Over het restaurant Goesting

Goesting staat voor ouderwets genieten van op een unieke locatie in Utrecht; deze voormalige hondenstal van de Veeartsenijschool is een oase in de stad. De keuken is ambachtelijk Frans-Belgisch en het gastheerschap is oprecht. Ook buiten op het terras of in de dinertuin is het goed toeven. Goesting is alle dagen open voor lunch, borrel en diner. Welkom!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Goesting

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Goesting

Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Gezellig, inus! Goede vriendelijke service. Lekkere oesters!
Marjorie W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Goesting is altijd goed. Warm welkom, fijne wijnen en gerechten van mooie ingrediënten die origineel en lekker zijn. De bediening is enthousiast en attent.
Teatske D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Ook al is het vol de akoestiek is goed zodat je toch gezellig kunt praten zonder last te hebben van de andere tafels. Het is ook ruim ingericht zodat je niet bovenop de anderen zit.
Jan-Hein B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Wederom top gegeten!
bartmuur M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Een door ons hotel aangeboden glas Cava stond keurig voor 2 x 7 euro op de rekening. Een puree van knolselderij en kalfswang bevatte bij een van ons in het geheel geen kalfswang. Mijn opmerking daarover werd met niet meer dan een excuus beantwoord. Ik had op z'n minst de chef aan tafel verwacht en een nieuw gerecht. We betaalden toch ruim 120 euro voor dit etentje. Schande!
ArnouddeWeijer .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Een hapje eten buiten de deur is altijd leuk. Maar een avond uit, is echt meer dan alleen een mooie rij gerechten. De totale ambiance van Goesting, de mooie wijnen, passend bij de verzorgde gerechten en de gezellige sfeer en goede bediening waarin het geheel bij elkaar wordt gebracht, zorgen voor het 'echt een avond uit' gevoel. En dat is afgelopen zaterdag door Goesting opnieuw bewezen dat ze dit beheersen. Een absolute aanrader voor 'een avond uit'.
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Goesting is al jaren het ideale buurtrestaurant. Rustig gelegen, op een bijzondere historische locatie buiten het centrum van Utrecht. Bij het Wittevrouwen (keuze) menu zit altijd wel iets van je gading, in dit geval: King Fish & tartaar van wilde Sockeye zalm, heilbotfilet & bitterbal van Noordzeekrab en hazelnootschuim-pralinétaartje & pistachesaus. Allemaal even lekker klaargemaakt, mooie porties en op ons verzoek vergezeld van fantastische patatten en heerlijke bijpassende wijnen. Ook de bediening was prima: tempo, toelichtingen, wijnsuggesties, juiste midden tussen informeel en zakelijk.
marjet V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Goed eten, fijn restaurant, maar ik schrok van de kosten, het telt snel op, een glas wijn 7,50, een port 9,-, das wel erg veel. T zou ietsjes minder en mogen.
Shani- .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Leuke locatie. Het ontvangst was goed en de bediening de hele avond echt perfect! De kaart ziet er veel belovend uit. Voorgerecht vonden wij allen goed maar het hoofdgerecht hadden we iets meer van verwacht. Ook het dessert viel een beetje tegen. De wijnkaart en advies hierin was goed.
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Tijdje niet geweest, maar dat gaat zeker veranderen! Prijsniveau is aangenamer, het eten verrukkelijk, ambiance super en bediening is top!
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
gisteravond hier gegeten met een voormalig collega. Als laatste de deur uit gegaan. Lag natuurlijk aan die collega :) , maar ook aan de ongedwongen sfeer en het relaxte bedienend personeel. Zij gaven ons alle tijd, boden nog diverse keren een drankje aan maar drongen niets op. Toegegeven, over de kwaliteit van het eten ben ik wel eens enthousiaster geweest, maar de ongedwongen sfeer in dit fraaie gebouwtje vergoedt veel.
caspar H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Prima Wittevrouwen menu met heerlijke King Fish & tartaar van wilde Sockeye zalm. En wat mooi dat de fijne kalfsentrecote & kalfstruffelsaucijsje samengaat met bonenstoof en shiitake; een mooie combinatie. De bediening is als altijd weer top.
Frithjof D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een heerlijk plekje met heerlijk eten. De tong was wat aan de dure kant. Wel lekker. Dat wel.
Laura P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Voor het eerst wezen lunchen. Mooi en sfeervol restaurant. Prettige bediening. Mooie lunchkaart. Ik had een grote steak tartaar besteld (€18), maar de portie was erg klein. Voor dit bedrag mag je naar mijn mening een volwaardig gerecht verwachten, maar dit was echt niet meer dan een voorgerecht. Een klein voorgerecht. Ik ben geen grote eter, maar dit vond ik wel bizzar klein, vooral ook voor dit bedrag. Tartaar was wel erg lekker! En verder was alles zeer prettig.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Wij hadden gekozen voor het drie-gangenmenu. Mijn voorkeur bij het voorgerecht gaat uit naar salade van artisjokhart & couscous
geroosterde paprika mousse – koningszwam – falafel – kwartelei – harissasaus. In een woord GEWELDIG. Alle smaken kwamen naar voren en de combinatie is perfect. Het hoofdgerecht heilbotfilet & bitterbal van Noordzeekrab
edamame – peulen – koolrabi – venkel – lavas was ook een ware smaaksensatie en mooi geserveerd.
gravela .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het was weer een groot genoegen om in Goesting te eten. Absoluut 1 van de toppers in Utrecht. Goed bereikbaar, vriendelijke en attente bediening, heerlijke gerechten en goede wijnen in een fantastische ambiance. Laat het maar gauw zomer worden, want het terras is minstens zo fijn.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Als altijd hebben we voortreffelijk gegeten in deze comfortabele, gezellige gelegenheid. De bediening verliep snel en terzakekundig.
Marjanne E.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
We hebben met 11personen van het 3-gangen lunchmenu genoten: prima eten, vriendelijke bediening en aangename sfeer. Akoestiek ook zodanig dat je goed met elkaar kon praten.