Goede Tijden

Graaf Gerardstraat 5 6041 HH Roermond Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Goede Tijden

Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Ik kom hier al jaren en ook al jaren naar volle tevredenheid.
Lunchroom "Goede tIjden" ligt midden in Roermond, is niet te groot, soms een beetje druk en rumoerig, maar altijd weer enorm gezellig.

De bediening is vlot en doet duidelijk haar best om het iedereen naar hun zin te maken. Het eten is uitstekend terwijl het toch niet heel duur is.
Wat ik enorm kan waarderen is dat als ik een grote Cola zonder ijs vraag ik die ook krijg en niet een klein glas met twee flesjes. Dit in combinatie met meestal een Hamburger Sascha leidt tot deze heel prima beoordeling.
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Volgende keer zoek ik een ander restaurant uit. Goede tijden, of eerder slechte tijden? Wat mij betreft het laatste. Als je binnenkomt, valt de hitte op je. Dit wordt veroorzaakt doordat het stampvol is. Die veel te veel mensen geven veel warmte af. Bovendien is het heel irritant wanneer bediening steeds tegen je stoel botst omdat men er niet langs kan en je moet tijdens je eten steeds opstaan om andere gasten te laten passeren. Om dan nog maar te zwijgen over alle gesprekken van mensen aan andere tafels die je kunt volgen. Storend maar logisch als je zo ongeveer op elkaars schoot zit. Broodje was oke maar niet meer dan dat. Bediening lijkt lopende band werk tot sport te hebben verheven.
AKorsten .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2013
Ruimte is krap; je zit echt dicht op elkaar.
Eenvoudige maaltijd gebruikt .(2 personen)
Frites (geserveerd in een puntzak in een standaard ?? ) totaal geen smaak ! croquetten redelijk. van smaak.
Baguette uit de oven : presentatie ok . smaak tegenvallend (flauw)
Bediening ; ok
Volgende keer beter of beter ergens anders ?