Giuliano's

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

Emma W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ik neem hier altijd de pasta vongole, echt ontzettend lekker al verbaas ik me elke keer over hoe klein het portie is. Je moet zeker een voor- en nagerecht nemen om gevuld naar huis te gaan. De service is goed, al moet je Engels spreken. Echter, er is één dame in de bediening (de enige die Nederlands spreekt) die toch een stuk minder goed is. Zo zei ze tegen ons, toen we al een half uur aan tafel zaten, dat ze ons ging verplaatsen. Pardon? Ze zou zo bij ons komen om ons aan de juiste (?) tafel te zetten. We hadden gereserveerd dus wij vonden dit een vreemd verzoek. Vervolgens werd er 10 minuten lang met allerlei tafels vlak langs ons heen gesjouwd, echt heel erg vreemd. Dit doe je toch als er nog geen gasten zijn? We konden elkaar niet eens meer verstaan. Vervolgens kwam na 20 minuten wachten tot we konden verplaatsen de dame in kwestie aangeven dat het niet meer hoefde. Jammer en een vervelende onderbreking van onze lekkere maaltijd. Ik ben hier zeker 8 keer geweest, maar voorlopig even niet.
Nicolas H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Werkelijk te gek. Dit is waarom ik uit eten ga; vakmensen die eten bereiden waar ik gelukkig van word, iets bijzonders en dal wel in huiselijke sfeer. Het decor is knus en de wijn is goed, ik ben de naam van de wijn kwijt maar hij staat in het kastje aan de muur die je ziet bij binnenkomst, haha. Ik heb nu meerdere gerechten gegeten bij Giuliano's maar de vitello pasta is denk it tot zover mijn favoriet. Absolute aanrader.
Lve1992 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Zeer sfeervol restaurantje in het centrum van Den Haag. De benedenverdieping van het restaurant is erg klein, hierdoor staan de tafels dicht op elkaar, maar dit draagt bij aan de knusse sfeer van het restaurant. De service is prima. De heerlijke pasta's en zijn voor mij een rede dat ik al meerdere keren ben teruggekomen en ook in de toekomst nog vaker zal gaan.
Rogermartinez .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
We hadden met zijn vijfen gereserveerd. Bij aankomst konden we tóch binnen zitten, maar bleek het een grote logistieke opgaaf voor de bediening om ons te plaatsen. Ik zag dat er waren twee tafels beneden vrij waren, die naast elkaar gezet konden worden om zo een grote tafel te maken. Dit kon niet, we werden boven geplaatst. De serveerster die ons daar bediende meldde ons bij het bestellen van de drankjes meteen vrij bits dat ze geen Nederlands sprak... OK.
Wat is er toch met de bediening in vele restaurants in Nederland? Er is een soort "maniertje" van bedienen, die werkelijk niets te maken heeft met oprecht aardig gedrag. Ik voel me eerder altijd nogal geschoffeerd door de bijdehante, voelbaar ongemeende manier van aangesproken worden door veelal jonge werknemers in restaurants. Goed, vervolgens bestelden we het eten en meldden we dat we graag buffel-mozzarella (dit is in feite de enige kaas die werkelijk het predicaat mozzarella verdient, de rest is goedkope koemelk fabriekskaas!) i.p.v. de "normale" mozzarella wilden. Dit kon, maar kostte € 3 per gerecht extra! Bij het opdienen van het brood met olijfolie, kreeg ik de volledige inhoud daarvan over mijn nieuwe broek. Er werden meteen excuses aangeboden, maar het duurde nog 5 minuten voordat de serveerster met een droog doekje kwam zodat ik het zelf kon schoonmaken. Een droog doekje om olie van kleren te verwijderen?! Dit kan echt niet. Het kan altijd gebeuren dat er zoiets gebeurt, maar de reactie op de situatie was werkelijk totaal niet toegewijd en op het onbeschofte af. Vervolgens hebben we meer dan 5 kwartier op het eten gewacht en er kwam ook nog 2x een verkeerd gerecht, waardoor de helft van de tafel van 1 bord zat te eten! En bij de presentatie van de rekening was er niet eens een korting gegeven voor het lange wachten of voor het gebeuren met de olie die over mijn broek was gegaan. Wat is de strategie van dit soort service? Je jaagt mensen weg. Investeer alsjeblieft in respectvolle bediening en een servicegerichte lange termijn visie.
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Het eten was echt heerlijk. De prijs/kwaliteit was echt goed. De bediening keek niet al te vrolijk, maar waarschijnlijk kwam het door dat het restaurant erg vol was.
Hier komen wij zeker terug..!
Jolande S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Het eten was echt perfect. Alles was heerlijk. De prijs/kwaliteit was echt uitstekend!!!
Ook de wijn was heerlijk, die we hadden uitgezocht. De zaak is vrij klein en daardoor wel wat gehorig. Later zag ik dat je ook boven kon zitten. Hier is ook nog een kleine huiskamer, die zeker minder gehorig was.
Ik kom hier zeker nog terug! Fantastisch!!
Alessiomelis .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
De restaurant is erg echt klein, tafel zijn echt dicht bij elkaar, en helaas ook vrij lawaaiig, erg ongemakkelijk.
Carpaccio was goed, geen " WoW" maar zeker ok! Pasta was niet goed, (tagliatelle) de tiramisu, ja, bereid ik beter...goede wijn...prima service. Ik begrijp de zeer lovende recensies echt niet.
niet voor herhaling vatbaar....
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Inmiddels voor de derde keer bij Giuliano's gegeten. Meestal een pasta (altijd top) en vanavond entrecote. Opnieuw perfectie. Heerlijk! Wij komen hier vaker. PS met onze kleine (4 jaar) maken ze van alle dishes gewoon een 'kinderportie'; maatwerk zonder gedoe.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Fantastische ligging en leuk decor met al die oude dingen aan de muur. Intiem restaurant. Bediening prima. Heel attent. Na de campari lekkere ravioli en spaghetti met een heerlijke rode huiswijn en daarna baba al rhum. Vino santo, ristretti en limoncello na, hmmm, een leven als God in Italia! Wij komen snel weer!
MMariaL .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Twee maanden geleden voor het eerst hier geweest, inmiddels was gisteren de derde keer. De pasta is zooo lekker! Vers bereid met niet teveel ingrediënten, zoals je ook in Italie krijgt. De verse pesto vind ik een aanrader en ook de ravioli. Voor ons een blijvertje!

De inrichting is klein en sfeervol. De bediening is prima, maar mag wel wat oplettender
Henrique22 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Leuke sfeer, goede service, en lekker eten.

Ik heb het meest genoten van de Tagliatelle al Salmone, sfeer is echt romantisch.

Zeker.voor herhaling vatbaar.
WoodyGo .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Afgelopen zaterdag liepen we hier om 22:30 met een groep vrienden (7) naar binnen op zoek naar een plek om nog wat te drinken na een toneelvoorstelling en vier van ons hadden ook nog honger. Bij binnenkomst direct feest. De eigenaar draaide aan één stuk door heerlijke Italiarock, afgewisseld met opera en tarantella's. Er werd gedanst en plezier gemaakt. Ondanks die drukte was het geen probleem om voor de 4 hongerigen nog een heerlijke paste fruta di mare (aanrader!) te maken.
Voor de bezoeker die graag een intiem diner met z'n 2-en wilde, was het die avond misschien minder geschikt. Wij hebben echter genoten van het heerlijke eten, de geweldige sfeer en de attente bediening.
Skai1027 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Eet regelmatig bij Giuliano's. Prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. Vaak hebben ze een special zoals verse buffel-mozzarella direct uit Italie. Bij binnenkomst krijgt men altijd verse olijven op tafel, deze zijn zo lekker dat de avond eigenlijk niet meer stuk kan. De pasta's zijn met zorg voorbereid, geen fastfood italiaan zoals nu veel in de stad te vinden.
Service is altijd uitermate correct. Het decor vindt ik zelf net iets te donker en krap, m.n. de tafeltjes zijn wat krakkemikkig, maar smaken verschillen. Vaak is zonder reservering geen plek, dus reserveren op tijd wordt aangeraden. Al met al zeker een bezoekje waard!
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Op een woensdagavond binnengelopen en er was gelukkig nog net een tafeltje vrij. Drukke zaak. Heerlijk gegeten (linguini met gorgonzola en tortelloni met truffel), pure ingrediënten, echt Italiaans. Rode huiswijn is niet zo boeiend. Volgende keer (kom graag terug!) lekker een goede fles bestellen :)
Ninaproeft B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Laatst op een prachtige november middag langsgelopen en besloten om 's avonds wat te gaan eten. Aangezien het dinsdag was hadden we niet het idee dat we moesten reserveren wat een miscalculatie was, het kleine, gezellige restaurant zat die avond propvol. De ogenschijnlijk drukke gastvrouw reageerde desondanks vriendelijk en enthousiast op onze vraag of we ook buiten mochten zitten (het was immers een prachtige novemberdag en het weer was goed. Bovendien werd de warmtelamp aangezet) en heeft ons de hele avond op luchtige wijze verzorgd met veel bekommering, grapjes en interesse. De pasta's waren heerlijk en meer dan genoeg voor een avondmaal. De ambiance binnen was goed, erg leuk om zo'n kleine ruimte zo vol te zien. Buiten waren de stoelen echter wat krakkemikkig en was het een stukje minder gezellig.
Evelyne J.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Als een echte Italië-fan kwamen we toevallig langs dit zaakje gelopen. Even op de dinerkaart en stiekem naar binnen gekeken. We zijn op de gok naar binnen gegaan en je merkt het meteen, geen poespas met zogenaamde 'hippe' Italiaanse dingen. Nee gewoon normaal, hoe wij het ook gewoon eten in het kleine dorpje waar we elk jaar komen in Italië. De gastvrijheid en eten was top. Heerlijke wijn zowel wit en rood.

Vooraf hebben we een etagiére gehad met allerlei verschillende voorgerechten, en als hoofd gerecht (het allerlekkerste wat er bestaat) tagliatelle con aglio, olio d'oliva e parmigiano, simpel maar heerlijk!!
Jelmer P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Giuliano's is een 'simpele' Italiaan, waarmee ik bedoel dat ze zich richten op pasta's en niet op uitgebreide Italiaanse secondi's (pizza's hebben ze trouwens helemaal niet). Duidelijk overzichtelijk concept dus. Als voorgerechten staan er vooral carpaccio's en salades op de kaart en als 'hoofdgerechten' dus vooral pasta's en een enkel echt hoofdgerecht.
De carpaccio's zijn goed. Geen wow-factor, maar zeker ok. De pasta zelf is perfect gekookt, maar de 'vulling' kan beter op smaak met wat meer aandacht voor de saus.
Wel jammer dat er per kleur maar 1 wijn per glas geschonken wordt. De rode viel me tegen, wit was ok. Verder dus alleen flessen, maar daar kwam ik als enige wijndrinker aan tafel niet aan toe.
Tiramisu toe was heerlijk!
De bediening is wat traag: voorgerechten kwamen na een uur (de zaak zat beneden 80% vol, maar is klein) en na het 1e drankje was er ook geen opmerkzaamheid als onze glazen leeg waren.
Knus restaurant, dat hier qua beoordeling volgens mij boven z'n stand leeft.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Ik ben hier laatst op een maandagavond spontaan naar binnen gelopen met een vriend. De zaak zat bijna vol.

Ik heb een heerlijke truffel pasta van de kaart gegeten. Mijn tafelgenoot bestelde de special. Dit was ook een pasta met truffel maar vegetarisch. Hij kreeg er aan tafel verse truffel over geschaafd en ik stiekem ook een beetje. Het was heel erg lekker. Lekker flesje wijn erbij. Hemelse tiramisu na.

De dame van de bediening was zeer opmerkzaam, spontaan en vriendelijk. De zaak zat dus vol maar zij heeft alles in haar eentje perfect in de gaten.

Ik ga hier zeker nog eens terug komen!
Smulaap .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Gisteravond weer eens gegeten bij Guiliano's. Meestal is er geen plek als je niet gereserveerd hebt, maar we hadden geluk. Na een kwartiertje wachten kwam er een tafeltje vrij.
We zijn hier al heel vaak geweest en dat is niet voor niets: de kwaliteit is geweldig. Verse producten en een kok (de eigenaar) die weet hoe hij de lekkerste gerechten kan maken. Pizza's hebben ze hier niet, maar de pasta's zijn werkelijk top! Ik had gekozen voor vis van de dag: een op de huid gebakken zalmmoot op een bedje van pasta en verse groenten. Je proeft de passie waarmee alles gemaakt is. Mijn tafelgenoot koos voor een entrecôte. Ik kon het niet nalaten een stukje te proeven en ook hier was absoluut niets op aan te merken. Als nagerecht een heerlijke huisgemaakte tiramisu. Zo hoort een tiramisu te zijn.....daar kunnen veel Italiaanse restaurants van leren. Je hebt inderdaad het gevoel alsof je in een intieme huiskamer zit. Knus, met veel tafeltjes. En natuurlijk staan die dicht bij elkaar, maar ik vind het onterecht als mensen dat als negatief vermelden op Iens. Immers, buiten kan je al zien hoe de inrichting is, dus het is je eigen keus om naar binnen te gaan. Daarbij is het personeel ook nog eens heel vriendelijk, en niets is te veel. Kortom....ik verheug me nu al op de volgende keer!
Johh .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Geweldig gegeten bij giuliano's in Den Haag. Voorgerechten Vitello Tonato en Carpacio Tonino nog nooit zo heerlijk en rijk van smaak! Ook de Ossobuco en stoofvlees gerecht waren van een geweldig niveau. Als begeleider de heerlijke Abate Pallia uit de Marche gedronken welke wijn zeer zacht en vol van smaak was. De olijven die we als amuse verkregen waren van Topkwaliteit. Het nagerecht was ijs met truffel en schocolade was wederom een voltreffer. We bevelen dit gezellige intieme echt Italiaanse restaurant dan ook van harte aan! De service was ook zeer goed!