Foto's van gerechten

Over het restaurant Girassol

Restaurant Girassol, is een huiselijk en gastvrij restaurant waar traditie en moderniteit hand in hand gaan. De keuken, die voornamelijk geïnspireerd is op de Portugese gastronomie, omvat ook invloeden uit de vroegere koloniën. Het menu biedt een breed scala aan voorgerechten, hoofdgerechten en desserts, zodat elk bezoek een andere gastronomische ervaring kan bieden. Aangevuld met de beste Portugese wijnen. Of probeer een van onze speciale cocktails. De service, die vriendelijk en informeel is, draagt bij aan een vrolijke en ontspannen omgeving. Het restaurant is ingericht met Portugese invloeden, zoals tegels en schilderijen, dit in combinatie met de blauwe en witte kleuren, geeft je dat vakantiegevoel.

Meer informatie over restaurant Girassol

Maandag t/m vrijdag 17:00 - 23:00
Zaterdag & Zondag 12:00 - 23:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Girassol

Ruth T.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heel leuke sfeer, prachtig uitzicht, fijne bediening en heel goed eten. Ik was hier met familie voor mijn verjaardag. De bediening is enorm vriendelijk en heeft veel aandacht voor je, ondanks dat het restaurant vol was. Er werd van tevoren goede uitleg gegeven over het eten en het smaakte echt heel goed. Ik kom hier absoluut terug.
gulsen K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
top restaurant...gezellig sfeer..
Carien T.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Super lekker gegeten in fijne, Portugese (qua sfeer en levendigheid) ambiance!
Wachttijd is goed op maat. Ik kom zeker nog eens terug.
Daniel R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Dessert met chocola minuscuul ...kaas portie erg klein.,en te duur.crackers bij groot als chips..Jammer!
G.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Verrassend leuke locatie. Prima ontvangst. Super lieve en goede bediening die er alles aan doen om ons een leuke avond te bezorgen en het eten was heerlijk.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Een juweeltje aan de Amstel, ver weg van het toeristengewoel. Authentiek en lekker, fijne persoonlijke bediening, geen achtergrondmuziek.
Alzira F.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Zowel de voorgerechtjes (pasteis de bacalhau en de gamba’s) als het hoofdgerecht (kip piri piri) waren echt heel lekker. Ga zeker terug.
Yvonne F.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Heerlijk gegeten .
Mooie lokatie
Echt sfeervol !!
Goede bediening
Keiichi Y.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxxxxxzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heel gezellig en goed restaurant. Alle gerechten vielen in de smaak. Ook waren ze uiterst vriendelijk toen ik last-minute vroeg of de reservering anderhalf uur later kon, omdat iemand van ons gezelschap vertraagd was. Duurde vrij lang voordat we ons eten kregen, omdat het ineens heel druk werd, maar daar werd vriendelijk excuses voor geboden en toelichting op gegeven. Topavond!
robert S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
heerlijke verse smaken, echt een aanrader. bij mooi weer fijn zitten aan het water. leuke bediening en goede sfeer.kom zeker terug!
Marisol A.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Het eten was heerlijk, alleen wel een beetje kleine porties. Alleen een hoofdgerecht is zeker weten niet genoeg. Het duurt wel een beetje lang voordat het eten aan tafel komt, maar de dames zijn allemaal heel vriendelijk en komen tussendoor ook vragen of je nog wat te drinken wil.
Enigma D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Prima genoten van het heerlijke terras. De wijn was goed, de smaak van het eten prima, maar de Cataplana was zeer karig.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
We werden gelijk warm ontvangen door het personeel. Snelle bediening, steak vond partner lief erg lekker ik had de gemakken zeebaars, was ook perfect te noemen. Tot slot heerlijk genoten van het dessert.
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Vijf vis voorgerechten genomen met z'n tweeën voor de lunch. Het was genoeg en heel erg lekker. Wij hadden ook geluk met het weer, dus op het terras gelunchd en genoten van het uitzicht en het heerlijke eten.
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Naast het heerlijke eten vond ik ook de bediening erg prettig, oplettend en aardig. Dat zie je niet vaak meer in Amsterdam, erg fijn!
Niet N.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Wij zaten op het terras ad Amstel, dat was best gezellig. Leuk personeel, goede bediening. Er mag echter best ook een kaart in de Nederlandse taal zijn.
Isa A.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Gezellig en leuk restaurant! De Portugese sfeer is tot in de puntjes uitgevoerd. Zowel buiten als binnen is dit een heerlijke plek om te eten!
Michanne V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
We hebben een heel gezellige avond gehad met elkaar.
De bediening vind ik erg servicegericht en de sfeer is heel prettig. En het eten vind ik ook altijd goed bij Girassol.
Karlijn S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We moesten eventjes wachten, maar dat was alleen maar beter. We hadden namelijk voor binnen gereserveerd (voor het terras kon dat namelijk niet) maar toen we aankwamen werd voorgesteld om eerst even een drankje te doen en dan was er zeer waarschijnlijk een plekje op het terras vrij, wat ook zo was. Voor de rest, super service en heerlijk gegeten!