Over het restaurant Goesting

Goesting staat voor ouderwets genieten van op een unieke locatie in Utrecht; deze voormalige hondenstal van de Veeartsenijschool is een oase in de stad. De keuken is ambachtelijk Frans-Belgisch en het gastheerschap is oprecht. Ook buiten op het terras of in de dinertuin is het goed toeven. Goesting is alle dagen open voor lunch, borrel en diner. Welkom!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Goesting

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige entourage met attente bediening. Ga er zeker nog een keer eten. Echte aanrader.
Rianne P.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Gisterenavond gegeten bij Goesting met 4 personen. Verrassende gerechten met producten uit de streek Prima bediening, ongedwongen charmante sfeer, goede keuken. Een aanrader!
Linda Z.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Op zaterdagavond met mijn man hier gegeten. Bij aan- en binnenkomst vonden we het een gezellige sfeer. We werden gelijk welkom geheten, jassen aangenomen en we mochten zelf een tafeltje uitzoeken. Bediening had in eerste instantie ook goed aandacht voor ons. Nadat we onze voorkeur voor het eten door hadden gegeven kwam alles heel snel achter elkaar. Binnen een uur na binnenkomst hadden we het voor- en hoofdgerecht al op. Wanneer we vragen hadden over het eten werden deze wel beantwoord maar met gematigde interesse. We hadden het gevoel dat alles er een beetje doorheen gejaagd werd. Jammer, want dat bepaalde toch de sfeer van de avond.
Aanrader voor de huidige kaart: gerookte makreel met noordzeegarnalen en de sticky toffee! Daar hebben we echt van genoten!
Roos S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Originele gerechten. Genieten.
Stefenjolanda .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Het is hier heerlijk vertoeven. De gerechten zijn prachtig bereid en de smaaksensatie is formidabel. Elke keer weer weet de keukenbrigade van Goesting ons te verrassen door de prachtig opgemaakte en met zorg bereide gerechten. Dat zie je en dat proef je! Wanneer u houdt van heerlijk genietend tafelen is dit fijne restaurant op deze unieke plek de place to be. Wij vinden het elke keer weer opnieuw een beleving om door de zeer attente bediening in de watten gelegd te worden !
Marcia L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten, helaas iets te lang moeten wachten op de gerechten. Dit werd goedgemaakt met een heerlijk kopje koffie. De combinatie van het menu was perfect!
Gerry Q.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Fijn restaurant, attente bediening mooie locatie, de menukaart zou iets uitgebreider kunnen
m B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Goesting met zn vieren. Mooie producten, mooie wijnen, attente en kundige bediening, gezellige sfeer en ambiance.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Hebben er voor het eerst gegeten. Wat een geweldig restaurant. En dan op zo'n locatie met zo'n geschiedenis. Dat straalt het pand ook uit. Het eten was geweldig. als voorgerecht de Sockeye zalm en stak tartaar. Als hoofgerecht tournedos en gestoofde lamsnek
en tot slot een heerlijk dessert. Het was top. Een mooie en culinaire avond. Hulde aan de bediening en de keukenbrigade. Komen er zeer zeker terug.
femke L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Al zo lang ik in Utrecht woon wilde ik graag een keer bij Goesting eten.
Het eten was heerlijk, bediening vriendelijk, maar het was ontzettend druk, veel
grote groepen, dus erg rumoerig. Niet de "intieme" sfeer die ik verwachtte.
S H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
We zijn met een groep van 8 personen gaan eten bij Goesting. De locatie is allereerst fantastisch, punt. Een aantal mensen van ons gezelschap was verlaat, dit was totaal geen probleem. De bediening was persoonlijk, erg vriendelijk en kundig, wederom fantastisch. Het eten werd door iedereen erg goed ontvangen, alles was heerlijk en de borden waren mooi opgemaakt. We hadden één vegan in ons gezelschap, en zelfs daar werd speciaal een voor en hoofdgerecht voor gemaakt, ze was onder de indruk. Al met al.. gewoon doen! Punt.
Martje K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Ik heb hier graag mijn verjaardag gevierd en ik had me geen betere verjaardag kunnen wensen. Heerlijk gegeten en de bediening was heel aardig. Ze adviseerden ons ook een hele lekkere wijn bij onze gerechten. Ook de sfeer is daar zoals altijd super. Fijne uitgebreide kaart ook. Dikke aanrader!
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Nadat we met ons initiatief een prijs hadden gewonnen, zochten we een leuke locatie om dit gezamenlijk te vieren.
We kwamen bij Goesting uit. En het is een onvergetelijke avond geworden. Niet alleen hebben we ontzettend genoten van het eten en de heel persoonlijke service, ook zijn we door de sfeer veel dichter bij elkaar gekomen. Tot onze verbazing hebben we daar ruim 4 uur zitten te genieten.
Een aanrader!
debbie R.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Zeer tevreden! Wat een heerlijk restaurant, top!!! De Sockeye zalm is echt een aanrader! Complimenten aan de kok! Net restaurant, mooi aangekleed... wij komen hier nog eens...
ellis S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijke tournedos gegeten! Gezellig restaurant met een open keuken. Ik kom zekerrr nog eens terug! Aanrader dus!
Cc V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben er heerlijk gegeten, kalfslever met hete bliksem en bloedworst, en het toetje, koffiepeertjes, was overheerlijk. Het personeel was eeg vriendelijk. We hebben genoten
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten!
Ann V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Leuk restaurant, bekwaam en vriendelijk personeel, interressante wijnkaart. Het tussengerecht met coquille werd verrassend mooi geserveerd. Bij het afscheid hadden we al meteen goesting om nog een keer te gaan!
Beslist een aanrader!!
vincent T.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Mooi restaurant echter het eten, met name de kreeft, viel tegen waardoor de prijs-kwaliteit verhouding niet goed was. Verder prima bediening.
pieter V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Geweldig mooi restaurant, alles klopt, van voortreffelijk eten en drinken tot de gastvrijheid en service! Dikke pluim!