Meer informatie over restaurant Goed Proeven

S K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
kim V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Top bedrijf! Altijd gezellig en goed eten. De menukaart veranderd vaak veel verschillende soorten gerechten. Wij komen hier heel graag.
Vincent N.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Leuk en gezellig restaurant voor zoals ik het zie voor jonger dan 40 jaar. Groot restaurant met een leuke sfeer. Eten is prima, ge leg keus voor iedereen.
Dena D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Met name de snacks die het grootste deel vd kaart vullen zijn alweer duurder geworden, en staat totaal niet in verhouding.

Overdag staat 75% van de tafels al als gereserveerd voor savonds en mag je daar gewoon NIET zitten. Erg onklantvriendelihj.

Begrijp die heisa rond reserveren ook niet. Zoveelste keer dat we reserveren en je voorkeursplek doorgeeft en in de nog op te vullen plekken terecht komt en wie spontaan binnenkomt de plekken gewoon kiezen.

Raar beleid. Overdag niet welkom en savonds te beroerd om je gereserveerde plek niet te markeren.
Voor ons na meerder pogingen niet meer naar GP.
Julia D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
het eten is zondermeer goed, de bediening iets minder want het verloop is hier extreem hoog. Personeel lijkt het hier niet lang naar het zin te hebben. Een schaaltje Tortilla's met wat saus erop voor € 9 ??? Het slaat echt nergens op. Maar dat is lang niet alles, de prijzen liggen erg hoog, tegen veel te duur aan. Wij komen nog wel, zo af en toe, maar bij de volgende prijsverhoging zien ook wij er vanaf. Overall zeg ik "te duur voor wat je krijgt" maar goed is het wel.
Emil B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Veel te druk restaurant. Onbegrijpelijk als je het mij vraagt, want het eten is hier echt heel slecht. opgewarmde borrelhap (meer is het niet). Tenzij het gefrituurd kan worden. Spareribs waren taai en lauw, kibbeling oke (maar zoutloos en dus een beetje smakeloos). De pizza was wel belegd met verse ingrediënten, maar ook een beetje vlak qua smaak. Het meest stoorde ik me nog aan de hoeveelheid tafeltjes die er staan en de akoestiek van het restaurant. Je kunt hier gewoon geen normaal gesprek voeren. Personeel lijkt ook altijd haast te hebben en je moet steeds iemand aanschieten als je iets te drinken/eten wilt.
Dus voor een borrel is het prima. Dan zullen bitterballen altijd wel goed smaken, maar als je goed uit eten wilt is dit geen aanrader.
1970eagles O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
eten redelijk bediening rommelig lange wachttijden en vaak drankjes vergeten of verkeerd gebracht restaurant is volgens mij te groot erg rumoerig ik zou er niet zo snel meer terug komen
Bart .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Hier afgelopen weekend naar volle tevredenheid gelunched. Flatbread en BLT waren ronduit zalig. Bediening heeft in onze ogen de kritische recensies serieus genomen en een flinke stap voorwaarts gemaakt.
Mariska P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Persoonlijke favoriet qua restaurant in Arnhem!

Foccatia, spinaziedip en inktvisringen zijn super.

Lokatie helemaal gezellig.
hanneke W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wat een leuke tent! Heerlijk gelunchd met Aubergine op flatbread en mijn tafelgenoten met BLT met pulled pork. Entourage zeer gezellig, warm aandoend met vele leuke plekken en hoeken om te zitten. Minpuntjes waren de vrij onpersoonlijke bediening (niet rondkijken als je naar kassa loopt, terwijl je alle 4 aandacht probeert te krijgen) en de sauvignon blanc die op glas wordt geschonken is echt niet te doen. Dit werd echter goedgemaakt door de heerlijke rode maandwijn erna. Aanrader!
Venessa K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Ik ben hier afgelopen donderdag met 2 vriendinnen wezen eten en we hadden er hoge verwachtingen van. Helaas vonden wij het tegenvallen. Het was goed druk wat normaal gesproken een goed teken moet zijn. De bediening was afwezig en chaotisch. Drankjes duurde lang voordat ze op tafel kwamen. De persoon die het eten kwam brengen wist totaal niet wat de gerechten waren en zei letterlijk "ik weet het ook niet hoor". Sommige gerechten waren prima maar sommige ook echt letterlijk bij elkaar geraapt. In een visgerecht zaten de graten er nog in. Na een klacht werd er niks mee gedaan alleen met de mededeling dat het aan de keuken zal worden doorgegeven. Al met al was het niet de ervaring waar wij op gehoopt hadden en zullen hier ook niet meer zo snel komen.
Aukjewillemsen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij komen al 10 jaar bij Goed Proeven en het begon heel goed, toen even een dip en nu gaan we weer regelmatig. Het is vooral gezellig eten vinden wij. Lekker verschillende gerechten bestellen en gezamenlijk overal wat van eten. Als we met zn tweeën gaan, vinden wij aan de bar zitten leuk. Niet alle gerechten zijn toppers, maar die bestellen we dan gewoon niet. Verder is er genoeg keuze om altijd weer voldaan Goed Proeven te verlaten. Personeel is vriendelijk, maar soms is het erg druk en dan hebben ze iets minder tijd voor je. Dan houden we er een aan en geven onze wens door. Toetjes zijn altijd smullen.
Ype K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Ik denk dat er geen serieuze kok is bij Goed proeven, vermoedelijk studenten en dan niet van een koksschool. Speciaal de gecombineerde schotels waren lukraak bij elkaar geharkt. Er was hier en daar ook iets aangebrand. We hebben onze avond hier niet afgemaakt en zijn naar huis gegaan voor een toetje. De omgeving is op zich in orde, maar er wordt veel te harde onnozele muziek gedraaid.
monique V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
met vriendinnen geluncht, op een regenachtige dag. we hebben genoten van lekkere broodjes en drankjes, helemaal prima. wel een chaotische bediening. het was erg rustig en toch leek het erop of men elkaar in de weg liep...
Kemperman .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
We hebben er vaker gegeten, leuke sfeer en het eten is prima. Maar de laatste keer viel het enorm tegen. De pizza's waren vet, zo ook de behaarde kippenpootjes, zeer onsmakelijk. De bediening was langzaam en chaotisch. We moesten overal twee keer om vragen. De bediening is soms ook onvriendelijk. Meermaals meegemaakt. Zo jaag je echt klanten weg. Voor ons genoeg redenen om de volgende keer naar een andere plek te gaan.
Inge G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Ik heb hier voor het eerst en laatst gegeten. We waren met n grote groep en zaten aan lange tafel op hoge barkrukken. Verre van comfortabel. De tafel was te klein voor de borden met hapjes.
De ruimte is erg groot en gehorig; je kunt elkaar niet verstaan. Als je bij de keuken zit, is het erg warm.
We kregen vele verschillende 'hapjes' om te delen. De kwaliteit was slecht: veel van hetzelfde en vet. Allerlei 'deegachtige' dingen zoals knoflookbrood met sausjes, pizza, taco met veel saus, 'nepsushi', sla met veel mayo, aangebrande vleesspiezen, ... Weinig variatie en niet of nauwelijks (verse) groente. Veel is erg vet en zout.
De hoeveelheden waren ook erg klein.
Het dessert met o.a. appelijs, cheesecake, brownies en blondies was wel lekker.
Bediening: jonge gasten en korte broeken, beetje onverzorgd. Erg druk en geen aandacht voor gasten. Waren vooral ook veel onderling lol aan het maken (ongepast).
Marisca Z.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
De bediening was tamelijk traag en het was erg rumoerig in het restaurant, we (groep van 8) moesten behoorlijk ons best doen elkaar te verstaan. Het tapas concept is in theorie leuk maar in de praktijk niet goed overdacht. Verschillende gerechten zijn nauwelijks geschikt om te delen (ze zijn helemaal opgemaakt als samenhangend gerechtje ipv als hapjes) en de Japanse gerechten komen met 1 set stokjes... Wel leuk is dat je niet ongemerkt jarig bent in Goed Proeven: Tot twee keer toe gingen de lichten knipperen en was er luide muziek en vuurwerk voor de jarige. Ik vind dat persoonlijk wel leuk, zoveel aandacht voor een verjaardag (ik was niet jarig, jammer...)
Hoogen .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Snel voor dat de trein verkeerd wat kleins eten bij goed proeven .
Een cocktail en een Piza voor twee . De cocktail werd geserveerd we bestelde er een spa bij . De ober zag ons geklieder en kwam aan de bar vertellen dat er twee nieuwe werden gemaakt want zo hoorde ze niet . Klasse dat je de fout zelf ondekt . Na een overheerlijke Piza bestelde we nog een toetje . Deze was goddelijk . We komen snel weer
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Elke keer weer goed en lekker eten. Lekkere gerechten altijd op de kaart en ook altijd net iets anders dan normaal. Mooie locatie in een mooi karakteristiek pand. Bediening varieert van zeer ervaren tot beginnend maar iedereen moet het leren en word goed opgepakt door allert ervaren personeel. Absolute aanrader!
Paas .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijk gegeten met de collega's.
Dit was onze 2e x en zal zeker niet de laatste zijn. Wat we wel jammer vonden is dat de service iets minder was dan onze eerste ervaring, maar goed was ook een zeer drukke avond.