Goesting Deventer

Brink 15 7411 BR Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Goesting Deventer

Eten in stijl

Zeer uitgebreide en unieke lunchkaart, met lokale en dagverse producten. Tevens een bijzondere dinerkaart met speciale voor-, hoofd- en nagerechten, alles dagvers. Bijzondere wijnen, per glas te bestellen door middel van het 'Wine by the glass' concept!

Meer informatie over restaurant Goesting Deventer

• MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Zeer opgewekte en vriendelijke bediening, geweldig eten!
Niels M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben erg lekker gegeten bij Goesting. Onze bestellingen stonden snel op tafel en het personeel kwam regelmatig vragen of alles naar wens was en of we nog iets nodig hadden.
Lies J.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Fijn en lekker gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening.
Jammer dat ik hier 120 tekens in moet vullen. Anders kan ik geen recensie achterlaten..........Heel vreemd
Milou P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Wij hebben hier erg lekker gegeten. Genoeg eten, lekkere bijgerechten. De sfeer was goed. We zaten iets te dicht op het tafeltje na ons, waardoor we minder in privacy met elkaar konden praten. Het eten mocht iets sneller geserveerd worden.
herma.o .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
een etentje dat in mijn herinnering blijft hangen: vanwege het gezelschap, de lekkere gerechten en het heerlijk buiten zitten met zicht op De Brink. oen het frisser werd, kon de terrasverwarming wat hoger en kregen we een dekentje... Prima plek!
a.duits .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Zeer vriendelijk personeel!!! Het eten was helemaal topiie! Mooi opgemaakte borden en bijzonder smaakvolle gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten !!
Jet B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Mijn vriendin en ik gingen heerlijk hapje eten met zijn twee. Met inlevering van de ach bon was het heerlijk eten gezellig zitten, lekker, top avond dus!
Wiwa .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Op deze prachtige zomeravond heerlijk op het terras gegeten. Eerste uur wel last van vervelend in de ogen schijnende zon. Voorgerecht carpaccio en gevulde champignon waren prima van smaak. Als hoofdgerecht de procureur een echte aanrader. De garnering van pastinaak met grove mosterd was heerlijk. Als toetje de cheese cake en de trifle waren een perfecte afsluiting van de avond. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Marja N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prima en zeer vlotte bediening.Goede kwaliteit van gerechten. Het zag er allemaal erg verzorgd uit.Wij wensen goesting nog vele fijne gasten.
Y L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben hier met de AH actie gegeten. Binnen vonden wij het niet heel erg gezellig aangekleed dus we zijn buiten gaan zitten, lekker op het terras. Mijn voorgerecht (rillette) was erg lekker. Mijn tafelgenoot had duxelles vooraf en die smaken bij elkaar waren wat minder. Hoofdgerecht fish and chips + procureur waren allebei goed. Nagerecht worteltaart smaakte helaas niet naar worteltaart, maar meer naar een appel kaneel taart. Ook erg lekker, maar als je worteltaart verwacht is dit een beetje jammer. De trifle was overigens wel erg lekker.
De bediening was top en voor €14,50 p.p. was het prijs/kwaliteit goed in verhouding.
Artur S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
avondje uit naar gusting deventer is echt een aanrader. eten is erg lekker prijs kwaliteis is meer dan goed en sfeer, wachttijd en otvangst zijn prima
Jorien V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten (prima kok) maar zullen hier toch niet meer terugkomen.
het restaurant viel enorm tegen; rommelig en niet gezellig. We zijn wel door drie of vier verschillende serveersters geholpen, op zich allemaal vriendelijk maar wel rommelig dat er steeds weer een ander staat.
tijdens het eten werd in het restaurant de vuile was opgehaald (door een man met een grote rolkar),:naast onze tafel werden de vuile servetten overgeheveld in in andere "wasmand"! Niet echt zoals het hoort.....
een minpuntje van het eten: de guacamole! een koude (rechtstreeks uit de ijskast) groene substantie die kraak nog smaak had! En het was veel te weinig. Haal dit van de kaart of serveer een échte lekkere.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wij hebben met z'n vieren heerlijk gegeten. We konden kiezen van de AH-actie kaart, waar leuke gerechten opstonden. Leuke vlotte bediening!
Priscilla S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We zijn hier met de AH actie gaan eten. We zaten heerlijk buiten op het terras. Het aangeboden driegangen menu was heerlijk. De bediening was vriendelijk en de sfeer gezellig. Top! Niets op aan te merken.
Joanne H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hebben voor de tweede keer bij Goesting gegeten en het was wederom heerlijk! Ontzettend genoten!! Echt een aanrader:)
Nardine L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten, alle gerechten van de kaart zijn lekker, het maakt niet uit wat je van de kaart kiest. De gerechten zij net even anders en je merkt dat er veel aandacht aan de smaken en opmaak is besteed. Bediening is vriendelijk, gezellig en nemen de tijd voor je. Super!
Kim M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten in een relaxte sfeer!
Er werd veel rekening gehouden met onze wens lactose arm te eten. Top!
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
We hebben lekker gegeten. Fijne bediening. Alleen een luide akoestiek en rumoerige gasten maakten converseren wat lastiger.
Bobje .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gisteren hier heerlijk met z'n tweeën gegeten. Bediening correct en vriendelijk. Met de AH kortingsbon kon er keuze gemaakt worden uit 3 voor-, hoofd- en na- gerechten. Porties waren ruim voldoende, leuk opgemaakt en smaakten ook goed. Geen minpunt kunnen ontdekken. Dus voor ons een plek om zeker naar terug te komen.