Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Summer Trifle
      Koffie/thee met friandises

Over het restaurant Goesting Deventer

Eten in stijl

Zeer uitgebreide en unieke lunchkaart, met lokale en dagverse producten. Tevens een bijzondere dinerkaart met speciale voor-, hoofd- en nagerechten, alles dagvers. Bijzondere wijnen, per glas te bestellen door middel van het 'Wine by the glass' concept!

Meer informatie over restaurant Goesting Deventer

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21.00
Zondag en Maandag 11:00 - 20:00
Lunch 11:30 - 16:00
Diner 17:00 - 21:00

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Goesting Deventer

Gerhard G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We hadden een AH arrangement. Prima, met toch ruime keuze, een pluim. Het voorgerecht met zalm vond ik gewoon en zou ik niet opnieuw kiezen. Wel een ruim stuk zalm, was ok. Mijn man kreeg een 'aangeklede paddenstoel', heerlijk van smaak en leuk opgemaakt. Het hoofdgerecht , de zwaardvis was verrukkelijk, gerecht van de dag. Ik kreeg een vegetarisch hoofdgerecht met spinazie en geitenkaas. Ook heerlijk en deed me bedenken dat ik een keer terug wil naar dit restaurant. We zeiden dat aan de ober. Daarna het dessert. Zowel het dessert van mijn man als dat van mij vond ik ronduit niet lekker. Ik deed mijn best diverse onderdelen te proeven, maar ik at tegen mijn zin. Mijn man had zelfde oordeel. Toen we het vermeldden op de vraag of het lekker is, was antwoord, jammer, smaken verschillen en tja u hebt het grotendeels al op.
Bij het afruimen zeiden we het tegen de collega. Die zei wilt u dan nog koffie? Ja doe maar. graag ... en dat stond wel op onze rekening. Dus helaas toch niet terug naar dit restaurant
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
De bediening deed zijn best. We zaten in het midden van het pad wat niet erg prettig was. Er was erg veel tocht. En vreselijk veel kabaal.
Wil D.
Prima gegeten!
Sandra E.
Ans R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Via AH actie hier heerlijk gegeten. Mooi opgemaakte smakelijke gerechten. Zeer vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug.
Hein K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten en het personeel was erg vriendelijk.
Rony S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Lekker gegeten bij goesting en een supervriendelijke bediening een aanrader als je ooit eens in Deventer komt
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Er zat veel tijd tussen het voor- en hoofdgerecht.
Maar wel héérlijk gegeten.
David V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Voorgerecht en hoofdgerecht genomen. Alles smaakte prima en de borden waren mooi opgemaakt. Vriendelijk personeel.
Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Ik was met een vriendin, we hebben allebei een vegetarische schotel genomen. Ik was niet enthousiast over de mijne. Het was erg veel, wat droge, geitenkaas (het hoofdonderdeel), en erg weinig van de resterende ingrediënten. Mijn vriendin vond haar gerecht (paprika) wel lekker. De salade was eerst vergeten, en stond vervolgens twee keer op de rekening. Maar dat werd meteen gecorrigeerd. Verder enthousiaste bediening en gezellige sfeer.
Trudy D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Gezellig vriendelijk geholpen.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
De moeite waard om nog eens heen te gaan!
Jolanda G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
De gerechten waren lekker, mooi opgemaakt en royaal van portie. De inrichting is sfeervol en de bediening is attent en erg vriendelijk, kortom een aanrader.
Theko S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
ondanks, dat we door de regen een uur te vroeg waren werden de hartelijk ontvangen en kregen een mooie tafel met uitzicht over de hele brink. De voorgerechten waren prima, alleen op de carpaccio wel veel hele doge rucola sla Niet opgegeten dus. De dagaanbieding van gebakken roodbaars was uitermate goed gebakken en heel lekker .De toetjes waren heel appart maar wel lekker ,panna-cotta en cheese-cake al met al een heerlijke afsluiting van een dagje Deventer door 2 Amsterdammers met de AH actie Voor nu en nog eens, vooral ook door de vriendelijke bediening
Dinie S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Ontzettend aardige en attente jongens in de bediening.
Een oudere dame werd zelfs in haar mantel geholpen.
Echt super!
Angela G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten & aardig personeel!
Voor herhaling vatbaar!
Ingrid E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Ruime keus. Prettig en aardig personeel!! Komen hier zeer zeker terug!!!