Giuliano's

Schoolstraat 13 2511 AW Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Giuliano's

Gezellig en klein Italiaans restaurant in het centrum van Den Haag.
Huiselijk, sfeervol en traditioneel familiebedrijf zonder pretenties wat al bestaat sinds 1997!

Wij gebruiken zoveel mogelijk Italiaanse streekproducten van kleine producenten en zijn altijd bezig met de kwaliteit van onze producten.
Al jaren specialiseren wij ons in pasta’s maar in principe kunnen wij in overleg alles verzorgen.

7 dagen per week verwelkomen wij u dan ook graag voor het diner.
Voor reserveringen kunt u ons altijd bellen op tel: 070-3455215

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Kom hier al jaren en het eten is altijd goed, echt Italiaans, de eigenaar doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. De sfeer is hier dan ook uitstekend. Alle pasta's zijn heerlijk en de parmezaanse kaas met honing als dessert heel verassend.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2013
Heerlijk gegeten in dit super schattig restaurantje. Bediening was erg vriendelijk! Wij hadden een specialty van de dag: tagliatelle met verse truffel , deze was heel smaakvol. Ook de linguine met mosselen was heerlijk. Chef kwam zelf langs de tafeltjes om te vragen of alles in orde was. We hadden de huiswijn die prima was. Ook de tiramisu als dessert was erg lekker. Koffie kan net wat van betere kwaliteit maar niets te klagen. Er werden typisch Italiaanse koekjes bij de koffie geserveerd en Cote D' or ch
hen40 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
Prima restaurant! Al een paar keer hier gegeten, eten smaakt altijd goed, de pasta met mosselen is mijn favoriet.
Bediening is gastvrij maar kan wel wat beter. Verder zat het kleine restaurant bijna helemaal vol, erg druk maar wel gezellig!
Blijf hier zeker terug komen!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Fantastisch qua gastvrijheid en smaak. Met name de ravioli van truffel kan ik iedereen aanbevelen. Wij hadden zeer helaas haast, omdat we naar een concert gingen, maar ik heb een volgend bezoek al gereserveerd. Aanrader voor mensen die van een echt Italiaanse sfeer houden en pure gerechten! Smaakvol en prachtige gepresenteerd!
Sabina F.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Really good and friendly restaurant. Food very fresh and tasty. Pasta with ragout and salty ricotta was awesome! Tuna from the grill very juicy and with a magnificent company of delicious vegetables. Sorbet made with liquid nitrogen base on proscco vodka and limoncello was a great end of our evening in this small but very busy place! Thank u Mario!
David V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Heerlijke truffelpasta gegeten, lekkere tirami su als dessert. Decor moet je niet te veel van verwachten, eten en service zijn top!
Joost L.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2013
Dit is mijn favoriete restaurant. Het eten is geweldig, de gastvrijheid zeer persoonlijk en het decor erg knus. Ik waan me hier iedere keer alsof ik in Italië ben. De eigenaar Mario is een echte Italiaan, waarvoor de pure smaak van de ingrediënten en de passie voor eten er vanaf spatten. Deze keer genoten van o.a. zwarte linguini met koningskrab, scampi met Siciliaanse tonijn filet en een heerlijke sorbet van limoncello en prosecco. Ik zal hier nog vaak blijven komen!
nfro .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Fantastisch eten. Dat verwachtte ik niet, restaurant ziet er van binnen niet uit, is zelfs een beetje vies. Maar alle aandacht gaat naar het eten zo blijkt.
De ravioli met truffel was echt heerlijk.
Mira .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2012
Al jaren onze favoriete Italiaan: zo lekker klaargemaakt allemaal! Opnieuw genoten van overheerlijke bruschetta's en zelfgemaakte tortelloni's. Zo moeilijk om te kiezen; tortelloni met truffel of met walnoten en gorgonzola. Mmmm!
EAB297 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2012
Ik ben bij Giuliano's geweest met m'n familie en we hebben lekker gegeten! We eten vaak uit maar Giuliano's is zeker weten het beste Italiaans in Den Haag! We hebben lekker Bruchetta a pomodoro gegeten daarna Bresaola en Carpaccio filet! Het parmesaanse kaas met olijf olie gaven het carpaccio dat extra smaak! Heerlijk! Als hoofd gerecht aten we de specialitei van de dag; risotto a la marinara! En als Dessert aten we natuurlijk de huisgemaakte tiramisu! We hebben zeker weten lekker gegeten, vers en gezond! Service was helemaal goed, de dames waren heel atent en aardig! als laatst kregen we limonchelo van het huis! Buikje vol, hartje blij! We gaan zeker terug!
Michel K.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Telkens als ik iets te vieren heb kom ik bij Giuliano's. Het liefst het ronde tafeltje aan het raam :-). Bediening over het algemeen attent en vriendelijk. Wat een verademing naast die pizza en pasta bolognaise ook een ruim aanbod à la carte waardige gerechten (pasta vongole, ossobuco, lamskoteletjes etc etc)
Op loopafstand van de Grote Markt voor één en al gezelligheid