Giraudi

Kerkstraat 7 2042 JC Zandvoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Giraudi

Devlinmichielsen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Jammer dat er veel slechte recensie geplaatst worden.
Wij vinden namelijk het ijs bij giraudi wel erg lekker !
Vooral de bananen ijs met slagroom.Het is wel aan de dure kant maar je krijgt ook gewoon lekker veel !
Liefhebber8 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Als het gaat om de hoeveelheid dat je krijgt in een bakje is het top. Daar kunnen veel ijssalonnen van leren. Bakje wordt echt heel volgedaan. Jammer alleen dat het ijs zelf nou niet zo bijzonder is als dat ik hier lees. Ik had: pistache, banaan, witte chocola en cooki dough. De laatste was heerlijk, de eerste was niet om te eten. Smaakt totaal niet naar pistache, er zit iets van munt in. Echt heel vies!! Banaan, wel oke. Witte chocola, smaakt niet naar chocola, zit geen smaak aan.
Ik ben terug gegaan met mn pistache. De eigenaar zei dat het zo hoort en dat ik geen ander bolletje mocht uitkiezen. Voor mij een reden om voortaan lekker weer ergens ander naartoe te gaan waar ze wel het allerlekkerste ijs hebben!
E_ .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
IJs met een chemische nasmaak. Je kunt het ijs ook niet van tevoren zien omdat het in metalen containers zit. Het ijs is heel erg duur en niet lekker. Chagrijnig en onbehulpzaam personeel. Het ijs na 2 happen weggegooid, zonde van je geld.
Matthijn .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Tijd voor een frisse wind!
Het was vooral de service die mij erg tegenviel bij Giraudi. Onvriendelijk personeel en geen pinautomaat. Het ijs was okay