Goemans IJscafé

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Goemans IJscafé

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Buitengewoon onvriendelijke eigenaar. Misschien zelfs wel arrogante. Jammergenoeg doet slecht voorbeeld slecht volgen en zie je dit gedrag terug in de bediening. Ik was hier met mijn dochtertje. Wij waren op dat moment de enige klanten. Ik nam koffie, mijn dochter een ijsje. Mijn dochter nam 1 likje en bedacht zich dat ze ook graag spikkels wilde. Nou.... dat kon niet meer want er was al aan het ijsje gelikt. Ik stelde voor dat ze dan wat spikkels op een schoteltje zou doen en daar het ijsje in rollen. Natuurlijk wou ik er ook voor betalen. De eigenaar kwam erbij en wou dit allemaal absoluut niet hebben. Belachelijk. Wij komen hier dus nooit maar dan ook nooit meer.
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Goeman begint mij steeds meer tegen te vallen. Het ijs smaakt waterig zoet, niet romig zoals dat hoort. Ook krijg je ontzettend kleine bolletjes. Ik kan vaak de smaak die ik bestel niet herkennen in het ijs.
Roos1985 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Goemans is een geweldig goede ijssalon waar je gewoon even MOET stoppen voor een ijsje als je toch in de buurt bent.
Mijn dochter met allerhande allergiën kan haast nergens buiten de deur een ijsje eten, maar hier heeft ze keuze uit verschillende smaken. Erg fijn!!!
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Standaard plekkie waar je je Italiaanse ijsje kan halen! Het enige minpunt is dat de yogurtijs over de jaren zoeter is geworden.
Kimm1105 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Met mooi weer is het standaard dat hier een ijsje wordt gehaald. Heerlijk vers ijs, en goede service. De rijen staan vaak buiten de ijssalon. Ook is de salon afgelopen zomer mooi opgeknapt. Goemans is echt top! Ik kom er altijd voor terug.
Christine P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Oh als het heerlijk weer is en ik ben in Zaandam, dan sla ik Goemans nooit over. Zelfs als het zó druk is, wordt je nog redelijk snel geholpen. Het ijs is zeker goed. En niet al te duur. Ik vind de winkel mooi, maar ik vind de ruimte echt een enorm minpunt. Het is heel klein en vaak donker en een beetje benauwend. Niet echt gezellig om te zitten. Zeker niet als het druk is.