Giuliano's

Schoolstraat 13 2511 AW Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Giuliano's

Gezellig en klein Italiaans restaurant in het centrum van Den Haag.
Huiselijk, sfeervol en traditioneel familiebedrijf zonder pretenties wat al bestaat sinds 1997!

Wij gebruiken zoveel mogelijk Italiaanse streekproducten van kleine producenten en zijn altijd bezig met de kwaliteit van onze producten.
Al jaren specialiseren wij ons in pasta’s maar in principe kunnen wij in overleg alles verzorgen.

7 dagen per week verwelkomen wij u dan ook graag voor het diner.
Voor reserveringen kunt u ons altijd bellen op tel: 070-3455215

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

Ninaproeft B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Laatst op een prachtige november middag langsgelopen en besloten om 's avonds wat te gaan eten. Aangezien het dinsdag was hadden we niet het idee dat we moesten reserveren wat een miscalculatie was, het kleine, gezellige restaurant zat die avond propvol. De ogenschijnlijk drukke gastvrouw reageerde desondanks vriendelijk en enthousiast op onze vraag of we ook buiten mochten zitten (het was immers een prachtige novemberdag en het weer was goed. Bovendien werd de warmtelamp aangezet) en heeft ons de hele avond op luchtige wijze verzorgd met veel bekommering, grapjes en interesse. De pasta's waren heerlijk en meer dan genoeg voor een avondmaal. De ambiance binnen was goed, erg leuk om zo'n kleine ruimte zo vol te zien. Buiten waren de stoelen echter wat krakkemikkig en was het een stukje minder gezellig.
Evelyne J.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Als een echte Italië-fan kwamen we toevallig langs dit zaakje gelopen. Even op de dinerkaart en stiekem naar binnen gekeken. We zijn op de gok naar binnen gegaan en je merkt het meteen, geen poespas met zogenaamde 'hippe' Italiaanse dingen. Nee gewoon normaal, hoe wij het ook gewoon eten in het kleine dorpje waar we elk jaar komen in Italië. De gastvrijheid en eten was top. Heerlijke wijn zowel wit en rood.

Vooraf hebben we een etagiére gehad met allerlei verschillende voorgerechten, en als hoofd gerecht (het allerlekkerste wat er bestaat) tagliatelle con aglio, olio d'oliva e parmigiano, simpel maar heerlijk!!
Jelmer P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Giuliano's is een 'simpele' Italiaan, waarmee ik bedoel dat ze zich richten op pasta's en niet op uitgebreide Italiaanse secondi's (pizza's hebben ze trouwens helemaal niet). Duidelijk overzichtelijk concept dus. Als voorgerechten staan er vooral carpaccio's en salades op de kaart en als 'hoofdgerechten' dus vooral pasta's en een enkel echt hoofdgerecht.
De carpaccio's zijn goed. Geen wow-factor, maar zeker ok. De pasta zelf is perfect gekookt, maar de 'vulling' kan beter op smaak met wat meer aandacht voor de saus.
Wel jammer dat er per kleur maar 1 wijn per glas geschonken wordt. De rode viel me tegen, wit was ok. Verder dus alleen flessen, maar daar kwam ik als enige wijndrinker aan tafel niet aan toe.
Tiramisu toe was heerlijk!
De bediening is wat traag: voorgerechten kwamen na een uur (de zaak zat beneden 80% vol, maar is klein) en na het 1e drankje was er ook geen opmerkzaamheid als onze glazen leeg waren.
Knus restaurant, dat hier qua beoordeling volgens mij boven z'n stand leeft.
Sonia C.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Ik ben hier laatst op een maandagavond spontaan naar binnen gelopen met een vriend. De zaak zat bijna vol.

Ik heb een heerlijke truffel pasta van de kaart gegeten. Mijn tafelgenoot bestelde de special. Dit was ook een pasta met truffel maar vegetarisch. Hij kreeg er aan tafel verse truffel over geschaafd en ik stiekem ook een beetje. Het was heel erg lekker. Lekker flesje wijn erbij. Hemelse tiramisu na.

De dame van de bediening was zeer opmerkzaam, spontaan en vriendelijk. De zaak zat dus vol maar zij heeft alles in haar eentje perfect in de gaten.

Ik ga hier zeker nog eens terug komen!
Smulaap .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Gisteravond weer eens gegeten bij Guiliano's. Meestal is er geen plek als je niet gereserveerd hebt, maar we hadden geluk. Na een kwartiertje wachten kwam er een tafeltje vrij.
We zijn hier al heel vaak geweest en dat is niet voor niets: de kwaliteit is geweldig. Verse producten en een kok (de eigenaar) die weet hoe hij de lekkerste gerechten kan maken. Pizza's hebben ze hier niet, maar de pasta's zijn werkelijk top! Ik had gekozen voor vis van de dag: een op de huid gebakken zalmmoot op een bedje van pasta en verse groenten. Je proeft de passie waarmee alles gemaakt is. Mijn tafelgenoot koos voor een entrecôte. Ik kon het niet nalaten een stukje te proeven en ook hier was absoluut niets op aan te merken. Als nagerecht een heerlijke huisgemaakte tiramisu. Zo hoort een tiramisu te zijn.....daar kunnen veel Italiaanse restaurants van leren. Je hebt inderdaad het gevoel alsof je in een intieme huiskamer zit. Knus, met veel tafeltjes. En natuurlijk staan die dicht bij elkaar, maar ik vind het onterecht als mensen dat als negatief vermelden op Iens. Immers, buiten kan je al zien hoe de inrichting is, dus het is je eigen keus om naar binnen te gaan. Daarbij is het personeel ook nog eens heel vriendelijk, en niets is te veel. Kortom....ik verheug me nu al op de volgende keer!
Johan H. V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Geweldig gegeten bij giuliano's in Den Haag. Voorgerechten Vitello Tonato en Carpacio Tonino nog nooit zo heerlijk en rijk van smaak! Ook de Ossobuco en stoofvlees gerecht waren van een geweldig niveau. Als begeleider de heerlijke Abate Pallia uit de Marche gedronken welke wijn zeer zacht en vol van smaak was. De olijven die we als amuse verkregen waren van Topkwaliteit. Het nagerecht was ijs met truffel en schocolade was wederom een voltreffer. We bevelen dit gezellige intieme echt Italiaanse restaurant dan ook van harte aan! De service was ook zeer goed!
Herbivoor .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Giuliano's stelt mij nooit teleur. De gerechten smaken verrukkelijk.
Spaghetti Buttanesca is mijn favoriet. In het weekend wezen eten en de wachttijd kan wat langer zijn. De bediening is altijd vriendelijk. Wij zaten boven en dat is minder gezellig. Je zit heel dicht op elkaar bij andere gasten en het kan ongemakkelijk stil zijn.
De volgende keer reserveren we toch maar voor een tafeltje op de begane grond.
doornbos .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Heerlijk Italiaans eten maar echt genieten kon ik niet.

De reden hiervan? Dat het veel en veels te krap is.
Je komt binnen en valt letterlijk over de tafeltjes heen, staan bijna tegen elkaar aangeschoven zodat je buren gezellig je hele gesprek kunnen horen.
Als je je jas uittrekt en je let niet goed op gooi je zo een glas wijn van iemand z'n tafeltje.
Wij zaten toevallig aan dat tafeltje en je moet opzij gaan anders kunnen andere gasten je niet passeren.

Nog een groot nadeel en erg vreemd, de bediening spreekt alleen Engels.
Vind ik persoonlijk niet kunnen, we zijn in Nederland en je moet toch op z'n minst je gasten kunnen verstaan?

Muziek staat ook nog eens hard, kortom, in plaats van ontspannen kwam ik met knallende hoofdpijn dit restaurant uit, niet voor herhaling vatbaar....
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Kwam hier binnengelopen, je voelt je meteen te veel. Bediening is wel vriendelijk maar je komt duidelijk 'ongelegen', erg jammer. Pasta was middelmatig, evenals de tiramisu. Ik begrijp de zeer lovende recensies echt niet. De inrichting doet erg rommelig aan waardoor je het gevoel hebt een huiskamer te zijn binnen gelopen.
pauleng .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Top eten, een van de beste Italianen in den Haag. Alles word vers gemaakt. Voor een goed te betalen prijs, krijg je een geweldige pasta. service is altijd prima. Dames in de bediening zijn vriendelijk. Er is eigenlijk niets aan te merken op dit restaurant.
Tom070 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Wederom heerlijk gegeten bij Giuliano's. Een knus restaurant met een wat rommelig decor en Engels sprekende bediening. Dit stoort mij totaal niet want het eten is altijd goed. De sfeer is er gemoedelijk en fijn.
Linguine alla Marinare en Tortelloni Noce e Gorgonzola waren super en smaken alsof je in Italië bent!
Boris85 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
Klein Italiaans restaurant. Altijd druk. Authentieke kaart met verrassende gerechten. Het eten smaakt alsof je in Italie bent: hoog op smaak en veel olie. Porties van de pasta's zijn goed, maar een bruschetta bestaande uit 1 broodje is wat mager. Bediening is vriendelijk. Het interieur is wat rommelig en krap, maar niet op een storende manier.
Vrolijk R.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Bij Giulliano's heb je het idee dat je in een Italiaanse huiskamer gaat eten. Het is er piepklein, rommelig maar erg gezellig. Bediening is aardig maar spreek inderdaad geen Nederlands (en zijn geen italiaanse dames). De gerechten die geserveerd worden zijn allemaal erg smakelijk. Echt een aanrader, italiaans dineren voor een leuke prijs. Wel reserveren want het is er altijd druk.
frans P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Weer erg lekker gegeten bij Giuliano's . Vooraf een prima tonato vitello , daarna een perfect gebakken stukje rode poon met verse pasta , knapperige peultjes en gegrilde aubergine . Het zijn de eenvoud en de pure smaken die het hem doen. De witte huiswijn past hier goed bij. Ik kom vaak eten in de gezellige , drukke en rommelige huiskamer van Giuliano. Het is altijd weer een feestje om daar te zijn.
Shiva G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Eten was werkelijk fantastisch, wat ook te zien is aan het feit dat het restaurant altijd vol zit. Je moet dus wel reserveren. Het is alleen wat krap, maar dat maakt het ook wel knus. Ook hoef je niet lang te wachten op het eten en zijn de prijzen er erg goed. Je kan merken dat je echt italiaans eten krijgt voorgeschoteld met allemaal verse producten.
Jomami .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Met 8 personen gereserveerd in deze kleine zaak, geen probleem. mooie wijnkaart. Altijd lekker rommelig maar sfeervol. Zaak zat weer vol, tafel stond klaar. Heerlijke anti pasti als voorgerecht uitgeserveerd op etagères om ruimte op tafel te besparen. Alle pasta's die we bestelden super van smaak. Als uitsmijter kwam de chef langs de tafels om te vragen of er animo was voor een Monte scropino bereidt met Limocello, prossecco , wodka en stikstof. Wat een geweldige avond was dat.
Maaarten .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Op een druilerige donderdagavond heerlijk gegeten bij Giuliano's. Het was al een poosje geleden dat we hier geweest waren. maar..... er is gelukkig niets veranderd.
Het restaurantje is nog steeds veel te klein voor het aantal tafeltjes dat erin gepropt staat. De bediening doet z'n best maar heeft nog niet altijd door hoe het hoort. Het helpt ook niet wanneer ze geen Nederlands en maar heel gebrekkig Engels spreken.
Gelukkig is het eten nog steeds zo goed als we van ze gewend zijn. Wat een topmaaltijden weet de kok uit dat kleine keukentje te toveren.
vooraf hadden we de mosselen en de bresaola (mooi gedroogd, niet uitgedroogd).
Als hoofdgerecht twee heerlijke pasta's, waarbij vooral de tagliatelle met kalfsvlees echt subliem smaakte. (AANRADER!!!!!)

Alles wat je op dit restaurantje aan kunt merken draagt ook meteen bij aan de charme van een avondje bij Giuliano's en mocht je je ondanks dat blijven verbazen over het gebrek aan ruimte en de povere bediening? Na één hap ben je zeker verkocht en kom je, net als wij, vast en zeker weer terug.

Dieter H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Dit was ons tweede bezoek aan dit leuke, kleine, gezellige Italiaans restaurant. Weer heerlijk gegeten. Deze keer lekkere verse tagliatelle met garnalen/courgette en linguine met vongole. Onze favoriete Italiaan in Den Haag. Tot de volgende keer.
Karlijn S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Enige tijd geleden heb ik met mijn vriend bij Guiliano's gegeten, het eten is super. Van de bediening sprak slechts 1 iemand Engels, overigen enkel Italiaans. Persoonlijk vind ik het niet erg als bediening geen Nederlands spreekt maar als je niet eens kunt vragen wat de specialiteit is oid is het een andere zaak. De eigenaar was tevens in het openbaar overduidelijk boos op het personeel. Dit is iets waarvan je als ervaren horeca man moet weten dat het echt niet kan. Ik kom hier onlangs dat ik het een erg leuk, typisch Italiaans restaurant vind met heerlijk eten, niet meer terug.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Kleine maar sfeervolle en warme Italiaan in het hartje van Den Haag. Geweldige Italiaanse gerechten waar de koks echt hun best voor doen. Ik was er al eerder geweest maar ook nu weer zitten genieten! Tagliatelle met garnalen en de tiramisu zijn echt aanraders! Daarbij zijn de prijzen echt schappelijk.