Goesting

Park 61 5671 GC Nuenen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Goesting

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Goesting

Dorothe C.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het geluid is niet goed.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Alles top: zeer aantrekkelijk menu, heerlijk bereid en mooi opgemaakt, warme sfeer en vriendelijke bediening. Ook voor niet-vlees / wel-vis eters voldoende keuze uit het zeer uitgebreide menu. Een absolute aanrader voor een heerlijke avond uit eten !
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuk concept met lekkere gerechtjes. Gezellige sfeer, vriendelijke ontvangst en bediening. We gaan zeker nog eens terug!
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Een heerlijk restaurant met een nette bediening. De kwaliteit van het eten was wederom super. Ik was hier voor de 2e keer en ik heb weer genoten.
Dionne S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Fijne kaart met voor een ieder wat wils! Prima restaurant
Ga er zeker een keer terug. Vriendelij personeel , snelle bediening.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het ligt op een mooie locatie , de sfeer was gezellig, er werkt aardig personeel, het eten was heerlijk , zeker de moeite waard
a.heijligers .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heb met vriendin geluncht, was zeer goed, mooi bereid en heerlijke verse smaakvolle ingrediënten. Aardige eigenaar die op prettige wijze contact maakt. Ambiance is ook erg gezellig en smaakvol. Zeker voor herhaling vatbaar !
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, kleine gerechten naar ieders keuze, met gelukkig altijd een aantal dezelfde gerechtjes en daarnaast wisselende. Een team dat begrijpt dat je voor gezelligheid komt. Top avond.
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Blijft lekker het eten. Er hang altijd een ontspannen sfeer wat het extra gezellig maakt. Je wordt er ook altijd persoonlijk behandeld en dat begint bij binnenkomst menu kaart is erg ruim en word regelmatig veranderd
Karolien B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Super restaurant. Hebben een fijne avond gehad en lekker genten.het interieur straalt gezelligheid uit en geeft een huiselijk gevoel.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De gerechten waren zonder meer goed. Er was evenwel geen moment waarop een gerecht verrassend was. Dat vind ik, zeker gelet op het concept, jammer.
Jolanda T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Leuk gezellig restaurant. Leuk concept voor 1 bedrag zoveel kleine gerechtjes eten als je wilt. Lekkere, gevarieerde gerechten. Natuurlijk zit er altijd wel iets tussen wat minder goed bevalt, maar grotendeels is het allemaal lekker. Goede correcte bediening. Voor herhaling vatbaar.
barbaragroenen .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ik vond dat het concept werd uitgebuit door extra lang te wachten met het brengen en opnemen van de verschillende ronden
John G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Lekker gegeten. Goede formule met kleine hapjes. Voldoende keuze mogelijkheden. Zeker de moeite waard om hier te gaan eten.
netty G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
prettige, familiaire sfeer. voor ons een zeer geslaagde avond. wij komen graag nog eens terug en vertellen er positief over in onze omgeving. we waren door anderen er al op gewezen dat het bij Goesting goed toeven was.
Jeftha V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
In een gemoedelijke ambiance lekker en op je gemak een avond letterlijk onbeperkt genieten van smakelijke gerechtjes. Buiten de goede smaak worden de gerechtjes ook smakelijk en uitnodigend geserveerd. Zeker met grotere gezelschappen een aanrader, voor ieder wat wils met ook voldoende keus voor de vegetarische gasten.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
In verband met een bestuursetentje met twaalf man bij Goesting in Nuenen beland. Hier heb je de keuze uit een 25-tal kleine gerechtjes, ben je echter met een groep zoals wij dan wordt de a la carte keuze duidelijk minder, echter nog ruim voldoende. Dit concept, dat aan Spaanse tapas doet denken, maar wel met grotere porties, noem ik meestal "Polder Tapas'. Alle gerechtjes die ik zelf had uitgekozen werden smaakvol opgediend en smaakten één voor één goed tot zeer goed. Ook het separaat bestelde nagerecht Dame Blanche werd origineel opgediend. De huiswijn was lekker en goed op temperatuur en werd bij afname per fles door de bediening keurig in de gaten gehouden. Het tapbiertje was toppie getapt. Aan het einde de koffie was tevens goed verzorgd en lekker! De bediening was snel, attent en zeer vriendelijk. De akoestiek in deze zaak heb ik helaas als hinderlijk ervaren, de gasten spraken allen luider dan normaal gebruikelijk in een restaurant, puur om gehoord te worden. Aanpassing van de akoestiek zou deze op zich gezellige zaak zeker een extra boest geven. Aanrader om met grotere aantallen uit eten te gaan. Verrijking voor horeca Nuenen!