Goed Proeven

7,1

Jouw recensie over het restaurant Goed Proeven

Remco V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Duurde erg lang zowel drinken als eten en dat terwijl er drie tafels zaten. Mijn vrouw kreeg haar broodje na 45 minuten ik kreeg helemaal niets ... goed proeven met nare bijsmaak
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
erg aardige bediening en we hebben er heerlijk eten ! het eten is erg origineel en gevarieerd ! leuk dat je kleine porties kunt bestellen .
Marie-Louise E.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Matige bediening, hadden en gereserveerd voor het terras; maar dit schijnt niet te kunnen (dit terwijl we naast een gereserveerde tafel op het terras stonden). Al met al toch binnen gaan eten (tent is nog vrij leeg) duurt het zeker 10 minuten voordat er iemand komt om drankjes op te nemen en menukaart uit te delen. Het is dat ik een etentje met mijn moeder had anders was ik weggegaan. Ik zou hier niet zo snel weer terug komen.
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
In het kort: lang wachten, goed eten, grote ruimte dus wel beetje druk. Bediening deed zijn best en bleef vriendelijk maar er waren te veel tafels voor zo weinig bediening. Het eten was over het algemeen goed. Soms wat minder (kinderpizza, te droog) tot wat beter (soep en aubergine-gerecht). Enkelen hadden beter gekund (Honey but, te hard aan buitenkant) maar waren goed. Ruimte is erg groot en het zat erg vol. Niet erg sfeervol.
John A.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Prima lokatie om gezellig te lunchen. De gerechten zijn orgineel en lekker bereid.
De bediening is prettig, niet overdreven.
De treinen passeren regelmatig en dat is onrustig.
David B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Het menu, dat 4x per jaar veranderd wordt, staat kleurrijk en bijzonder uitnodigend op de onderzetter. Een mengelmoes van talen, net als van keukens en smaken. Een uitgelezen plek voor de culi-vegetariër (ik!) die al te vaak aan het korte einde trekt, maar hier kom ik maagruimte te kort! Wat een keus! En uiteraard is er een heel rijke keus aan uitdagende gerechten voor de liefhebber van vis/vlees.
Mijn disgenoot en ik delen de ‘Veggie dumplings’ (10 stuks, €9) (krokant gefrituurde dumplings gevuld met diverse groenten + chiliponzu-saus) – een buitengewoon heerlijk gerecht.
Daarna neemt zij de ‘Ravioli con tartufo é funghi’ (3 stuks, €7,50) (ambachtelijke ravioli gevuld met truffel, champignons/boleten + spinazieroomsaus, rucola en grana padano) – een ‘must’ voor pasta-liefhebbers!
Zelf neem ik een salade, een grote kom ‘Green beans & tempeh delight’ (€9) met VEEL diverse groenten, ei, tempeh en nog meer verrassingen – zó smakelijk!
Ook nemen we een portie van hun eigen ambachtelijke friet met mayo (€4) – een aanrader.
De verschillende toetjes zijn onweerstaanbaar en we zwichten voor een ‘Crème brûlée’ (€5) die we delen. Voortreffelijk! Alleen hiervoor zou ik terugkomen naar dit restaurant!
Andere punten:
- reserveer!
- het is nogal rumoerig
- parkeren, zeker ’s avonds, kan lastig zijn, maar het restaurant is geen minuut lopen van NS Arnhem Velperpoort
- de jonge, vriendelijke en hardwerkende bedienden (m/v) hebben deze keer wat kleine steekjes laten vallen (zoals 3x moeten vragen om extra mayo…)
John A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prima avondje uit. Hoewel er iets mis was gegaan met de reservering werd dit prima opgepakt.
Veel leuke gerechtjes. Uitstekend bereid. De gerechten komen met een prettige regelmaat. Bij de nagerechten zijn er eigenlijk alleen zoete gerechten. Kaasplankje of Vers fruit ontbreekt.
De bediening is echt top.
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Op woensdag 26 juli heerlijk op het levendig terras gegeten. vriendelijke vlotte bediening. Menukaart heeft diverse uitheemse gerechten. Zo proef je nog eens wat er in de rest van de wereld gegeten wordt. Genoeg parkeergelegenheid in de omliggende straatjes van de inmiddels keurig opgeknapte wijk Klarendal.
Heerlijke wijn (Verdeo)
W. V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Met de familie gegeten. Onze dochter heeft Coeliakie en wij hadden van tevoren even gebeld. Ze gaven aan hier rekening mee te houden. Bij aankomst nog een keer aangegeven en men ging er heel serieus mee om. Op de kaart werden glutenvrije gerechten apart aangewezen en de kok kwam uit zichzelf nog aan tafel om uitleg te geven en ons gerust te stellen dat in de keuken ook qua hygiëne er rekening mee wordt gehouden. Gerechten met enige kans op kruisbesmetting werd ook goed aangegeven. Helemaal goed en fijn dat het zo werd opgepakt! Wij hebben heerlijk gegeten en ontspannen kunnen zitten. Onze dochter heeft ook geen reactie gehad naderhand. Kortom, aanrader voor iedereen en mensen met Coeliakie kunnen er met gerust gevoel lekker en met genoeg variatie eten!
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Leuk gelegen restaurant, maar veel volk binnen. Tafeltjes wel dicht bij elkaar. We hebben lekker zitten drinken en steeds een gerecht met vier personen gegeten. Eten goed, niet bijzonder, maar als aangeklede borrelhap prima. Wijn was niet koud, jammer. Prijs aan de pittige kant. Maar waarom half Arnhem op deze zaak is gedoken, geen idee. Bediening vriendelijk.
Suzan H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Gezellige inrichtig. Helaas was de bediening chagrijning en we moesten iedere keer zelf iemand aanspreken en moeite doen om iets te bestellen.
Wijn was verre van lekker, Dus gingen we over op de prosecco. Helaas was deze niet koud maar lauw.
Erg jammer
David B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Wat een vondst voor een 'foodie', dit buurtjuweel bij Arnhem Velperpoort!
Een waanzinnige keuze van 'fusion cooking', lekkernijen uit vele werelddelen, schappelijke prijzen, snel en vriendelijk bediend...
De gerechten hebben grappige namen, zoals de 'Luhm Pia' waar ik van heb gesmuld (€6). De 'Potayto Potahto Popeye's Pakora's zijn totaal verrassend qua smaak, structuur en uitstraling (€7).
Met een Radler 0,0%, een schaduwplek op een levendig terras, bediening die rekening houdt met mijn noodzaak om 'straks' een trein te halen... ik verlang er nu al om daar volgende maand weer te gaan eten en om meer van de uitzonderlijke gerechten te proeven. Een AANRADER!
S K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Geweldige zaak, groot maar toch een gezellige sfeer. Vaak gegeten, helaas was de kaart dit maal niet zo spectaculair. Een gerecht: met 4 champignons in een bakje, inclusief 6 stukjes brood voor maar liefst €7.- vind ik erg veel geld. Verder top bediening!
kim V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Top bedrijf! Altijd gezellig en goed eten. De menukaart veranderd vaak veel verschillende soorten gerechten. Wij komen hier heel graag.
Vincent N.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Leuk en gezellig restaurant voor zoals ik het zie voor jonger dan 40 jaar. Groot restaurant met een leuke sfeer. Eten is prima, ge leg keus voor iedereen.
Dena D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Met name de snacks die het grootste deel vd kaart vullen zijn alweer duurder geworden, en staat totaal niet in verhouding.

Overdag staat 75% van de tafels al als gereserveerd voor savonds en mag je daar gewoon NIET zitten. Erg onklantvriendelihj.

Begrijp die heisa rond reserveren ook niet. Zoveelste keer dat we reserveren en je voorkeursplek doorgeeft en in de nog op te vullen plekken terecht komt en wie spontaan binnenkomt de plekken gewoon kiezen.

Raar beleid. Overdag niet welkom en savonds te beroerd om je gereserveerde plek niet te markeren.
Voor ons na meerder pogingen niet meer naar GP.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
het eten is zondermeer goed, de bediening iets minder want het verloop is hier extreem hoog. Personeel lijkt het hier niet lang naar het zin te hebben. Een schaaltje Tortilla's met wat saus erop voor € 9 ??? Het slaat echt nergens op. Maar dat is lang niet alles, de prijzen liggen erg hoog, tegen veel te duur aan. Wij komen nog wel, zo af en toe, maar bij de volgende prijsverhoging zien ook wij er vanaf. Overall zeg ik "te duur voor wat je krijgt" maar goed is het wel.
Emil B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Veel te druk restaurant. Onbegrijpelijk als je het mij vraagt, want het eten is hier echt heel slecht. opgewarmde borrelhap (meer is het niet). Tenzij het gefrituurd kan worden. Spareribs waren taai en lauw, kibbeling oke (maar zoutloos en dus een beetje smakeloos). De pizza was wel belegd met verse ingrediënten, maar ook een beetje vlak qua smaak. Het meest stoorde ik me nog aan de hoeveelheid tafeltjes die er staan en de akoestiek van het restaurant. Je kunt hier gewoon geen normaal gesprek voeren. Personeel lijkt ook altijd haast te hebben en je moet steeds iemand aanschieten als je iets te drinken/eten wilt.
Dus voor een borrel is het prima. Dan zullen bitterballen altijd wel goed smaken, maar als je goed uit eten wilt is dit geen aanrader.
1970eagles O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
eten redelijk bediening rommelig lange wachttijden en vaak drankjes vergeten of verkeerd gebracht restaurant is volgens mij te groot erg rumoerig ik zou er niet zo snel meer terug komen
Bart .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Hier afgelopen weekend naar volle tevredenheid gelunched. Flatbread en BLT waren ronduit zalig. Bediening heeft in onze ogen de kritische recensies serieus genomen en een flinke stap voorwaarts gemaakt.