Over het restaurant Goesting

Goesting staat voor ouderwets genieten van op een unieke locatie in Utrecht; deze voormalige hondenstal van de Veeartsenijschool is een oase in de stad. De keuken is ambachtelijk Frans-Belgisch en het gastheerschap is oprecht. Ook buiten op het terras of in de dinertuin is het goed toeven. Goesting is alle dagen open voor lunch, borrel en diner. Welkom!

Glas champagne

Treeske P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Lia G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Prettig personeel en alles was goed verzorgd, niks op aan te merken prima! Wij komen nog ns terug. Om onduidelijke reden moet ik hier minimaal 120 tekens intikken, welke sufkop heeft dat nou weer bedacht
Grietje145 V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Kwaliteit is betrouwbaar en goed. Opmaak en samenstelling gerechten redelijk conservatief. Nergens een echte verrassing. Prijs aan de hoge kant maar zoals gezegd geen redden tot klagen. Zou sllemaal wat frisser en meer up to data Mogen. Veel dingen (Servies en ambiance) doen je aan de 90 er Jaren denken. Prettige bediening.
Eugene H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Goede service, soms ietwat amicaal personeel. Bijzondere goede gerechten, met smaak en kennis bereid. Overzichtelijke kaart met variatie van vis en vlees. Tip: probeer ook de "vergeten groenten ", naast de luie frieten.
Ron O.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wat een ontdekking ! Ik ben net in Utrecht komen wonen, en hoorde van dit restaurant. Hartelijke ontvangst, empathisch gastheerschap en heerlijk gegeten. Mooie appetizers met oa slakken uit Zaltbommel en huisgerookte sockeye zalm. Daarna hebben we gekozen voor het Wittevrouwenmenu. Met als uitschieters de wilde gans en pompoencurry. Wij komen terug.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Eten goed, wijn te warm en net iets te lang gewacht...
A. V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Eten was heel gewoon. Wel mooi opgemaakt maar er zat weinig smaak aan het eten. Prijs-kwaliteit is wat mij betreft slecht.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Zeer sfeervolle locatie met genoeg ruimte tussen de tafeltjes voor de privacy. We genoten vooraf van dry aged entrecote en raviolo met o.a. venkel. De entrecote smaakte werkelijk hemels! De raviolo miste wat smaak, ook de inhoud; het maakte niet veel indruk. Als hoofdgerechten steak tartare, de klassieker die altijd van goede kwaliteit is. De roodbaars was oké, maar had iets malser gekund. Verder prima gerechten op mooi opgemaakte borden. De bediening is heel vriendelijk, attent en adequaat. Je voelt je echt te gast.
Kirsten K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Een hele fijne avond gehad als stel, we hadden wat te vieren en Goesting maakte dat helemaal top! Lekkere wijnen die werden aangeraden, enthousiaste en kundige bediening, heerlijk eten en erg mooi opgediend in gepaste porties. Zeker een aanrader!
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
helemaal goed!
Anneleen A.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Het Restaurant is gelegen in een bijzondere buurt van Utrecht: het oude Veeartsenij-gebied, in een parkachtige omgeving. Het gebouw was vroeger de hondenkennel. Heerlijke rechtvaardige stoelen met stof bekleed. De keuken is open maar dat valt eigenlijk niet zo op. Wat ze er maken deste meer: het lunchmenu voor € 32,50. Een pittige kreeftensoep, boterzachte lamshaas en wat lamsragout, een verrassend geurig carameldessert. Allemaal even heerlijk klaargemaakt. Lamsragout mooi opgediend in een eetbaar, krokant schelpvormpje. De bediening is professioneel: informatie waar nodig en stilletjes verdwijnen als dat beter past. Een ontdekking!!
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Prijs-kwaliteit een top adresje.Heel lekker eten in aangenaam & mooi kader. Enige minpuntje: het is er snel luidruchtig.
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige entourage met attente bediening. Ga er zeker nog een keer eten. Echte aanrader.
Rianne P.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Gisterenavond gegeten bij Goesting met 4 personen. Verrassende gerechten met producten uit de streek Prima bediening, ongedwongen charmante sfeer, goede keuken. Een aanrader!
Linda Z.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Op zaterdagavond met mijn man hier gegeten. Bij aan- en binnenkomst vonden we het een gezellige sfeer. We werden gelijk welkom geheten, jassen aangenomen en we mochten zelf een tafeltje uitzoeken. Bediening had in eerste instantie ook goed aandacht voor ons. Nadat we onze voorkeur voor het eten door hadden gegeven kwam alles heel snel achter elkaar. Binnen een uur na binnenkomst hadden we het voor- en hoofdgerecht al op. Wanneer we vragen hadden over het eten werden deze wel beantwoord maar met gematigde interesse. We hadden het gevoel dat alles er een beetje doorheen gejaagd werd. Jammer, want dat bepaalde toch de sfeer van de avond.
Aanrader voor de huidige kaart: gerookte makreel met noordzeegarnalen en de sticky toffee! Daar hebben we echt van genoten!
Roos S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Originele gerechten. Genieten.
Stefenjolanda .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Het is hier heerlijk vertoeven. De gerechten zijn prachtig bereid en de smaaksensatie is formidabel. Elke keer weer weet de keukenbrigade van Goesting ons te verrassen door de prachtig opgemaakte en met zorg bereide gerechten. Dat zie je en dat proef je! Wanneer u houdt van heerlijk genietend tafelen is dit fijne restaurant op deze unieke plek de place to be. Wij vinden het elke keer weer opnieuw een beleving om door de zeer attente bediening in de watten gelegd te worden !