Giva lunch & Lekkers

Zondag Gesloten

• Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Al een aantal keren hier gegeten en ook dit maal naar volle tevredenheid. De thaise soep en het broodje met filet/rauwe ham zijn zeker een aanrader. Het is een klein zaakje en daardoor gauw gevuld, wel reserveren van te voren, langsgaan op de bonnefooi loopt meestal op een teleurstelling uit. De bediening is vriendelijk en goed en de gerechten zijn zalig.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Een heerlijke high tea gegeten met zalige verse producten. Begonnen met een glaasje bubbels, daarna lekkere wrap, sandwiches, scones, ijs en chocolade verrassing. Bij elke gang kregen we leuke uitleg en bijpassende thee. Een heel klein puntje van kritiek: bij de warme verse scones hoorde echt clotted cream i.p.v. creme fraiche. Samen met de huisgemaakte abrikozenjam smaakte de scones heerlijk, maar het is het net niet. Dit restaurant is een aanrader.
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
De eigenaar is niet alleen kok maar ook een kunstenaar. Hij weet als geen ander: Het oog wil ook wat. Hier kan je voor een leuke prijs heerlijk lunchen. Ieder broodje is een waar kunstwerk en smaakt ook nog eens voortreffelijk. Tegenwoordig al een dag van te voren kijken of er nog een gaatje is voor de lunch. Wat een voortreffelijke zaak.
GerrieB .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Altijd weer een feest als we een reden hebben om bij Giva af te spreken voor een lunch.
Het menu is al lang hetzelfde , maar laat het maar zo, want ik moet nog heel veel proeven !
Zo gezellig om hier te eten. En het smaakt altijd vers. Even kijken wat we nu weer kunnen verzinnen om bij Giva even bij te kletsen en hmmm lekker te eten.
VanG .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Zoals wel vaker vandaag weer heerlijk gegeten bij Giva. Een warme ontvangst zoals het hoort, maar waar menig horeca gelegenheden de mist mee in gaan. Niet bij Giva

Hier kun je gasten mee naar toe nemen. En kun je trots zijn op waar je mensen mee naar toe neemt.

Het eten op de borden is kunst/ creaties, met aandacht bereid en alles altijd vers en zeer smaakvol. Ga zo door!
Ester S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Vandaag genoten van een high tea. Dit is echt een aanrader! Alles is vers en heerlijk bereid. Mooie presentatie en super vriendelijke bediening. Er hangt een hele fijne gemoedelijke sfeer in de zaak.
Martine M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Voor de vierde keer geweest en het was weer zalig!!! De garnalen op stokje is niet alleen geweldig qua presentatie maar ook echt heel lekker! Crunchy en ook juicy, top! En de carpaccio, tja... Beste ooit! Persoonlijk zou ik er graag ietswat rucola op willen hebben, maar de smaken en textuur is echt heerlijk. Er was een jonge dame die ik bog niet eerder gezien had, uhmmm ik weet dat goed personeel lastig is te vinden, maar voor zon klein, knus zaakje waar het contact met het personeel zo dichtbij is zou ik de eigenaren aanraden toch te overwegen om de Dane iets beter te trainen. Ze vergat vaak leeg servies mee te nemen, terwijl de al wat aan de kleine tafel aardig volstond. Drinken moest ik tot 3x toe zelf vragen, wat toch jammer is. Maar het eten is top, de kok weet waar hij mee bezig is, gebruikt kwaliteits ingrediënten en kookt met passie en liefde dat proef je gewoon, punt uit!! Een geweldige aanwinst voor Spijkenisse en een aanrader voor iedereen!
Charissa T.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Giva is top! Ditmaal voor de tweede keer de high tea gedaan met 2 vriendinnen. Reserveren is een must! (Ruim van te voren). Dit zeer goede tentje kan je niet op zaterdag 'even' binnen lopen om te lunchen. En dat is niet voor niks. De high tea is niet alleen heerlijk, maar ziet er ook bijzonder uit. De gastvrouwen zorgen dat je je welkom voelt en hebben oog voor de klant. Complimenten aan de chef voor zijn geweldige creaties!
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
De aller gezelligste en lekkerste lunchzaak van Spijkenisse. We hebben weer genoten. Wat een mooie broodjes. Zo mooi op je bord dat het haast zonde is om er je tanden in te zetten. En niet minder belangrijk, ze zijn ook erg lekker. De bediening is altijd even vriendelijk, alsof je gaat eten bij vrienden.
Loeskim .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Ik kom hier graag, alles vers en super lekker.
Altijd goeie service, soms mag het iets sneller maar dan zit de zaak helemaal vol, wat meestal het geval is.
Reserveren is aan te raden, high tea en lunch super lekker.
Echt een aanrader, misschien wel een keer nieuwe stoelen?
Gast_ .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Ik ben hier gisteren met mijn moeder voor het eerst geweest en het was zeker voor herhaling vatbaar! Het eten is werkelijk voortreffelijk en de opmaak van de borden is ook een zeer mooi kunstwerk. De eigenaren zijn ook erg vriendelijke mensen. Al met al is het echt een topzaak! Wij komen zeker terug!
Michelle K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Ik ben een paar keer al wezen eten bij Giva en elke keer is het verrassend lekker! De broodjes zijn niet geserveerd als normaal broodje maar opgemaakt op een leuke en smakelijk manier. Ik heb vandaag de clubsandwich op, een ware smaakvolle 'kunstwerk'. De service is goed en super vriendelijk en de sfeer is gezellig! Kleine zaak maar knus! Een dikke 10 waard!
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Twee maanden geleden heb ik met mijn dochter hier van een High Tea genoten. Het was superlekker en we werden als vorsten bediend!!!!!!!! De porties waren van een prima 'formaat'. Daardoor was het tot en met de laatste hap smullen.
Het is een gezellig klein zaakje, waardoor het wel wat rumoerig kan worden. Naast ons genoten mensen van een High Wine en de gerechtjes daarbij zagen er ook fantastisch uit.
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
Ik lunch regelmatig bij giva en het is altijd heerlijk. Het is altijd gezellig en ze zijn heel erg vriendelijk. Als ik met mijn dochters ga lunchen en ik vraag waar ze willen eten is het eerste antwoord GIVA ????. De high tea is trouwens ook een aanrader.
Cbm R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Kerstavond :
Kerst menu bij Giva op 24 december met 7 gangen.
We verheugde ons al heel lang op deze avond.
De ruimte was sfeervol ingericht .
Bij binnenkomst namen wij een glas met bubbels hierbij kregen we kregen we een amuse van het huis.
Het kerstmenu ziet er heerlijk uit . we zijn benieuwd !

Bij elk gerecht werden we geadviseerd in de mogelijke begeleidende wijn.
De gerechten werden enthousiast en met kennis gepresenteerd.
Elk gerecht was mooi om te zien ,verrassend en vol van smaak sensaties .
We werden zeker niet teleurgesteld.
We hebben genoten van elk moment.
Een gezellige lunchruimte ,waar je je altijd welkom voel.

Wel even reserveren want steeds meer mensen weten de weg naar Giva te vinden
BT_1973 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Heerlijk geluncht bij Giva met een aantal vriendinnen. Ik had de gerookte zalm wat erg lekker was. Bediening zeer vriendelijk en attent. Zeker de moeite waar om terug te keren, echt een aanrader. Het is een klein zaakje, dus reserveren is wel aangeraden.
Lmds .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Wij rijden elke 6 tot 8 weken meer dan 100 kilometer om hier te genieten van culinaire verwennerijen en vinden het iedere keer weer een feest! Prachtige smaken die er als een plaatje uitzien. Als Giva dichter in de buurt zou zijn, zaten we er iedere week. AANRADER!!!
Els K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Heerlijke High Wine nog voor mijn verjaardag gekregen van zussen. 4 lekkere wijnen met 4 gangen erbij gegeten. Vooraf kleine lekkere amuse en breekbrood met tapenade we hebben genoten :)
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Mijn vrouw lust geen bijlagen zoals spek, gebakken paddenstoelen en paksoi op een Boerenbrood met brie en vroeg om alleen kaas. Zij kon oude kaas krijgen met het boerenbrood. Aangezien er dus geen bijlagen bij waren had de prijs van € 7,95 best naar beneden aangepast mogen worden maar helaas een boterham met kaas kost dus gewoon € 7,95.
Judithz15 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Gisteren geluncht bij Giva. Kleine zaak met moderne uitstraling. Warm welkom, vriendelijke bediening en uitstekend gegeten! De kleine kaart heeft bijzondere combinaties die een keuze vrij moeilijk maken. Gekozen voor de klassieke salade en mijn tafelgenoot voor brood met gerookte zalm. Beide gerechten zagen er prachtig uit en smaakten net zo goed. Ik zou hier zeker terug komen!