Foto's van gerechten

Over het restaurant Girassol

Restaurant Girassol, is een huiselijk en gastvrij restaurant waar traditie en moderniteit hand in hand gaan. De keuken, die voornamelijk geïnspireerd is op de Portugese gastronomie, omvat ook invloeden uit de vroegere koloniën. Het menu biedt een breed scala aan voorgerechten, hoofdgerechten en desserts, zodat elk bezoek een andere gastronomische ervaring kan bieden. Aangevuld met de beste Portugese wijnen. Of probeer een van onze speciale cocktails. De service, die vriendelijk en informeel is, draagt bij aan een vrolijke en ontspannen omgeving. Het restaurant is ingericht met Portugese invloeden, zoals tegels en schilderijen, dit in combinatie met de blauwe en witte kleuren, geeft je dat vakantiegevoel.

Meer informatie over restaurant Girassol

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Girassol

Wim O.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Prima eten, beperkte wijnkaart, erg vriendelijke bediening. Het duurrde wel lang voordat de bestelling werd opgenomen, ook de tijd tussen de gangen mag wat korter
Marianne F.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer. Leuke inrichting, voelde alsof we op vankantie waren.
Pieter A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Fijne zaak, goede sfeer, heerlijk eten. Wijn per glas te duur voor de kwaliteit - die hoeft niet zes keer over de kop, toch?
S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Zeer smaakvolle versie van Portugees 2.0; prettige ambiance met vlotte bediening. Locatie is goed bereikbaar ook van buiten Amsterdam.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Ik was er heel lang geleden geweest (tientallen jaren!) en heel blij om te horen dat ze er nog zijn. Ontzettend lekker eten - gebakken inktvis was subliem! De Portugese wijnen kende ik niet; de ene vond ik lekkerder dan de andere...
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Wat een genot altijd om bij Girassol te eten, zulke hartelijke bediening en genoten van uitstekende gerechten. Ik kom er graag snel weer terug!
Maxime .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Lekker gegeten op het terras. Sfeervol ingericht. Wachttijd op het eten was echter lang. Personeel uiterst vriendelijk. Ik raad het aan aan vrienden!
Ruth T.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heel leuke sfeer, prachtig uitzicht, fijne bediening en heel goed eten. Ik was hier met familie voor mijn verjaardag. De bediening is enorm vriendelijk en heeft veel aandacht voor je, ondanks dat het restaurant vol was. Er werd van tevoren goede uitleg gegeven over het eten en het smaakte echt heel goed. Ik kom hier absoluut terug.
gulsen K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
top restaurant...gezellig sfeer..
Carien T.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Super lekker gegeten in fijne, Portugese (qua sfeer en levendigheid) ambiance!
Wachttijd is goed op maat. Ik kom zeker nog eens terug.
Daniel R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Dessert met chocola minuscuul ...kaas portie erg klein.,en te duur.crackers bij groot als chips..Jammer!
G.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Verrassend leuke locatie. Prima ontvangst. Super lieve en goede bediening die er alles aan doen om ons een leuke avond te bezorgen en het eten was heerlijk.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Een juweeltje aan de Amstel, ver weg van het toeristengewoel. Authentiek en lekker, fijne persoonlijke bediening, geen achtergrondmuziek.
Alzira F.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Zowel de voorgerechtjes (pasteis de bacalhau en de gamba’s) als het hoofdgerecht (kip piri piri) waren echt heel lekker. Ga zeker terug.
Yvonne F.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Heerlijk gegeten .
Mooie lokatie
Echt sfeervol !!
Goede bediening
Keiichi Y.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxxxxxzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heel gezellig en goed restaurant. Alle gerechten vielen in de smaak. Ook waren ze uiterst vriendelijk toen ik last-minute vroeg of de reservering anderhalf uur later kon, omdat iemand van ons gezelschap vertraagd was. Duurde vrij lang voordat we ons eten kregen, omdat het ineens heel druk werd, maar daar werd vriendelijk excuses voor geboden en toelichting op gegeven. Topavond!
robert S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
heerlijke verse smaken, echt een aanrader. bij mooi weer fijn zitten aan het water. leuke bediening en goede sfeer.kom zeker terug!
Marisol A.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Het eten was heerlijk, alleen wel een beetje kleine porties. Alleen een hoofdgerecht is zeker weten niet genoeg. Het duurt wel een beetje lang voordat het eten aan tafel komt, maar de dames zijn allemaal heel vriendelijk en komen tussendoor ook vragen of je nog wat te drinken wil.
Enigma D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Prima genoten van het heerlijke terras. De wijn was goed, de smaak van het eten prima, maar de Cataplana was zeer karig.