Over het restaurant Goesting Deventer

Eten in stijl

Zeer uitgebreide en unieke lunchkaart, met lokale en dagverse producten. Tevens een bijzondere dinerkaart met speciale voor-, hoofd- en nagerechten, alles dagvers. Bijzondere wijnen, per glas te bestellen door middel van het 'Wine by the glass' concept!

Meer informatie over restaurant Goesting Deventer

9,1

Jouw recensie over het restaurant Goesting Deventer

Toos K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Wij kwamen omdat vrienden zeer enthousiast waren .Dat waren wij zeer zeker niet,bij eenzelfde voorgerecht waren nu andere bijlagen,tevens bij het hoofdgerecht wat niet smaakvol was met iets wat op boerenkool leek en een rauwe uitgestoken groente.De erbij geserveerde aardappelen in de schil waren niet gaar.Het nagerecht was zeer goed.We hebben savonds aangegeven teleurgesteld te zijn maar zijn er toen niet verder op in gegaan omdat we dat op dat moment niet plezierig vonden voor ons gezellig samenzijn.Wij kregen gratis koffie wat we geaccepteerd hebben.De avond was gezellig de bediening heel plezierig maar het eten had beter gekund.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Prima restaurant, goed gevuld op Oudejaarsavond. Van tevoren waren we ingelicht dat het restaurant om 22.00 uur de laatste ronde zou opnemen, prima. Vanwege de bijzondere avond ietsje duurder dan gebruikelijk.
Lambert B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Hebben er gezellig en smakelijk getafeld ;beslist bij gelegenheid voor herhaling vatbaar.
Onze complimenten aan al het personeel en wensen jullie een prettige jaarwisseling en gezond 2018.
Rina en Lambert.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Mooie presentaties. Heerlijke mousjes, prachtige smaaksensaties.
Angélique V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Wat een heerlijk eten . En een hele vriendelijke behulpzame bediening! Zeker een aanrader. Wij komen nog wel eens terug!!
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hadden vooraf een paar wensen doorgegeven, waar goed rekening mee was gehouden. De gerechten smaakten heerlijk en zagen er mooi uit.
Adeline S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Smakelijk gegeten in een prettige ontspannen sfeer.
Fenna K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Gezellig, goede bediening en smakelijk eten.parkeren in de omgeving ,dicht bij het centrum. Prijs en kwaliteit zijn goed op elkaar afgestemd
s.scheepmaker .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Wij hebben genoten van het lekkere eten en de attente service. Wij hebben lam-lam gegeten en dat was voortreffelijk. Natuurlijk met een heerlijke frisse wijn erbij.
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Zeer goed eten, verzorgd en aardige goede bediening
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
We hadden een goede keus gemaakt! Uit een aantal ons aangeraden restaurants hebben we Goesting gekozen. Ook voor onze vrienden die vegetarisch eten was er voldoende keus.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een heel goed restaurant met vriendelijk personeel die ook met het verzoek van een van ons voor een zoutloos diner goed overweg konden. Alles was vers bereid.
lammy.karel .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
ik vind de locatie leuk, ook in de zomer als het terrasweer is. Het eten is goed, een heerlijke keuken met fijne gerechten. Erg leuk personeel. Ik mag er graag eten.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Erg vriendelijke en gastvrije bediening. Het eten was lekker, mocht wat mij betreft wel wat meer groente. Het was spitsuur waardoor we lang op het hoofdgerecht moesten wachten.
Janie I.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Top locatie voor een gezellig avondje uit eten. Zeer vriendelijke bediening en bereid om al je wensen te vervullen op culinair gebied. Echt een aanrader!
yvon V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ik heb hier met mijn man gegeten, met de AH 3e diner gratis bon. We hadden volop keuze en het eten was mooi en erg lekker .Het personeel is oprecht geïnteresseerd, gewoonweg geweldig. Mooie accomodatie op mooie centraal gelegen punt in Deventer centrum.
Naoual K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De wc is enorm verouderd. Ik zat op een toiletbril die los zat. Daar mag zeker wat aan gebeuren! Niet meer van deze tijd.
Het eten is wel heerlijk.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een gezellige en verzorgde locatie aan de Brink in Deventer met een goede kaart. Aandacht van en kennis bij het personeel! Een aanrader voor een gezellige avond uit.
Jessica R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Mijn partner en ik hebben heerlijk gegeten bij Goesting. Echt een aanrader! Zeer vriendelijk personeel. We hebben een gezellige avond gehad.
ckerkstra .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten met het AH menu.
Complimenten voor de bediening, die bijzonder attent en vriendelijk was.
Restaurant is mooi gelegen aan het mooie plein de Brink.