Giuliano's

Schoolstraat 13 2511 AW Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Giuliano's

Gezellig en klein Italiaans restaurant in het centrum van Den Haag.
Huiselijk, sfeervol en traditioneel familiebedrijf zonder pretenties wat al bestaat sinds 1997!

Wij gebruiken zoveel mogelijk Italiaanse streekproducten van kleine producenten en zijn altijd bezig met de kwaliteit van onze producten.
Al jaren specialiseren wij ons in pasta’s maar in principe kunnen wij in overleg alles verzorgen.

7 dagen per week verwelkomen wij u dan ook graag voor het diner.
Voor reserveringen kunt u ons altijd bellen op tel: 070-3455215

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
Karlijn S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Enige tijd geleden heb ik met mijn vriend bij Guiliano's gegeten, het eten is super. Van de bediening sprak slechts 1 iemand Engels, overigen enkel Italiaans. Persoonlijk vind ik het niet erg als bediening geen Nederlands spreekt maar als je niet eens kunt vragen wat de specialiteit is oid is het een andere zaak. De eigenaar was tevens in het openbaar overduidelijk boos op het personeel. Dit is iets waarvan je als ervaren horeca man moet weten dat het echt niet kan. Ik kom hier onlangs dat ik het een erg leuk, typisch Italiaans restaurant vind met heerlijk eten, niet meer terug.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Kleine maar sfeervolle en warme Italiaan in het hartje van Den Haag. Geweldige Italiaanse gerechten waar de koks echt hun best voor doen. Ik was er al eerder geweest maar ook nu weer zitten genieten! Tagliatelle met garnalen en de tiramisu zijn echt aanraders! Daarbij zijn de prijzen echt schappelijk.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Gisteren met wat collega's gedineerd (6 man totaal) in dit charmante kleine restaurant. Als voorgerecht 3 verschillende bruschetta's (truffel, pesto, pomodoro), groot van formaat en heerlijk van smaak. Als hoofdgerecht uiteraard pasta. Ik had de dagspecial van linguini met langoestine met tomatensaus. Mooi opgemaakt en goed op smaak gebracht. De andere gerechten zagen er ook prima uit. Bediening was netjes, maar beetje afstandelijk op zich geen probleem. Het enige grote minpunt is dat het erg krap was en vrij gehorig, je zit echt bijna op elkaars schoot en met zo'n grote groep voelde het restaurant meteen nog iets krapper. Daarnaast stond de muziek absurd hard, ondanks dat we gevraagd hadden om het wat zachter te zetten werd hij kort daarna toch weer op maximaal volume gedraaid. Wij begrepen echt niet waarom dat nodig was. Als je zo nodig in de open keuken keiharde muziek wil draaien, haal dan de speakers in het eetgedeelte weg. Erg jammer, want hierdoor moesten we praktisch naar elkaar schreeuwen om te kunnen praten. Enige oplossing die ik kan bedenken is dan maar buiten te gaan zitten of bij het raam, want voor het eten zouden we zeker terugkomen. De prijs is ook erg fair.
Eddieva .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Mijn favoriete Italiaan. Het is er altijd erg knus en gezellig. leuke inrichting en goede bediening. Het eten is er gewoon lekker. Porties zijn niet heel groot maar niet te klein.

Kortom, Erg gezellig en aan te raden!
Carlo V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Net heerlijk gegeten met als voorgerecht hebben we de heerlijke baguette gegeten met truffel,pesto en tomaten dressing gegeten. Daarna hebben we allemaal verschillende pasta's gegeten die allemaal prachtig op smaak waren.
Als dessert namen we de tiramisu, nog nooit zo lekker bereid gezien.
In 1 woord heerlijk. Bediening vond ik zelf een beetje kil overkomen en vond de indeling allemaal dicht op elkaar staan. Voor het eten zal ik zeker terug komen.
Trilce N.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Lovely place to have dinner, we had lots of recommendations. However, the tagliateli vongole had way too much black pepper taking over the soft vongole flavor. Maybe meat is better in this place. The coffee came with an amazing delicious cookie with a cherry inside. Excellent service (very attentive and kind multilingual staff) and great sphere.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
De ontvangst is vriendelijk het restaurant is gezellig ingericht en schoon. Het voorgerecht capacio is mooi dun gesneden en goed van smaak ,waar de parmazaanse kaas een positieve bijdrage aan doetAls hoofdgerecht heb ik de specialiteit van het het huis (gestoofd vlees) het gerecht is perfect gekruid en het vlees goed gestoofd. Als wijn de huiswijn Monte Nereti een fruitige volle goed op dronk zijnde rode wijn die op de juiste temperatuur wordt geserveerd. Als nagegerecht tiramisu.
Het totaal is zeker aan te bevelen. De akoestiek is iets te luidruchtig ,maar dat komt door de kleine ruimte. Prijs kwaliteit is redelijk alhoewel de prijs aan de hoge kant is.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2014
Gisteren met mijn man hier gegeten. Ik weet dat je hier bijna altijd voor moet reserveren, maar we hadden geluk en hadden een tafeltje.
Vooraf hadden we een bruschetta van tomaat, deze is werkelijk heerlijk! We hebben deze gedeeld omdat de porties van de voorgerechten best groot zijn.
Daarna had mijn man de lasagna. Je kan proeven dat deze vers is gemaakt en de smaak was erg goed.
Ik had de spaghetti Polpette (tomatensaus, mozzarella en gehaktballen). Deze was ook erg lekker!!!
Enige minpuntje is dat er geen salades of iets van groeten erbij worden geserveerd.

Als nagerecht had mijn man een tiramisu, deze was 1 van de beste die mijn man ooit heeft gegeten. Het was heel luchtig en een goede portie.

Al met al, een leuk, knus restaurant met goede bediening.
Inrichting is erg oud, maar erg sfeervol. Ik vind dit niet vervelend.
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Een (h)eerlijk Italiaans restaurantje in hartje Den Haag, erg klein, waardoor de tafels erg dicht op elkaar staan, een vertrouwelijk gesprek is zo lastig te voeren. Het ademt wel een gemoedelijke sfeer. De bediening bestaat meestal uit Amerikaanse meisjes die kennelijk stage lopen, wel erg vriendelijk. Wij komen hier voor de pasta's, onovertroffen. Vooraf een gedeelde portie spaghetti Carbonara, en dan Tagliatelli met kalfsvlees of spaghetti met gehaktballetjes, eerlijk Italiaans voedsel zonder poespas en erg lekker. Voordeel is dat je er snel kunt eten als je naar een concert wilt of na het winkelen een hapje wilt eten. De Montepulciano Riserva is een aanrader, perfecte begeleider van de pasta's.
Merijn D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Stukje Italië in het hart van Den Haag. Een van mijn favoriete restaurants in Den Haag.
Ik ben hier al enkele keren geweest en nog nooit teleurgesteld. Zelfs bij drukte staat het personeel voor je klaar.
Mijn favoriete gerechten de bruschetta al pesto en de canellonni al tartufo met een heerlijke tiramusu als nagerecht.
Het restaurant straalt een typisch Italiaanse en huiselijke sfeer uit. Het restaurant is klein en de tafeltjes staan erg dicht tegen elkaar. Reserveren is dan ook noodzakelijk, maar het is echt een aanrader.
GMW .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Dit restaurant is een echte Italiaanse restaurant. Klein, maar wel lekker knus. We komen hier regelmatig. Waarom? Om de volgende redenen:
1) Het eten is eenvoudig, maar smaakvol. De bruschetta al pomodoro e basilicum, spaghetti polpette, tortelloni al tartufo en de overheerlijke tiramisu zijn echt aanraders.
2) Het personeel is vriendelijk, toegankelijk en hebben echt een hart voor het vak.
3) De kok is betrokken bij zijn klanten en maakt graag een praatje.
Je waant jezelf echt in een typisch authentieke Italiaanse gezelligheid
Adriano S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
De beste Italiaan in Den Haag en wijde omgeving. Wij komen hier al jaren voor 'La Vera Cucina Italiana'. Constante kwaliteit en altijd vol. Dat is dan ook het enige minpuntje: Je moet van te voren reserveren. De Pasta Vongole en de Tagliata di manzo con rucola e parmigiano tartufato zijn onze favorieten. Bij de wijnen zijn de eigen import uit de Marche, zowel wit als rood, bij ons favoriet. Na afloop een top espresso met een limoncello of grappa maken het geheel compleet.
Molto Buono !
Geer S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Na de prachtige film La Grande Bellezza hadden we zin om in een echt Italiaanse omgeving lekker Italiaans te eten. Giuliano's gekozen op basis van hoge waarderingen. Die werden helaas maar gedeeltelijk waargemaakt. We kregen een tafel op de etage, wat qua sfeer net zo goed een Franse bistro of een pannenkoekrestaurant had kunnen zijn. Een half uur na onze binnenkomst waren we ongeveer de enige gasten daar, gezellig. De bediening bestond uit drie Engelssprekende meisjes, die geen enkele poging tot enige persoonlijke vorm van contact ondernamen. Het eten was nog het beste. De mosselen als voorgerecht waren heerlijk, evenals de scampi en de tiramisu. De bresaolo kon niet goed tegen de olijfolie; de smaak van de bresaola was nauwelijks zoals ik hem ken van andere restaurants, maar dat kan ook de bedoeling van de kok zijn. De ossobuco was lekker, ook de saus, maar een erg kleine portie. De op het bord mee geserveerde pasta was voldoende voor 3 lepels. De groente was weinig, maar lekker: gegrilde courgette, een wit/groene asperge en een paar peultjes. Bij het nagerecht 'parmezaan met rode ui', verwacht je dat er iets met die rode ui is gedaan, bv. geconfijt. Maar hij wordt gewoon rauw bijgeleverd. Dat is ook wel lekker, maar wel erg simpel. Er was alleen één huiswijn rood/wit/rosé per glas verkrijgbaar, van matige kwaliteit, zeker voor 4 euro. Wat me stoort is dat de website nog oude prijzen laat zien. Ossobuco op de site voor 19,50 en in het restaurant voor 22,50, daar zit toch ruim 6 jaar inflatie tussen. Dat kan echt niet. Totaal 120,- voor 2 personen met 3 gangen vind ik teveel geld gezien de matige totaalkwaliteit.
pimskio .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2013
De start met de brochetta tapenade was top: smaakte nog beter dan goede restaurants in Rome, Bologna, Toscane die ik bezocht. De Montepulciano Riserva DOC, door Giuliano zelf geïmpoteerd, fluweel rond zacht kruidig - wil er graag paar dozen van aanschaffen, maar waar..
De salade caprese was OK maar niet dat je zegt jemig; de mossels die mijn tafelgenoot als start had waren echter vurrukkuluk. Net als de hoofdgerechten: pasta met garnalen en courgettes en de truffel pasta met room: beiden smullen. Toetjes waren ook goed. Bediening charmant en adequaat - kortom een prima kennismaking met dit restaurant.
Stadsmeis .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Meerdere keren heerlijk gegeten! De bruchetta pomodoro is heerlijk, de tortoloni met gorgonzola verrukelijk en de tiramisu lekker. De huiswijn smaakte prima. Het restaurant is erg klein maar dat maakt het charmant, het is er altijd druk dus reserveren is wenselijk. Het is echt een aanrader, ik kom er graag!
Seuk .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2013
Een van mijn favorieten en de beste Italiaan in Den Haag! Top service en heerlijke, verse gerechten. Binnen soms een beetje druk en rumoerig, maar het heerlijke eten en vriendelijke en professionele is echt top! Een aanrader!
Shosha M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Bruschetta pomodori, pasta met zalm en vongole gegeten.
Prijs kwaliteit is goed, sfeervol restaurant. Ook goede keuze uit verschillende wijnen.
Harma E.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Na alle lovende recensies gelezen te hebben waren we erg nieuwsgierig geworden naar dit restaurant. Afgelopen zaterdag zijn we er dus gaan eten. We waren met zijn vieren en bestelden ieder verschillende dingen.

We werden absoluut niet teleurgesteld!
Het enige "minpuntje" was dat het wat klein is, maar het eten smaakte geweldig! De carpaccio's waren subtiel en verfijnd, de pasta's hadden heerlijke sauzen en de toetjes waren prachtige afsluiters. We kregen nog een lekker citroenlikeurtje van het huis en gingen met een zeer voldaan gevoel weer naar huis.

We komen hier zeker weer eten!
Sho S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Net hier gegeten en het was veeeeeel lekkerder dan verwacht.
De prosecco is echt een aanrader. Net als de meatball spaghetti.. Als voorgerecht de brood met truffeltapenade genomen. Te verrukkelijk gewoon! Mijn tafelgenoot had een vegetarische pasta genomen en zij heeft ook heerlijk gegeten. Ik kom hier snel terug om de lasagne te proberen.
Angela_1501 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Ik had Tagliatelle ai Gamberi e Zucchine, dit was echt heerlijk! En ook niet zo duur. Het eten wat je krijgt is ook ruim voldoende. Als dessert had ik de Tiramisu. Ik had hier wel een beetje meer van verwacht qua aankleding, maar het was prima. Niet te veel. Bediening was echt super vriendelijk en alles bij elkaar, zeker de moeite waard om het uit te proberen. Ook prettig dat je op het terras kan zitten.