Goesting Deventer

Brink 15 7411 BR Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Goesting Deventer

Eten in stijl

Zeer uitgebreide en unieke lunchkaart, met lokale en dagverse producten. Tevens een bijzondere dinerkaart met speciale voor-, hoofd- en nagerechten, alles dagvers. Bijzondere wijnen, per glas te bestellen door middel van het 'Wine by the glass' concept!

Meer informatie over restaurant Goesting Deventer

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Goesting Deventer

De tafel van Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
je wordt hier goed en gastvrij geholpen, de bediening is erg attent. Het eten smaakte heel goed en was mooi opgemaakt. origineel voorgerecht : duxelles.
jet2000 .
Lekker buiten kunnen eten. Heaters waren aan. Beetje karig borrelhapje. Broodje met kruidenboter. Verder niets. Voorafje heerlijk( champignons) maar niet veel. Hoofdgerecht procureur. Heerlijk vlees, wat zoute jus. Sla en gebakken aardappeltjes.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
t was een super avondje en vooral de bediening=TOP!
We werden hartelijk ontvangen en het eten was heerlijk.
Ga zo door .
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het eten was heerlijk, wat minder zout gebruiken in de keuken is beter, er staat zout en peper op tafel. Je kan dus zelf meer zout toevoegen indien nodig.
Niet de tafels schoonmaken met een sterk ruikend middel, wanneer er nog mensen zitten te eten of na zitten te genieten.
W.J.H. F.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van het AH-menu. Dat was prima. Al was drie-gangen voor mij een beetje teveel. Dus i.p.v. een dessert ter afsluiting een kopje koffie gevraagd.
Hopelijk als wij volgende jaar eventueel weer een weekendje Deventer doen, dan gaan wij zeker hier weer dineren.
Of men nu wel of niet weer een AH-actie hebben. Tot ziens!

fam. de Groot
Leiden
Nicolette K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Sfeervol restaurant in hartje Deventer, waar je mooi opgemaakte en overheerlijke gerechten voorgeschoteld krijgt. Waanzinnig attente bediening, die mijn wens glutenvrij te eten zéér serieus nam en precies wist te vertellen wat dan beter wel en beter niet gegeten kon worden. Bovendien konden alle gerechten wel worden aangepast en werd er zelfs glutenvrij brood bij het voorgerecht geserveerd. Wát een service! Eten bij Goesting is een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Ginette H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Geen idee wat we konden verwachten. Een echte aanrader, smaak vol en voldoende. Vriendelijk niet opdringerig personeel. Ook de koffie was goed.
Guus O.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Na een fietstocht rond de IJsselbiënale geland op de Brink in Deventer. Voldoende keus aldaar, maar de naam "Goesting" prikkelde ons. Snel een check met de Iens app. Goede cijfers dus aanschuiven maar. Daar hebben we geen spijt van. Één van de beste plekken van de afgelopen jaren. Super leuke bediening, heerlijk eten voor een aantrekkelijke prijs.
Kortom: EEN AANRADER !!!
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Wij werden zeer vriendelijk welkom geheten, en we zaten mooi aan het plein. We kregen een speciale kaart voor de AH restaurantactie, maar er viel nog steeds genoeg te kiezen. Het eten smaakte prima, de porties waren groot genoeg. De fish and chips waren niet in Engelse stijl, wat ons even in verwarring bracht, maar het smaakte goed. Het personeel was erg attent met nieuwe drankjes aanbieden en controleren of alles naar wens was, dus we voelden ons op ons gemak. Betalen met een VVV dinercheque was ook geen probleem, super!
ericvanderhave .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Heerlijk in de avondzon op het terras gegeten. Het eten was prima en de wijn goed en zeer betaalbaar. Erg vriendelijk personeel! Voor herhaling vatbaar.
RudyJ .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Erg lekker eten, maar wel erg lang moeten wachten tussen de gangen. De Duxelles (voorgerecht) viel wat tegen in vergelijking met de beschrijving (was eigenlijk 1 gevulde champignon).
A.M. D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Een leuke en gezellige locatie, met uitmate vriendelijk personeel. We hebben 's middags geluncht en in de avond gereserveerd voor een AH menu. Kom er zeker weer terug.
M.Th. Z.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Leuke menukeuze voor elk wat wils en heel vriendelijk bediening.
Heerlijk gegeten en lekker buiten gezeten. Zeker voor herhaling
vatbaar!
Wietske G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
vriendelijke en behulpzame bediening, die hun uiterste best deden om het je naar de zin te maken.
Leuke locatie met uitzicht op de Brink.
Ferdinand V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Prachtige plek aan de Brink. Heerlijk gegeten buiten bij mooi weer. Goede bediening. Moest alleen twee keer vragen naar een glas wijn en een glas water.
Marleen K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg aardig. We hebben een leuke avond gehad! Klantvriendelijk en alles is mogelijk.
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Met AH restaurant actie naar Goesting geweest. Werd 's morgens gebeld of wij een tafel buiten of binnen wilden hebben i.v.m. scherm met uitzending interland op plein voor restaurant. Zeer attent! Goede ontvangst en een mooi gedekte tafel stond er voor ons klaar. Keuze uit 5 voor-, 4 hoofd- en 3 nagerechten. We waren alle 4 zeer tevreden over kwaliteit, smaak en uitvoering van de gerechten. Wij komen zeker nog eens terug.
Jet B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Samen met een vriendin wezen eten met de bon van de AH. Het was heerlijk!
In de middag werd ik keurig opgebeld met de melding dat er een tv op de brink zou staan ivm het dames Nederlands elftal, dus het zou wat luidruchtig kunnen zijn. Daarom hadden ze zowel een tafel voor ons buiten als binnen gereserveerd. Top!
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
ontspannen en gezellige sfeer met goed eten; mooie keuze uit een aantal uitgebalanceerde menu's; zeker aan te bevelen voor eten met vrienden en/of familie.
Jacqueline A.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Wat een lief en attent personeel. Dit geven we door van mond tot mond. Wij komen zeker terug!