Goesting Deventer

Brink 15 7411 BR Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Goesting Deventer

Eten in stijl

Zeer uitgebreide en unieke lunchkaart, met lokale en dagverse producten. Tevens een bijzondere dinerkaart met speciale voor-, hoofd- en nagerechten, alles dagvers. Bijzondere wijnen, per glas te bestellen door middel van het 'Wine by the glass' concept!

Meer informatie over restaurant Goesting Deventer

9,1

Jouw recensie over het restaurant Goesting Deventer

Roel K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
We hadden een goede keus gemaakt! Uit een aantal ons aangeraden restaurants hebben we Goesting gekozen. Ook voor onze vrienden die vegetarisch eten was er voldoende keus.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een heel goed restaurant met vriendelijk personeel die ook met het verzoek van een van ons voor een zoutloos diner goed overweg konden. Alles was vers bereid.
lammy.karel .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
ik vind de locatie leuk, ook in de zomer als het terrasweer is. Het eten is goed, een heerlijke keuken met fijne gerechten. Erg leuk personeel. Ik mag er graag eten.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Erg vriendelijke en gastvrije bediening. Het eten was lekker, mocht wat mij betreft wel wat meer groente. Het was spitsuur waardoor we lang op het hoofdgerecht moesten wachten.
Janie I.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Top locatie voor een gezellig avondje uit eten. Zeer vriendelijke bediening en bereid om al je wensen te vervullen op culinair gebied. Echt een aanrader!
yvon V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ik heb hier met mijn man gegeten, met de AH 3e diner gratis bon. We hadden volop keuze en het eten was mooi en erg lekker .Het personeel is oprecht geïnteresseerd, gewoonweg geweldig. Mooie accomodatie op mooie centraal gelegen punt in Deventer centrum.
Naoual K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De wc is enorm verouderd. Ik zat op een toiletbril die los zat. Daar mag zeker wat aan gebeuren! Niet meer van deze tijd.
Het eten is wel heerlijk.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een gezellige en verzorgde locatie aan de Brink in Deventer met een goede kaart. Aandacht van en kennis bij het personeel! Een aanrader voor een gezellige avond uit.
Jessica R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Mijn partner en ik hebben heerlijk gegeten bij Goesting. Echt een aanrader! Zeer vriendelijk personeel. We hebben een gezellige avond gehad.
ckerkstra .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten met het AH menu.
Complimenten voor de bediening, die bijzonder attent en vriendelijk was.
Restaurant is mooi gelegen aan het mooie plein de Brink.
rdufalcon .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prima restaurant, heerlijk eten en attente (soms iets té) bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar, ook als er geen AH actie actueel is!
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heel leuke eetgelegenheid ,lekker eten en heel vriendelijk personeel.Heel goede prijs-kwaliteitsverhouding. De inrichting was leuk maar toch ruime zit plaatsen.
Ferdinand V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen. Het tochtte af en toe, doordat de deur openging en de achterdeur openstond. Het eten was heerlijk. De biefstuk uitstekend. Hinderlijk was dat de bediening héél vaak kwam vragen of alles in orde was. Dat ging meestal dwars door onze gesprekken heen. Al met al geslaagd.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening, uitstekende kwaliteit eten. De door ons bestelde Procureur smaakte zoals procureur behoort te smaken. Top.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ondanks storing in keuken werd het een gezellige avond. We hebben er niets van gemerkt. De bediening is vriendelijk en attent.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
De menukaart was verrassend en smaakvol ingericht. Het eten was voldoende en we komen graag terug.
Prijs kwaliteit is ruim voldoende en het personeel gaf ruimschoots aandacht aan de gasten zodat zij zich ook als gast voelde. Dus zeker een adres om niet te vergeten.
Anjo V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de Ah actie. De carpaccio is een aanrader. Geweldige aardige bediening. We komen hier zeker weer terug.
Thiadmar K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Slechte ervaring gehad. Procureur was nogal taai en in de Fish&chips zaten grote graten. Bij een ander tafeltje werd bedorven zeewolf geserveerd. Enorme stank, zou nooit de keuken mogen verlaten. Toetje was wel op niveau. Kortom gevalletje, eens maar nooit weer...
paulawoudstra1961 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Ik was met vriendinnen een avondje uit, we hebben enorm genoten van de heerlijke gerechten, was mooi opgediend en de smaak was uitstekend. De bediening was heel erg vriendelijk. Kortom voor herhaling vatbaar.
Gerty V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Konden kiezen uit gerechten van de normale kaart en dan juist de duurdere gerechten.
De bediening deed er alles aan om het ons naar de zin te maken. We gaan zeker vaker eten bij Goesting !