Over het restaurant Goesting

Goesting staat voor ouderwets genieten van op een unieke locatie in Utrecht; deze voormalige hondenstal van de Veeartsenijschool is een oase in de stad. De keuken is ambachtelijk Frans-Belgisch en het gastheerschap is oprecht. Ook buiten op het terras of in de dinertuin is het goed toeven. Goesting is alle dagen open voor lunch, borrel en diner. Welkom!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Goesting

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Goesting

Daan D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Lekker gegeten in een sfeervol restaurant. Hertenham en de wilde zalm waren de toppers. Kabeljauw en fazant waren ook lekker. Zeker een aanrader!
miraveenman .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Jammer dat de natte jassen, mutsen en handschoenen na afloop van het diner niet droog waren. Dit kan toch beter! De akoestiek aan de zijkant is niet fijn.
Porties kaas hebben een ongunstige prijs-hoeveelheid verhouding.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Hartelijke bediening, en een heerlijk winters fazant gerecht!
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Goede service/ bediening.
Eten was heerlijk!
Leuke inrichting!
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Zeer fijn en gezellig restaurant met kleine maar goede en originele menukaart. Ga zeker terug komen . Parkeren in de aangrenzende woonwijk is niet aan te raden, routeplanner moet ik wellicht op een andere straat instellen.
Ellenostendorf .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Prachtig en gezellig pand. Eten matig, voorgerecht hertenham met koude (!) crème van pastinaak. Smaakte niet echt ergens naar. Hoofdgerecht fazant. Fazant lekker maar de aardappelpuree droog en niet op smaak. Gelukkig hadden we er friet bij besteld die was echt heerlijk. Bediening sprak in verkleiningen "oestertjes, wijntje" etc en was afstandelijk.
Stef W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk gegeten in knusse ambiance. Kleine kaart maakt de keuze makkelijk. Lekkere bijpassende wijnen.
Populair, dus reserveer op tijd, zelfs op een dinsdag.
Gjbutrecht D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
wat een perfecte keuken; heerlijk gegeten. Bediening bijzonder prettig. Jammer dat er 2 grote groepen binnekwamen waardoor het aantal decibels wel erg hoog werd...
De tafel van Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Mooie historische plek, was er met een dierenarts die er studeerde en werkte in de 60-er jaren. We mochten een fotoboekje inzien van de gebouwen op het terrein en de hondenkennel (een voormalige bestemming van "Goesting") Zeer attente en vriendelijke bediening.
Adri V.
Zeer vriendelijke ontvangst, aangename omgeving, mooi menu, gerechten prachtig geserveerd!
peter B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We komen wel vaker bij de Goesting. En altijd naar volle tevredenheid. Gelegen op bijzonder plekje in Utrecht. Zeer prettige en professionele ontvangst en bediening. En heerlijk gegeten. Een kaart met een aantal leuke herfstgerechten. Vooral het wildplankje vooraf vond ik super. Maar ook mijn vegetarische partner vond het erg goed. Al met al gewoon een erg leuke en lekkere avond gehad.
Sara R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Hele leuke locatie, heerlijk gegeten en prima service!
Ron F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
lekker gegeten
Hennie T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Bij Goesting geluncht voor de 50e verjaardag van m’n vrouw.
Heerlijk gegeten, goede bediening en hele leuke locatie. We komen hier zeker nog een keertje terug.
Sanne L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben afgelopen zaterdagavond heerlijk gegeten. Ondanks de drukte (het restaurant was helemaal vol) werden we zeer vriendelijke en attent geholpen. De wachttijd was wel wat lang. Zowel voor-, hoofd- als gerecht waren verfijnd van smaak.
NDG V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Zeer pittoreske omgeving met (Diergeneeskundige) geschiedenis. Gezellig restaurant met vriendelijke en adequate bediening van heerlijke gerechten
Antsje K.
Goed eten
Miccas28 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Wat is dit toch een fijne plek om neer te strijken, een oase van rust in het centrum van Utrecht. Vanavond een tong gebakken in boter; goddelijk! Vriendelijke en attente bediening, echt een van m'n favoriete eetplekken. In de zomer bovendien een geweldig terras...
Klaas* V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Bijzonder gelegen aan een rustig pad, zeer sfeervol. Geen hele uitgebreide kaart, maar de gerechten zijn van bijzonder hoge kwaliteit en met heel veel zorg en passie bereid. Een absolute aanrader
ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Leuke avond, attent personeel en heerlijk eten!