Foto's van gerechten

Over het restaurant Girassol

De smaakvolle Portugese keuken

Ervaar de warmte en gezelligheid van Portugal. Al meer dan 30 jaar verwezenlijken Wilma en Carlos Texeira hun droom op deze schitterende plek aan de Amstel. De traditionele gerechten die ze serveren zitten vol opwindende smaken, door de beroemde ontdekkingsreizigers van weleer meegenomen naar Portugal.

Meer informatie over restaurant Girassol

Maandag t/m vrijdag 17:00 - 23:00
Zaterdag & Zondag 12:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Girassol

leon T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het was prima, lekker en goede bediening. Mooie plek aan de Amstel, jaren net geweest, maar zeker een aanrader.
.............
Gwenda V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Wat een fijne plek om hier heerlijk, en gezellig te eten! Het eten is smaakvol en met zorg bereid.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
ik vond alles prima eigenlijk. lekker gegeten met een vriendin. prima eten. Op de kaart veel vis. wijn was lekker . bediening erg vriendelijk en alert.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
zeer sfeervol Portugees restaurant dat al jaren door dezelfde familie gerund wordt. Echt een aanrader. Bediening is zeer professioneel en erg attent. Het interieur is recentelijk vernieuwd en sfeervol mediterraan. De menukaart is compact en daardoor zijn de gerechten gewoon goed voor mekaar en de prijs-kwaliteit verhouding is ook goed.
Echt een aanrader.
Astrid G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Girassol is al jaren mijn favoriete restaurant! Het eten is heerlijk, de sfeer goed en de bediening altijd vriendelijk.
F. S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Gezellig restaurant met aardig en vakkundig personeel. We hebben er heerlijk gegeten. Dat smaakt naar meer! Hier komen we terug.
Dimitri S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gezeten en gegeten! Bediening was erg aardig en de inrichting is ook heel erg leuk. Een aanrader dus om te gaan
Jose L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heel lekker gegeten in een ambiance waarin je je ontzettend welkom en in de watten gelegd voelt. Deze mensen weten wat hartelijkheid en gastvrijheid is en - naast met liefde bereid voedsel - is dat een zeer belangrijk onderdeel van een geslaagd etentje. Complimenten.
René V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Zeer vriendelijk personeel, leuke inrichting, snelle bediening en een lekkere zeebaarsfilet met zoete aardappel en wat groenten gegeten, voorafgaand aan The War on Drugs in AFAS Live.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gegeten met 8 personen; kwaliteit was uitstekend, de bediening heel aardig en attent en de sfeer in het restaurant was heel gezellig. Een aanrader ,
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was lekker en de service helemaal goed met een smile. ????????
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We vonden het een ontzettend knus en gezellig restaurant met relaxte en vriendelijk bediening.
Het eten was goed en vers.
Wel miste ik zelf soms wat meer smaak. Zoals de advocado kip salade en de taco dip. Die vond ik wat mat/saai van smaak. Alles wat van het houtskool kwam had wel de heerlijke houtskool smaak. En werd in ruime porties geserveerd.
Al met al een dikke 8 verdiend wat mij betreft!
Puck G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Uitstekend!!! Ontzettend lekker eten, vriendelijke bediening en een fijnecambiance. Wij gaan graag nog eens terug.
Sherrol L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was zoals altijd weer erg lekker ( venusschelpen, ossenhaas en eigengemaakte tortillachips vooraf. Hoofd: steak, bakeljauw en cataplana. Nagerecht: pastel de nata en huisgemaakte ijstaart). Erg fijn dat we een tafel in de erker hebben gekregen zoals gevraagd bij de reservering. Een van onze tafelgenoten is nieuw in de stad en bij Girassol. Ze vond het uitzicht geweldig.
Sissie V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gewoon heerlijk, no nonsense, lekker vlees en vis. We gaaan hier zeker nog eens heen.
Bediening was vriendelijk en alles liep op rolletjes
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gegeten. Vooral de sfeer en de zeer plezierige bediening maken dit restaurant een aanrader
lon1966 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Schattig restaurant, mooi ingericht en heerlijk gegeten. Zeer klantvriendelijk!
We komen zeker terug en zou het aanraden aan vrienden.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Attente en vriendelijke bediening. Heerlijke gerechten van de houtskoolgrill en mooie wijnen. Restaurant is smaakvol en licht ingericht. Akoestiek is prima, tafeltjes staan niet te dicht op elkaar zoals in menig Amsterdams restaurant. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heel plezierig om in de nazomer aan de Amstel zo lekker gegrilde inktvis te eten met een goed glas rode Alentejo wijn. Prettige sfeer ook en goed dat we gereserveerd hadden.
Robert-Arthur .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Mooie locatie maar je voelt je bekeken door de bediening. Ook een paar vriendjes (?) van de bediening die rond de bar stonden deden daar aan mee.