Foto's van gerechten

Over het restaurant Girassol

Restaurant Girassol, is een huiselijk en gastvrij restaurant waar traditie en moderniteit hand in hand gaan. De keuken, die voornamelijk geïnspireerd is op de Portugese gastronomie, omvat ook invloeden uit de vroegere koloniën. Het menu biedt een breed scala aan voorgerechten, hoofdgerechten en desserts, zodat elk bezoek een andere gastronomische ervaring kan bieden. Aangevuld met de beste Portugese wijnen. Of probeer een van onze speciale cocktails. De service, die vriendelijk en informeel is, draagt bij aan een vrolijke en ontspannen omgeving. Het restaurant is ingericht met Portugese invloeden, zoals tegels en schilderijen, dit in combinatie met de blauwe en witte kleuren, geeft je dat vakantiegevoel.

Meer informatie over restaurant Girassol

Maandag t/m vrijdag 17:00 - 23:00
Zaterdag & Zondag 12:00 - 23:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Girassol

Joy V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het vlees was wat taai en we moesten telkens heel lang wachten voordat iemand ons kwam helpen! De kabeljauw en de verschillende voorgerechten waren wel smakkelijk maar het vlees is geen aanrader. Jammer.
Vanessa C.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Wederom genoten, dit keer op het terras aan de amstel.
Heerlijk eten en vriendelijke bediening.
Het blijft mijn favoriete restaurant in Amsterdam!!! ????????
Sabien B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
(H)eerlijk gegeten! Bediening buiten was erg goed! Vriendelijk en gastvrij! Alle hapjes, sharing waren lekker, goed bereid! We komen zeker nog een keer terug!!
Pascal R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Mooie entourage vriendelijk ontvangst en goed geholpen. We waren met 5 vrienden en hadden een prima avond. De voorgerechten: gamba’s scampi baars inktvis tonijn waren prima heerlijk delen met z’n vijven. Hoofdgerechten waren ook prima de tonijn, Iberico pork. Niet te veel niet te weinig. Precies goed. Enige minpuntje was de witte wijn.
Marc A.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Op een zonovergoten terras aan de amstel hebben we een heerlijke avond gehad. De kabeljouwkroketjes waren erg lekker vooraf net als de sticky bbq chicken wings. Als hoofd hadden we de octopus en als toetje de chocolademousse met citroen ijs. Alles even lekker en de bediening was zeer vriendelijk en attent. We komen hier zonder twijfel snel weer eten!
Emiel V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Heerlijk eten! Gezellig restaurant met een mooie inrichting.
Fachour H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Het is er heel gezellig, de bediening is perfect en erg vriendelijk. Het eten is heerlijk, echt om terug te komen. We hadden een heerlijke avond
Mariska C.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Ontzettend lieve bediening! je voelt je meteen heel erg welkom. Leuke lokatie het is klein binnen, maar toch kun je rustig praten. Het eten is ook heerlijk.
Kiki S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Altijd erg lekker eten en goede service!
Ik kom hoe graag eten
Hè terras is heel fijn en kin je tot laat in de avond zitten eten en drinken
Corine R.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Cataplana is heerlijk! Wij hebven er de citroen rijst bijgevraagd. De witte sangria werd door sommigen te zoet ervaren. Sfeer is goed! Komen terug om buiten aan de Amstel te tafelen.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Mooiste terras van Amsterdam waar je letterlijk moet vechten voor een stoel !
Waanzinnig uitzicht in de avondzon op de Amstel.
Eten ook erg lekker en top bediening !
Koen
max R.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Prettige ambiance en bediening. Goed eten en voldoende porties. Mooi gelegen aan de Amstel met een fraaie serre en terras bij mooi weer.
Joanna F.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
erg zoute risotto bij de zeebaars en weinig zorg besteed aan de smaak van de groentevariatie, maar dessert (pastel de nata met ijs en bosvruchten) zag er erg mooi uit en was ook heel lekker
Arnold T.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Verrassend lekker als je van schelpen houdt. Echt lekker gegeten en hebben ook een zeer groot prettig buitenterras aan de Amstel.
Serge B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Medewerkers zijn aardig en super service gericht en flexibel. Op het Terras gezeten, dus voornamelijke kleine hapjes gegeten en die waren lekker . De Hofdgerechten zagen er lekker uit dus daarvoor komen we nog zeker terug.
Jorg O.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
leuk restaurant, lekkere gerechten en vriendelijke bediening - alles wat je wilt als je uit gaat eten
Marte L.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Geweldig rekening gehouden met mijn voedselallergie! Hele fijne avond gehad! Topservice! Eten was daarnaast ook echt heel lekker!
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
De bediening, de ontvangst, de service en de maaltijd was fantastisch.
Een forse loonverhoging is hier wel op zijn plaats.
Wij komen terug, ook om te die loonsverhoging te checken.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk eten en zeer aardige bediening!
Huub W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
voorafgaand aan concert Portugese Fado zangeres Mariza hier gegeten. Heerlijk gegeten in gezellige ambiance. Was 3e keer in 5 jaar en we komen zeker terug. Vriendelijke attente bediening.