Goesting Eten & Drinken

Brink 15 7411 BR Deventer Nederland Kaart

Over restaurant Goesting Eten & Drinken

Eten in stijl

Zeer uitgebreide en unieke lunchkaart, met lokale en dagverse producten. Tevens een bijzondere dinerkaart met speciale voor-, hoofd- en nagerechten, alles dagvers. Bijzondere wijnen, per glas te bestellen door middel van het 'Wine by the glass' concept!

Meer informatie over restaurant Goesting Eten & Drinken

G.F. S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Kees O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gegeten met de AH zegels. Keuze natuurlijk enigszins beperkt. Maar het eten smaakte zeer goed. Complimenten voor de keukenbrigade. Zeer ontspannen sfeer. Leuke, aardige bediening. Locatie op het mooiste plein van Nederland!
Marianne1510 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Wij hebben hier (15-11) heel lekker gegeten, was met Ah kaart, wat een heerlijke menukaart. Alles was perfect en heerlijk van smaak, aardappeltjes bij het hoofdgerecht waren verukkelijk. De porties waren ruim voldoende. Het personeel was attent en kwamen vragen of allesnaar wens en voldoende was. Het is voor ons niet in de buurt maar mochten wij een keer in de buurt zijn komen wij zeker terug.
LeoalyR75 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Bij de voorgerechten was de carpaccio prima; de champignons waren goed maar de entourage te zoet.
Het hoofdgerecht varkensprocureur werd mooi opgediend en was goed gestoofd. De diamanthaas prima. Nagerechten 'veel maar lekker'.
Bediening vlot en vriendelijk.
Jkgermeraad .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Hier kunnen we heel kort over zijn: Goed als altijd. Vriendelijke bediening, een hele fijne kaart en een uitstekende keuken!
Treesjansen .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Met de Ah actie beperkte keuze uit een 3-gangen menu. Maar dat was niet erg: het eten was heerlijk! Verrassende combinatie van zalm met couscoussalade als voorgerecht, vlees en vis als hoofdgerecht en de cheesecake als nagerecht smaakten heerlijk.
Gerritvdwal .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Om in en paar woorden te zeggen , voorgerechten (Rundercarpaccio en Gravad Lax), hoofdgerechten( Diamant-haas en Zeeduivel) en de nagerechten(Triffle en Goesting Cheesecake) alles was zeer lekker . Enig minpuntje was dat wij de koffie eerder kregen dan het nagerecht. Het is in ieder geval voor ons zeker ,wij komen hier zeker nog weer terug .
Inpa .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We hebben via de Albert Heijn Restaurantactie een bijzonder lekker driegangen menu gegeten en de bediening was uitstekend.
Tilly L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Helemaal goed geweest, voor herhaling vatbaar!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wild65 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Goede ontvangst, heerlijke gerechten, prettige sfeer. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader om hier te gaan eten. Hebben gegeten met A.H bon 3 gangen diner, alle gerechten werden mooi opgediend, compliment voor de kok.
Kees-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prettige ontvangst. Als Voorgerecht kozen we beiden de Chefs Dordogne, leek ons heerlijk gezien de ingrediënten zoals o.a. gesauteerde champignons en vijgencutney. Echter het geheel was gepureerd en had een vlakke ondefinieerbare smaak. Hoofdgerecht S&T met o.a gemarineerde gamba's en bavette beviel beter, alle smaken goed uitgebalanceerd. Mijn partner koos voor de Ratatouille, ook dit gerecht beviel uitstekend. Bijpassende wijnen pasten goed bij de gerechten. Nagerechten waren ook heerlijk. Minpuntje is wel dat bij gerechten die in "onderdelen" op tafel komen, deze niet altijd gelijktijdig komen. Zo moest ik bij mijn hoofdgerecht enkele minuten wachten op de wijn en garnituur. Ook bij een belendende tafel was dat zo. Te prijzen is dat Goesting een originele kaart heeft. Bezoek is zeker voor herhaling vatbaar
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Met een vriendin die ik lange tijd niet gezien had gegeten op maandagavond. Ik had nog een AH kaart liggen dus daar heb ik gebruikt van gemaakt. We waren vroeg, nog voor half zeven en de zaak was nog leeg. We mochten achter in een tafeltje uitzoeken maar daar kwam de gastvrouw later op terug en konden we plaatsnemen aan het raam. Een beter idee in een lege zaak toch! Het meisje dat ons bediende was allervriendelijkst en op de achtergrond aanwezig. Veel aandacht voor lege glazen en ons welbevinden. Echt mijn complimenten! En ik heb in tijden niet zo lekker buiten de deur gegeten! Een beknopt Iensmenu maar leuke keuze. We aten gemarineerde zalm op een kleine couscoussalade met saffraanmayo en Balsamicotomaatjes. Daarna een perfect gebakken flinke moot zeeduivel met pastinaakpuree, een witte wijnsaus en wat beetgare groente. En het dessert! Een trifle van o.a. panna cotta van vanille, chocomousse, kersen, kruim van Bastogne, slagroom, kletskop en kokosijs. Heel fijn! De Balsamicotomaatjes waren zo bijzonder dat ik om het recept heb gevraagd. En gekregen! En dat ga ik hier niet verklappen....gaat u ze zelf maar proeven!!
Rianne E.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Goed ontvangen en heerlijk gegeten! Keuze uit 3 voor- en 2 hoofdgerechten. Maar dit was prima.
Het eten smaakte heerlijk. Ook de toetjes waren erg lekker. De porties waren ook ruim voldoende.
We komen graag nog een keer terug.
Marjon82 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Erg aardige en flexibele bediening met humor: eerst buiten zitten met een hapje bij de wijn.
Dan binnen kwamen de gerechten in een tempo dat bij ons en ons gezelschap van 5 paste.
Meeveren met onze grapjes (familie onder elkaar), lekker gegeten, vooral het voor en hoofgerecht (vooral vis, mmmm), goed koffie na, en geen gehaast. Sfeervol ook, een aanrader!

Benwielenga .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk eten, vriendelijk persoon, gezellige ambiance, mooie centrale plek in de prachtige stad Deventer. Eten & Drinken Goesting is een aanrader om eens, of vaker, naar toe te gaan. Gegarandeerd genieten en vermaak!
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Met de restaurantactie van Albert Heyn gegeten.De bediening was prettig ,ze kwamen vaak langs om te vragen of wel smaakt.Het eten was qua prijs kwaliteit. We komen zeker weer.
Jacob66 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Goesting, zeeduivel perfect bereid. Voorgerecht met dungesneden zalm vond ik persoonlijk een tikkeltje minder, zalm had iets dunner gemogen maar voor de rest de combinatie met couscous prima. Nagerecht de cheesecake, verrukkelijk, lekkere textuur. Mijn tafelgenoten kozen voor de diamanthaas, ook prima bereid nog lekker rosé van binnen en begeleid met een pastinaakpuree die goed op smaak was. Een minpuntje was dat het iets te lang duurde voordat wij het dessert geserveerd kregen maar de vriendelijke bediening maakt dit een weer enigszins goed. Kortom een fijne avond, heerlijk gegeten en prettige bediening.
Dorienbax .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Eten was goed. Zaten lekker op terras en bediening was prima. Ze hielden ons goed in de gaten en wij konden zodra we er aan toe waren bestellen.
76Dennis .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Hier met vrienden met de AH actie gegeten.
Keuze uit drie voor en hoofd gerechten. (vis, vlees, vega)
Vooraf zalm tartaar en carpaccio allen goed van smaak.
Als hoofd zeeduivel of varkenshaas, wederom goed.
Cheescake of trifle na.
Goede prijs kwaliteitsverhouding en ook zonder de actie vond ik de prijs meer dan waard.
Kat.snoek .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
We hebben met ons vieren heerlijk gedineerd bij Goesting, de bediening was prima maar het duurde welerg lang tussen de gangen (waarschijnlijk omdat het behoorlijk druk was).
Prettig ook dat er gevraagd werd of er een glas water bij de wijn gewenst werd.
Het decor was goed al zaten we geruime tijd tegen de zon in te kijken en konden zelf geen tafeltje uitkiezen.