Goed Toeven

De Lithse Ham 3 5397 GL Lith Nederland Kaart

Over restaurant Goed Toeven

Brasserie goed toeven is gelegen in het pittoreske dorpje Lith langs de maas en tussen de drie grote steden Oss, Den Bosch en Nijmegen en dit alles op nog geen 15 minuten rijden! De brasserie ligt pal aan het water met riant uitzicht op de geweldige jachthaven en strand op 1 van de mooiste plekjes van Brabant.

De brasserie voert een ruime kaart met Nederlandse, Amerikaanse en Franse gerechten. Daarnaast mogen ze (helemaal in deze omgeving) trots zijn op hun uitgebreide tapaskaart met ruime keuze uit authentieke Spaanse specialiteiten.

Geniet van tapas, spareribs, verschillende spiesen of een klassieke surf & turf. Alle gerechten worden met veel liefde en passie bereid door de chef en zijn keukenbrigade. Aan tafel zorgt gastheer Marco Geato dat het jou en je familie, vrienden of collega's aan niets ontbreekt!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Goed Toeven

Het is mogelijk om met openbaar vervoer bij ons te komen vanuit Oss of Den Bosch
  • Kom je met de auto?
    Zie onze website
  • : Parkeren is direct bij ons voor de deur en in de jachthaven. Ook bij het vakantiepark is een ruime parkeerplaats aanwezig. Al de parkeergelegenheden zijn gratis toegankelijk.

Elke dag van de week zijn wij geopend van 11.00 uur tot 15.00 uur voor de lunch.
Elke dag van de week zijn wij geopend van 16.00 uur tot 0.00 uur voor diner.

• Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Bar , Catering , Dansvloer , Dinnershow , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Rookruimte , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi , Zwembad
9,1
9,2
Voordelig
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Bij binnenkomst vond ik direct de inrichting leuk. Ook was het verrassend ruim binnen in het restaurant. De bediening was erg vriendelijk. We hebben de verrassings-tappas gedaan en dit was ook erg leuk (in drie ronden op schaal). Toch weer op een andere manier aan geboden dan in traditionele tappas. Wij waren heel erg tevrede en verrast en hebben dit ook aangeraden bij mensen om ons heen. TOP "goed Toeven". Ga zo door!!
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
lekker echte spaanse tapas gegeten.
Goede service
Daynah H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Mooie inrichting en leuke bediening! Onbekeprkt gambas gegeten was heerlijk.....................................'.............
Paul O.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Super ontvangst door de zeer gastvrije Marco. Op aanraden van hem (heeft 15 jaar in Malaga gewerkt en kent de Spaanse keuken als geen ander, naar zijn zeggen) hebben we gekozen voor de authentieke Spaanse tapas. We kunnen zeggen dat het een geweldige keuze is geweest. heerlijke tapas in combinatie met een heerlijke rode wijn hebben we er een fijne avond gehad. Zeker een aanrader voor een ieder die eens uit de stad wil en een goede culinaire avond wil hebben.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Lekkere tapas! Mooi uitzicht! Wij hebben erg genoten van de gezellige avond en komen zeker nog een keer terug om de spareibs te proeven
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
A M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
We hebben hier met het gezin en met vrienden al diverse keren geluncht. De kaart is erg gevarieerd en het eten steeds erg lekker. De mensen in het restaurant zijn erg vriendelijk en het restaurant staat in een mooie omgeving. Echt een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Wat een leuk restaurant.. We hebben heerlijke spareribs gegeten! Het vlees viel letterlijk van het bot! En zoo zijn er maar weinig die dat voor elkaar krijgen! Ik hou van pikant! Dus de spareribs pikant ware voor mij nummer 1
Bedankt voor de gezelligheid! En tot de volg keer!
Marco G.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Hier in de vroege middag neergestreken na een fietstochtje.... druk terras aan een idyllische plek omringd door een uitsparing van de Maas en naast een jachthaven gelegen. Lekkere Caraïbische / Spaanse muziek op de achtergrond. Ik werd nieuwsgierig want er was ook n tapaskaart. Drankjes werden snel en vriendelijk bediend. Ik zag mooie spiesen en flinke hamburgers voorbij komen maar probeerde als Spanje ganger toch maar de tapas... Heerlijk en zoals de bediening zei, authenthiek Spaans. Dit smaakt naar meer. Binnen zag t er verzorgd en netjes uit. Blijkbaar een nieuwe eigenaar die wél weet hoe t moet... TOP middagje gehad. Volgende week weer..... maar dan voor de hamburger of zo

Antonio
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Het was een hele mooie locatie, super mooi uitzicht over de maas en de jachthaven, en we hebben lekker nageborreld Toen we klaar waren met het eten van de tapas. de tapas waren erg lekker. niet net als bij veel zaken uit het frituur. het was echte spaanse tapas en dat is erg lekker.
Nicky .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wat een heerlijke burger hebben ze daar, ik had de 180g!
Sinds kort zit er een nieuwe eigenaar in, ik was al erg te spreken over de service en kwaliteit bij de vorige eigenaar, dus ik was benieuwd hoe 't nu was: erg goed dus! Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Er zit een grote speeltuin naast het restaurant, ook is er een strandje aan de Lithse Ham en is er een jachthaven.