Goemans IJscafé

Westzijde 18 1506 EE Zaandam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Goemans IJscafé

Roos1985 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Goemans is een geweldig goede ijssalon waar je gewoon even MOET stoppen voor een ijsje als je toch in de buurt bent.
Mijn dochter met allerhande allergiën kan haast nergens buiten de deur een ijsje eten, maar hier heeft ze keuze uit verschillende smaken. Erg fijn!!!
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Standaard plekkie waar je je Italiaanse ijsje kan halen! Het enige minpunt is dat de yogurtijs over de jaren zoeter is geworden.
Kimm1105 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Met mooi weer is het standaard dat hier een ijsje wordt gehaald. Heerlijk vers ijs, en goede service. De rijen staan vaak buiten de ijssalon. Ook is de salon afgelopen zomer mooi opgeknapt. Goemans is echt top! Ik kom er altijd voor terug.
Christine P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Oh als het heerlijk weer is en ik ben in Zaandam, dan sla ik Goemans nooit over. Zelfs als het zó druk is, wordt je nog redelijk snel geholpen. Het ijs is zeker goed. En niet al te duur. Ik vind de winkel mooi, maar ik vind de ruimte echt een enorm minpunt. Het is heel klein en vaak donker en een beetje benauwend. Niet echt gezellig om te zitten. Zeker niet als het druk is.