heel fijn zoveel positieve reacties te krijgen van de gasten die ook erg genoten hebben. Een groot compliment voor Ralf en zijn Top Team!!
Tiny A.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Het is een leuk ingericht restaurant, tafeltjes staan zeker niet te dicht op elkaar. Er heerst een gezellige ambiance. Het bedienend personeel is zeer vriendelijk. Zij geven de correct antwoord op gestelde vragen en geven voldoende informatie of het systeem en de inhoud van het gerecht. Leuk is de happening wanneer iemand jarig is. We hebben diverse malen het restaurant bezocht, de kwaliteit is van een constant en goed niveau.
Mariska S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Gezellige entourage met enthousiast personeel, vriendelijk, snel en behulpzaam. Het eten is er goed en lekker. Kortom een leuk en smaakvol avondje uit.... echt een aanrader!
D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
De gerechten zijn heerlijk en ongekend vers . De variatie is prima en veranderd om de zoveel tijd, ik ben dan ook een vaste gast.