Over het restaurant Goesting

Goesting staat voor ouderwets genieten van op een unieke locatie in Utrecht; deze voormalige hondenstal van de Veeartsenijschool is een oase in de stad. De keuken is ambachtelijk Frans-Belgisch en het gastheerschap is oprecht. Ook buiten op het terras of in de dinertuin is het goed toeven. Goesting is alle dagen open voor lunch, borrel en diner. Welkom!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Goesting

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Ik had een tartaar met een scala aan sauzen en kruiden. De specialiteiten bij het restaurant lijken mij erg uniek.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een geweldige sfeer en op een prachtige locatie. De bediening is gastvrij en lekker ongedwongen. Goede wijnadviezen.
BasdeJong .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Goesting - speciale tip is de zelfgerookte Sockeyezalm. Goede prijs kwaliteit in een fijne omgeving genieten van je eten!
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk puur eten (lunch). Prettig ontvangst en korte wachttijd.
Heerlijk plek om buiten te zitten.
Aanrader.
andre -.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Fijn terras, lekkere mosselen, lekkere wijn, attente bediening. Wel redelijk aan de prijs en niet altijd even vlot. Goed adres in de zomer
Dineke S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Bijzondere gerechten, smakelijk. Aandacht voor individuele wensen voor het diner.
Bij de koffie wordt een heerlijk chocolaatje geserveerd.
Emilie S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Zoals wij gisteren ook al aan jullie hebben laten weten, hebben mijn zus en ik een top avond gehad! Wat een geweldige service en heerlijke keuken. Het ontbrak ons echt aan niks.
Keep it up!
Hartelijke groet,
Emilie Spoor
willem V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Mooie, rustige plek. Goede sfeer, bediening is relaxed maar professioneel en servicegericht. Lekkere gerechten op het menu. Geen overdreven gedoe met eten, maar wel echt lekker en met originele accenten. Bijgerechten bijbestellen tegen extra kosten vind ik altijd een beetje jammer, maar dat is een klein detail. Aanrader!
Jelmer K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, prettige ambiance.
Anouk Z.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Ik had lang uitgekeken naar het etentje samen met mijn vriend bij Goesting, zeker gezien het mijn verjaardag was, maar helaas viel het erg tegen. De oesters en wijn waren lekker, maar het voorgerecht was ok (ik had gezien de prijs meer verwacht dan een ok) en het hoofdgerecht niet lekker. Ik had de bouillabaisse welke gemaakt wordt met droge en smakeloze bijvangst. Nadat ik hier iets over gezegd had tegen de gastheer kregen wij geen enkel excuus of compensatie. Ik had voor 140 euro voor 2 personen veel meer kwaliteit verwacht. Ik zal hier niet snel terug komen.
Ineke Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lunch menu gegeten, heerlijke gerechten. Bediening correct en ontspannen. Fijne sfeer.
Maarten P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Goed georganiseerd, ongedwongen en met humor. Goed doordacht, creatief samengesteld en smakelijk eten.
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Fijne plek voor een heerlijke avond gezelligheid !!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Genoten van een fijne lunch op het mooie terras. Kakelverse oesters, gevolgd door heerlijke flammkuchen. En complimenten voor de dames van de bediening. We komen snel weer terug.
Gideon T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heel lekker eten met goede en eerlijke ingrediënten maar de keuze is mij iets te beperkt.
Menukaarten waren vodjes met vlekken erop.
In het verleden hebben we vaker gegeten bij Goesting. Toen hadden we meer het gevoel dat de klant echt gewaardeerd werd.
Dat bleef nu uit terwijl het ook bepaald niet druk was.

Het komt over alsof er te veel wordt geleund op het succes in het verleden.
Maar ik kan iedereen aanraden om hier te gaan eten.
Mary R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Prima gegeten, goed advies vwb wijn.
Miste kruiden en peper.
Vegetarisch hoofdgerecht is karig, artisjok met wat vulling.
Hebben voor menu gekozen en vooraf iets extra's. Na een lange werkdag was dat extra's niet overbodig, zo bleek.
Rekening van 160 euro voor twee, daar zou ik toch iets meer (smaak) voor verwachten.
Bediening heel prettig!
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Goede sfeer en goed eten.
Joy U.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijke gerechten, en opsmuk, maar kwaliteit en een prachtig rustig terras! Genoten!
Karin C.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Gezellige sfeer, lekker eten, goede bediening. Iets meer keus zou mooi zijn in het menu.
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Erg leuke avond gehad, bediening was top, eten was erg lekker! De groenten bij het gerecht waren hier en daar wat simpel, een klein verbeterpuntje nog. Voor de rest helemaal top!