Go Asian

Marktstraat 4 6711 AW Ede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Go Asian

David S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Het eten is prima. Maar de kosten-kwaliteit verhouding is niet goed. Bij het concept mama's kitchen kan je kiezen uit rijst of bami met verschillende ingrediënten. Ik heb meegemaakt dat ze 1 broccoli roosje vanuit mijn gevulde bakje weer terugschepte naar hun bakken. Vond ik wel erg overwogen voor een bak van 8 euro. Zeker als je het bakje voor het grootste gedeelte uit bami of rijst bestaat.
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Eigenlijk geen restaurant maar veredelde kiosk op de markt in Ede die vooral ook thuisbezorgd en waar je af kunt halen. Enkele tafeltjes buiten en beperkt staan binnen aan de toonbank. Leuk om tijdens het kopen op de markt snel wat te eten en het is best goed wat de kok in elkaar zet. Ik had de Bangkok deluxe, noodles met garnalen en kip en een soort Curry saus. Dit zou Thais moeten zijn maar daar smaakte het niet naar, maar het was wel lekker ! Orange chicken was iets minder, meer alsof het uit een potje kwam en dat is jammer. Loempia's zijn zoals overal bij elke Vietnamees maar wel met lekkere saus erbij. Drankjes goedkoop 1.50 Euro en vriendelijke bediening. Op Vrijdag en zaterdag schijnt men ook Sushi te verkopen.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Als je van een snelle Aziatische hap houdt voor mee te nemen is dit een redelijk alternatief. Voor een gedeelte van de keuze menu's is het een kwestie van je bakje vullen en eten maar, restant is even in de wok en klaar. Prijs beetje aan de hoge kant voor de kwaliteit en hoeveelheid.