Meer informatie over restaurant Goed Proeven

Donderdag t/m Zaterdag vanaf 11:00
Zondag vanaf 11:00

1970eagles .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
eten redelijk bediening rommelig lange wachttijden en vaak drankjes vergeten of verkeerd gebracht restaurant is volgens mij te groot erg rumoerig ik zou er niet zo snel meer terug komen
Bart .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Hier afgelopen weekend naar volle tevredenheid gelunched. Flatbread en BLT waren ronduit zalig. Bediening heeft in onze ogen de kritische recensies serieus genomen en een flinke stap voorwaarts gemaakt.
Mariska P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Persoonlijke favoriet qua restaurant in Arnhem!

Foccatia, spinaziedip en inktvisringen zijn super.

Lokatie helemaal gezellig.
Hanneke W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wat een leuke tent! Heerlijk gelunchd met Aubergine op flatbread en mijn tafelgenoten met BLT met pulled pork. Entourage zeer gezellig, warm aandoend met vele leuke plekken en hoeken om te zitten. Minpuntjes waren de vrij onpersoonlijke bediening (niet rondkijken als je naar kassa loopt, terwijl je alle 4 aandacht probeert te krijgen) en de sauvignon blanc die op glas wordt geschonken is echt niet te doen. Dit werd echter goedgemaakt door de heerlijke rode maandwijn erna. Aanrader!
Venessa K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Ik ben hier afgelopen donderdag met 2 vriendinnen wezen eten en we hadden er hoge verwachtingen van. Helaas vonden wij het tegenvallen. Het was goed druk wat normaal gesproken een goed teken moet zijn. De bediening was afwezig en chaotisch. Drankjes duurde lang voordat ze op tafel kwamen. De persoon die het eten kwam brengen wist totaal niet wat de gerechten waren en zei letterlijk "ik weet het ook niet hoor". Sommige gerechten waren prima maar sommige ook echt letterlijk bij elkaar geraapt. In een visgerecht zaten de graten er nog in. Na een klacht werd er niks mee gedaan alleen met de mededeling dat het aan de keuken zal worden doorgegeven. Al met al was het niet de ervaring waar wij op gehoopt hadden en zullen hier ook niet meer zo snel komen.
Aukjewillemsen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij komen al 10 jaar bij Goed Proeven en het begon heel goed, toen even een dip en nu gaan we weer regelmatig. Het is vooral gezellig eten vinden wij. Lekker verschillende gerechten bestellen en gezamenlijk overal wat van eten. Als we met zn tweeën gaan, vinden wij aan de bar zitten leuk. Niet alle gerechten zijn toppers, maar die bestellen we dan gewoon niet. Verder is er genoeg keuze om altijd weer voldaan Goed Proeven te verlaten. Personeel is vriendelijk, maar soms is het erg druk en dan hebben ze iets minder tijd voor je. Dan houden we er een aan en geven onze wens door. Toetjes zijn altijd smullen.
Ype K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Ik denk dat er geen serieuze kok is bij Goed proeven, vermoedelijk studenten en dan niet van een koksschool. Speciaal de gecombineerde schotels waren lukraak bij elkaar geharkt. Er was hier en daar ook iets aangebrand. We hebben onze avond hier niet afgemaakt en zijn naar huis gegaan voor een toetje. De omgeving is op zich in orde, maar er wordt veel te harde onnozele muziek gedraaid.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
met vriendinnen geluncht, op een regenachtige dag. we hebben genoten van lekkere broodjes en drankjes, helemaal prima. wel een chaotische bediening. het was erg rustig en toch leek het erop of men elkaar in de weg liep...
Kemperman .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
We hebben er vaker gegeten, leuke sfeer en het eten is prima. Maar de laatste keer viel het enorm tegen. De pizza's waren vet, zo ook de behaarde kippenpootjes, zeer onsmakelijk. De bediening was langzaam en chaotisch. We moesten overal twee keer om vragen. De bediening is soms ook onvriendelijk. Meermaals meegemaakt. Zo jaag je echt klanten weg. Voor ons genoeg redenen om de volgende keer naar een andere plek te gaan.
Inge G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Ik heb hier voor het eerst en laatst gegeten. We waren met n grote groep en zaten aan lange tafel op hoge barkrukken. Verre van comfortabel. De tafel was te klein voor de borden met hapjes.
De ruimte is erg groot en gehorig; je kunt elkaar niet verstaan. Als je bij de keuken zit, is het erg warm.
We kregen vele verschillende 'hapjes' om te delen. De kwaliteit was slecht: veel van hetzelfde en vet. Allerlei 'deegachtige' dingen zoals knoflookbrood met sausjes, pizza, taco met veel saus, 'nepsushi', sla met veel mayo, aangebrande vleesspiezen, ... Weinig variatie en niet of nauwelijks (verse) groente. Veel is erg vet en zout.
De hoeveelheden waren ook erg klein.
Het dessert met o.a. appelijs, cheesecake, brownies en blondies was wel lekker.
Bediening: jonge gasten en korte broeken, beetje onverzorgd. Erg druk en geen aandacht voor gasten. Waren vooral ook veel onderling lol aan het maken (ongepast).
Marisca Z.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
De bediening was tamelijk traag en het was erg rumoerig in het restaurant, we (groep van 8) moesten behoorlijk ons best doen elkaar te verstaan. Het tapas concept is in theorie leuk maar in de praktijk niet goed overdacht. Verschillende gerechten zijn nauwelijks geschikt om te delen (ze zijn helemaal opgemaakt als samenhangend gerechtje ipv als hapjes) en de Japanse gerechten komen met 1 set stokjes... Wel leuk is dat je niet ongemerkt jarig bent in Goed Proeven: Tot twee keer toe gingen de lichten knipperen en was er luide muziek en vuurwerk voor de jarige. Ik vind dat persoonlijk wel leuk, zoveel aandacht voor een verjaardag (ik was niet jarig, jammer...)
Hoogen .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Snel voor dat de trein verkeerd wat kleins eten bij goed proeven .
Een cocktail en een Piza voor twee . De cocktail werd geserveerd we bestelde er een spa bij . De ober zag ons geklieder en kwam aan de bar vertellen dat er twee nieuwe werden gemaakt want zo hoorde ze niet . Klasse dat je de fout zelf ondekt . Na een overheerlijke Piza bestelde we nog een toetje . Deze was goddelijk . We komen snel weer
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Elke keer weer goed en lekker eten. Lekkere gerechten altijd op de kaart en ook altijd net iets anders dan normaal. Mooie locatie in een mooi karakteristiek pand. Bediening varieert van zeer ervaren tot beginnend maar iedereen moet het leren en word goed opgepakt door allert ervaren personeel. Absolute aanrader!
Paas .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijk gegeten met de collega's.
Dit was onze 2e x en zal zeker niet de laatste zijn. Wat we wel jammer vonden is dat de service iets minder was dan onze eerste ervaring, maar goed was ook een zeer drukke avond.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Heerlijk gegeten op een onverwachte plek in een karakteristiek pand. Zeer verrassend! Het soort van tapas concept (van samen delen) was erg leuk en lekker. Wij begonnen met een focaccia en een salade met rosbief en parmaham. Daarna spareribs en een kleine pizza. Allemaal erg lekker. De verleiding van de heerlijke nagerechten konden wij zeker niet weerstaan. Wij kozen voor de cheesecake en de chocoladetaart....mmmm...verrukkelijk!
Nog een Kiss of fire (koffie met Tia Maria en Cointreau) als heerlijke afsluiting. De bediening was heel erg vriendelijk en meedenkend. Wij hebben een heerlijke avond gehad en komen hier zeker terug.
Een echte aanrader!
Proeverig .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Hier onlangs met een groep lekker gegeten, maar we waren allen verbaasd over de bediening. Deze leek onoplettend, liet vaak lang op zich wachten en kwam onhartelijk en soms zelfs geïrriteerd over... Dit was helaas bepalend voor de sfeer.
Dennis0705 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Erg lekker gegeten. Wij hebben ons beperkt tot vier gerechten en dessert. Pizza's waren erg goed. Bediening is wat chaotisch en traag. Leuke en mooie locatie!
Jet L.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Super concept, heerlijke gerechten om te delen, waardoor je lekker veel kan proeven.
De pizza met Pulled pork is echt TOP.
Dennie B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Afgelopen vrijdag met 19 collega's wezen eten bij Goed proeven. Het was voor mij de eerste keer dat ik hier kwam.
We hadden een vast bedrag afgesproken voor het eten, we kregen in totaal 7 gangen.
Het begin was een plat brood met kruiden, 2e gang een soort van tapas, net als de 3e gang maar dan japanse hapjes.
De inktvisringen (heerlijke saus!) en kleine pizzaatjes waren heerlijk net als de spareribs en kippepootjes.
Alles was vers bereid en smaakte zeer goed, pub food zoals het hoort.

De bediening was zeer attent en we hoefden nooit lang te wachten op eten of drinken.
Al met al een zeer goede ervaring en we komen hier zeker terug!
Mariannefijnproever .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Goed Proeven ligt op een leuke plek in Klarendal en het is een mooie ruimte; ik vond het wel wat onrustig. Van de kaart kies je meerdere kleine gerechten; ruime keuze; samen delen. Het eten is lekker en ziet er ook mooi uit. Jammer is dat de wachttijden nogal onvoorspelbaar zijn. Wij moesten nogal lang wachten op het hapje dat we vooraf wilden eten, en daarna kwam ineens zoveel tegelijk dat het niet op het tafeltje paste en het warme gerecht ook erg snel afkoelde. Dat kan vast handiger. Bietensalade met makreel is aan te bevelen.