Over het restaurant Goesting

Goesting staat voor ouderwets genieten van op een unieke locatie in Utrecht; deze voormalige hondenstal van de Veeartsenijschool is een oase in de stad. De keuken is ambachtelijk Frans-Belgisch en het gastheerschap is oprecht. Ook buiten op het terras of in de dinertuin is het goed toeven. Goesting is alle dagen open voor lunch, borrel en diner. Welkom!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Goesting

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
m B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Goesting met zn vieren. Mooie producten, mooie wijnen, attente en kundige bediening, gezellige sfeer en ambiance.
femke L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Al zo lang ik in Utrecht woon wilde ik graag een keer bij Goesting eten.
Het eten was heerlijk, bediening vriendelijk, maar het was ontzettend druk, veel
grote groepen, dus erg rumoerig. Niet de "intieme" sfeer die ik verwachtte.
S H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Martje K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Ik heb hier graag mijn verjaardag gevierd en ik had me geen betere verjaardag kunnen wensen. Heerlijk gegeten en de bediening was heel aardig. Ze adviseerden ons ook een hele lekkere wijn bij onze gerechten. Ook de sfeer is daar zoals altijd super. Fijne uitgebreide kaart ook. Dikke aanrader!
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Nadat we met ons initiatief een prijs hadden gewonnen, zochten we een leuke locatie om dit gezamenlijk te vieren.
We kwamen bij Goesting uit. En het is een onvergetelijke avond geworden. Niet alleen hebben we ontzettend genoten van het eten en de heel persoonlijke service, ook zijn we door de sfeer veel dichter bij elkaar gekomen. Tot onze verbazing hebben we daar ruim 4 uur zitten te genieten.
Een aanrader!
debbie R.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Zeer tevreden! Wat een heerlijk restaurant, top!!! De Sockeye zalm is echt een aanrader! Complimenten aan de kok! Net restaurant, mooi aangekleed... wij komen hier nog eens...
ellis S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijke tournedos gegeten! Gezellig restaurant met een open keuken. Ik kom zekerrr nog eens terug! Aanrader dus!
Cc V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben er heerlijk gegeten, kalfslever met hete bliksem en bloedworst, en het toetje, koffiepeertjes, was overheerlijk. Het personeel was eeg vriendelijk. We hebben genoten
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten!
Ann V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Leuk restaurant, bekwaam en vriendelijk personeel, interressante wijnkaart. Het tussengerecht met coquille werd verrassend mooi geserveerd. Bij het afscheid hadden we al meteen goesting om nog een keer te gaan!
Beslist een aanrader!!
vincent T.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Mooi restaurant echter het eten, met name de kreeft, viel tegen waardoor de prijs-kwaliteit verhouding niet goed was. Verder prima bediening.
pieter V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Geweldig mooi restaurant, alles klopt, van voortreffelijk eten en drinken tot de gastvrijheid en service! Dikke pluim!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, er wordt goed rekening gehouden met glutenvrij en ook heel fijn: geen storende muziek!
P M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een prachtige locatie in Utrecht maar het gaat om het eten en dat viel tegen. De gerechten waren niet warm. De kreeft te gaar., bij het reserveren van het rund voor 2 personen werd een koude rechaud op tafel gezet dus voor warmhouden van het gerevht weinig zin. De soep had weinig smaak en zo waten er nog wel een aantal dingetjes. Uiteindelijk zijn de hoofdgerechten niet berekend maar daar gaat het niet om. Je gaat uit eten om lekker te kunnen genieten en dat viel helaas tegen
Francesco P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Na een lange tijd weer eens geluncht bij Goesting. Aardperensoep, egg Benedict en een heerlijk crumble van havermout, peer, rabarber en yoghurt/lavendelijs. Smaken waren goed de sfeer in het restaurant is relaxed, het eten was er op tijd. Top!
Bas T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk geluncht met z'n vieren! Een wildstoof met een voortreffelijk stoofpeertje en een heerlijke, niet te zware, biologische rode wijn. Opvallend vriendelijke bediening in een zeer ontspannen atmosfeer. Eigenlijk had ik er de hele middag wel willen blijven toeven. Prima plek!
Maxime V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Goesting is een van de leukst verborgen plekjes in Utrecht. Wij hebben er met veel plezier gegeten. Heerlijke (huisgerookte!) zalm en heilbot als voorgerecht en goede wildstoof als hoofd. Bediening adviseerde prima wijnen bij de gerechten en de olliebollen bij de koffie waren een gezellig detail. Wij komen heel graag nog een keer terug dus tot in 2017!
Jouke W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hadden hoge verwachtingen maar zijn helaas teleurgesteld naar huis gegaan, we voelden ons echt een beetje lullig tegenover vrienden die we hadden uitgenodigd. De entourage is heel leuk, het is gezellig ingericht en het pand is heel uitnodigend van buiten. Het zat vol maar we konden elkaar goed verstaan. Onze tafel had Wittevrouwen menu's en losse gerechten. Het voorgerecht kalfspaté was heel smakelijk, de als romig omschreven soep was zo helder (en waterig) als bouillon. Kan gebeuren. Maar helaas was vervolgens de tartare de boeuf heel flauw en hetzelfde gold voor de wildstofen. Die laatste hebben we zelf op smaak gebracht met peper en zout. Ook de toetjes werden flauw gevonden, alsof ze de suiker waren vergeten. Al met al matchte voor ons allemaal de smaak van het eten niet met de entourage en de verwachtingen. Misschien hadden we pech met de keuken rond de feestdagen maar wat ons betreft is dit geen aanrader..
Eddy L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Restaurant buiten het centrum weggestopt tegen rand van het park. Niet sprankelend.
Geld voor zowel de bediening als het eten. Voorgerecht heilbot/zalm prima maar hoofdgerecht (cote de boeuf) had te weinig mooie stukken vlees. Bijgerechten zijn prijzig.
Erg rustig vooral zakelijk publiek.
Titus E.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk met een groep van 7 gegeten. Hele prettige en persoonlijke atmosfeer. De gerechten waren stuk voor stuk zeer smakelijk. Bijzondere combinatie gelardeerd met verrassende wijnen. Wat mij, en mijn gasten betreft, een absolute aanrader!