Goesting

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Op en mooie zomeravond hebben we met zijn zessen gegeten bij Goesting. De hapjes waren niet verfijnd, maar wel lekker. Het geitenkaasje en het biefstukje waren prima. De kaasfondu en de gamba''s redelijk.
De bediening was vlot en vriendelijk. Op het terras zit je heerlijk als het warm weer is. Nuenen is dan extra gezellig.
De prijs is aan de hoge kant gezien dat de desserts apart moeten worden betaald.
Best leuk als je met een groep bent.
Jeftha V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
In een gemoedelijke ambiance lekker en op je gemak een avond letterlijk onbeperkt genieten van smakelijke gerechtjes. Buiten de goede smaak worden de gerechtjes ook smakelijk en uitnodigend geserveerd. Zeker met grotere gezelschappen een aanrader, voor ieder wat wils met ook voldoende keus voor de vegetarische gasten.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
In verband met een bestuursetentje met twaalf man bij Goesting in Nuenen beland. Hier heb je de keuze uit een 25-tal kleine gerechtjes, ben je echter met een groep zoals wij dan wordt de a la carte keuze duidelijk minder, echter nog ruim voldoende. Dit concept, dat aan Spaanse tapas doet denken, maar wel met grotere porties, noem ik meestal "Polder Tapas'. Alle gerechtjes die ik zelf had uitgekozen werden smaakvol opgediend en smaakten één voor één goed tot zeer goed. Ook het separaat bestelde nagerecht Dame Blanche werd origineel opgediend. De huiswijn was lekker en goed op temperatuur en werd bij afname per fles door de bediening keurig in de gaten gehouden. Het tapbiertje was toppie getapt. Aan het einde de koffie was tevens goed verzorgd en lekker! De bediening was snel, attent en zeer vriendelijk. De akoestiek in deze zaak heb ik helaas als hinderlijk ervaren, de gasten spraken allen luider dan normaal gebruikelijk in een restaurant, puur om gehoord te worden. Aanpassing van de akoestiek zou deze op zich gezellige zaak zeker een extra boest geven. Aanrader om met grotere aantallen uit eten te gaan. Verrijking voor horeca Nuenen!