Goesting Eten & Drinken

Brink 15 7411 BR Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Goesting Eten & Drinken

Eten in stijl

Zeer uitgebreide en unieke lunchkaart, met lokale en dagverse producten. Tevens een bijzondere dinerkaart met speciale voor-, hoofd- en nagerechten, alles dagvers. Bijzondere wijnen, per glas te bestellen door middel van het 'Wine by the glass' concept!

Meer informatie over restaurant Goesting Eten & Drinken

• Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Bobje .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gisteren hier heerlijk met z'n tweeën gegeten. Bediening correct en vriendelijk. Met de AH kortingsbon kon er keuze gemaakt worden uit 3 voor-, hoofd- en na- gerechten. Porties waren ruim voldoende, leuk opgemaakt en smaakten ook goed. Geen minpunt kunnen ontdekken. Dus voor ons een plek om zeker naar terug te komen.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Dankzij een vriendelijke bediening en een lekker menu, was het voor ons een geslaagde avond. Fijn dat er veel aandacht werd geschonken aan de gasten. Dat zie je niet vaak in restaurants. Ga zo door.
gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hadden beiden vooraf mosterdsoep, 1 x met spek en 1 x met zalm, voor onze hoofdgerechten kozen we een diamanthaas en een zeewolf, en onze nagerechten waren 1 x cheesecake en 1 x triffle. In een paar woorden samengevat 'het was overheerlijk". Wij komen in ieder geval hier terug
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Goesting kan veel doen om de eet-ervaring van haar gasten te verbeteren:
- In het grootste gedeelte van het restaurant een schot/afscheiding plaatsen, zodat je niet met z'n allen in één grote ruimte zit (ook qua geluid). Het enige gezellige gedeelte is het smalle deel, bij binnenkomst rechts.
- Er hangen een paar lampionnen aan het plafond die heel ongezellig licht geven. Het is half duister en niet gezellig verlicht.
- Het personeel doet zijn best, maar toen wij het hoofdgerecht op tafel hadden, kwamen drie verschillende mensen in de eerste 30 seconden vragen of het smaakt. We werden er bijna melig van.
- De kwaliteit van de gerechten is aardig goed, maar het hoofdgerecht (biefstuk) was fantasieloos opgemaakt. Geen geur en kleur op het bord. Een biefstukje dat middenin een kwak aardappelpuree lag. Het dessert was veel machtig, zat in een glas dat zo op tafel werd gezet, geen bordje er onder, zodat je je vork/lepel niet weg kon leggen. Verder kregen we een grote soeplepel als dessertlepel.

Al met al een zeer matige eet-ervaring. Ik zal niet snel terugkeren naar Goesting.
Floor F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Goed eten, fijne ambiance, vriendelijke bediening! Wachttijd voor het eten was wel wat lang, maar daarentegen waren ze met de drankjes heel vlot.
We hebben een gezellige avond gehad,
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Goesting. Alles was perfect. de bediening heel vriendelijk. Wij gaan er zeker nog een keer heen, misschien als het uitkomt vaker.
H H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten vriendelijk en attent personeel!
Voor herhaling vatbaar.
Jasper S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Een heerlijke avond gehad bij Goesting in Deventer! Een prachtig pand in het centrum, heerlijk eten en een goede service. Het keuzemenu is van een hoge kwaliteit. Personeel dat ook echt de tijd neemt voor zijn klanten, geïnteresseerd is naar ze. We hebben echt genoten van deze avond! Zeker een aanrader!
Hans957 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Correct driegangenmenu, attente bediening en een gezellige ambiance. Voorgerecht rillette van witte vis, mooi opgemaakt en smakelijk. Hoofdgerecht diamanthaas, uitstekend stukje vlees en lekkere pastinaakpuree, dessert triffle.
Erna1405 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
we hebben weer heerlijk gegeten ,met het AH menu , voor ons huwelijksdag ( 46 jaar alweer ) het eten was heerlijk de bediening zeer goed ( zoals altijd ) we komen graag een keer weer .
wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Door een ernstige verkoudheid deden mijn smaakpapillen niet helemaal wat er eigenlijk van ze wordt verwacht dus over de smaken laat ik mij maar niet uit. Toch wel enige aanmerkingen op deze eetgelegenheid. De duxelles die ik had besteld was er welgeteld 1. Op de kaart wordt hier toch echt in meervoud over geschreven. Ook had deze warm moeten zijn maar was het niet. Dit zag ik later pas en had ik het eerder gezien dan had ik er zeker wat van gezegd. Het duo van hert en zwijn viel ook wat tegen, het hert was prima het zwijn veel te droog. Jammer genoeg was het nagerecht, een carrot cake óók al te droog. Bediening was prima en de locatie is mooi. Volgende keer hou ik wel bij een borrel op het terras want daar is het een prima plek voor. Eten doe ik wel een deur verderop. Kleine tip: een deurdranger is geen overbodige luxe, dan hoef je niet zo te schrikken als de deur naast je met een klap dicht valt.
José V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Dagje in Deventer en bij toeval lunch gebruikt in dit restaurant. Warm welkom! Sfeervol en heerlijk rustige kerstpopmuziek. Personeel zeer klantvriendelijk en het eten? We hebben al heel wat keren in restaurants geluncht echter vandaag was het beste tot nu toe. Heerlijke zalm en gerookte kip, knapperig brood, lekker dressing en fantastisch opgemaakt! Helemaal top! We willen iedereen dit restaurant aanraden. Ga eens langs en ervaar het zelf!!!
Jac D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Lekker en voldoende, mooie opmaak van het eten. Gezellige kerstversiering. Zeer vriendelijk personeel. We komen zeker terug.
G.F. S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Spontane ontvangst. Heerlijk eten. Goede bediening. Personeel is heel vriendelijk en spontaan. Absoluut voor herhaling vatbaar. Wij komen zeker terug.
Kees O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gegeten met de AH zegels. Keuze natuurlijk enigszins beperkt. Maar het eten smaakte zeer goed. Complimenten voor de keukenbrigade. Zeer ontspannen sfeer. Leuke, aardige bediening. Locatie op het mooiste plein van Nederland!
Marianne1510 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Wij hebben hier (15-11) heel lekker gegeten, was met Ah kaart, wat een heerlijke menukaart. Alles was perfect en heerlijk van smaak, aardappeltjes bij het hoofdgerecht waren verukkelijk. De porties waren ruim voldoende. Het personeel was attent en kwamen vragen of allesnaar wens en voldoende was. Het is voor ons niet in de buurt maar mochten wij een keer in de buurt zijn komen wij zeker terug.
leoalyR75 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Bij de voorgerechten was de carpaccio prima; de champignons waren goed maar de entourage te zoet.
Het hoofdgerecht varkensprocureur werd mooi opgediend en was goed gestoofd. De diamanthaas prima. Nagerechten 'veel maar lekker'.
Bediening vlot en vriendelijk.
jkgermeraad .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Hier kunnen we heel kort over zijn: Goed als altijd. Vriendelijke bediening, een hele fijne kaart en een uitstekende keuken!
treesjansen .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met de Ah actie beperkte keuze uit een 3-gangen menu. Maar dat was niet erg: het eten was heerlijk! Verrassende combinatie van zalm met couscoussalade als voorgerecht, vlees en vis als hoofdgerecht en de cheesecake als nagerecht smaakten heerlijk.
gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Om in en paar woorden te zeggen , voorgerechten (Rundercarpaccio en Gravad Lax), hoofdgerechten( Diamant-haas en Zeeduivel) en de nagerechten(Triffle en Goesting Cheesecake) alles was zeer lekker . Enig minpuntje was dat wij de koffie eerder kregen dan het nagerecht. Het is in ieder geval voor ons zeker ,wij komen hier zeker nog weer terug .